Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Laua eelkate (1)

1 Hindamata
Punktid
Laua eelkate #1 Laua eelkate #2 Laua eelkate #3 Laua eelkate #4 Laua eelkate #5 Laua eelkate #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 66 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisi vaasa Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

LAUA EELKATTE SKEEM

LAUA EELKATTE SKEEM 1 2 3 1- Pearoakahvel 2- Pearoanuga 3- Eelroalusikas 4- Veiniklaas 5- Veeklaas 6- Pearoataldrik 7- Leivataldrik 8- Dessertlusikas 9- Lauakaunistus

Kokandus
thumbnail
4
doc

Eelkatted

Eelkatted Laudade eelkate oleneb ettevõtte tüübist, päevaajast, menüüst, ettetellitud laudadest. Lauanõude ja söömisriistadega tehtud laua eelkate võib olla igas ettevõttes omanäoline. Ka samas ettevõttes kasutatakse erinevaid eelkatteid. Eelkatete liigid on järgmised: · roogade vaba valiku puhul (à la carte) minimaalne eelkate; · ettetellitud menüüde puhul (table d`hôte) lõplik eelkate; · mitmekäiguliste bankettide puhul täielik eelkate. Minimaalne (à-la-carte) eelkate hommikusöögiks: · suupiste kahvel ja nuga (eelroa kahvel ja nuga e väike kahvel ja nuga) · leivataldrik · veeklaas · salvrätt · maitseained. Laual võib olla veel: · võinuga · lauakaunistus · hambaorgid · leivakorv. Minimaalne (à-la-carte) eelkate lõuna- ja õhtusöögiks: · suupiste kahvel ja nuga · praekahvel ja -nuga (suur kahvel ja nuga)

Kokandus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid...
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
5
doc

Restoraniteeinduse kokkuvõte

· koorekann · Homaaritangid ja ­ · suhkru- ja kahvel soolatoosid · Teotangid- ja · termoskannud kahvel · kastmekann · munapeeker · jäänõu · pipratoos 10. Lauakatted Minimaalne e a´la carte eelkate Lõplik eelkate e table d´hote Kohvi- ja teelaua eelkate eelkate · Suupiste- ja praeriistad · Praenuga- ja kahvel · Praetaldrik · Suupistenuga ja ­ kahvel · Tee- või kohvitass · Leivataldrik · Supilusikas · Suupistetaldrik/leivataldrik

Restoraniteenindus
thumbnail
7
doc

Teeninduse kodutöö

Mina kasutan kamajahu vahu valmistamisel, mida serveerin astelpaju kastme ja tumedast sokolaadist valmistatud kaunistusega. Astelpaju tasakaalustab maitsed ja annab toidule värvi. Magustoidus on küll kasutatud toitvaid piimatooteid kui ka kamajahu, mis sisaldab endas kasulike kiudaineid. Kõikide toitude kõrvale pakun tavalist vett. Oma kliente teenindan ise. Laua katan valge linaga ning kaunistuseks lauale asetan küünla, mis lisab hubasust kogu õhtule. Laua eelkate on kahele. Kuna ma veini toidu kõrvale ei serveeri on kasutusel ainult vee klaasuid. Kasutan abilauda. Ideaalseks toidu nautisime ruumiks oleks kaminatuba, mis loob hubase õhkkonna. Klientide soovikorral on võimalik kuulata meelepärast muusikat toidu nautimise ajal. Menüü (ka arvutis kujundatud menüü klientide lauale): Eelroog: Graavilõhe värskel salatil krõbedate krutoonide ja küüslaugu kastmega Pearoog:

Klienditeenindus
thumbnail
23
doc

Kokk I kvalifikatsioon

................................................................................................................ 16 4.2Köögi- ja saali tööplaan................................................................................................... 18 5. TOORAINETE TELLIMISLEHT.......................................................................................19 6. KALORSUSE ARVUTAMINE.......................................................................................... 21 7. LAUA EELKATE................................................................................................................22 2 1. KOLMEKÄIGULINE ROMANTILINE ÕHTUSÖÖK Menüü teema on ,,Ükskord Mehhikos" Menüü aluseks valisin Mehhiko köögi, kuna olen viimase paari aasta jooksul tööalaselt

Kokandus
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus Kopli õpperestoran Teise kursuse esimese praktika läbisin

Klienditeenindus



Lisainfo

1. Kliendid saabuvad saali tervitan ning juhatan nad lauda aitan nad istuma ulatan neile menüü vasakult poolt, küsin kas soovib midagi juua, jätan ta menüüga tutvuma
2. Serveerin joogi paremalt poolt.
3. Kokk seab klientidele valmis esmalt salati,
viin selle kliendile
4. Seisan kliendi seljataha ning asetan toidu kliendi ette paremalt poolt
5. Serveerin punaseveini salati kõrvale
6. Seejärel soovin head isu või jätku
7. Lahkun ning ootan kuni kliendid on söömise lõpetanud
8. Koristan nõud paremalt poolt, serveerin vasakult poolt pearoa ning selle kõrvale valgeveini pakun ka musta leiba vasakult poolt.
9. Siis kui klient on söönud koristan laua täielikult nii et lauda jääb ainult desserdi riistad ja valgeveini klaas kui see on poolik ja veeklaas
10. Serveerin paremalt poolt desserdi
11. Kliendid on söönud ning paluvad arve esitan arve, arvekaante vahel vasakult poolt
12. Klient ulatab raha arvekaantega, toon tagasi kaantevahel vahetus raha
13. Kui kliendid lahkuvad saadan nad ära
14. Koristan laualt kõik nõud ära, toon kahe taldriku vahel lapi ning puhastan laua linutan laua uue linaga ja katan uuesti minimaalse eelkattega

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (1)

goodliha profiilipilt
goodliha: Kust võiks leida Ragnar-Heini Landsov-i kontakt andmeid. Ta tundub olevat oma alaproff oleks vaja nõu küsida!! Ta on paljute teenindus tööde juhendaja olnud, aga teda on võimatu leida!!? Palun abi!?
23:07 05-06-2013





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun