1. Palun kirjeldage toote-, protsessi-, organisatoorset ja turunduslikku innovatsiooni, sealjuures eristades kõikidel juhtudel nii radikaalset kui inkrementaalset (järk-järgulist) lähenemist. Lisaks selgitage igat juhtumit illustreeriva näitega Eesti ettevõtlusest lähtuvalt (kokku 8).
2. Milliseid konkurentsieeliseid võivad ettevõtted saavutada läbi innovatsiooni toote elutsükli varajases (ehk juurutus) staadiumis ning kuidas saavad ettevõtted sellist konkurentsieelist kaitsta? Toeta argumentatsiooni näitega.
3. Palun võrrelge innovatsioonistrateegiaid järgnevate majandustegevuste puhul: juuksur, autotööstus, biotehnoloogia ja tarkvara nii tehnoloogiatrajektooride liikidest ning mastaabisäästu ja mitmekülgsussäästu kontseptsioonidest lähtuvalt. Toeta argumentatsiooni näidetega.
4. Kasutades elutsükli ja S-kõvera lähenemist, kirjeldage palun, kus on Skype kui toode positsioneeritud ja miks.
Kõik kommentaarid