Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Äriplaan - reklaamindus - sarnased materjalid

reklaam, 8000, klient, 75000, disain, trüki, disainer, töötaja, disaineri, konkurents, 40000, lõikur, printer, projektijuht, 50000, finants, reklaamindus, nõudlus, kontor, agentuur, 60000, 3400, reklaaminduse, agentuuri, 30000, 4500, seadmed, tööjõud, kleebised, esindus, meeskond, valdkond, suhtlemine, võlad, turg, trükised, mahus, teostus
thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

a) kui püsikulud suu 10% b) kui müügihind suu 10% ja püsikulud suurenevad 200000 krooni võrra Ülesanne 3.5 KOTI firmas valmistatakse suuri, keskmisi ja väikeseid kandekotte. Järgmisel aastal on plaanis müüa 20000 kotti, sealhulgas 2000 suurt, 10000 keskmist ja 8000 väikest. Kottide piirkasum on vastavalt: 60 30 20 krooni. Firma püsikuludeks on planeeritud 406000 krooni 1) Arvutada eelarvestatud kasum ja kasumilävi (tk), lähtudes toodangu planeeritud struktuurist 2) Oletame, et müüakse 8000 väikest, 8000 keskmist ja 4000 suurt kotti Arvutada uus kasum ja kasumilävi Ülesanne 3.6 Leida puuduvad summad (tuh. Kroonides), näidates arvutused

Majandus
100 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

...................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 4 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................4 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ..........................................................................................................................4 3.1.1. Teenuse arendamine..................................................................................................5 3.1.2. Personal.....................................................................................................................5 3.1.3. Majandusolukord.......................................................................

Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Äriplaan

Kahekohaline tuba 30 40 60 80 100 115 Lisavoodi 2 2 4 6 8 10 Söögisaal (1 tund) 20 30 60 60 50 50 Müügikäibe prognoos Müügitulude prognoosimisel tuleb jääda reaalsuse piiridesse – esimestel kuudel on käibed väiksemad ning mõelda tuleb ka erinevate hooaegade mõjudele Teenused jaan veebr märts apr mai juuni Ühekohaline tuba 8000 8000 10000 14000 27000 33000 Kahekohaline tuba 18000 24000 36000 48000 90000 103500 Lisavoodi 360 360 720 1080 1600 2000 Söögisaal (1 tund) 10000 15000 30000 30000 20000 20000 Kokku 36360 47360 76720 93080 138600 158500 Lühiajalised eesmärgid (1-3 a) Pikaajalised eesmärgid (3 ja rohkem aastat)

Majandus
40 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaani vormistus

1. TOODE/TEENUS Toote/teenuse olemus, selle erilised omadused, koostis: (Võib lisada jooniseid ja skeeme) NFC tehnoloogia (Near Field Communication) võimaldab lähiväljas teha kontaktivabasid autentimis- ja maksetoiminguid – tasuda teenuste ja toodete eest, saada infot, avada uksi, autoriseerida jpm. NFC abil ühendatatakse kaardil olev kiip või mobiilis moodul ja terminal kontaktivabalt 2-3 cm kauguselt raadiosidet kasutades. 1) Spetsiaalne kaart, kuhu klient saab laadida raha 2) Spetsiaalne automaat toidu tellimiseks 3) Tellimus jõuab otse teenindajale 4) Klient jõuab letini ning saab sööki oma tellimuse numbri näidates 5) Maksmine NFC automaadiga (umbes 2sekundit 20 sekundi asemel). 4.2. TURG 4.2.1. Turu kirjeldus (sh koguturu suurus, turuosa määratlus) ● Potentsiaalsed kliendid: Kõik TTÜ kohvikute klientid ● Kogu sihtturu suurus: Mustamäe elanikud vanuses 15-80 aastat ~53100 in.

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

.................................................................................................. 4 2. Turusituatsioon ja selle arengu väljavaated............................................................................ 5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus...............................................................................5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 3. Ettevõtte analüüs .................................................................................................................... 7 3.1 Ettevõtte SWOT analüüs...................................................................................................7 3.1.1. Marketing....................................................................................

Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

..........................................................3 2.Turusituatsioon ja selle arengu väljavaated.......................................................................................4 2.1 Tegevusala..................................................................................................................................4 2.3 Kliendid.....................................................................................................................................4 2.3 Konkurents.................................................................................................................................4 ..............................................................................................................................................................4 3. SWOT...............................................................................................................................................5 3.1 Marketing.......................................

Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

OÜ Mrs. Pizza hakkab tegelema Võru linnas tiheda liiklusega piirkonnas ning pakub inimestele midagi uut. Peamiseks toodete tarnijaks on Kaupmees & KO AS. Meie toode on pitsa ning valik on piisavalt suur väikse linna kohta. Ettevõte orienteerub kohalikele noortele ja keskealistele, kes on mugava ja/või kiire elustiiliga ja soovivad kiirelt ja lihtsalt toitu kätte saada ööpäevaringselt. PÕHIVÄÄRTUSED, MISSIOON,VISIOON Põhiväärtused Kiirelt – Klient saab oma toidu kätte kiirelt, ning ei pea oma aega raiskama pikkadele poejärjekordadele või kiirtoidurestorani külastusele. Toit tuuakse temani. Lihtsalt – Üks kõne ning sinu soov tuuakse sinuni! Ööpäevaringselt – Ei pea enam ootama, kuni pood lahti tehakse või tormama enne kella kümmet poodi. Oleme avatud 24/7. Missioon Positsioneerida Võru inimeste peas esimesel kohal, kui keegi tahab osta kiirtoitu. Visioon

Ettevõtlus alused
59 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Finantsjuht. konspekt

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus
187 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Ainekonspekt FINANTSJUHTIMINE

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus
60 allalaadimist
thumbnail
74
doc

FINANTSJUHTIMINE

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Finantsjuhtimine
118 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

.................... 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7 4.2. SWOT-analüüs............................................................................................. 8 5. Teenus, turg ja konkurents.................................................................................. 8 5.1. Teenusest..................................................................................................... 8 5.2. Turg.............................................................................................................. 9 5.3. Konkurendid................................................................................................. 9 6. Juhtimine ja personal...........................

Äriõigus
67 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.................................................................. 9 4 VÄLISKESKKONNA PESTLE ANALÜÜS JA MÕJU HANSO TURISMISTALULE.................................................................................................................. .......................................................................................................................................... 10 5 KONKURENTS JA TURG ........................................................................................... 12 5.1 Haaslava valla piirkonna kirjeldus ............................................................................ 12 5.2 Turule sisenemine ja konkurents ............................................................................... 14 5.3 Toote/turu maatriks.................................................................................................... 15

Ettevõtlus alused
588 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan

4 4) Hinna määramine Olulisimaks faktoriks, millega tuleb arvestada, on nõudlus piirkonnas ja pakkumise hind. Kuna ettevõtte strateegiaks on müüa süsteemseid lahendusi, mitte üksikuid tooteid, on hinnastamise küsimus lõpptarbijale paindlikum.. 5) Turustamine Ettevõte töötajad tegelevad pidevalt uute toodete ja lahenduste tutvustamise ja pakkumisega. Peamisteks reklaamikanaliteks on: otsepostitus, reklaam ajalehes, Internetis, infokataloogides ja aeg-ajalt kohalikus Viru raadios. Meie suureks eeliseks on mitmete nimekate kaubamärkide esindamine, mis annab võimaluse saada osa nende turundustoest oma reklaami ja müügiedendustegevusele. 6) Müügimeetod Müügitöötajad tutvustavad kaupa kohapeal ja reklaamimise teel. Kliendile pakutakse alati talle sobivat lahendust hinna ja kvaliteedi suhtes. Kõikidest müügiartiklitest on plaanis müüa vähemalt kahte erinevasse

Majandus
429 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

.........................................................................................................................................................5 TURG...................................................................................................................................................................6 Turu kirjeldus.................................................................................................................................................6 Konkurents......................................................................................................................................................7 Turustamine....................................................................................................................................................8 Müügiprognoosid........................................................................................................................................... 8

Äritegevuse alused
808 allalaadimist
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

1. ÜLDOSA 1.1. Äriidee kirjeldus Meie ettevõte tegutseb nime all OÜ Veture. Nimevalikul oli otsustavaks, et antud sõnal oleks ka tähendus. Veture tähendab Prantsuse keeles rõivaid. Me oleme omale võtnud eesmärgiks täita võimalikult täpselt, meeldivalt ning kiiresti iga inimese soovid, kes pöörduvad meie poole vajadusega saada üht või mitut allpool nimetetud teenustest: moe- ja stiilialane nõustamine disaineri ja rätsepa konsultatsioonid kangaste valimine ja nõustamine individuaalne lõigete konstrueerimine individualõmblus juurdelõikus rõivaste parandus rõivaste kaunistamine vastavalt individuaalsele soovile õivaste triikimine käsiöö meeldiv teenindus kliendile sobivatel aegadel vajadusel kiirteenindus OÜ Veture´d iseloomustab toodete valmistamise kiirus, samas pole ajavõidu tõttu

Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

...........................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS............................................................................................11 7 RISKIANALÜÜS.......................................................................................................................14 8 FINANTSPLAAN JA FINANTSPROGNOOSID.....................................................................16 2 1 KOKKUVÕTE

Ettevõtluse alused
50 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

märkamata. 7 1.1 Konkurentsieelis Loodava ettevõtte tegutsemise turg on Saaremaa ja Kuressaare. Turul on tegutsemas mitmeid erinevaid toitlustusettevõtteid, kuid loodava ettevõtte eeliseks on see, et hetkel teadaolevalt ükski neist toitlustusettevõtetest ei paku toortoitu ega mahetoitu nii nagu Mahedikus seda pakutakse. Kuna ettevõttesse on plaan paigutada lett, kust klient saab ise kiirelt kokku panna endale tervisliku salati, siis ka see on üheks eeliseks teiste toitlustusettevõtete ees. Omanikel on tutvus kohalike mahetootjatega ning omavad häid kontakte Saarte Sahvriga, mis on kaubahankimise osas eeliseks. Ettevõtte sisustus on planeeritud väga hubase ja koduse interjööriga, seega ka see on üheks konkurentsieeliseks. 1.2 Visioon Kohvikust on 2019-ndaks aastaks saanud Kuressaare hinnatuim

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

4.2. TURG 6 4.2.1. Turu kirjeldus 6 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus 6 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8

Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

Igale äriplaanile on kohustuslikud järgmised komponendid: · tiitelleht · sisukord · kokkuvõte · ettevõtte lühiülevaade · äriidee iseloomustus · projekti kirjeldus - tooted või teenused 5 Äriplaan - tootmine, - keskkond · turustamine - turu iseloomustus - konkurendid ja konkurents - müük ja turustamine · ettevõtte juhtimine ja personal · projekti maksumus ja rahastamine · projekti riskifaktorid Tiitellehe ja sisukorra vormistamine Tiitellehel peab olema firma nimi (soovitavalt ka logo), koostaja nimi, kuupäev ja vajaduse korral märkige ka "Konfidentsiaalne"(vt äriplaani näidis). Sisukord koostage kõige viimasena, kasutades selleks arvutitarkvara võimalusi. ÜLESANNE Vormista oma äriplaanile tiitelleht

Majandus
514 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan - OÜ Rekkaparadiis

...................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 3 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................3 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ..........................................................................................................................4 3.1.1. Marketing..................................................................................................................5 4. Missioon ja Visioon 4.1. Missioon...............................................................................................................................5 4.2. Visioon.............................................................

Majandus
88 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

Igale äriplaanile on kohustuslikud järgmised komponendid: tiitelleht sisukord kokkuvõte ettevõtte lühiülevaade 5 Äriplaan äriidee iseloomustus projekti kirjeldus - tooted või teenused - tootmine, - keskkond turustamine - turu iseloomustus - konkurendid ja konkurents - müük ja turustamine ettevõtte juhtimine ja personal projekti maksumus ja rahastamine projekti riskifaktorid Tiitellehe ja sisukorra vormistamine Tiitellehel peab olema firma nimi (soovitavalt ka logo), koostaja nimi, kuupäev ja vajaduse korral märkige ka "Konfidentsiaalne"(vt äriplaani näidis). Sisukord koostage kõige viimasena, kasutades selleks arvutitarkvara võimalusi. 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN 3.1 KOKKUVÕTE

Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Maamajandusettevõtte konkurentsivõime analüüs ettevõttes x.

.................................19 5.TURU OLUKORD.....................................................................................................................21 KOKKUVÕTE JA ETTEPANEKUD............................................................................................21 KIRJANDUS.................................................................................................................................22 SISSEJUHATUS Tänapäeval on tekkinud ettevõtete vahel üha tihedam konkurents. Konkureeritakse erinevatel tasanditel: nii turuosa, tootmisressursside kui ka muude tingimuste osas, mis on arenguks hädavajalikud. Majanduslikus võtmes on konkurents edasiviiv jõud, mis suunab ettevõtteid pidevalt uuenema, arenema ning tegutsema vastavalt hetkelisele turu olukorrale. Eesti Konjunktuuriinstituut on kirjeldanud ettevõtte konkurentsivõimet kui kompleksvõimet, mille alusel saab hinnata ettevõtte arengu jätkusuutlikkust, edukust ja tulemuslikkust.

Majandus
91 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaan OÜ KiirKuller

..............................................................................................11 5. Turundusplaan................................................................................................................12 5.1 Müügikoht................................................................................................................12 5.2. Müügitoetus............................................................................................................ 12 5.3 Reklaam................................................................................................................... 13 6. Töötajad......................................................................................................................... 14 6.1 Ametid......................................................................................................................14 6.2 Oskused, kogemused.....................................................................................

Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
25
rtf

Äriplaan

Investeeringute reaalkasv, % 12,2% 16,1% 11,1% 6,6% 5,6% Ekspordi reaalkasv, % 0,2% 5,5% 4,2% 8,7% 9,2% Impordi reaalkasv, % 2,1% 10,2% 7,9% 6,9% 7,2% Hõivatud, tuh. 575,9 582,3 593,2** 594,0 597,0 Lisandväärtus töötaja kohta, kasv, % 5,4% 4,7% 3,5% 4,2% 5,3% Rahapakkumise reaalkasv, % 16,9% 11,6% 10,2%** 12,7% 11,4% Krediidi reaalkasv, % 8,9% 19,4% 27,7%** 15,6% 12,1% * Prognoos, november 2003. ** Tegelik näitaja Hõive näitaja kehtib vanusegrupi kuni 69-aastased kohta; kõik näitajad on aasta keskmised, v.a. rahapakkumise ja krediidi reaalkasvud, mis iseloomustavad aasta lõpu seisu

Juhtimise alused
1582 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Äriplaan

..5 Hiiumaa turismiteenused....................................................................................................................... 5 Majutus.................................................................................................................................................. 6 Swot analüüs.......................................................................................................................................... 7 Turule sisenemine ja konkurents........................................................................................................... 8 3 OSA.............................................................................................................................................................9 Ettevõtte profiil...................................................................................................................................... 9 Lähteandmed..................................................

Logistika
1341 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Esialgu on plaanis, et juhataja säilitab kontrollpaki, isegi kui peaks osutuma võimalikuks osakapitali suurendada. Pärnus, Aia tn 1, büroohoone (Lääne- Eesti Regiooni Politsei prefektuuri kõrval). Koht on soodne, kuna Pikk tänav kõrval on väga elava liiklusega ja oskuslik välireklaam võib ligi tõmmata ka juhuslikke möödujaid. 3 3. JUHTKOND JA PERSONAL Tabel 1. Ettevõtte funktsionaalne struktuur Töötaja Funktsioonid Tegevused Juhataja Juhtimine Firma tegevuse planeerimine Korralduste andmine töötajatel Ettevõtte-sisene kontroll Varustustegevus

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

.........................................................5 Tootmine..................................................................................................................................6 Keskkond................................................................................................................................. 7 TURUSTAMINE.........................................................................................................................7 Konkurendid ja konkurents......................................................................................................8 ETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONAL...........................................................................11 PROJEKTI MAKSUMUS JA RAHASTAMINE..................................................................... 12 PROJEKTI RISKIFAKTORID................................................................................................. 13 SWOT analüüs.........................................

Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Näidis äriplaan (lastehoid)

4.2. TURG 6 4.2.1. Turu kirjeldus 6 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus 6 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8

10. klassi majandus
631 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

parandada ressursikasutust ja korrigeerida senist tegevust, sh muuta tegutsemisviisi, s.t. strateegiat. Näiteks ettevõtte OÜ Aken pikaajaline eesmärk on kasvamine üheks kiiremini arenevaks aknatootjaks Põhjamaades. Keskmise pikkusega eesmärkide näited: 1. Saavutada tootmismaht 6000 akent kuus 1. juuliks 2009. 2. Sama aasta 1. oktoobriks eesmärk saavutadatootmismaht 8000 akent kuus ja saada üheks suuremaks aknaid tootvaks ettevõtteks Baltimaades. Lühiajaline eesmärk on ehitada lõpuni tootmishoone. 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna analüüs Ärikeskkonna all mõistetakse kõike, mis ettevõtja tegevust mõjutab, kuid mida ettevõtja ise otseselt mõjutada ei saa. Oluline on prognoosida sõltumatuid muutusi,

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

Meie eesmärk on luua vähe tähelepanu pööratavale sihtgrupile taskukohase hinnaga ning elulihtsustav äpp, mis töötab kõigil põhilistel operatsioonisüsteemidel. Veganid ning vegantoitumisest huvitatud inimesed on aina kasvav turg (umbkaudselt on Eestis veganeid 40 000), kelle vajadustele ei pöörata hetkel veel piisavalt tähelepanu ning meie soovime seda muuta. Tahame luua äpp-i, mis tuvastab vegan tooteid/toiduaineid. Esimesel aastal saab olema äpp väga algeline - klient saab infot, kas toode on vegan, taimetoitlastele sobilik või ei kumbagi. Esimese aasta lõpuks soovime jõuda punkti, kus kliendile kuvatakse skanneerimis- järgselt ka toiteväärtus, e-ainete sisaldus ning toote ökoloogilisus. Niisiis kasvab meie sihtgrupp suuremaks, kaasates ka kliente, keda huvitab tervislik ja loodussõbralik toitumine. Lisaks loome äpi-sisese blogi, kus saab lugeda postitusi tervise ja spordi teemadel, huvitavaid fakte ja uudiseid vegan maailmast

Majandus
47 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

.......................................................18 4.2 SWOT- analüüs............................................................................................... 19 5. TURUSITUATSIOON JA SELLE ARENGUVÄLJAVAATED..........................21 5.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus, kasvuvõimalused..........................21 5.2 Kliendid .................................................................................................. 21 5.3 Konkurents .................................................................................................22 6. MARKETINGIPLAAN............................................................................................ 24 6.1 Müügieesmärgid..............................................................................................24 6.2 Marketingi komponendid.............................................................................. 25 6.2.1 Toode/ teenused...

Majandus
381 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Nimetu

..................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus............................................................................... 5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 2.4 Ettevõtte konkurentsi eelis............................................................................................... 6 3. Ettevõtte SWOT-analüüs.........................................................................................................7 3.1.1 Marketing ...........................................................................................

Majandus
412 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

................................................ 5 3.2.Mikrokeskkonna analüüs............................................................................................................5 3.3 Tarnijad/koostööpartnerid:..........................................................................................................5 4. SWOT-ANALÜÜS...........................................................................................................................6 1.TOODE/TEENUS, TURG JA KONKURENTS............................................................................... 7 5.1.Toode/teenus...............................................................................................................................7 5.2.Turusituatsioon ja arengutrendid................................................................................................ 7 5.3.Turu analüüs................................................................................................................

Ettevõtlus
69 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun