Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan (10)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks just elektroonikakaubad?

Lõik failist

Äriplaan





Koostas: Taavi Müürsepp
Juuli
2008

SISUKORD




Äriidee
kokkuvõte lk 1


2)
Ettevõte lk 2


2.1)
Ruumid lk 2


2.2)
Sisseseade, masinad lk 2


2.3) Tarnijad lk 2
2.4)
Personal lk 2
3) Turg lk 3
3.1)
Kliendid lk 4
3.2)
Konkurendid lk 4
4)
Hinna määramine lk 5
5)
Vasakule Paremale
Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #1 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #2 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #3 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #4 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #5 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #6 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #7 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #8 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #9 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #10 Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-12-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 429 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 10 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Taavi Müürsepp Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

a. juulist rõivaid ning aksessuaare. Vaatamata sellele, et ettevõte tegutseb alles 2007.a. juulikuust on seniajani suudetud leida stabiilne kliendibaas ning on sellel perioodil täheldatav oluline tellimuste ja müügikäibe kasv. Seoses koostöösuhetega on ettevõttele avanenud võimalus toota rõivaid ja aksessuaare ka ekspordiklientidele. Firma kavatseb klientide teenindamiseks ja tellimuste täitmise tagamiseks aktiivselt investeerida tootmisseadmetesse ja kaupluse sisustusse. Antud äriplaan on vajalik ettevõtte tulemuslikuks arendamiseks ja see võimaldab ettevõttel paremini aru saada investeeringuga seonduvatest riskidest ning võimalustest. 1.2 ETTEVÕTTE MISSIOON, VISIOON OÜ MD missiooniks on pakkuda klientidele kvaliteetseid rõivaid ja aksessuaare. MD OÜ klientideks on nii füüsilised kui ka juriidilised isikud. Lähemas tulevikus kavatseb ettevõte kinnistada oma kohta pingelises konkurentsikeskkonnas ning saavutada tuntus hea kvaliteedi ja ainulaadsuse suhtes

Ettevõttlus
thumbnail
17
doc

Äriplaan

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI Tallinna Kolledz Anzelika Baldina Äriplaan OÜ Kodutekstiili Maailm Juhendaja: Raul Vatsar Tallinn November 2010 SISUKORD 1. KOKKUVÕTE...................................................................................................................4 2. ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.............................................................................................5 3. SWOT analüüs................................................................................................................... 6 4. TEHNOLOOGIA LÜHIKIRJELDUS. TOOTMINE........................................................ 7 5. PROJEKTI KIRJELDUS................................................................................................... 8 a. Õmbluskoda, kauplus, e-pood.................................................................................

Äritegevuse alused
thumbnail
13
doc

Äriplaan

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistika ja kinnisvara õppetool ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES "ETTEVÕTTE MAJANDUSÕPETUS" ÄRIPLAAN OÜ Klaasimaailm Äridefinitsioon: Koostajad: Juhendaja: Signe Liiv Esitatud: Kaitstud: Hinne: TALLINN 2008 2 SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3 2. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1. ETTEVÕTTE MISSIOON JA ÄRIIDEE

Äritegevuse alused
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

Eksamil min 32punkti!!! Turuuuring/Tarbijauuring (08.09) Uurimuse andmete eripkotehinguturära Esmased andmed: 1.küsitlus, vaatlus, eksperiment Teisesed andmed: internet, varem tehtud turu-uuringud, raamatukogu materjalid, statistika Turundusuuring- turundusanalüüs Turu-uuring- on suunatud hästi kitsendatud turule (1 kaubale) Tarbijauuring Uuringu protsess:  Problem  Eesmärk  Hüpoteesid  Küsimuste sõnastamine,järjestamine  Ankeedi visuaalne kujundamine  Uuringu teostamine  Andmete töötlus  Raport  Tulemuste esitlemine ja ettekanne Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Turundus toetab nii t, vahendamist kui ka tarbimist. Igale kliendile personaalne lähenemine. Mõjutab inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili, kui ka ettevõtte kasumlikkust. Turundada saab kaupu, teenuseid, mõtteviisi/elustiil, isikuid (eneseturundus-staarid), asutusi, religiooni??, koht (linna, riik vms), ela

Turundus
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Äriplaan Koostanud: Taavi Müürsepp Sisukord 1.Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline vorm: reklaamindus Registreerimisnumber Registreerimise aeg ja koht: Omanikud, nende osa kapitalist: osakapital 40000 on jaotatud võrdselt. Juhatuse liikmed: Põhikapital: Aadress: Telefonid: E-mail: Kontaktisik, tema telefon: 2. Lühikokkuvõte ------------------------------ asutati 18.02.2007 ---------------------- ja tegutseb reklaaminduse ja trükinduse valdkonnas. Peamisteks väljakujunenud toodeteks, mida ettevõte toodab ja teenusteks, mida ettevõte müüb, on kleebised, erinevad reklaamelemendid ja trükised ning "knowhow" disainis ja turunduses. Ettev

Majandus
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Kool HIINA KIIRTOITLUSTUS SÖÖGIKOHT Äriplaan Juhendaja: Linn SISUKORD 1. ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ........................................................................3 2. ETTEVÕTJA ÜLEVAADE...................................................................................3 3. JUHTKOND JA PERSONAL............................................................................... 4 4.VÄLISKESKKOND...............................................................................................6 4.1. Väliskeskkonna mõjud ärile............................................................................6 4.2.Eesti majanduse hetkeseisund.......................................................................... 6 5.TEGEVUSE EESMÄRGID JA POLIITIKA..........................................................7 5.1.Tegevuse eesmärk ja ülesanded..................................................................

Äritegevuse alused
thumbnail
9
odt

Äriplaan Autoteenindus

Antsla Gümnaasium ÄRIPLAAN Autoteenindus Koostaja: Mait Saaron Juhendaja: Merike Prätz Antsla 2010 1. KOKKUVÕTE 1.1. Ettevõtmise idee Seoses nõudluse suurenemisega autode iluravi järele on plaanis pakkuda Eestis uudset teenust ­ arvuti abil autode disainimist vastavalt kliendi soovile ning lisaks sellele ka pisihooldust. 1.2. Eesmärgid. Firma, mille nimeks olen planeerinud , eesmärk üldisemalt on pakkuda midagi erilist inimestele, kellele auto on midagi enamat kui lihtsalt sõiduvahend jõudmaks punktist A punkti B, midagi enamat, mida tänapäeva tehnoloogia võimaldab. Plaanime pakkuda klientidele kõige uudsemaid võimalusi oma autode atraktiivsemaks muutmiseks ning nende väärtuse tõstmiseks ja ka lihtsalt isikupärasuse kujundamiseks.. 2. ETTEVÕTE · Ettevõtte nimi: · Ettevõte juriidiline vorm: osaühing · Asukoht: Võru, Pika tänava tööstuspark · Alustamise aasta:

Majandus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tarbimisahel on ahel, mille tulemusena turustaja jälgib kliendi käitumist turustuskanali valikul. Kuskohast hangitakse toode, kuidas seda kasutatakse, mismoodi see hävitatakse jms Transportida saab: Maantee, õhu, raudtee, vee, toru, interneti, robotite ja droonide kaudu Turustuskanalite liigid • Jaemüük (võib minna ka kaupluse suuruste tasemelegi, hüpermarket, supermarket, säästukauplus, apteek, tankla, turg jne) • Hulgimüük • Internet (konkreetne portaal) • Mobiili kaudu • Otseturundus Otseturundus on turundusmeetodite süsteem, mille eesmärgiks on teenida ettevõttele kasumit müües tooteid võimalikele ja olemasolevatele klientidele tõhusa isikliku suhtlusega. Otseturunduses võidakse kasutada vajadusel ka vahendajaid. Otseturundus võimaldab: Keskenduda kasumlikele klientidele; Luua eeliseid konkurentide ees; Kujundada klientidega

Turundus




Kommentaarid (10)

ingrid80 profiilipilt
Ingrid Lettermo: Väga laiali valguv tekst. Tähtsamad asjad puudu, väga poolik
12:10 15-07-2015
mercka profiilipilt
mercka: kahjuks ei sisaldanud asju, mida minul oleks vaja läinud :(
17:40 15-04-2009
Eku19 profiilipilt
Eku19: Pole viga, mõned asjad võiksid olla paremad
17:11 30-03-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun