......................................................................................4 3.1.1. Teenuse arendamine..................................................................................................5 3.1.2. Personal.....................................................................................................................5 3.1.3. Majandusolukord...................................................................................................... 5 4. Visioon & Missioon .....................................................................................................................................................6 4.1. Missioon...............................................................................................................................6 4.2. Visioon.................................................................................................................................6 4.3. Ettevõtte tulevikuvisioon aastal 2018..........
..................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 2.4 Ettevõtte konkurentsi eelis............................................................................................... 6 3. Ettevõtte SWOT-analüüs.........................................................................................................7 3.1.1 Marketing ......................................................................................................................8 3.1.2 Teenuse arendamine....................................................................................................... 8 3.1.3 Tegevus...........................................................................................................................8 3.1.4 Personal.........................................................................................
............................................................................ 4 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................4 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ..........................................................................................................................7 3.1.1. Marketing................................................................................................................10 3.1.2. Teenuse arendamine................................................................................................10 3.1.3. Teenus/tegevus........................................................................................................10 3.1.4. Personal.....................................................................................................
..........................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 3. Ettevõtte analüüs .................................................................................................................... 7 3.1 Ettevõtte SWOT analüüs...................................................................................................7 3.1.1. Marketing......................................................................................................................8 3.1.2. Toote/ teenuse arendamine............................................................................................8 3.1.3. Tootmine/ tegevus.........................................................................................................8 3.1.4 Personal.....................................................................................................
............................................................................ 3 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................3 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ..........................................................................................................................4 3.1.1. Marketing..................................................................................................................5 4. Missioon ja Visioon 4.1. Missioon...............................................................................................................................5 4.2. Visioon.................................................................................................................................5 4.3. Eesmärk................................................................
...........................................................3 2.2 Kliendid.............................................................................................................................3 3. Ettevõtte analüüs..................................................................................................................... 4 3.1. SWOT analüüs................................................................................................................. 4 3.1.1. Marketing..................................................................................................................4 3.1.2. Tootmine................................................................................................................... 5 3.1.3.Personal......................................................................................................................5 4. Visioon............................................................................................
1.2. Äriidee (lühitutvustus) 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus (üldine piirkonna kirjeldus - suurus, rahvaarv, olemasolevate sarnase toodete/teenustega tegelevate ettevõtete arv) 2.2. Kliendid (esmakliendi kirjeldus, kliendi ootused) 2.3. Konkurents (konkurentide analüüs loetelu, plussid/miinused) 3. Ettevõtte SWOT analüüs Sisemised plussid miinused, välised ohud - võimalused. 4. Missioon, visioon 4.1 Missioon (miks on ettevõte loodud), visioon (milline on nägemus ettevõttest) 4.1. Ettevõtte visioon aastal .... (nägemus, milline on ettevõte näiteks nelja aasta möödudes) 5. Põhieesmärgid ja strateegia 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused (mille poole püüeldakse käive, kasum) 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid (millisena klient näeb ettevõtet, alaeesmärgid pakutavate töökohtade arv vms) 5.2. Strateegia - tegevusplaan eesmärkide saavutamiseks 6
...............................7 2.2. Kliendid..........................................................................................................................................7 2.3. Konkurents.....................................................................................................................................8 3. Ettevõtte swot analüüs.......................................................................................................................11 4. Visioon.................................................................................................................................................12 4.1. Võimalused ja ohud......................................................................................................................12 4.2. Ettevõtte visioon aastal 2018.......................................................................................................13 5. Põhieesmärgid ja strateegia........................
......................................................................................... 5 2.4 Turuuuring................................................................................................................. 7 3. SWOT.......................................................................................................................... 8 4. Ettevõtte tulevik............................................................................................................. 10 4.1 Visioon.....................................................................................................................10 4.2 Eesmärgid.................................................................................................................10 4.2.1 Lühiajalised eesmärgid..................................................................................... 10 4.2.2. Keskmise pikkusega eesmärgid....................................................................... 10
Alfred Kosljak33,3% Uku eller33,3% Kontaktisik, tema telefon Toomas Kelo tel. 53481230 Ettevõtte tegevusala Toitlustus Ettevõtte tegevuspiirkond Tallinn 3. Äriidee kirjeldus Tahame anda edasi tõetruud kogemust keskaegsest pagarikojast, alustades töövahenditest ning lõpetades retseptidega. 4. Visioon, missioon ja eesmärgid Oma missiooniks oleme seadnud saada tugevaks, usaldusväärseks ja kliendisõbralikuks ettevõtteks, mis keskendub peamiselt turistidele. Lähituleviku eesmärkideks oleme seadnud: - Üle elada esimene aasta tihedas konkurentsis. - Palgata kvalifitseeritud töötajad, igale ametikohale. - Pideva reklaamiga koguda tuntust ning kliente turistide hulgas. - Lõpetada esimene aasta võimalikult väiksese kahjumiga. - Olla kasumis hiljemalt 2015 aasta jaanuariks. 5
Kliente peab hankima läbi pideva turundustöö ja läbirääkimiste tulemusena. Samuti on tähtis reklaam antud tootele. Antud toode ei ole mõeldud turustamiseks sesoonsel eesmärgil, seega on nõudlus toote järele aastaringne. 6.2. Konkurents Ettevõttele konkurentideks põhiliselt ettevõtted kes tegutsevad samalaadse teenuse pakkumisega. Kõigil konkurentidel on erinevad head ja halvad küljed. Tugevaimaks konkurendiks on Suurbritannias tegutsev Minerals Marketing LTD mille iseloomustus (vt tabel 6) on toodud välja võrdluseks loodava ettevõttega. 10 Tabel 6. Tugevad konkurendid - nende sihtgrupp, tegevussuunad, eelised ja puudused Kaevandamiseinfo andmebaas Minerals Marketing LTD Sihtgrupp: Sihtgrupp: - Maavarade kaevandamisega ja - Maavarade kaevandamise ja tarbimisega seotud ettevõtted. tarbimisega seotud ettevõtted
Püsiv Invest OÜ Äriplaan Püsiv Invest OÜ Rehvivahetus töökoda Tallinn 2012 Sisukord Sisukord.................................................................................................................. 2 Lühikokkuvõte........................................................................................................ 3 1. Äriidee, missioon, visioon ja eesmärgid..............................................................4 2. Ettevõtte iseloomustus....................................................................................... 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................
brosüüris toodud reklaam. Kokkuleppele võib jõuda ka giididega, kes ühte või teist restorani turismigrupile soovitavad. 14 Kohalikule elanikkonnale suunatud toitlustuskoht konkureerib reeglina sama piirkonna teiste toitlustusasutustega. Ettevõtte eeliseks on piirkond, kus lisaks elanikele on ka ettevõtteid ja vastupidi. Selleks, et tihedas konkurentsis oma klientuur leida, tuleb pakkuda midagi enamat kui toitu. Inimesed otsivad välja sööma minnes lisaks toidule ka elamust olgu selleks siis omapärane menüü, muusika või interjöör. 10.2. Turundusstrateegia Ettevõte näeb oma püsiklientuurina eelkõige linnas töötavaid inimesi, (üli)õpilasi, õhtuelamust otsivaid kliente ja öösel leiduvaid näljatundega inimesi, turiste. Kuna kirjeldatud sihtrühma maksujõulisus on keskmine, aga tarbimiseelistused
1 SISSEJUHATUS OÜ Phat Farm Eesti esindus on edasimüümisega tegelev firma, mille kauba artikliks on enamjaolt noorte vabaaja rõivad- ja jalanõud ning nende juurde kuuluvad aksessuaarid. Hetkel on firma asutamisel. Ettevõte tegeleb konkreetsemalt rõivaste, jalanõude ja aksessuaaride sisse toomisega Ameerikast ning kaubamärgi esindamisega Eestis. Meie klientuur on lai, hetkel oleme arvestanud sihtgrupiks 10-34 aastased, keda Eestis on 489 756. Kuna ta on üha laienev turg, on üsna tõenäoline, et ostjaskond laieneb iga aastaga. Meie eelised on teiste konkurentide ees eelkõige kaubamärgi tuntus üle maailma ja spetsialiseerumine just nimelt vabaaja teemaale. Juba praegu hinnatakse Eesti noorte seas Phat Farmi kvaliteeti ja disaini. Eelneva töö on teinud eelkõige selle kaubamärgi asutaja, ühtlasi ka hip-hop muusika viljeleja, Russell
......................................................................................... 5 1.3 Äriidee ja ärilause ........................................................................................................ 5 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK ........................................................... 5 2.1 Ettevõtte põhiväärtused ............................................................................................... 6 2.2 Missioon ja visioon...................................................................................................... 6 2.3 Äriidee iseloomustus ................................................................................................... 6 3 JUHTIMINE JA PERSONAL ........................................................................................ 7 3.1 Ettevõtte struktuur, organisatsioonimudel ................................................................... 9
10 Side. Olemas ettevõttele vajalikud sidesüsteemid: telefonid ning internetiühendus Arengutendentsid Kaasaegses arenenud ühiskonnas on üha suurem tähelepanu erinevatele teenuseliikidele, mida ettevõtjate poolt välja pakutakse ja mida ka vajalikena vastu võetakse. Teenenduse valdkonnas on kasvav nõudmine kõikvõimalike teenuste järgi, mis aitavad inimestel sisustada oma vaba aega. Meelelahutus ja harrastused on kaks märksõna mis leiavad endale järjest rohkem poolehoidjaid. Harrastuste poole peal on tähelepandaval kohal tegelemine lemmikloomadega. Lemmikutega aja veetmine, koos sportimine ja niisama koos olemine. Kõik see nõuab ka mingisuguseid teadmisi ja seda meie ka pakume, alguses loengute ja hiljem juba praktikas. Meie ettevõte pakub tenust kus loomapidajal on võimalik abi küsida ja meie aitame.
........................................2 SISSEJUHATUS..............................................................................................................5 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..............................6 1.1 Äriplaan kui dokument.....................................................................................6 1.2 Äriplaani koostamise põhjused........................................................................ 6 1.3 Mis on äriplaan?................................................................................................7 1.4 Äriplaaniga ettevõtja.........................................................................................7 1.5 Üldisi näpunäiteid äriplaani kirjutamiseks.................................................... 8 1.6 Äriplaani koostamine ja komponendid...........................................................9 2. ÜLDANDMED...........................................
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistika ja kinnisvara õppetool ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES "ETTEVÕTTE MAJANDUSÕPETUS" ÄRIPLAAN OÜ Klaasimaailm Äridefinitsioon: Koostajad: Juhendaja: Signe Liiv Esitatud: Kaitstud: Hinne: TALLINN 2008 2 SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3 2. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1. ETTEVÕTTE MISSIOON JA ÄRIIDEE
...........................................................................................17 .........................................................................................................................................17 .....................................................................................................................................22 2 KOKKUVÕTE Käesoleva töö eesmärgiks on koostada äriplaan oletuslikule ettevõttele- eralasteaia Karikakar rajamiseks ........linna. Selline mõte on tulnud seoses ...... lasteaia kohtade vähesusega. Plaanis oleks rajada eralasteaed ………. isiklikku eramajja, mis asub ........linnas, ..linnaosas. Maja asukohta arvestades on asukoht sobiv nii ..linnaosas teenust vajavatele lastele kui ka kesklinnast pärit lastele. Ahvatlevaks on selline eralasteaed oma asukoha pärast sest kuigi asub linnas on see siiski looduses ja eemal linnakärast
...5 2. Äriplaani koostamine...................................................................................................6 2.1. Sisukord ja kokkuvõte.........................................................................................6 2.2. Turusituatsioon ja arenguväljavaated...................................................................7 2.3. Ettevõtte analüüs..................................................................................................7 2.4. Visioon ja strateegia.............................................................................................8 2.5. Marketingiplaan...................................................................................................8 2.6. Ettevõtte juhtkond ja personal.............................................................................9 2.7. Finantsmajandusplaanid........................................................................................9 2.8. Riskitegurid..........
antud teenusest. Meie üheks eeliseks on kindlasti mugavus meie asukoha suhtes nendele, kes tahavad osta ise kaasa toitu, saavad parkida poe kõrvale ning tellimus antakse kiirelt autosse läbi väliakna. Ettevõte tegutseb vastavalt soojal perioodil ja külmal. Külamal perioodil kasutame toidu kohaletoomiseks autosid, suvel rollereid. Kuna suvel ei sööda eriti palju sooja toitu, siis suvel ei vajata meie teenust nii väga. OÜ Mrs. Pizza klientuur on lai, nii nagu sihtgruppki. Klientideks on turu-uuringu järgi noored ja keskealised(19-25aastased), kes on mugavustega harjunud ja ei viitsi kodust välja minna, ning soovivad, et toit neile koju tuuakse. Tellimusi võib teha ka suurtes kogustes: ettetellimused sünnipäevadeks või muudeks koosviibimisteks- lihtne ja kiire viis, kui pole aega olnud õhtuks süüa teha ja külalised peagi tulemas. Projekti algmaksumus on planeeritud 11818.93€
tootmisvahendeid. Laiformaat printer Mutoh Valuejet 1650, Kleebise lõikur Kneecut 120, Kuumpress Standard 12 ja veel mitmeid tarvikuid. Tootmisprotsessis on kindel osa ka personalil kes juhib erinevaid toiminguid ja vastutab nende eest. Ettevõtte personal jaotatakse järgmiselt: Juhtivtöötajad kelleks on hetkel kaks juhatuse liiget. Nende peamisteks ülesanneteks on protsessi juhendamine, suunamine ja järelvaatamine, projektijuht, kelle ülesandeks on tootmise ja müügitöö juhtimine, müügijuhid, kes tegelevad päevast päeva ettevõtte müügi korraldamisega ja klientidega suhtlemisega ning oskustöölised kes tootmiseprotsessis on inimjõud ja kelle peamisteks ülesanneteks on toodete monteerimine, paigaldamine ja hooldus. KLIENDI PÄRING VAJADUSTE SELGITAMINE PAKKUMISE KOOSTAMINE KLIENDI
Peale selle toodame müügiks ka valmiskujul LARPi varustust ning selle koduks tegemiseks vajalikke materjale, kuna mõned LARPi mängijad võivad eelistada lõpptoodangu ostmisele ise meisterdamist. Kui ulmekirjandust on võimalik pea igast raamatupoest Eestis osta, tegeleb lauamängude müügiga Eestis hetkel vaid üks ettevõte ning LARPi varustusega tegelevaid ettevõtteid hetkel ei ole. Ettevõtte kolm põhilist tegevussuunda on ühendatud põhjendusel, et kõigi kolme klientuur suures osas kattub. Sihtgrupiks on eelkõige fantaasiast ja ulmest huvituvad inimesed. 2.2. LARPi varustuse tootmine 2.1. Üldandmed Ettevõtte nimi: Excalibur OÜ Aadress: Pikk tn. 19 Tel.. 69133169 Fax 69133169 Ekiri: [email protected] Weebilehekülg: www.excalibur.ee Ettevõtte organisatsioonilisõiguslik vorm on OÜ Asutamise kuupäev: 15.04.2009 Põhilised tegevusalad: 1. Laua m ä n g u d e , ulmekirjandu s e ja LARPi varustus e m üük 2
4.2. TURG 4.2.1. Turu kirjeldus Turul konkurents tugev Turg on lõputult suur kuna tehnoloogia vajab kogu aeg parandamist ja hooldust. 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus Praegune sihtturg Turuvaliku alused Tallinn, klientuuri tekkides ka ülejäänud Palju arvuteid kasutavaid ettevõtteid ka Harjumaa kodusid Võimalik sihtturg tulevikus Turuvaliku alused Kogu Eesti Suurem klientuur, rohkem arvuteid 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine Küsitlesime tuttavaid kodupiirkonnas. Selgus, et ei jõuta kaenlas arvutit kaugele vedada ja hinnad on mujal kallid, vajadus odava ja lähedal asuva IT-ettevõtte järele on olemas. 4.2.4. Turu võimalikud muutused, trendid Inimesed tahavad odavamat teenust, paremat asukohta. 4.2.5. Konkurents Konkureeriv Konkureeriv Toote hind Konkurendi turuosa (%)
töötajatega sõlmitud lepingute täitmise, tööks tarvilike vahendite võimaldamine ning erinevate töökäigus kerkivate vajalike vahendite võimaldamine. Juhatus tegeleb ise ka ettevõtte raamatupidamisega ning üüripinna koristusteenuse sisseostmise asemel teostab seda samuti juhatus. Ka erinevate ettevõtte tegutsemiseks vajalike otsuste vastuvõtmine ning nende elluviimine kuulub juhatuse kohustuste hulka. Kui klientuur on väljakujunenud ja potensiaalsete klientide arv jätkuvalt kasvab, on plaanis palgata lisaks veel üks rätsep. Teise rätsepa palkamine aitaks püsiklientide arvu suurendada ning kasumit kasvatada. Samuti jaguneks töökoormus ning kliendid saaksid oma tooted väiksema valmimise ooteajaga kätte. Juhatuse liikmed Disainer/konsultant Rätsep Joonis 4. Ettevõtte struktuur.
huvitatud firma ebaedukast käekäigust. ÄRIPROJEKTI REALISEERIMISE AJAGRAAFIK Vajalike tegevuste joongraafik projekti käivitamiseni osategevuste kaupa 11 Realiseerimine algab 01.06.2003. Periood pikkusega 10 päeva Tegevus 1 2 3 4 5 6 Start 1. Valmis äriplaan 2. Juhatuse liikmete eelnev valik 3. Asutamisdokumentide projektide koostamine, asutamiskoosoleku kokkukutsumune ja läbiviimine 4. Notari juures äriregistrile esitatavate dokumentide koostamine, allakirjutamine ja notari poolt kinnitamine 01.08.2003 5. Äriregistrile täiendavalt esitatavate dokumentide koostamine 6
Äriidee eripäraks ja edukuse aluseks on madalad asutamis- ja püsikulud ning tugev immateriaalne põhivara mille toob endaga kaasa loodava ettevõtte asutaja olemasolevate kliendisuhete näol. Firma asutamine on planeeritud käimasoleva aasta neljandasse kvartalisse ja sellest tulenevalt hakkavab kogu teenuse osutamine toimuma arveldatuna eurodes ning klientide vajalik dokumentatsioon viiakse vastavusse lähtuvalt euro tuleku nõuetest ja vääringutest. Ettevõte asub pärnus eelpool nimetatud aadressil (vt tabel 1), kuid lähtudes kliendi soovist, osutame teenuseid kliendi poolt määratud paikades. Püsiklientidele on firma 5 töös kõigil nädalapäevadel olenemata tähtpäevadest või kellaaegadest ja ajutistele klientidele argipäeviti. Firma luuakse esialgu ühe mehe ettevõttena, kus on kavas teenindada kolme püsiklienti ja jooksvalt ka üksiktellimusi. Teenindusstandardid on kõrged, kliendi
Mainori Kõrgkool RÄTSA PUHKEKODU Äriplaan Koostaja: Tiina Juurmann Rakvere 2008 SISUKORD ETTEVÕTTE ÜLDANDMED....................................................................................................2 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS...................................................................................................... 3 PROJEKTI KIRJELDUS.............................................................................................................5 Teenused:.................................................................................................................................5 Tootmine..................................................................................................................................6 Keskkond................................................................................................................................. 7 TURUSTAMINE......................................
VideoCV OÜ Äriplaan Õppejõud: Tallinn 2014 SISUKORD 1KOKKUVÕTE..............................................................................................................................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS............................................................................................11 7 RISKIANALÜÜS........................................................................
muuta. Mõnikord võrreldakse äriplaani lennugraafikuga, mis on küll täpselt paika pandud, kuid mida näiteks ootamatult muutuvad ilmastikutingimused või muud liiklustingimused muuta võivad. Äriplaani koostamiseks on mitmeid põhjusi: 1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui ta tahab saada ettevõttesse investeeringut või laenu. Äriplaaniga ettevõtja: - põhjendab, kui palju raha ta vajab, - tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga;
baasil pakkuda laiahaardelisemat teenust teiste raamatupidamisteenust pakkuvate ettevõtete seas. Kuna Eestis leidub väga vähe toitlustusala koolitatud spetsialiste (eriti finants- ja tootmistegevuse analüütikuid), annab see ettevõttele konkurentsieelise. Konsultatsiooniteenuse osutamiseks peetakse otstarbekaks pakkuda kliendile ka raamatupidamisteenust, millega kindlustatakse stabiilsem sissetulek ja klientuur. Nõrgaks küljeks võib konsulteerimise osas osutuda eeldatav toitlustusettevõtete finantsseisund ja otsustajate arusaamad konsultatsiooni vajalikkusest/kasuteguritest. Võidakse piirduda nt paarikuulise konsultatsiooniga, kuigi konsultatsiooniks põhjaliku analüüsi koostamisel oleks vajalik nt aasta jooksul läbiviidav jälgimine. 2.6 Olemasolevad ja planeeritavad partnerlussuhted Üheks partneriks on raamatupidamistarkvara müünud ettevõte, kes vajadusel hooldab ja
Mõnikord võrreldakse äriplaani lennugraafikuga, mis on küll täpselt paika pandud, kuid mida näiteks ootamatult muutuvad ilmastikutingimused või muud liiklustingimused muuta võivad. Äriplaani koostamiseks on mitmeid põhjusi: 1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui ta tahab saada ettevõttesse investeeringut või laenu. Äriplaaniga ettevõtja: - põhjendab, kui palju raha ta vajab, - tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga;
korraldust autoremonditöökojale sobivamaks. Sisustaksime kaasaegsete töövahenditega ja kasutaksime kvaliteetseid varuosi, õlisi ning muid erinevaid määrdeid. Ettevõtet juhime kahekesi ja töid teostavad erialase haridusega töölised, kuid vajadusel suudame ka ise töid teostada. Kuna nõudlus on suhteliselt suur ja konkurendid asuvad linnas, a'la 30km kaugusel meie tegevuskohast, leian, et siinsetest inimestest saaks kindel klientuur meie töökojale. 4. VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID 4.1. Visioon Ettevõtte Automeedik OÜ visiooniks on olla edukas sõidukite hooldusega tegelev ettevõte. Esimese aasta eesmärkideks on tutvustada oma ettevõtet, saada kliente, töötada oma hea maine nimel ja soetada kõik vajalikud ja kaasaegsed tööriistad. Aastaks 2021 plaanime omada kindlaid püsikliente ja plaanime palgata juurde ka töötajaid. Plaanime olla aastaks 2021 tuntud ja usaldusväärne ettevõte. 4.2. Missioon