Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Veebileht kui firma suhtlemisvahend - sarnased materjalid

veebileht, reklaam, internet, kataloog, kodulehe, kataloogi, disain, koduleht, turundus, otsingumootorid, spetsialistid, kodulehekülg, visiitkaart, abivahendid, lehelt, engine, yahoo, parima, blogi, platvorm, väärtuslik, soovitav, rest, välimusega, tegevusala, ettevõttele, facebook, usaldusväärsus, usaldust, lahkub, tehnikat, kohandada
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus

TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus Õppeaines: SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 41 Üliõpilane: Viljo Kokla, Tõnis Pihlak, Andrei Vaht Juhendaja: A. Kaldoja Tallinn 2010 Sisukord Interneti turundus võimaluste tutvustus................................................................................................3 Tasuta külastatavus otsingumootoritest...........................................................................................3 Klikipõhine reklaam........................................................................................................................3 Bännerreklaam....................................................................................

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
70 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad

Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

.................................................. 5 Võrdle Veeb 1.0 ja Veeb 2.0-i. Mis on peamised erinevused? .................................................................. 5 Mis on Veeb 3.0? ............................................................................................................................................. 6 Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? ....................................................................................... 6 Millised on kodulehe loomise erinevad etapid(tööd) kuni kodulehe avamiseni Internetis? ................... 6 Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk? ........................................................................... 6 Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid? ...................................... 7 Mis on kasutajasõbralikkus (usability) ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida? .........................................

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
58
docx

Lõputöö veebileht treeningute broneerimiseks

...........................................................................13 2. Realisatsioon......................................................................................... 14 2.1 Veebisaidi vaadete loomine..............................................................14 2.1.1 Läbivad elemendid.....................................................................14 2.2 Avaleht „Meist“................................................................................. 16 2.3 Veebileht „Huvitavat“.......................................................................17 2.3.1 Vasakpoolne menüüriba.............................................................18 2.4 Veebileht „Galerii“............................................................................ 19 2.5 Veebileht „Trennid“...........................................................................19 2.5.1 Kalender..............................................................................

Andmebaasid ja infootsingud
40 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis tavaliselt mõjutatud on offline reklaamile kulutada.

Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
25
pdf

“Kasutajamugavus ja kasutajakogemus”

Meie võtame oma projekti jaoks 2 persooni. Noor ema (persoon 1) Nimi:Alexa Vanus:25 Sugu:naine Kirjeldus:Alexa sai 6 kuud tagasi emaks. Reaalses elus tegeleb tema praegu lapse kasvatamisega ja teeb selle kõrvalt ka tööd kodus. Hariduselt on ta infotehnoloog. Sarnaste teenuste kasutamise kogemus: varem käis Alexa ravimeid ostes tavalises apteegis. Nüüd ei ole tal selleks eriti palju aega, seega ta hakkab nüüd aktiivselt kasutama e-apteegi teenuseid. Nõuded tootele:Alexa vajab, et veebileht oleks kättesaadav 24h. Samuti oleks hea, kui oleks eraldi noore ema toodetega osa. Eesmärgid:toodete ostmine, kontojäägi kontroll, ostude ajaloo vaatamin Mees-pensionär (persoon 2) Nimi: Alex Vanus:65 Sugu:mees Kirjeldus:Alex on töötav pensionär. Reaalses elus ta töötab elektrikuna tehases. Hariduselt on ta elektrik ka. Sarnaste teenuste kasutamise kogemus: varem ei kasutanud Alex e-apteegi teenuseid, sest tal ei olnud arvutit

Informaatika
6 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Turundus
42 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Laiendatud ärimudel

jäädes pakkuma madalat hinda. 6. Key Partners 7 Meie plaanitav ettevõte toodab nutikaid ukselukke, mida saab avada kasutades nutitelefone. Et selline lahendus üldse toimiks ja jõuaks soovitud tulemuseni, on meil vaja ka häid partnerlus suhteid teiste organisatsioonidega. Kuna meil on plaanis luua lisaks oma põhitoodetele ka oma rakendus nutiseadetele ning veebileht, mille kaudu saavad kliendid meie tooteid osta ning vajadusel muid toiminguid teostada. On ilmselge, et kõige selle tesostamisel ja edukaks toimimiseks on meil vaja tuge ka teistelt organisatsioonidele. Esimese asjana, et me saaks oma plaani ellu viia, oleks meil vaja leida pank, kes nõustuks andma meile, kui alustavale ettvõttele laenu. Kuna panke kelle vahel valida on Eesti turul palju ja laenu saamine raske, siis ei oska öelda, kelle me oma ettevõttele partneriks saame.

Majandus
96 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu? Interneti tulekuga on enamus paberkandjatel olevatest reklaamidest kolinud üle netiavarustesse ning sellest on saanud multi-miljoni dollariline tööstus. Emaili teel saadetava reklaami nimeks pandi “spämm” ning selle loojaks oli Gary Thuerk. Maailma esimeses spämm emailis kutsuti inimesi Ameerika osariiki Californiasse, Los Angelese ja San Mateo linna , tutvuma uue arvutiga Decsystem-2020. Kuna maailmas oli internet järjest rohkem kättesaadavam, leidsid turunduseksperdid, et emaili teel saadetavad reklaamid on tulukamad kui paberkandjal või telekas olev reklaam . Samuti on interneti teel levitatav reklaam odavam firmadele, kes tahavad midagi promoda. Tulukamad on ja olid need ka seetõttu , et reklaam jõudis kiiresti ja suurele hulgale inimkonnale korraga. Juba 1990nda aastal saatsid 5% internetikasutajatest 3.5 miljonit emaili.

Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Otsingumootorid

videotele jt objektidele võrgus. Otsingumootori otsitavaks informatsiooniks võib olla kellegi Facebook'i konto, perekonnanimi, sünniaasta või kasvõi elukoht (muidugi selline info rikub inimese privaatsust) või näiteks millal Steve Jobs on sündinud. Peaaegu kõik on võimalik teada saada. Tuleb vaid osata otsida. Kõige effektiivsem on seda teha märksõnadega näiteks, kui kellegil on vaja leida Tallinna Polütehnikumi koduleht ülesse, siis ei küsita: ,,Vabandust, kas Te võiksite mulle öelda Tallinna Polütehnikumi kodulehe aadressi?", vaid kirjutatakse lihtsalt ,,Tallinna Polütehnikum". Selle kaudu peaks esimese tulemusena leidma soovitud kodulehe. 2. Otsingumootorid internetis Internetis on mitmeid otsingumootoreid ja neid on ka erit tüüpi. Mõned otsingumootorid kaevandavad andmeid võrku ühendatud andmebaasidest või avatud loenditest

Informaatika
10 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Millised on peamised veebilehtede trendid?

muster.Minule suured pildid väga meeldivad, kuna see loob mulle kohese emotsiooni antud lehe ja fotol kujutatu kohta. Arvan, et suuri pilte peaksid oma veebilehel kasutama reisfirmad. Ilusad suured pildid erinevatest sihtkohtadest garanteeriks kindlasti klientide ostusoovi suurenemist. Üks viis, kuidas disainerid oma veebilehti teistest erinevaks muudavad, on rikkalik ja peen animatsioon. Animatsioone kasutatakse aina rohkem ja rohkem. Sellega muudetakse veebileht rohkem jutustavamaks, meelelahutuslikumaks ja interaktiivsemaks. Animatsioone ei saa aga pista kuhu iganes. Ennem tuleks see põhjalikult läbi mõelda, kas see lisab midagi juurde või mitte. Animatsioone saame vaadata kahe rühmana. Esimene on suure skaalaga animatsioonid, mida kasutatakse peamise interaktsiooni vahendina kasutajate mõjutamiseks. Sinna hulka kuuluvad näiteks parallax scrolling efekt ja pop-up teated. Teine animatsiooni rühm on väikese skaalaga animatsioonid

Graafiline disain
9 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Infosüsteemid

saabunud ja väljasaadetavad dokumendid õigusaktide eelnõud kirjad avaldused, märgukirjad, taotlused teabenõuded suulised teabenõuded (kui ei täideta kohe) aruanded, seletused, selgitused vastavalt õigusaktidele või vajalikud menetluses oleva asja lahendamiseks muud õigusaktides ettenähtud dokumendid arved 6. Millised dokumendid ei kuulu registreerimisele? suulised pöördumised Reklaam Kirjad märgiga „isiklik“ perioodika rämmpost 7. Loetlege dokumendi elukäigu kestel dokumendiga tehtavad dokumendihalduse tegevused (Rahvusarhiivi juhise järgi) Loomine Saamine Registreerimine Hoidmine ja kasutamine Eraldamine Hävitamine Üleandmine 8. Mis on e-teenus? E-teenusteks nimetatakse kõikvõimalikke teenuseid ja kasutajale lisaväärtust loovaid toiminguid elektroonses keskkonnas. 9

Infoteadus
24 allalaadimist
thumbnail
238
docx

PHP ALUSED RAAMAT

01 - PHP - Sissejuhatus Antud moodul on järgmine samm veebitehnoloogia õppimisel pärast HTML5 ja CSS3 õppimist. Siin õpime kuidas puuta koduleht PHP ja MySQL abil dünaamiliseks. Antud kursuse puhul olen aluseks võtnud vanema php kursuse, mis pärineb aastast 2009 ning oli toetatud e- ope.ee poolt. Et vanemast materjalist mingi jälg maha jääks, lisasin selle PDF dokumenti. Kui materjal on juba olemas, siis miks uuesti? Selle aja jooksul on tekkinud parem arusaam, kui hästi õpilased materjali omandavad ning milline võiks olla parem struktuur. Lisaks sellele tahan iga materjaliga anda kaasa kenasti esitluse ning luua videoõpetused

Informaatika
24 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

tamiseks 1. Kättesaadavus + Külastuste arv Külastuste + loendur 2. Vaheajad - - Kalender - 3. Vastuste hea kvaliteet + Rahulolu 5 Tagasiside + pallisüsteemis leht 4. Reklaam + Suunamiste arv + 5. Vastuste kiirus + Minutid Vastuse + lisamise aeg 6. Diskreetsus + - - + 7. Kasutamismugavus - Rahulolu 5 palli Tagasiside - süsteemis leht 8

Majandus
72 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Interneti turundus Referaat turundusest Juhendaja: dots. Ann Vihalem Tallinn 2004 Sissejuhatus Interneti kasutamine on tänapäeval saanud täiesti igapäevaseks toiminguks, seda nii tööl kui kodus. Läbi interneti saavad inimesed üle kogu maailma teineteisega suhelda, reaalsed kaugused teineteisest ei ole enam takistavad tegurid. Virtuaalse

Turundus
279 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Kaasaegne turundus 2012/2013 Referaat Koostaja: Juhendaja: Aet Kull Viljandi 2013 Mis on üldse turundus? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärgiks on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja (või nad arvavad, et on vaja), aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
50
pdf

Uurmiustöö Windows Xp

kasutajaliidest, parandatud töökindlust ning lihtsustatud arvuti kasutamist ja hooldamist. Põhiliselt kodukasutajatele mõeldud Windows 98-st ja Windows Me-st on Windows XP märksa töökindlam. Tähtsamad täiustused on: · parem ühilduvus olemasolevate seadmete ja programmidega · täiustatud meediapleier, mis mängib ka DVD-filme, WMA-, MP3- ja DivX-faile · videoredaktor Windows Movie Maker · CD-kirjutamise tarkvara · lihtne Interneti tulemüür · uus brauser Internet Explorer 6 · uus, lihtsustatud kasutajaliides · suurem töökindlus Töökindel Windows XP on täielikult 32-bitine. Iga programm töötab oma mälupiirkonnas. Mõne programmi "rippuma jäämisel" saab selle tavaliselt maha võtta ilma teiste programmide tööd katkestamata. Üks kasutaja võib arvuti teisele üle anda ilma oma seanssi lõpetamata. See suurendab mälu vajadust. Mugavaks tööks on vaja 256 MB muutmälu. 128 MB on piisav, kui korraga avatud seansse on vaid üks

Kirjandus
24 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Tekstitöötlus: Alustamine Windows XP-ga

13 Klõpsake kuval Mida soovite oma konto puhul muuta? linki Muuda mu pilti. Klõpsake kausta Minu pildid liikumiseks linki Sirvi veel pilte. Valige kolmanda sammu käigus salvestatud pilt ja klõpsake nuppu Ava. Teie kasutajakontole määratakse nüüd uus pilt. 14 3. osa: Nautige Windows XP kasutamist Interneti kasutamine Veebibrauseri Internet Explorer ja Interneti-ühenduse abil saate otsida ja vaadata teavet ülemaailmsest teabevõrgust World Wide Web. Internetiühenduse paigaldamiseks peate kõigepealt võtma ühendust kohaliku Internetiteenuse pakkujaga ja ennast kliendiks registreerima. Interneti-teenuse pakkuja annab teile teavet selle kohta, mida peate tegema ühenduse häälestamiseks. Kui ühendus toimib, avage Internet Explorer ja tippige aadressiribale veebilehe nime, mida

arvutiõpe
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turundus internetis

Tänapäeva moodsal info-ja meediamaastikul on reklaami viimine potensiaalsele ostjale aina raskem. Klient tuleb ise üles leida ja talle selgeks teha, miks on just see toode või teenus talle parim. Läbi aegade on olnud turundus televisiooni ning teiste infokanalite kaudu edukas, kuid nüüd on trendid muutumas ning inimesed ei veeda telekat vaadates enam nii palju aega kui vanasti. Raadiot kuulatakse ainult autos ning välireklaami piiratakse ning kõigele lisaks on sellised reklaamid kallid ning tihti ei pruugi need isegi kliendini jõuda. Seoses Interneti tormilise arenguga ning inimeste harjumuste muutumisega, on arenenud just Internet üheks suurimaks võimaluseks kliendini jõudmiseks ning enda tutvustamiseks.

Majandus
74 allalaadimist
thumbnail
159
doc

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

......................................................................................33 2.4.8 Otsing............................................................................................................. 34 2.5 Mustrid ja mustrite märksõnad..............................................................................35 2.5.1 Mõisted........................................................................................................... 35 2.5.2 Mustrite kataloog............................................................................................36 2.5.3 Kuidas mustreid kasutada..............................................................................37 2.5.4 Näide mustrite kataloogi kasutamisest...........................................................37 3. Kultuuriveebi kvaliteediraamistik...............................................................................39 3.1 Lähtekohad...........................................

Kultuurilugu
4 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Tarkvarauuring

lisakulutusi (litsentsid). Eestis tuntuimad on: http://www.joomla.org/ 12 On võimalik luua erinevate õigustega kasutajaid ning määrata, millist osa kodulehest keegi vaadata saab. Kasutajaid on võimalik luua avaliku registreerimise või administreerimisliidese kaudu. See on vahend erinevate failide haldamiseks kodulehel. Saab luua katalooge ning salvestada nendesse pildi- või tekstifaile. Seejärel on võimalik neid faile kuvada kodulehe erinevatel veergudel. Sisuhaldus on tõlgitud väga paljudesse erinevatesse maailmakeeltesse. Kasutajad saavad valida sisuhalduse keele. Võimalik on kuvada erinevaid reklaambännereid erinevatel lehtedel ning vaadata klikkide ja näitamiste statistikat. Saab luua erinevaid kontaktide gruppe nii, et igal kontaktisikul on oma väike lehekülg koos kontaktandmete, pildi ja tagasisidevormiga. Et oma kliente paremini tundma õppida, saab kasutada küsitluste moodulit. Võimalik on

Arvutiõpetus
79 allalaadimist
thumbnail
212
docx

Veebistuudium arendus ASP.NET

lehtede loomisel kiirendavad koodi kirjutamist lõpetades alustatud sõnu, kontrollivad jooksvalt süntaksit ning aitavad HTMLi loomisel. Üheks selliseks abivahendiks on Visual Studio. Ehkki palja "rumala" tekstiredaktoriga kirjutamisel on eeliseks lihtsus, siis nt Visual Studio Web Developer Expressiga on lootus ka algajal nõnda läbi saada, et ta paljudesse menüüdesse ära ei upu. Põhivõimalused Lihtsa veebilehestiku loomine HTML keele abil Esimene veebileht Kõige lihtsam veebirakendus koosneb ühest lehest. Veebilehtede levinumaks keeleks on HTML, mida veebilehitsejad mõistavad lugeda ning loetud teksti põhjal kasutajale lehe ette kuvada. Mitmete veebitehnoloogiate (ASP.NET, Java servlet, PHP, Python ...) tulemusena lehitsejasse saadetav tekst on ikkagi ,,puhas" HTML, nii et osava peitmise korral ei pruugi veebisaidi vaatajal kuidagi võimalik olla kindlaks teha, millise tehnoloogia abil vastav lehestik on kokku pandud

Veebiprogrammeerimine
26 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Inimese suhtlemine arvutiga

Inimese suhtlemine arvutiga Info edastamine Kasutajaliidese disain on seotud selliste mõistetega nagu „kommunikatsioon“ ja „info edastamine“. Põhieesmärgiks on võimaldada kasutaja koostöö arvuti ja teiste kasutajatega. Kommunikatsiooniprotsess meenutab postiteenust: saatja peab saatma saajale teate; teade edastatakse saajale arusaadavas kontekstis; saaja on võimeline teadet lugema (dešifreerima); teade saatjalt saajale edastatakse „vahendaja“ ehk serveri kaudu, mis täidab postiljoni rolli.

Inimeseõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Internetiturundus

Internetiturundus Essee Õppeaines: Turundus EHO 212 Ehitusteaduskond Õpilane: Henri Täht Õpperühm: KEI 33/43 Juhendaja: L. Peetrimägi Tallinn 2008 Tänapäeva infotehnoloogilisel ajastul on internet igapäeva lahutamatuks osaks muutunud. Internet on oluline kanal ja muutub üha olulisemaks.1 Internet on muutunud inimeste igapäevaelus tavaliseks meediakanaliks. Juba 2005. aasta lõpus kasutas TNS Emori uuringu andmetel regulaarselt internetti 58 protsenti 6- 74 aastastest eestimaalastest, mis on ligikaudu 700 000 inimest.2 Internetiturundus ei ole enam valdkond, millele eraldatakse raha, siis kui mujalt üle jääb. Siiani ei pööra enamus ettevõtteid internetiturundusel olulist tähelepanu. Kui esmapilgul ei olegi pilt väga hull, enamus ettevõtetel on kodulehed olemas, siis

Turundus
129 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Äriühingu asutamine: Porfoolio

 Ettevõtted saavad tellida domeeninimesid kõikidele oma kaubamärkidele.  Domeen registreeritakse üheks aastaks. 6.2 Domeeninime valik ja kontroll Enne domeeni registreerimist veenduge, et teie poolt soovitav domeen on vaba. Kahte ühesugust domeeninime registreerida ei ole lubatud. 6.3 Domeeni registreerimine Domeeni registreerimiseks tuleb registripidajale esitada taotlus. Registripidaja on enamasti internetiühendust, kodulehe majutust või virtuaalserveri teenuseid pakkuv ettevõte. Üleminekuperiood kestab 2011. aasta jaanuarini. Kõik tänased domeeninimede kasutajad peavad oma domeeni ümber registreerima ehk esitama uue registreerimistaotluse. Kõigil, kellel on juba registreeritud mõni .ee domeeninimi, saavad selle ümber registreerida ning teistele jääb see kuni üleminekuperioodi lõppemiseni või ümber registreerimiseni kättesaamatuks. 6.4 Domeeni maksumus Domeeni registreerimine on tasuline

Majandus
8 allalaadimist
thumbnail
28
odt

Inseneriinformaatika 3.ülesanne

.................... lektor Külli Hovi Tartu 2014 SISUKORD Sissejuhatus............................................................................................................................ 3 1. ÜLEVAADE KASUTATUD VAHENDITEST ..............................................................4 1.1. Viirusetõrjeprogrammid : AVG, Avira,Avast .............................................................4 1.2. Programm AVG Internet Security 2014 .....................................................................5 1.3. Avira Free Antivirus 2014 ..........................................................................................5 1.4. Avast! Antivirus Free 8 ..............................................................................................5 1.5 Programm ,,Windows Virtual PC" ..............................................................................6 2. VIIRUSTE EEMALDAMINE ...................

Inseneriinformaatika
12 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Network üldiselt

Näiteks IP aadressi 193.40.10.13 ja võrgumaski 255.255.255.0 puhul | <------ võrguosa --------> | masinaosa 255.255.255.0 -- 1111 1111 1111 1111 1111 1111 0000 0000 193.40.10.13 -- 1100 0001 0010 1000 0000 1010 0000 1101 IP numbrite täisklassid ja alamklassid Täisklassid Vanarahvas räägib, et esialgu ei osatud nii globaalset arvutite võrgutamist ette näha nagu seda on tänapäeval Internet. Seepärast jaotati IP numbrid kolme täisklassi A, B ja C vahel IP aadresside täisklassid IP aadresse klassi aadresse klass võrgumask IP aadresruum võrke võrgus kokku 0.0.0.0 - 256^3 = 16 128 x 256^3 = 2 A 255.0.0.0 128

Arvutiõpetus
86 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

sõpradele näha. See tegevus võib jõuda sadade, kui mitte tuhandete nende sõpradeni ning mõjutada hoiakuid ettevõtte või toote suhtes. Edukas sotsiaalmeedia integratsioon tekitab klientides tunde, et nad on väärtuslikud ning kuuluvad ühiste huvidega gruppi. Näites käivitas Starbucks kampaania “MyStarbucksIdeas”, kus tarbijatel on võimalus avaldada enda arvamust, jagada informatsiooni, hääletada ja arutleda Starbucksi toodete üle. Selline sotsiaalmeedia turundus loob potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele ühtekuuluvus tunde. (Ibid.) Sotsiaalvõrgustiku kaudu turundades info võimendub ning jõuab kiiresti suurele sihtgrupile ehk sisuliselt on tegemist suusõnalise turundusega, mida ettevõtted on hakanud üha rohkem kasutama tarbija ostukäitumise mõjutamiseks. Kliendi seisukohast väärtusliku informatsiooni postitamisega rakendub inimeste postituste jagamise efekt, mille kaudu jõuab

Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

..................................... 17 Müügi prognoosimine....................................................................................... 17 Turunduse eelarve.............................................................................................17 Turunduse riskianalüüs....................................................................................18 Lisa 1. Pressiteade............................................................................................. 19 Lisa 2. Kodulehe analüüs..................................................................................20 2 Kokkuvõte Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides. Leiame, et meie toode on väga innovaatiline

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

1.4. Veebisait Veebisait ehk sait on veebilehtede kogum, mis sisaldab teksti, pilte, videoid, või helifaile. See asub vähemalt ühes veebiserveris, kuhu pääseb võrgu internetiaadressi abil. Veebi moodustavad kõik veebisaidid, millel on avalik ligipääs. Veebisait hõlmab tavaliselt veebilehti. Kõige olulisem veebisait, mis veebilehel olema peab, on esileht. Veebileht on dokument, mis on enamasti kirjutatud tavalises kirjas ja mille vormistamisel on järgitud veebilehe reegleid. Veebileht võib sisaldada elemente teistelt veebisaitidelt. Veebilehtedele pääseb ligi hüperteksti edastusprotokolli kaudu, mille info võib olla salastatud, et tagada suuremat turvalisust ja privaatsust veebilehtede kuvamisel. Veebisaidi lehtedele pääseb tavaliselt ligi lihtsa internetiaadressi kaudu. Internetiaadressid moodustavad veebilehtedest astmelise süsteemi ja hüperlingid abistavad kasutajal saidil liikuda.

Meedia
51 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun