Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaan ettevõttele Estonian Air (1)

2 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #1 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #2 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #3 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #4 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #5 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #6 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #7 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #8 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #9 Turundusplaan ettevõttele Estonian Air #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 127 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ninelhint Õppematerjali autor
Turundusplaan

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
168
pdf

Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ehitusteaduskond Teedeinstituut Veonduslogistika õppetool Kristi Alunurm Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel Magistritöö Juhendaja: Professor Ott Koppel Tallinn 2009 Sisukord Sissejuhatus ...................................................................................................................... 4 1. Estonian Air AS ........................................................................................................ 6 1.1

Ärilogistika
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Turundus
thumbnail
4
doc

Lennundus

Lennukompaniide kaubaveoteenuse puhul liiguvad saadetised Eestisse ja Eestist välja peamiselt reisilennukite kaubaruumis, mis mahutavad kuni 2000 kg. Et reisilennukitel on kaubakogused piiratud, siis pakuvad mitmed lennukompaniid Tallinnast nn lennuauto teenust, st et lähima suurema lennujaamani (tavaliselt Helsingi või Stockholm) liiguvad kaubad autoga ning sealt edasi lennukiga. Ka suuremõõdulised ja raskekaalulised importsaadetised saabuvad Tallinna lennuautoga. Rahvusvaheliste kullerfirmade saadetisi veavad Tallinnasse ja Tallinnast välja regulaarselt kaubalennukid: peamiselt AN-28 tüüpi kaubalennuk, mahuga kuni 1500 kg. Harvemini kasutatav lennutranspordivõimalus on tsarterlend, st eraldi lennuki rentimine kauba transpordiks soovitud lennusuunal. Et lennuki rentimine on kulukas, kasutatakse seda võimalust vaid juhul, kui tegemist on suure kaubakogusega ning selle kiire transportimise vajadus kaalub üles kaasneva lisakulu. Majanduslikud kaalutlused Ajalooliselt on lenn

Geograafia
thumbnail
13
docx

Keiretsu - tarneahel Jaapani moodi

nõrgem omavaheline osalus, vahel ei pruugi nad üldse üksteisega majanduslikult seotud olla, vaid panustatakse pigem koostööle turunduse, kauba- ja reisijate veo valdkondades. Näidetena saab tuua ühiseid müügi- ja teeninduskontoreid, lennukite hooldusjaamu, kui ka tegevustest ühishankeid suuremate allahindluse saamiseks ning transporditava kauba jagamise abil parema efektiivsuse saavutamist. Kuna hiljuti oli võimalus ka Estonian Airi nõukogu liikme Erki Urvaga lennunduses kasutatavatest alliansidest rääkida, siis kinnitas ka tema nende kasu just suuremate lennufirmade tegevusele. Estonian Air polevat nendega liitunud just oma väiksuse tõttu, mistõttu sobivat meile pigem kahepoolsed kokkulepped. Klientide jaoks positiivsete tegurite kõrval esineb samas ka negatiivset. Nii võivad lennupiletite hinnad kasvada, kui kogu konkurents teatud liinil on koondunud ühe ühenduse kätte

Ärilogistika
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Turundusuuringud Meelis Zimmermann Tüüpilisteks eksperimendi näideteks on hindade tõusus või languse mõju uurimine müügimahule. Levinumaks eksperimendi variandiks on prooviturundus, kus uue toote turundus viiakse läbi teatud geograafilises piirkonnas KÜSITLUSTEHNIKAD Peale küsitlusformaadi valikut tehakse otsus küsitlustehnika kohta. Küsitlustehnikaid on 4: - telefoniküsitlus, - postiküsitlus, - personaalküsitlus, - internetiküsitlus. 4.1.1.1 TELEFONIKÜSITLUS on üks populaarsemaid küsitlusmeetodeid. Intervjuu läbiviimiseks võtab küsitleja respodendiga ühendust telefoni teel ning kui vastajale sobib, viiakse intervjuu kohe läbi

Turundus
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

toetamine. Turismisihtkoht. Füüsiline keskkond, kliima, globaalne ökoloogia. Hooajalised, looduslikud turismiatraktsioonid. Sotsiaal-kultuurilised kunstid ja väärtused, spaakultuur. Kindel juhtimisstruktuur, sageli erafirma. Juhtimine, turundus, operatiivtasand. Vähemalt ühenädalased puhkepaketid. Aeg, rütm, tsüklid. Kuurordiarst. Kindlaksmääratud indikaatorite põhjal ja meditsiinilise kontrolli all toimuv ravimine. Mererand, puhas loodus. Asukoht mere ääres või merelise kliima mõjusfääris.

Turundus
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

Õppeasutused: Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu, Consorcios Escuelas de Hosteleria de Malaga and Benalmadena, Jyväskylä Palvelualuen Oppilaitos, Tallinna Teeninduskool, Kuressaare Ametikool, Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool, Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskool, Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool. Turismifirmad: Estravel AS, AS Tallink Grupp, Nordic Jet Line, Balti Silver Reisid, Bergland OÜ, Meelismatkad AS, Reisieksperdi AS, American Tours, Eckerö Line AG OY Eesti, Estonian Holidays, Mainor Meelis AS, Vip Reisid OÜ, Viru Reisid OÜ, Fiesta Travel OÜ, Wris AS jt. EHTE on ka mitmete organisatsioonide liige: AEHT - Euroopa Hotelli- ja Turismikoolide Assotsiatsioon, EHRL - Eesti Hotellide ja Restoranide Liit, ETFL - Eesti Turismifirmade Liit kaasliige, Eesti Kutsehariduse Edendamise Ühing, Eesti Giidide Liit. Konkurendid Eestis on lisaks EHTE-le hetkel võimalik õppida (keskhariduse baasil) hotelliteenindust

Turundus
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

saavutada tarbijate margitruudus. Eristumise aluseks võivad olla toote füüsilised omadused, laiem toote valik, kiirem tooteuuendus, disain, imago, kvaliteet, vastupidavus, garantiid, hoolduse ­ ja remondikorraldus, lisateenused personaalne teenindus jpm. PARIMAD KULUD: madalate kulude kombineerimine toote minimaalsest nõutavast tasemest veidi paremate omaduste, teeninduse ja/või kvaliteediga. Printsiip: "More value for the money." Näited: Estonian Air, Elisa FOKUSSEERITUD E TURUNISSI STRATEEGIA: Keskendumine kitsale turusegmendile, mis eristub nt geograafiliselt või erinõuetelt toote omadustele. Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini Konkurentsieelise aluseks võivad olla: madalamad kulud nissi teenindamisel võime pakkuda nissi kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat 44. Turuliidri, -järgija ja nõrga konkurentsipositsiooniga ettevõtte põhivõimalised.

Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine




Meedia

Kommentaarid (1)

marjuolder profiilipilt
marjuolder: Ei saanud enda jaoks vajaliku infot.
14:46 11-12-2018



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun