Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Selver - sarnased materjalid

selver, selveri, teenindaja, hüper, super, viitab, tänavale, ringtee
thumbnail
24
odt

Raamatupidamise praktika aruanne

.......................................................................................2 2ETTEVÕTTE TUTVUSTUS....................................................................................................3 2.1Selveri struktuur (Joonis 1)................................................................................................ 3 2.2Kaupluste struktuur............................................................................................................ 5 2.3xxxxxxxxxxxxe Selveri struktuur...................................................................................... 5 2.4Põhilised konkurendid........................................................................................................5 2.5Põhilised tarnijad................................................................................................................6 3RAAMATUPIDAMINE SELVERIS........................................................................................ 7 3

Praktika aruanne
240 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Praktika aruanne müügieriala

...........................................................................................................................2 Sissejuhatus......................................................................................................................3 1 Kaupluse üldine iseloomustus......................................................................................4 1.1 Kaubandusettevõtte organisatsiooniline ülesehitus ..............................................4 1.2 Põltsamaa Selveri asukoht.....................................................................................4 1.3 Kaubandusettevõtte tegevused..............................................................................4 1.4 Põltsamaa Selveri struktuur...................................................................................4 1.5 Kaupluse sortiment................................................................................................5 2 Kaupluse töö korraldamine.....................

Müügiõpetus ja...
517 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Praktika aruanne: Krooni Selver AS

Kalinkin Praktika toimus F. G. Adoffi 11, Rakvere. Praktika kestis 200 akadeemilist tundi . Praktika eesmärgiks oli kinnitada ja rakendada koolis õpitud oskusi ja teadmisi.Ülesanneteks oli arenada praktilisi kutse-ja erialasi oskusi ning kujundada välja õiged kutse-ja erialased hoiakud ja väärtused.Pratikal puutusin kokku mitmete töödega:letiteenindamine,kassapidamine ja kubaväljapanek. Kristi Tamm 1 SELVERI ISELOOMUSTUS Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. Selveri kauplusteketile pandi alus 1995. aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Selver alustas üksiku kauplusega, visioon areneda ühtsetel põhimõtetel kaupluseketiks kasvas välja igapäevase töö käigus.

Kaubandus
87 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Praktika aruanne ( Selver )

SISUKORD SISSEJUHATUS..........................................................................................................................................................3 1.SELVERI ISELOOMUSTUS...................................................................................................................................4 1.1.A - Selver Paide Ajalugu....................................................................................................................................4 1.2.Asukoht..............................................................................................................................................................4 1.3.Tegevusalad........................................................................................................................................................4 1.4

Praktika aruanne
356 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

tööandjaid. Ostuboonuseid maksti Säästukaardi omanikele kokku 7 339 030 milj. krooni. Säästukaardiomanike arv seisuga 31.12.07 oli 14 183. 2007. aastal tehti ühistu kauplustes kokku 3 900 000 ostu. Tähtsamad tegevused 2007. a Algatati detailplaneeringu muudatusi Maarja 1,3 ja 5 kinnistute kohta, et kohandada paremaid asukohti ja teid tulevastele kaubandushoonetele. Algatasime veel 8 detailplaneeringu Räpinas Võhandu tänaval ja Põlvas Ringtee 2 ja D ning Jaama 14 D. 2. veebruaril avasime Kanepi A ja O, kus viidi läbi remont ja vahetati kaupluse sisustus välja. 3. mail avasime taas Põlgaste kaupluse peale renoveerimist. 6. juulil sai avatud Orava A ja O kauplus, kus viidi läbi remont ja vahetati välja kaupluse sisustus. 13. novembril paigaldasime nurgakivi uue kaubanduskeskuse jaoks. Hoone üldpind on 3500 m2 ( kahekorruseline ). Ärihoone valmib 2008. a. suvel.

Müügiõpetus ja...
215 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Praktika aruanne 3-kursus Veeriku Selver

Tartu kutsehariduskeskus Ärindus ja kaubandus AS SELVER Praktikaaruanne Juhendaja: Vaike Vetka Tartu 2016 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................... 3 Kaupluse iseloomustus................................................................................... 4 Kaupluse töö korraldamine.............................................................................6 Eneseanalüüs.........................................

Majandus
54 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Eestis tegutsevad kaubandusketid

Iseseisevtöö Juhendaja Sirje Mets Tartu 2010 SISSEJUHATUS Minu töö eesmärk oli uurida Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustusi ja pakutavaid teenuseid ning tooteid. Üritasin teha piisavalt lühikese, kuid vajaliku informatsiooniga kokkuvõtte. Tööd koostades kasutasin enamasti kaupluste ametlike kodulehekülgi. 1. SELVER AS Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. 1.1. Selveri missioon Selveri peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. Nad loovad sõbraliku õhkkonna, teenindavad kiiresti ja asjatundlikult, pakuvad kvaliteetseid kaupu ja Selveri Köögi maitsvaid tooteid. Selveri kauplused asuvad liikluse sõlmpunktides ja

Müügiõpetus ja...
65 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Praktika aruanne, Valga Selver

Valgamaa Kutseõppekeskus Müüja 3 Eva Pulver AS- A VALGA SELVER Praktikaaruanne Juhendaja Olavi Ennu Valga 2010 Sissejuhatus Igal kursusel peab müüja õpilane valima endale praktika koha. Oma viimast praktikat soovisin ma sooritada Valga Selveris. Selver tundus mulle just õige valikuna, sest ta on suhteliselt uus ja asub piiri ääres ning on populaarne Läti Valka elanike hulgas

Müügitöö alused
271 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Selveri analüüs

TALLINNA TRANSPORDIKOOL xxxxxxx SELVER Analüüs Juhendaja: Turundus, xxxxxxx Tallinn 2011 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................................2 Selveri iseloomustus.................................................................................................... 3 Selveri missioon...........................................................................................................3 Selveri visioon............................................................................................................. 3 Selveri eripära.............................................................................................................. 4 Selveri kampaaniad....................................................................................................

Turundus
119 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Valga Selver - Praktika aruanne

praktikale. Ma olen enda valikuga rahul olin seal koos klassivennaga oli tore paju nalja sai ja uusi kogemusi tuli ka kuhjaga. Meie praktika juhendajaks oli Esta Visnapuu- ta oli meiega väga sõbralik ja kui mingi mure oli sai temalt kohe küsida. Selveri üldinformatsioon ja ajaloo tutvustus. Selver on Eestis ja Lätis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. Selveri kauplusteketile pandi alus 1995. aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Selver alustas üksiku kauplusega, visioon areneda ühtsetel põhimõtetel toimivaks kaupluseketiks kasvas välja igapäevase töö käigus. Aastatel 1998-2001 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. 2002

Teenindus ja müük
178 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus.

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Ärikoolituse õppetool Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus. Iseseisevtöö õppeaines ,,Jaekaubandus’’ Juhendaja õpetaja 2013 SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1. SELVER..................................................................................................................................4 2. KONSUM...............................................................................................................................6 3. VÕRDLUS..............................................................................................................................7 KOKKUVÕTE..................................................................................

Arenguökonoomika
9 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Põlva Selveri praktikaaruanne

VÄIKE-MAARJA ÕPPEKESKUS Müüja I kursus Koostaja :Kädi Loorits PÕLVA SELVER PRAKTIKA ARUANNE Juhendaja kaupluses : Olga Asadova Grupijuhendaja : Anneli Kütt Väike-Maarja 2012 Sissejuhatus Sooritasin oma praktika Põlva Selveris . Praktika aeg oli 21.05.12-15.06.12 . Minu eesmärk praktikale minnes oli saada praktilisi kogemusi kaupluses tehtavatest töödest ja et ma tuleksin endale antud ülesannetega hästi toime . Erilisi ootusi praktikale minnes ma endale ei seadnud .

Praktika aruanne
63 allalaadimist
thumbnail
5
doc

TARBIJAKÄITUMINE

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusarvestus TARBIJAKÄITUMINE Essee Tallinn 2010 Valisin kaupluseks Selver ja tootekategooriaks juust. Selver on Eesti linnades tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis põhineb Eesti kapitalil. Selveri ketti kuulub 35 kauplust, neist 11 Tallinna erinevates piirkondades. Iga Selveri nimi viitab enamasti piirkonnale või linnajaole, kus Selver asub. Selveri ketti kuulub 30 supermarketit ning 5 hüpermarketit. Selveri supermarketites on müügil toidu ja esmatarbekaubad ning igapäevaselt vajaminevad kodu- ning tööstuskaubad. Selveri hüpermarketites on lisaks toidu- ja esmatarbekaupadele müügil ka laiendatud valik tööstuskaupu. Kõikides Selverites on esindatud ka Selveri Köögi tooted. Selver paigaldas enamikesse keti kauplustesse lahtised juustuletid. Uutes juustulettides on suurem sortiment, juustusortide arv varieerub vastavalt letipinna suurusele 20-st 95 sordini. Seni

Tarbijakäitumine
96 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Ettevõtte analüüs -Selver AS

Tallinna Tööstushariduskeskus. Selver As Ettevõtte analüüs Laura Oiluk 206 RMÜ 16.03.10 Tallinn 2010 Üldinfo Selver on Eestis ja Lätis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. Selveri kauplusteketile pandi alus 1995. aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Selver alustas üksiku kauplusega, visioon areneda ühtsetel põhimõtetel toimivaks kaupluseketiks kasvas välja igapäevase töö käigus. Aastatel 1998-2001 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. 2002

Müügiõpetus ja...
223 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne - kuidas seda teha

Põltsamaa Ametikool Õpilase nimi Gr. PRAKTIKA ARUANNE Õpetaja/Juhendaja: I Ees- ja perekonnanimi 2 Kaarlimõisa 2009 Sisukord Vajalike dokumentide loetelu* Tiitelleht Sisukord 1.Leping 2.Praktika programm 3. Hindamisleht 4. Sissejuhatus 5. Ettevõtte iseloomustus praktika ülesande põhjal 6. Praktika sisu 7. Enesehinnang 8. Kokkuvõte * - kõik sinisega kirjutatud juhtnöörid ja suunavad märkused tuleb kustutada enne lõplikku salvestust ja väljaprintimist 1. Leping.........................................................................................................................3 ........................................................................................................................................3 2. Praktika programm...........................................

Ehitus alused
166 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktikaaruanne laomajanduse aines

(Naturaalne) ja mesimagusad) Paneeritud tofukuubikud köömnetega LISA 5 Kaupluste nimekiri, kus võib leida SO Soja tooteid . Haapsalu Kaubamaja EKS Kaubamaja Konsum Tartu/Tartumaa Jõgeva Kaubahall Kaubamaja Toidumaailm Comarket Raatuse Jõgeva Pae Konsum Kaupmees Kadaka Comarket Rüütli Jõgeva Selver Kaupmees Kivilinna Comarket Ümera Järva-Jaani A ja O Keila Rõõmu Kaubamaja Giga kauplus Järva-Jaani Toidukaup Kose Pirko kauplus Kaubamaja Toidumaailm Järvesuu kauplus Maksimarket Laagri Kaupmees Ringtee Koeru kauplus Natural Maksimarket Vesse Konsum Eedeni Koeru Konsum OG Elektra Maardu Konsum Karete Kuressaare Selver OG Elektra Paasiku

Laomajandus
251 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Organisatsioonikultuur

.................................................................................................................6 5.2 Organisatsioonikultuuri tüübid R. Harrison`i järgi........................................................6-7 5.3 Charles Handy...................................................................................................................7 5.4 Organisatsioonikultuuri tüübid C. Handy`i järgi...........................................................7-8 6. Selver AS-i organisatsioonikultuuri analüüs...........................................................................8 6.1 AS Selver missioon..........................................................................................................8 6.2 AS Selver põhiväärtused..................................................................................................8 6.3 Organisatsioonikultuuri analüüs autori nägemuse põhjal...........................................9-10

Ühiskond
147 allalaadimist
thumbnail
21
doc

PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS

viidatud. Allkiri................................................... Kuupäev............................................... SISUKORD sisukord.................................................................................................................................. 3 1. Sissejuhatus.........................................................................................................................3 2. Selveri personali arendamise ja koolitamise poliitika.........................................................4 2.1.2. Millist töötajat Selver hindab? ............................................................................. 6 2.1.3. Arendamise ja karjääriplaneerimise põhimõtted...................................................6 3. Personali orienteerimine ja töine arendamine..................................................................... 7 4

Inimressursi juhtimine
287 allalaadimist
thumbnail
39
doc

TOIDU- JA ESMATARBEKAUPADE JAEMÜÜGI ETTEVÕTTLUSEKSKKOND LÄTIS

..................5 1.1. Jaekaupluste tüübid..................................................................................................6 1.2. Jaekaubanduskeskkond ...........................................................................................7 1.3. Jaekaubanduse rahvusvahelistumine....................................................................10 1.4. Rahvusvaheline ettevõtluskeskkond......................................................................12 2. Selver Latvia SIA ettevõtlusekeskkond........................................................................17 2.1. Mikrokeskkond.......................................................................................................17 2.1.1. Hankijad............................................................................................................18 2.1.2. Konkurendid.....................................................................................................19 2

Ettevõtemajandus
84 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Kaubanduse areng aastatel 1990-2014

(Kaubandus tänapäeval, s.a.) 7 Alates 2000. aastast on jaekaubanduse turg hüppeliselt kasvanud, on ehitatud palju uusi suuri kauplusi ja kaubanduskeskusi. Suuremate kaubanduskeskuste arengust aastatel 1998 - 2005 annab ülevaate tabel (vt Lisa 1.) Jõudsalt on arenenud välismaised kaupluseketid: Maxima, Prisma, Rimi Eesti Food AS koos Säästumarketi ketiga. Arenevad jätkuvalt ka kodumaisel kapitalil põhinevad kaupluseketid (ETK, Selver, Comarket, OG Elektra jt.). (Kaubandus tänapäeval, s.a.) Suurkauplejate pealetung on teinud raskemaks nende väikekaupmeeste elu. kes ei ole suutnud uute oludega kohaneda ja oma kohta leida tihenevas konkurentsis. (Kaubandus tänapäeval, s.a.) Käesoleval ajal on kaubandus oluline majandussektor, kus luuakse ligi 15% riigi lisandväärtusest.2007.aasta esimesel poolaastal töötas kaubanduses kokku ligi 90 tuhat inimest ehk 14% kõigist hõivatutest

Kaubandus
31 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Toidukauba praktika aruanne - KIVILINNA KONSUM

aasta oktoobris Haapsalus. 1995. aastal loodi Maksiköök. 1.1 Firma struktuur Siin joonisel on välja toodud Konsumi firma struktuur, kes kellele allub. Joonis Konsumi firma struktuur 1.2 Kivilinna Konsum Olin praktikal Kivilinna Konsumis, Kivilinna Konsum on küllaltki väike kauplus, töötajaid on seal ligikaudu 30. Inimese ringis. Kaupluse asukoht on küllalti hea kohapeal, kuna see asub Tartu linna alguses. Kivilinna Konsumi lähiümbrusesse jääb Jaama Selver ja Nõlvaku Prisma. Kuna Konsumi lähiümbruses on pikad 9.korruselised majad, siis on see soodne koht poele. Kauplus paikneb sõidutee ääres, mis jääb inimestele kohe silma. Kaupluse kõrval on ka kohe bussipeatus, mis soodustab poe käivet. Poel on kaks suurt parklat, mis mahutavad ilusti poe külastajad ära. Kaupluses müüdavate kaupade sortiment on mitmekesine. Kuna tegemist ei ole just kõige suurema poega, siis võin tõdeda, et saan sealt poest kõik vajaliku ostetud. Kuna

Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
88
docx

Laiatarbe näokreemid ja kasutajate teadlikkus

website of the Consumer Protection Board that includes an abundant selection of links. The information on emulsions and cream types mostly originates from the “Kosmeetiline keemia” electronic textbook prepared by L. Simisker for beauticians. Information on harmful substances originates from various blogs and websites devoted to natural cosmetics. The surveymonkey.com website has been used to conduct the questionnaire and the selection of creams is based on the face creams sold at the Selver, Maxima and Rimi supermarkets. The research has revealed that the percentage of daily users of face cream is quite high – 62%. However, most of the users do not examine the ingredients, but rather trust the recognition of the brand. At the same time, 84.38% of the users have found that they choose a product with natural ingredients with a higher probability than five years ago and exactly 50% have

Iluteenindus
35 allalaadimist
thumbnail
96
doc

Toidukaubaõpetus

täpselt samamoodi üllatab Rakvere tarbijat igal aastal uute toodetega” (ärileht.ee, 2003) Rakvere logo on näha kõikidel rakvere toodete pakenditel, kleebistel, panderollidel. Viilutatud toodete tagaküljele hakkab ta silma pressituna (formeeritud kile). Rakvere kasutab Coop Eesti Keskühistu ketikauplusi, et tarbijaile pakkuda müügiks värsket jahutatud, hakk- ja marinaadi liha. Varasemalt toimus müük ka suuremates Selverites, kuid 30. augustil 2015 lõpetati koostöö. Selveri poolt sõlmiti leping Saaremaa Lihatööstusega, kes võttis lihaletid üle. Hetkel toimub müük. suuremates Coop Eesti Keskühistu Maksimarketite ja Konsumite selvelettides. (Eerme, 2015) 12 2.1 Kaubamärk Rakvere saavutused ja tunnustamine Eesti Grilliliidu aastaauhinnad 2015. Foto: (http://hoogne.weebly.com/, 2015) 2015. aastal sai auhinna Eesti Grilli Galal 2015 „Aasta šašlõkk“, toode Rakvere

Kaubandus
20 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Huvitavaid hooneid Vabaduse väljaku ümber

Pärast Teist maailmasõda (1950datel) ehitati kirik ümber võimlaks ja on sellena kasutuses tänini. Praegu on linnal kavas hoone renoveerida kontserdisaaliks. 19 O. Kirss, Jalutaja teejuht, lk 115-116 20 Gustav Heinrich Beermann (1832-1917) 21 Koduloolane Einar Hiob, Praost Gustav Beermann. Särevere, aprill-mai 2004. Rakvere spordikeskus Kastani puiestee lääneserval asub Rakvere spordikeskus. Selle kõige lõunapoolsem ja ühtlasi kõige uuem osa on liuväli, mis jääb silla tänavale. Omal ajal oli Rakvere tunnustatud spordikeskus, kust vaatamata kesistele võistlus- ja treeningoludele võrsus kümneid tublisid sportlasi Rakvere staadion avati kõigi raskuste kiuste 29. mail 1930. Staadioni saamise lugu on suurelt osalt ka Rakvere spordiliikumise üldise arengu lugu kõigi ta murede ja rõõmudega /.../ Rahvaaia väljak Kui Rakvere mõis pärast Vabadussõda võõrandati, leppis Rakvere Kalev mõisa uueks

Turism
20 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Meister ja Margarita

" "Misjaoks?" päris kass kurjalt. "Miilitsale ja abikaasale esitamiseks," lausus Nikolai Ivanovits kindlalt." Antud teose üleseehitus, mis põhineb romaanil romaanis, lubab autoril tekitada rea siseparalleele nii üldkasutatavas sümboolikas kui sõnamängude kahemõttelisuses. Mainitud hipodroom, viitab Maneezi väljakule, kus ratsutati ning korraldati võiduajamisi. Samuti turuplats ja suur väljak. Sarnast kõrvutatavat materjali leiab veel Pontus Pilatuse ja Kaifase vestluses mainitavates Saalomon tiigis, mida oli samuti kolm nagu Patriarhi tiike. XXVI peatükis mainitakse kaht viieharulist lühtrit, mis templi kohal olid (arvatavasti vihje Kremli müüritornide viisnurkadele). Jne.

Eesti keel
684 allalaadimist
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

ülesande lahendamise alguses, keskel ja lõpus. Oli see: kaasalööv, vaenulik, sõbralik, kriitiline, nõustuv, sarkastiline vms Keskel: Keskel: Lõpus: Lõpus: Reageeringute sagedus, mis ei olnud seotud ülesande lahendamisega: naabriga millestki muust rääkimine, naljatamine, mittekohased kommentaarid, jne (iga kord tõmmake kriips). Mitteverbaalse (kehakeel) käitumise sagedus, mis viitab, et ei olda ülesandele orienteeritud: mujale vaatamine, tüdimusega taandumine, tõrjuv olek, vaenulikkus jne (iga kord tõmmake kriips). Merlecons ja Ko OÜ 6 I ÜLESANNE Koostage nimekiri võimalikest eesmärkidest, mis sobivad kooli õpilasomavalitsusele, et süvendada kooli õpilaste sotsiaalset aktiivsust ning demokraatliku käitumist õpilaste õiguste tagamisel. Aega on 8 minutit.

Isiksusepsühholoogia
20 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1 Erinevate suhtlemisvahendite mõju suhtele Teenindaja võimalikud käitumisstiilid Teenindus mis see on? Hea teenindaja Teenindaja kõnekasutus Kliendi tüübid Sumomaadlejast klient või väljakutse Erilised kliendid Kaebustega tegelemine Eesti teeninduse head ja vead Lõpetuseks Lisaks Teenindaja välimus Põhimõisted 5sõrme meetod on üheks täpsustamise meetodiks kuulamise puhul. See meetod on seotud

Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
56
pdf

“NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

Sissejuhatus KOONDPROJEKT "NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005" ARUANNE Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Noorsootöö Keskus TALLINN 2006 1 Koostaja Kadri Kurve Toimetaja Helle Tiisväli Teostus: Kirjastus Argo www.argokirjastus.ee ISBN 9985-72-163-2 Trükitud trükikojas Vali Press Trükiarv 200 2 Sissejuhatus SISUKORD SISSEJUHATUS ................................................................................................................................................ 5 FINANTSARUANNE ........................................................................................................................................ 6 Finantsaruande selgitus punktide lõike

Ühiskond
8 allalaadimist
thumbnail
62
pdf

EESTI VABARIIK

Eesnimi Perenimi EESTI VABARIIK TUNNITÖÖ Õppeaines: ANDME- JA TEKSTITÖÖTLUS teaduskond Õpperühm: Juhendaja: lektor Anne Uukkivi Esitamiskuupäev: ................... Allkiri: .................................... Tallinn 2014 SISUKORD SISUKORD ..........................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS ..................................................................................................................................4 1. NIMI .............................................................................................................................................5 2. LOODUS ......................................................................................................................................6 2.1.

Andme-ja tekstitöötlus
5 allalaadimist
thumbnail
34
docx

AEGUNUD RAVIMITE TAGASTAMINE TARTU LINNAS

Sellest tulenevalt on narkootiliste ja psühhotroopsete ravimite tagastamisel on soovituslik pöörduda samasse apteeki, kust antud ravim(id) osteti. Sel juhul on kindel, et apteek omab vastavat pädevust ja tarbijal jääb ära asjatu jooksmine erinevate apteekide vahel. Paraku jääb üsna sageli ajakirjanduses silma mõni artikkel, kus kõneldakse sellest, et üks või teine apteek ei soostunud kliendilt ravimeid tagasi võtma. Mõnedel juhtudel on see lihtsalt teenindaja teadmatus, mõnikord aga ka laiskus või teineteisest mööda rääkimine. Vahel aga ka kokkuhoiupoliitika, kuna apteekidele tähendab see lisakulutusi ja lisatööd, sest sageli on ravimitega segiläbi ka muud esemed nagu hambaproteesid, patareid, juukseklambrid (Tigasson 2011). 12 Sageli on segadus tingitud sellest, et tarbijatelt kõlbmatute ravimite üldapteegis ja

Meditsiinijäätmete...
4 allalaadimist
thumbnail
51
odt

Infoteaduse lõpueksami küsimused ja vastused

..................................................................................43 INFOTEENINDUS...................................................................................................................45 1.Raamatukogu poolt pakutavate infoteenuste iseloomustus................................................45 2.Infovajaduse väljaselgitamise ja uurimise meetodid..........................................................46 3.Päringuintervjuu tähtsus infoteenindusprotsessis. Teenindaja suhtlemisoskuse osa selles. ...............................................................................................................................................47 4.Raamatukogu- ja infoteenuste muutumist mõjutavad tegurid............................................48 5.E-teatmeteeninduse kujunemine, selle olukord eesti raamatukogudes..............................48 RAAMATU JA RAAMATUKOGUDE ARENGULUGU.......................................................50 1

Infoteadus
253 allalaadimist
thumbnail
83
doc

Eesti ajalugu

EESTI AJALUGU SISUKORD EESTI MUINASAEG PT. 1...................................................................................................................................4 PERIODISEERING....................................................................................................................................................4 EESTI ALADE LOODUSOLUD..................................................................................................................................4 KIVIAEG EESTIS PT. 2........................................................................................................................................6 EESTI RAHVA ETNOGENEES...................................................................................................................................7 PRONKSI- JA RAUAAEG PT. 3, 4......................................................................................................................8 PRONKSIAEG U 1800-500

Ajalugu
125 allalaadimist
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

See võib olla hod-dogi kärust kuni väga moodsate restoranideni. Kiirtoiduettevõtetes on enamasti  tooted samalaadsed, erinevad on vaid kastmed ja lisandid;  teenindus on samalaadne, sageli on iseteenindus;  informatsioon toodete ja hindade kohta on hästi nähtav;  hinnad ei ole kõrged;  interjöör on lihtne;  teenindusliin on lihtne. Tavaliselt saab toitu valida ja selle eest tasuda iseteenindusleti juures. Mõnes kohas pakendab tellitud toidu teenindaja ja paneb selle kandikule. Klient võtab ise toidu kaasa või viib lauda kandikuga. Kasutatud nõud viib ka klient ise ära kärusse või selleks mõeldud lauale. Iga ettevõttekett arvestab kindlat kliendirühma. 6 Klientideks on tavaliselt  lapsed ja noored,  pikamaa-autojuhid,  bussijuhid,  autodega reisijad,  turistid. Tooted arvestavad klientide soove ja vajadusi.

Analüüsimeetodid...
50 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun