Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Reklaami analüüs - sarnased materjalid

reklaam, televiisoris, seljavalu, juttu, täiendavaid, peast, ostuga, tellid, piisab, hädas, minule, reklaamiga
thumbnail
10
doc

Arvuti- ja Informatsioonieetika

Ilmselt ka selline asi nagu tööreziim ja distsipliin on talle võõras tegevus. 3 Reklaam kui kohustus Paljud veebilehed toimivad tänu reklaamile, mida neil lehtedel näidatakse ­ reklaamist saadav tulu kasutatakse lehe haldamiseks ­ seetõttu võib reklaamide blokeerimine tähendada kehvemat kasumit või koguni pankrotti. Kas tohib avalikustada kodulehtedel reklaami, mida kasutaja võib olla ei tahagi vaadata. Reklaam peaks olema kättesaadav kõikidele. Inimesel lihtsalt peab olema valik kas vaadata reklaami või mitte. Toome näiteks televiisoris reklaami. Seda näidatakse kõikidele, need kes ei soovi reklaami vaadata kas: · lähevad teise tuppa, · lülitavad televiisori välja, · lülitavad hääle välja või · lülitavad reklaami hetkeks teise kanali peale. Arvuti reklaamiga meie peaksime käituma analoogselt: · mitte vajutada hiirega reklaami peale,

Filosoofia
45 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

tööstus. Emaili teel saadetava reklaami nimeks pandi “spämm” ning selle loojaks oli Gary Thuerk. Maailma esimeses spämm emailis kutsuti inimesi Ameerika osariiki Californiasse, Los Angelese ja San Mateo linna , tutvuma uue arvutiga Decsystem-2020. Kuna maailmas oli internet järjest rohkem kättesaadavam, leidsid turunduseksperdid, et emaili teel saadetavad reklaamid on tulukamad kui paberkandjal või telekas olev reklaam . Samuti on interneti teel levitatav reklaam odavam firmadele, kes tahavad midagi promoda. Tulukamad on ja olid need ka seetõttu , et reklaam jõudis kiiresti ja suurele hulgale inimkonnale korraga. Juba 1990nda aastal saatsid 5% internetikasutajatest 3.5 miljonit emaili. 90ndate alguses, kui tekkisid veebilehed, mida suur hulk inimesi külastas , hakati asjade, teenuste reklaamimiseks kasutama banner ehk loosung reklaamimist. Loosungreklaam tähendab seda, et veebilehtede äärtesse, nurkadesse, tekkisid kastikesed reklaamiga

Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Meedia mõju pereelule

need kuluvad meie alateadvusse ning poodi minnes mõnda eset nähes või ka osta soovides meenub esmalt reklaamitav. Hiljuti vaatasin intervjuud ühe psühholoogiga, kes rääkis just meedia mõjust inimestele. Ta kõneles konkreetselt autodest. Televisioonis reklaamitakse meile suuri ja võimsaid masinaid, millega saab kiirelt kihutada ja läbida igasuguseid takistusi. Statistika näitab, et üle 90 % taoliste mootorsõidukite omanikest ei keera ealeski maanteelt ära. Too mees rääkis ka, et reklaam peab mõjuma alateadvusele ja ürginstinktidele. Inimeses peab tekkima tunne, et ta vajab mõnda eset. Sama tüüp nõustas ka autokompaniisid, kuidas paremini reklaamida. See on lausa vastik, et inimesed, kes on õppinud tundma inimmõistust, selle edendamise ja parandamise asemel püüavad seda hoopis mõjutada enda finantskasumi eesmärgil. Iga isik peab ise aru saama, et temaga ainult manipuleeritakse ja kasutatakse suurte kompaniide taskutäitjatena.

Ühiskond
138 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

...........................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9 2.2 Reklaamipsühholoogia ,,kuldreeglid"................................................................11 2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12 2.4 Reklaam, kui protsess.........................................................................................14 2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15 2.6 Margiteadvus......................................................................................................17 III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid................................................18 3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus................................

Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

öelda , et tarbija ja klient on sünonüümid. Siin kohal võin tuua näite. Klient, kes soovib korraldada oma sünnipäeva pöördub ettevõtja poole, kes tegeleb selle alaga ning saab teenuse, mis täidab tema vajaduse. 3.Aga otse loomulikult, kuna kõik need ettevõtted samamoodi konkureerivad oma samasuguste või sama laadsete ettevõtetega ning nende edukus sõltub samamoodi klientidest ja tarbijatest. 4. Ise olles klienditeenindaja söögikohas, siis võiksin välja tuua selle, et reklaam on suur mõjutus vahend, kuna tänu sellele paljud kliendid just selle söögikoha leidnud ja samuti tehtud töö juures küsitlusi, et mis muudatusi menüüs teha ja mille järgi oleks kõige suurem nõudlus. Ning samuti hinnatud ettevõtte siseselt töötajate tugevusi, teadmisi ja nõrkusi, et arendada veelgi paremaks töökollektiivi ja meeskonna tööd ja see läbi anda klientidele parem teenindus ning söögi kogemus ja kindlustada seda , et ikka kliendid

Turundus
32 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Sõna jõud

Sellele viitas autor ka sissejuhatavas osas. Kübermaailmas paraku ei näe kirjutaja, kuidas tema sõnadesse suhtutakse ja samas ei tea lugeja, kuidas olid kirjutatud sõnad ,,lendu lastud". Teise suure teemana toob autor välja sõnadega manipuleerimise, mida teevad inimesed, kes tunnevad inimese psühholoogiat ja teavad, kuidas sõna võib kindlas kontekstis inimest mõjutada. Sellisel juhul jäetakse mulje, et räägitakse otse konkreetse inimesega. Olgu selleks siis igapäevane reklaam, trükised toote või teenuse kohta ning valimiste ajal kindlasti ka plakatid. Seda kõike tehakse kindla eesmärgiga kliente või valijaid meelitada. Selle valdkonna kajastamine on teema seisukohalt tähtis, sest see puudutab meid iga päev, sõltumata vanusest või soost. Töö kokkuvõtvas osas tõdeb autor, et tihti ei mõelda sellele, kuidas ja mida öeldakse. Kui hiljem ka öeldut kahetsetakse, siis paraku seda tagasi võtta enam ei saa. Autor soovitab

Kirjandus
5 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

Müük ja turustamine Et kliendid meid üles leiaks, on peamiseks keskkonnaks, kus ettevõtet reklaamime, internet. Seega tegeleme palju internetiturundusega, sest paljud meid tulevikus külastavad kliendid veedavad palju aega internetikeskkonnas. Seega, et meid kõigepealt internetis üles leitaks: 1) Koostöö otsingumootoritega, et kui inimene trükib otsingusse äratuskell, siis oleks meie kodulehekülg esimesel vastuste leheküljel. 2) Klikipõhine reklaam - erinevatele veebisaitidele panna üles väike reklaamiaken, kuhu klikates jõuab klient meie koduleheküljele. Näiteks: postimees.ee lehekülje all nurgas olevad reklaamid (tee 3 kükki ja võidad Metallica kontserdi piletid) millele klikates jõuame hoopis mõne ettevõtte koduleheküljele. 3) Suhtearendus ja usalduse loomine - Kuidas tõsta usaldust enda suhtes? Mismoodi kasutada ära kliendisoovitusi? Kuidas demonstreerida oma ekspertteadmisi või näidata vähemalt, et

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

aga samas ka tõsiseltvõetava infosisaldusega. See pinge liigub kord ühele, kord teisele poole. Keskne teema, kuidas ajakirjandust teha, on üks probleem tänapäeval. Uudislugude pealkirjades on ainsus löövam kui mitmus. Pealkirjavorm on tsitaadi moodi, kaotatud on saatelause ja jutumärgid, alles vaid ütleja ja koolon. Uudistekstid on polüfoonilised (eri kõneleja häälte segunemine), intertekstuaalsed. Uudise info saadakse allikatest ja paneb kokku, mitte ei kirjuta oma peast midagi, vaid vahendab talle öeldut. USA ajakirjanduse mõjul on 90ndatel tulnud Eestisse põhimõte, et olulisimad on tsitaadid ja allikad – nii kaovad žanripiirid. Uudis- ja arvamusloo segunemisel tekib uudisarvamus. Uudise jaoks pole enam vaja sündmust, vaid piisab kommentaaridest. Uudistele on iseloomulik minevikulisus. Arvamuslood üldiselt olevikus. Kuna üldiselt refereeritakse poliitikuid, kasutatakse tulevikku, sest poliitikud ei taha rääkida, mis ta on enne teinud.

Foneetika
30 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Internetipettused - referaat

TALLINNA POLÜTEHNIKUM INTERNETIPETTUSED Referaat Koostas: Timo Triisa Tallinn 2011 Sisukord Sissejuhatus ........................................................................................................................................ 3 Enimlevinud internetipettused ........................................................................................................... 4 Internetioksjonid ............................................................................................................................ 4 Tulevikku ennustavad kirjad ........................................................................................................... 4 Püramiidskeemid ............................................................................................................................ 4 Loteriid .......................................................................................................................

Informaatika
25 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strateegia....................................................................9 2

Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa

Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

selgelt kaardistatud publiku huvi, mis toob kaasa kasumliku kliendikäitumise”. 25. Ribareklaamid. Millised on ribareklaamide erinevad tehnilised lahendused ja erinevad tüübid? Ribareklaamid jagunevad: 1) Tavalahendusteks - kasutatakse staatilist või animeeritud graafikat, mis avaneb suuremalt lehekülje laadimisel või hiirega osundamisel 2) Multimeedialahendusteks - reklaam on sisemiselt navigeeritav, sisaldab heli või videot. Säärased reklaamid võivad samuti avaneda lehekülje kuvamisel ning nõuda kasutajalt enda sulgemist eraldi nupust 3) Erilahendusteks - kohaldatud kuvatava keskkonnaga ning sarnaneb terviklikule veebirakendusele Ribareklaamide suurused on erinevad ning sõltuvad kuvamise kontekstist. Ribareklaamide ülesehitus sõltub kontakti pikkusest. Lühikese kontaktiajaga (otsingusaitidel) on vajalik selge sõnum, mis oleks kiiresti tabatav

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

Rahvusvaheline suhtlus põhineb ettevõtte seisund ja eriti sellest, mil määral selle globaliseerumisest. Kuna rahalised vahendid PME ei saa lubada, et määratleda strateegia kommunikatsiooni põhineb arenenud tehnikat (spot reklaam), nagu need, mis rahvusvahelisi ettevõtteid kasutama. Alates sellest eelistab ta standardiseerida oma teatises, mitte kohandada see välisturule. Standardimine seisneb kasutades välisriikides sama reklaami sõnumeid ja sama reklaam argumendid, mida kasutati omamaisel turul. Standardimine eeliseks on kulude vähendamise loomist ja kohandamist. Eelarve kommunikatsiooni PME on tihti piiratud ning ajal isegi olematu. Need viimased, seega ootame side väljaspool meediat, mille maksumus on madalam ja mis jääb kõik sama tõhus. Viimasel paneb käsutuses ettevõtete arv tööriistad suhelda. Koduleht ja Web Marketing Veebilehel on muutunud täna asendamatu suhtlusvahend ettevõtete jaoks

Kliendisuhete juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

 veebilehel on otsingumootor  külastaja on enne näinud veebilehe reklaami kuskil  veebilehel on teemakohased reklaamid  professionaalne kujundus  eelnev positiivne kogemus veebilehega (Laja 2010) Kodulehe puhul on lihtsus ja läbipaistvus sageli suur eelis. Vastupidiselt levinud arvamusele ei pea olema selleks IT-haridusega veebipetsialist, et hinnata kodulehe kvaliteeti. Hea kodulehe tegemiseks ja kasutusmugavuse hindamiseks piisab lihtsatest küsimustest mõnele tavakasutajale, kes organisatsiooniga seotud pole (see võib olla kas või mõni ausam ja otsekohesem sõber):  Kas kodulehte on mugav kasutada? (Kas tekst on mõistliku suurusega ja mugavalt loetav, pildimaterjal ja kujundus atraktiivne, aga samas ettevõtte profiilile vastav, kas lehekülg avaneb kiiresti?)  Mis tõmbab lehel kõige enam tähelepanu ja kas see kattub sellega, millele organisatsioon

Turundus
45 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Reiki

(Phylameana lila Desy : 2004 ; 40). Laste häälestamine Imikutele ja väikelastele võib küll reikihäälestuse teha, kuid nad ei oska seda kasutada. Alla viieaastasel lapsel puudub võrdlemisoskus ja ta ei saa reiki vajadusest lihtsalt aru. Kuid enamik viie- kuni kaheteistkümneaastastest lastest suudavad reiki esimese astme omandada. Kui traditsiooniliselt tehakse täiskasvanutele esimese astme reikis neli häälestust, piisab lastele ühest või kahest. Pealegi ei tasu loota, et laps istub terve päeva tunnis ja kuulab, mis talle räägitakse. Lapse keskendumisvõime on kehv ja tähelepanu läheb muudele asjadele. Last häälestav reikiõpetaja räägib talle ainult kõige olulisemast. Pärast kursusi võib laps vanema juhendamsel kodus reiki vahendamist harjutada. Sel põhjusel peaks häälestama ainult neid lapsi, kelle vähemalt üks vanematest on kogenud reikipraktik (Phylameana lila Desy : 2004 ; 40-41).

Uurimistöö
40 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

nn. hõõrdevaba kapitalism, kus kõikidel turuosalistel on täielik informatsioon turul toimuva kohta ning võimalus võimalus vältida olemasolevat vahenduskanalit ja jõuda otse tarbijani. Tutvustab ettevõtte kuvandit ja kaubamärki Internetti saab oma turundussõnumite kliendini viimiseks kasutada samaväärselt trükimeedia, raadio või televisiooniga. Võrgusisu interaktiivsus aitab erinevalt teistest kanalitest luua aga uudset kasutajakogemust ning põimida reklaam meelelahutusliku tegevusega. Suurendab kahesuunalist turunduskommunikatsiooni ettevõtte ja kliendi vahel Interneti unikaalsus on tema kahepoolne suhtlus, mis eristab seda meediumi teistest varemnimetatud suhtluskanalitest. Selle kaudu on võimalik sõnumi passiivne tarbija lülitada aktiivseks suhtluspooleks ja anda seeläbi võimalus otsustada ühelt poolt temani jõudva turundusinfo, ent teisalt ka ettevõtte turundustegevuse üle laiemalt

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Uurimistöö - Inimesed ja Internett

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3 Tulemuste analüüsimine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4 Viited . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5 Kokkuvõte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6 Sissejuhatus Ma valisin sellise teema, kuna viimasel ajal on sellest olnud palju juttu ning mind hakkas huvitama, mida arvavad inimesed internetist. Kas on nii, et vanemad inimesed ei tea arvutist ning internetist midagi? Loomulikult tekkis veel muid huvitavaid küsimusi seoses sellega, ning nüüd ma üritangi selgusele saada, kas ja kuidas kõik on ja käib. Seega probleem, ehk peamine küsimus ongi, mida arvavad Eesti inimesed internetist. Selle jaoks koostasin ma küsimustiku, millele palusin vastata kümnel koolinoorel üle Eesti. Veel otsisin ma arvamusi internetis ja

7. klassi ajalugu
58 allalaadimist
thumbnail
2
docx

"Hädas suhtlusmeediaga" (õpetajate leht, 15.10.2010

,,Toimetused ei paku lugejatele ainult platvormi oma seisukohtade väljendamiseks, vaid söödavad neile ette ka materjali, mille kommenteerimisest on raske ära öelda." ,,Ajakirjandus januneb kommentaare sedavõrd, et vahel kirjutab ajakirjanik äsja ilmunud artiklile ise kohe kommentaari, et sellega arvamuse avaldamisele hoogu anda." ,,Näiteks homod, feministid, beibed ­ kui nendest juttu tehakse, teatavad kommentaatorid otsekohe, et neile sellised inimesed ei meeldi. Kommentaare kutsuvad esile ka tuntud isikud, inimesi ärritavad rikkurid, poliitikud, konkreetselt näiteks Edgar Savisaar. Neile tahaks igaüks kommentaariga virutada, ütles Hennoste" ,,Kommenteerima kutsub võimalus näidata oma üleolekut, a la mina teadsin seda kogu aeg!" ,,Probleemi poolik avamine toob kommentaare ­ küsitakse, miks kirjutati ainult

Kirjandus
91 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

hõõrdevaba kapitalism, kus kõikidel turuosalistel on täielik informatsioon turul toimuva kohta ning võimalus võimalus vältida olemasolevat vahenduskanalit ja jõuda otse tarbijani. Tutvustab ettevõtte kuvandit ja kaubamärki Internetti saab oma turundussõnumite kliendini viimiseks kasutada samaväärselt trükimeedia, raadio või televisiooniga. Võrgusisu interaktiivsus aitab erinevalt teistest kanalitest luua aga uudset kasutajakogemust ning põimida reklaam meelelahutusliku tegevusega. Suurendab kahesuunalist turunduskommunikatsiooni ettevõtte ja kliendi vahel Interneti unikaalsus on tema kahepoolne suhtlus, mis eristab seda meediumi teistest varemnimetatud suhtluskanalitest. Selle kaudu on võimalik sõnumi passiivne tarbija lülitada aktiivseks suhtluspooleks ja anda seeläbi võimalus otsustada ühelt poolt temani jõudva turundusinfo, ent teisalt ka ettevõtte turundustegevuse üle laiemalt Aitab kaasa klienditeeninduse paranemisele

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Äriplaan väliskino rajamiseks

III Seadmed,ruumid ja töötajad Seadmed tulevad Ameerikast, nende eest kannab hoolt firma rahastaja Outdoor Cinema, mis asub Ameerikas. Seadmetest on vaja korraliku helisüsteemi, valgustust, suurt ekraani (AIRSCREEN AEROPRO mõõtmetega 20x11 m). See ekraan on oma nime saanud sellest, et see on täispuhutatav. Selliste mõõtudega ekraan maksab 5995 dollarit, seega kroonides on see umbes 59950. On ka suuremaid ekraane, aga ka väiksemaid, kuid esialgu piisab ühest ja kuidas vajadust on, nii saab ka hiljem juurde hankida. Kuid selle ekraani kohale toomine Eestisse võtab ka juba hulga raha, nii et 100 000 krooni läheb kinlasti ekraani peale ära. Kogu välikino süsteemi peale läheb kokku umbes 2 miljonit. Lisaks tehnikale on vaja ka kohta, kus filme näidata. Selleks kasutab firma erinevad kohti üle Eesti. Suuri autoparklaid, kus saab autokino teha. Ühtlasi toimub ka siseruumides ja vabas

Ettevõtlus alused
218 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

jälgida. Veel tasuks mitte ühegi firma kodulehekülje teostust üks ühele kopeerida, vaid jäljendada teiste parimaid omadusi. Ebaratsionaalse ja amatöörliku kujundusega kodulehte omavad firmad ei tohiks suuri panuseid Internetile kui nende turunduskanalile teha. Mis kõige tähtsam, kodulehekülg peab tekitama kliendis usalduse. 2.1 Kodulehekülje reklaamimine Paljud Interneti turundusega tegelejad arvavad ekslikult, et piisab vaid teha valmis kodulehekülg, ning potentsiaalsed kliendid hakkavad kohe seda külastama. Tegelikkuses on olukord vastupidine, et kui lehekülge ei ole reklaamitud, siis tavaliselt eriti palju isikuid seda ei külasta. Interneti lehekülg on pigem passiivne reklaami vorm kui aktiivne . Kui tehakse valmis uus Interneti lehekülg, peab selle sisu olema selline, et potentsiaalsetel külalistel oleks põhjust seda külastada.

Turundus
279 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

Kuna aga kõik sama püüavad, ei tee tarbija pakenditel enam praktiliselt üldse vahet, vaid ostab brändi, mis hetkel soodsaima hinnaga. Eesti Rohelise Liikumise korraldatud mitu kuud kestnud uuringu tulemustes selgub, et Eestis toodetav Mayeri pesupulber on suure fosfaadisisalduse tõttu keskkonnaohtlik, Mayerit tootva Tartu ASi Flora juhi sõnul aga Eesti kareda vee tõttu fosfaadivaba pulbriga pestes pesu puhtaks ei saagi. Turunduskommunikatsioon pole ainult reklaam, vaid koosneb mitmete võtete kooslusest. Erinevaid võtteid rakendatakse vastavalt organisatsiooni eesmärkidele ja sihtrühma eripärale. Näiteks masstoodete puhul rakendatakse rohkem imago- ja brändikommunikatsiooni võtteid, ärituru toodete puhul rohkem suhteturunduse võtteid. Mayeri sarja pakendikujunduses välditi agressiivset ,,osta mind" lähenemist, mis domineerib konkurentide puhul. Pakendil on erinevalt konkurentidest lilled ja teised rohelised taimed

Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Interneti plussid ja miinused

endast meelega vale mulje jätta. Et peita oma vigu ja esitada ennast kellegi teise, parema inimesena. On ju küllalt palju neid, kes ei ole endaga rahul. Ja internetis saad ju ennast rääkida selliseks nagu ise tahad. Ja siis ongi nii, et kui saadakse kokku, siis pettutakse teineteises, sest netis ideaalsena tundunud inimese asemel on keegi teine. Paljud aga elavad litsalt ennast internetis välja või siis näitavad oma vaimuvaesust, kasutades mingit ananüümset nime, ning rääkites nilbet juttu. Veel otsivad interneti kaudu omale ohvreid igasugused perverdid ja muud kõrvalekalletega inimesed. Enamasti otsitakse lapsi, sest neid on lihtsam petta ja ära kasutada. Ning osadele meeldib ennast lihtsalt veebikaamerast näidata. Veel on suureks probleemiks internetis leviv pornograafia. See on kõigile kättesaadav ja ei ole mingit garantiid, et sinu alaelaine laps seda ei vaata. Paljud riigid on küll võtnud vastu seadusi, et pidurdada pornograafia levikud, kuid

Võrgurakendused i
107 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

Selle probleemi lahendamiseks tuleb odava hinnaga toodet mingil viisil muuta, et selle kohandamine müügiks kõrge hinnaga turul ei oleks praktiline. · Segmenteerimine toote komplekteerimise teel Toote komplekteerimine on segmenteeritud hinnakujunduse laialdaselt kasutatav taktika, kuigi selle aluseks olev mõttekäik jääb sageli tähele panemata. Kaupluseomanikud ühendavad tasuta parkimise oma kauplusest sooritatud ostuga. Toidukauplused ühendavad degusteerimise oma toidukaupluses ostu tegemisega. Restoranid ühendavad toidud ühtse hinnaga lõunasöögiks, mis on tavaliselt samade toodete eraldi tellimise odavamaks alternatiiviks. Sümfooniaorkestrid müüvad kontsertide abonementpileteid. 7.3.TURUSTAMINE Iga müüja peab mõtlema sellele, kuidas teha oma tooted tarbijale kättesaadavaks. Tooteid võidakse müüa otse või kasutada selleks vahendajaid.

Majandusõpetus
39 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

Selle probleemi lahendamiseks tuleb odava hinnaga toodet mingil viisil muuta, et selle kohandamine müügiks kõrge hinnaga turul ei oleks praktiline. · Segmenteerimine toote komplekteerimise teel Toote komplekteerimine on segmenteeritud hinnakujunduse laialdaselt kasutatav taktika, kuigi selle aluseks olev mõttekäik jääb sageli tähele panemata. Kaupluseomanikud ühendavad tasuta parkimise oma kauplusest sooritatud ostuga. Toidukauplused ühendavad degusteerimise oma toidukaupluses ostu tegemisega. Restoranid ühendavad toidud ühtse hinnaga lõunasöögiks, mis on tavaliselt samade toodete eraldi tellimise odavamaks alternatiiviks. Sümfooniaorkestrid müüvad kontsertide abonementpileteid. 7.3.TURUSTAMINE Iga müüja peab mõtlema sellele, kuidas teha oma tooted tarbijale kättesaadavaks. Tooteid võidakse müüa otse või kasutada selleks vahendajaid.

Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

12. on uudishimulik, soovib proovida uut; 15 13. mõtleb oma tervisele ja ka keskkonnale. Tarbijakäitumine on toodete ostmise ja tarbimisega seotud tegevus. Tarbijakäitumise uurimisel tuginetakse põhiliselt psühholoogiale. Tarbija uurimise põhilised vahendid on küsitlus, vaatlus ja eksperiment. Tarbija ostud võib jaotada kahte rühma:  olulised ostud – ostuga kaasneb põhjalik otsustamine, suur risk, suur hulk raha, suur aja ja energia kulu;  ebaolulised ostud – pealiskaudne otsustamine, madal risk, väike summa raha, vähene aja ja energia kulu. 4.2 TARBIJA OSTUOTSUSTUSPROTSESS Ostuotsustusprotsess on ostuotsuse kujunemise viieastmeline jada. Vajaduse Info kogumine Alternatiivide Ostujärgne

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

loovalt mõtlevate inimestega, kellel on kõrge saavutusvajadus. Neile meeldib algatada uusi projekte, ettevõtteid, otsida uusi võimalusi, nad on teotahtelised ja suudavad näha tervikpilti. Ettevõtja peab olema valmis võtma riske ja vastutama oma majandustegevuse eest, ta on inimene, kes suudab uue idee edukalt ellu viia. Kuid tüüpilist ettevõtjat iseloomustavad isikuomadused ei ole alati need, millest piisab selleks, et alustada ettevõtjana ja olla oma tegevuses edukas. Vaja on ka ettevõtlusjulgust ja tugevat eneseusku. Minul varasem ettevõtluskogemus puudub, kuid kui keskkool saab lõpetatud, soovin küll oma äri alustada. Esmalt küll tarvis vajalikud koolitused läbida, kuid plaan on paigas ja olen selles üsna veendunud ja kindel et selline tegevus tasub end ära. Mulle meeldib olla iseseisev ja teistest mitte sõltuda, mistõttu usun et ettevõtlus sobib minule hästi.

Turundus
53 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

puhastusvahenditele. Eestimaised teenused: 1) Auto käsipesula ­ iseteenindus (nt. "Mündipesula"). Väga mugav ja innovaatiline lahendus auto hoolduses. Loomulikult ei sobi see kõigile, kuid võiks julgelt öelda, et isegi eliitsete autode omanikud pesevad oma autosid iseteenindus autopesulates. Eeliseks on selliste pesulate juures see, et autopesu toimub väga kiiresti, mistõttu ei pea ootama pikkades järjekordades. Seda soodustab väga kerge kasutamis süsteem, kus piisab vaid nupule vajutusest. Teiseks, mitte vähem tähtsaks eeliseks on see, et hinnad sellistes pesulates on tunduvalt odavamad. 5 2) Auto rehvivahetus koju (nt. Rehviliiga OÜ). Nüüd ei ole vaja minna ise kuskile rehvitöökotta ja oodata pikas järjekorras. Piisab vaid helistada ja tellida see teenus enda auto juurde. Meistrid tulevad kohale kogu vajaliku

Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Väljendusoskuse retsensioon

Tallinna Tehnikaülikool Infotehnoloogia teaduskond Automaatika instituut Regina Feldman 124005IATB Raamatud noorte keskel Retsensioon Juhendaja: Rein Paluoja Dotsent Tallinn 2012 Sisukord 1. Annotatsioon....................................................................................................3 2. Teksti analüüs...................................................................................................4 · Kirjatöö eesmärk...................................................................................4 · Kirjatöö põhisõnum...............................................................................4 · Sissejuhatus...........................................................................................4 · Kokkuvõte.......................................................

Väljendusoskus
18 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Koolikiusamise õpimapp

Kiusamisel on mitmeid erinevaid vorme. Üks kiusamise vormides on füüsiline ehk siis teiste löömine, nügimine, tema asjade ära võtmine ja lõhkumine. Teine kiusamise vorm on verbaalne ehk narrimine, solvamine, ähvardamine ja väljapressimine. Kolmas kiusamise vorm on kaudne ehk siis inetute kuulujuttude levitamine, kõrvale tõrjumine ja ignoreerimine. Kiusamine võib olla ka varjatud. See juhtub siis, kui üks õpilane või rühm õpilasi hakkab kiusama mõnda õpilast ja piisab vaid ähvardava näo tegemisest, et teistes taas hirmu tekitada. Kiusamisega pole tegu, kui kaks võrdset õpilast selgitavad oma vahekordi, riidlevad või kui kiusamise ja ilkumise objektiks satuvad juhuslikult erinevad õpilased. KEDA KIUSATAKSE JA KES KIUSAVAD ? Kiusamisega võib kokku puutuda väga erinevad lapsed, olgu nad siis kiusajad või olles ise kiusamise objektiks. Kiusajaks võib olla üks õpilane kui ka väike rühm õpilasi

Sotsiaaltöö
59 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Apple´i kasutajate teadlikkusest uurimistöö

Toon ära nende internetilehekülgede tegeliku tausta: www.apple.com on inglisekeelne Apple´i sait, kust saab leida informatsiooni välismaal müüdavate toodete kohta. Aadressi www.imarvutid.ee ei ole olemas, selle aadressi tõin sisse, kuna IM Arvutid AS on Apple´iga seotud. Aadressilt www.mac.ee on võimalik leida eestikeelset informatsiooni Apple´i toodete kohta - seega on see ka kõige õigem vastus. Veebiaadress www.mks.ee on hoopiski ajaveeb, kus on ka Apple´ist juttu, kuid see pole ametlik lehekülg ja Apple pole seal põhiteema. Kõikide küsimuste üldvaates osati sellele küsimusele kõige paremini vastata. Üle poolte vastustest olid õiged. Neljandik õpilastest arvas, et www.apple.com on see lehekülg, kust võib leida vastavat informatsiooni. Nii võidi arvata sellepärast, et kui on küsitud Apple´i toodete kohta, peab ka internetiaadressis kindlasti ,,Apple" sees olema. Eestikeelsel leheküljel aga on

Informaatika
92 allalaadimist
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

raamistus reklaamteate ümber, ühe pildi või elemendi asetamine teise pinnale, valge pinna mõistlik kasutamine, kastide, noolte, rastrite, varjundite kasutamine. Selgus ja lihtsus – Mis tahes element, mille saab reklaamist välja jätta ilma reklaamija eesmärke ohvriks toomata, tuleb välja jätta. Isolatsioon – tagatakse tühja ruumi kasutamisega. Tühja ruumiga ümbritsetu torkab silma. Erivõtted – taju köidab kui reklaam paigutada ebatavalisse kohta. Joonise või maalireproga võrreldes on foto veenvam. Värv – on otseselt võimeline inimese psühhofüsioloogilist seisundit muutma. Nt sinine rahustab, punane erutab, teatud roosa toon võtab maha agressiivsust jne. Teiseks mõjub värv inimese isiklike kogemuste ja kultuurifooni kaudu. Kolmandaks mõjub värv esteetilisi elamusi (ilutunnet, meeldivust) tekitavalt, eriti seoses teiste värvidega.

Psühholoogia
7 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun