Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaami analüüs (2)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

Reklaami analüüs #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 69 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor elissu Õppematerjali autor
Tehtud analüüs kosmodiskist, kes seda ei ostaks ja millised on ära meelitamiseks pandud nipid ning erinevad võtted kuidas inimesi ostma panna.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Arvuti- ja Informatsioonieetika

on kodu kui töö ja töö juures ta ei oska õigesti käituda. Ilmselt ka selline asi nagu tööreziim ja distsipliin on talle võõras tegevus. 3 Reklaam kui kohustus Paljud veebilehed toimivad tänu reklaamile, mida neil lehtedel näidatakse ­ reklaamist saadav tulu kasutatakse lehe haldamiseks ­ seetõttu võib reklaamide blokeerimine tähendada kehvemat kasumit või koguni pankrotti. Kas tohib avalikustada kodulehtedel reklaami, mida kasutaja võib olla ei tahagi vaadata. Reklaam peaks olema kättesaadav kõikidele. Inimesel lihtsalt peab olema valik kas vaadata reklaami või mitte. Toome näiteks televiisoris reklaami. Seda näidatakse kõikidele, need kes ei soovi reklaami vaadata kas: · lähevad teise tuppa, · lülitavad televiisori välja, · lülitavad hääle välja või · lülitavad reklaami hetkeks teise kanali peale. Arvuti reklaamiga meie peaksime käituma analoogselt:

Filosoofia
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Ainetöö
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Reklaamid kui internetis edu saavutajad Tänapäeval on reklaamid kõikjal meie ümber. Telekas, raadios, linnatänavatel ja isegi ühistranspordis ja autodel . Reklaamid on juba osake meie ühiskonnast ning laieneb iga aastaga . Reklaamid ise on kas mingit toodet või teenust tutvustav video, pilt või heli. Reklaami eesmärkideks saab pidada tarbija ligimeelitamist ja toote või teenuse teadlikkuse edendamist, mõlemate juhtude puhul on tegu turundusliku eesmärgiga . Reklaamid võivad olla ka manipuleerivad ning neid saab liigitada mitmeti: meediakanalite, teemade/valdkondade, piirkonna ja tellijate järgi. Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu? Interneti tulekuga on enamus paberkandjatel olevatest reklaamidest

Makroökonoomia
thumbnail
5
doc

Meedia mõju pereelule

Kuressaare Ametikool Ettevõtluserialade osakond Arvutiteenindus MEEDIA MÕJU PEREELULE Kirjand Kuressaare 2008 Meedia mõju pereelule 1 Kuidas mõjub meedia tänapäeval inimestele ja pereelule. Tänapäevases maailmas puutume iga päev kokku erinevate meediakanalitega. Neid on mitmesuguseid. Nende vahendusel edastatakse meile ka palju reklaami. Igasugused kirevad plakatid, ajaleheveerud ja lühikesed videoklipid mõjutavad kahjuks paljusid inimesi. Eriti negatiivset mõju avaldavad meile reklaamid. Reklaamid on loodud selleks, et müüa ja tänu sellele on nad tehtud ka sellised väga usutavad ja paljud inimesed lähevad selle õnge ning arvavadki, et see mida reklaamitakse on parim ja nad peavad seda saama. Näiteks võib tuua näite, kus väike poiss näeb reklaami, kus reklaamitakse mõnda lahedat uut mänguasja ja

Ühiskond
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

SOTSIAAL - HUMANITAAR INSTITUUT Sotsiaalteaduste teaduskond. REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused. Genderi aspektid. TALLINN 2008 SISUKORD Sissejuhatus...............................................................................................................3 I Reklaami ja reklaamipsühholoogia mõiste............................................................5 1.1 reklaamipsühholoogia põhiprobleemid...............................................................6 1.2 Reklaami ajaloost................................................................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus....................................

Psühholoogia
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

öelda , et tarbija ja klient on sünonüümid. Siin kohal võin tuua näite. Klient, kes soovib korraldada oma sünnipäeva pöördub ettevõtja poole, kes tegeleb selle alaga ning saab teenuse, mis täidab tema vajaduse. 3.Aga otse loomulikult, kuna kõik need ettevõtted samamoodi konkureerivad oma samasuguste või sama laadsete ettevõtetega ning nende edukus sõltub samamoodi klientidest ja tarbijatest. 4. Ise olles klienditeenindaja söögikohas, siis võiksin välja tuua selle, et reklaam on suur mõjutus vahend, kuna tänu sellele paljud kliendid just selle söögikoha leidnud ja samuti tehtud töö juures küsitlusi, et mis muudatusi menüüs teha ja mille järgi oleks kõige suurem nõudlus. Ning samuti hinnatud ettevõtte siseselt töötajate tugevusi, teadmisi ja nõrkusi, et arendada veelgi paremaks töökollektiivi ja meeskonna tööd ja see läbi anda klientidele parem teenindus ning söögi kogemus ja kindlustada seda , et ikka kliendid

Turundus
thumbnail
6
docx

Sõna jõud

See avaldab aga äärmiselt suur mõju just murdeeas olevatele noortele, kes ei suuda sellisest olukorrast välja tulla ning näevad ainsaks lahenduseks olevat eneselt elu võtmist. Samas vaevalt ükski sõimaja tegelikult teise inimese surma soovis. Nende inimeste kõrval, kes oma ütlemiste üle väga palju aru ei pea leidub ka teisi, kes spetsiaalselt sõnade mõju omakasu eesmärgil ära kasutavad. Iga päev puutume me kokku sihipärase manipuleerimisega. Seda just eriti igapäevase reklaami ja ka valimiste eelse propaganda näol, kui on võimatu mitte märgata tänavatel olevaid plakateid ja postkastidesse topitavaid brosüüre. Lisaks vaatavad reklaamid vastu televiisoris iga saate või filmi vahepeal ning ka uudiste kõrval ajalehes ning internetis. Nendes reklaamides olevates hüüdlausetes ja loosungites on iga üksik sõna hoolikalt läbi kaalutud enne, kui need rahva silmade ette on lastud. Need on kokku pandud

Kirjandus
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .......................................................................................5 Mikrokeskkond ehk lähikeskkond....

Turundus




Kommentaarid (2)

Frensis2014 profiilipilt
frensis2014 Makejenko: eiu ole võrdlust
18:28 18-10-2015
m2ngel profiilipilt
m2ngel: Oli abiks!
01:38 09-11-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun