Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Tallinna Ülikool
Epp Piir-Riikoja
Täienduskoolitus
Eelkoolipedagoogika kevad 2019

LAPSE ARENGU HINDAMINE
Õpimapp

Juhandaja: Kerstin Kööp
Tallinn 2019
Sisukord
  • Tiitelleht
  • Sisukord
  • Sissejuhatus
  • Lapse arengu hindamise võimalused ja põhimõtted
  • Arenguvestluseks ettevalmistavad materjalid
  • Arenguvestluse läbiviimise plaan
  • Eneseanalüüs: Mina lapse arengu hindajana
  • Kokkuvõte
    Sissejuhatus
    Kodus on iga laps ümbritsetud oma lähedaste armastuse ja tähelepanuga, vanemate tähelepanu on suunatud lapse saavutustele. Olgu need esimesed sammud, lause või mistahes muu uus oskus - iga edusammu üle tuntakse vaid suurt rõõmu. Lapse uutest oskustest antakse rõõmuga
  • Vasakule Paremale
    Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #1 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #2 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #3 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #4 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #5 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #6 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #7 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #8 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #9 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #10 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #11 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #12 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #13 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #14 Õpimapp LAPSE ARENGU HINDAMISE PÕHIMÕTTED JA MEETODID #15
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2019-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 129 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor epppiir Õppematerjali autor
    Eelkooliealise lapse arengu hindamine, põhimõtted, dokumentatsioon, arenguvestluste ettevalmistamine

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    6
    docx

    Arenguvestlused lasteaias

    KELA 1 AÜ SUHTLEMINE JA TAGASISIDE HARIDUSORGANISATSIOONIS P2NC.00.999 ( 2 osa) Arenguvestlused lasteaias Lektor: Mari-Mall Feldschmidt NARVA 2018 Arenguvestlus on arvamuste vahetus, mis viib üksteise parema mõistmise, suurema aktiivsuse ning entusiasmi tõusuni. Arenguvestlus on regulaarne, hästi ettevalmistatud vestlus, kus arutatakse lapse arengu eeldatavaid tulemusi, tulevikuplaane, ning lepitakse kokku tulevase perioodi tegevuse suhtes. Arenguvestluse käigus arutatakse, kuivõrd saab lasteaiaõpetaja ja lapsevanem koostöös lapse arenguks soodsaid tingimusi luua. Arenguvestluse ajaks on nii lasteaiaõpetaja lapsevanem läbi mõelnud, mida soovitakse arutada seoses lapse isikliku arenguga. Arenguvestluse läbiviimise juhend Arenguvestluse läbiviimise juhend koosneb kolmest suuremast osast: üldsätted,

    Pedagoogika
    thumbnail
    12
    docx

    Erivajadustega laste arengu toetamine enne kooliiga konspekt

    Erivajadustega laps vanuses 0-7a, arengukeskkonna mõjutegurid: Mõnikord erinevad lapsed võimetelt, taustalt ja isiksuseomadustelt sedavõrd, et nende arenguvajadusi on keeruline rahuldada harjumuspärasel viisil või tavakeskkonnas. Sel viisil avalduvaid erinevusi nimetataksegi laiemalt erivajadusteks. Kui erivajadused ilmnevad enne kooliiga, siis nimetatakse neid pikemalt arengulisteks erivajadusteks, koolieas aga hariduslikeks erivajadusteks. Seega on lapse erivajadusi võimalik määratleda üksnes tema arengu põhjaliku tundmaõppimise järel ja konkreetset kasvukeskkonda arvestades. Lapse abistamiseks ja arendamiseks ei piisa tema puuete või häirete diagnoosimisest arsti de poolt, suuremat tähelepanu tuleb pöörata lapse olemasolevate oskuste hindamisele, keskkonna võimaluste arvestamisele ja koostööle täiskasvanute vahel. Koolieelses eas avalduvad eakohase arengu korral järgmised juhtivad tegevused:

    Eripedagoogika
    thumbnail
    17
    docx

    Õppekavade võrdluse tabel

    katmiseks lapsevanemate Lasteaias toimub eesti keele poolt kaetava osa määr“ lisaõpe muukeelsetele lastele (Vastu võetud (toimub üks kord nädalas). 18.12.2014 nr 20). 2) Kas PAIde Lasteaed on Eesmärk: ügakülgne lapse Erinevused: Võrreldes riikliku õppekavas koolieelne lasteasutus, areng ning tema Lapsed saavad eluks kaasa Lasteaia „Rukkilill“ õppekavaga lasteaia olid mis loob koolieast ettevalmistus kooliks, vajalikud oskused ning eesmärk on igakülgne „PAIde“ õpekavas on

    Alushariduse pedagoog
    thumbnail
    7
    doc

    ARENGUVESTLUSE KORRALDUSLIKU POOLE KIRJELDUS LASTEASUTUSES

    Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Koolieelse lasteasutuse õpetaja õppekava nimi ARENGUVESTLUSE KORRALDUSLIKU POOLE KIRJELDUS LASTEASUTUSES Juhendaja: Tartu 2010 Arenguvestlus Arenguvestlus toimub aiarühma lapsega. Toimumisaeg kevadel, lapse enda rühmas. Vestluse aeg lepitakse vanemaga eelnevalt kokku. Vanemale on selle jaoks antud eelnevalt infoleht (lisa 1). Kui aeg on kokku lepitud, siis lapsevanem saabub õigeaegselt. Ette on valmistatud mugav ja hubane õhkkond koos tee (kohvi) ja küpsiste (kommidega). Toimub ruumis, kuhu on uksele asetatud silt „ARENGUVESTLUS“, et ei tekiks häirivaid faktoreid. Eelnevalt on lapsevanemale antud küsimustik (lisa 2), mille ta saab kodus läbi vaadata/töötada ja endale märkmeid teha vms

    Alusharidus
    thumbnail
    10
    doc

    Erivajadusega laps

    TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Erivajadustega laps Referaat Juhendaja: Tallinn 2011 Sisukord Kes on erivajadustega laps? 2 Varajane sekkumine 3 Laste arengu hindamine ja eripärade märkamine 4 Erivajadustega laste arendamise põhimõtted 5 Erivajadustega laste arengu toetamine 6 Erivajadustega laste õpetamise võimalused 7 Kasutatud kirjandus 8 Kes on erivajadustega laps? Erivajadustega lapsed on need, kes erinevad teistest eakaaslastest vaimsete, neuromuskulaarsete või kehaliste omaduste, sensoorsete või kommunikatsioonivõimete, sotsiaalse või emotsionaalse käitumise või liitpuuete poolest sedavõrd, et vajavad eripedagoogilist abi, millega luuakse tingimused nende maksimaalseks arenguks

    Eelkoolipedagoogika
    thumbnail
    20
    docx

    EELKOOLI PEDAGOOGIKA EKSAMI TÄISKONSPEKT

    1840- F.Fröbeli loodud esimene lasteaed 28.juuni 1840 1840- Esimene lastehoid Eestis 1967- Alustati Eestis kõrgharidusega lasteaiaõpetajate koolitamisega Pedas 1905- Eesti rahvuslik lasteaed 1999- Võeti vastu Alushariduse õppekava 2008- Viimati täiendatud õppekava, praegu kasutusel PÕHIMÕISTED Eelkoolipedagoogika on kasvatusteaduse valdkonna, mille põhisihiks on toetada kuni 7- aastase lapse eesmärgistatud arengut ja õpetamist, uurida kasvukeskkonna, lapse õppimise ja kasvatusega seonduvaid probleeme. Õpetus Kasvatus on laste loomuliku arengu toetamine Alusharidus on teadmiste, oskuste, vilumuste ja käitumisnormide kogum, mis loob eeldused edukaks edasijõudmiseks igapäevaelus ja koolis Koolieelse lasteasutuse riikliku õppekava põhimõtted on esitatud lapsest lähtuvatena: individuaalsuse arvestamine, tervise hoidmine, loovuse toetamine, mängu kaudu õppimine, demokraatlike suhete väärtustamine

    Eelkoolipedagoogika
    thumbnail
    9
    docx

    EELKOOLIPEDAGOOGIKA EKSAM

    EELKOOLIPEDAGOOGIKA EKSAM I. MÕISTED: eelkoolipedagoogika, alusharidus, koolieelne lasteasutus, selle põhiülesanne ja lasteasutuse liigid EELKOOLIPEDAGOOGIKA Eelkoolipedagoogika on kasvatusteaduse valdkond, mille põhisihiks on toetada kuni 7 aastase lapse eesmärgistatud arengut ja õpetamist. Eelkoolipedagoogika on teadus laste kasvatamisest ja õpetamisest vanuses 0-7, mille raames uuritakse, kuidas kasvatada ja õpetada lapsi nii perekonnas kui koolieelses lasteasutuses. Eelkoolipedagoogikas uuritakse nii indiviidi tasandit, kus selgitatakse kavatatava ja kasvataja suhteid kui ka ühiskonna tasandit, mis puudutab kasvatus- ja koolitus-süsteeme laiemalt.

    Eelkoolipedagoogika
    thumbnail
    10
    doc

    Lapse arengu hindamine

    TALLINNA ÜLIKOOL Haridusteaduste instituut Alushariduse valdkond Livia Jakobson LAPSE ARENGU HINDAMINE Essee Tallinn 2015 „Meie kiisul kriimud silmad, istus metsas, kännu otsas Piip oli suus ja kepp oli käes, kutsus lapsi lugema. Kes ei mõistnud lugeda, see sai tukast sugeda, Kes see mõistis, aru sai – sellele ta tegi pai…“

    Erivajadustega laste pedagoogika




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun