Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lõhnaainete kasutamise ajaloost (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Lõhnaainete kasutamise ajaloost #1 Lõhnaainete kasutamise ajaloost #2 Lõhnaainete kasutamise ajaloost #3 Lõhnaainete kasutamise ajaloost #4 Lõhnaainete kasutamise ajaloost #5 Lõhnaainete kasutamise ajaloost #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marmer13 Õppematerjali autor
Materjal sisaldab infot, kuidas ja kes on läbi ajaloo kasutanud lõhnaaineid. Teema hõlmad religioosseid, ravi ja muid eesmärke. Annab informatsiooni aroomteraapia juurte ja eeterlike õlide kasutamise kohta. Juures viited.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

Parfüümid

ajal, kes oli ise paljude ekspeditsioonide eesotsas, et leida viirukeid ja muid väärtuslikke tarbeesemeid.( Pilt 1. ) Enne Egiptuse kuldaja algust kasutati parfüüme ainult jumalate ja vaaraode auks korraldatud rituaalidel. Lõhnaõlisid austati, need olid pühad ning neid tohtisid kasutada ainult jumalateenrid. Viirukid ja lõhnaõlid said kõigile egiptlastele kättesaadavaks siis, kui preestrid järk-järgult parfüümide kasutamise eelisõigusest loobuma hakkasid. Veel enam ­ kodanikele tehti lõhnaõli kasutamine vähemalt korra nädalas lausa kohustuslikuks. Inimesed leotasid end lõhnaõlides, sest see pakkus naudingut ja kaitses nende nahka kuivatava päikese eest. Egiptlased valmistasid palju lõhnastatud kreeme ja emulsioone, millega katsid oma nahka ja juukseid. On teada, et egiptlaste jaoks oli lõhnaõli niivõrd oluline, et nad kandsid parfüümi sünnist surmani endaga kaasas

Keemia
thumbnail
16
docx

Mika Waltar "Sinuhe"

Tallinna 21. Kool Tallinn 2010 Esimene raamat Sinuhe on Senmuti ja tema naise Kipa ''poeg'', kes sattus sinna perre pigitatud kõrkjalootsikuga allavoolu tulles. Nad olid vaesed, aga elasid ruumikamas ja avaramas majas kui teised. Senmut töötas vaestearstina ning tihti oli kõrvalt õppimas ka Sinuhe. Kipa jutustas Sinuhele muinasjutte ning ütles talle ka seda, et ta sai oma nime muinasjutu ''Sinuhe ja merehädalised'' järgi. Senmut jagas Sinuhele palju õpetusi - näiteks: ''Üksnes vilets neeger või kasimata süürlane käib tänaval asjal. Egiptlane teeb seda seinte vahel.´´(lk 16) ja ''Ole ettevaatlik naisega, kes ütleb ''kena poiss'' ja meelitab sind enda juurde, sest tema süda on võrk ja püünis ja tema rüpp kõrvetab hullemini kui tuli.'' (lk 17). Sinuhe oli teistest erinev sellessuhtes, et ta nägu oli kitsam, nahk heledam ning ihuli

Kunstiajalugu
thumbnail
74
pdf

Zoroastrism - teistlik usund. Võrdlus

Tartu Ülikool Usuteaduskond Võrdleva usuteaduse õppetool Mikk Tammik Zoroastrism – teistlik usund. Võrdlus Magistritöö Juhendaja Jaan Kivistik Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS 4 0. ZOROASTRISM – TEISTLIK USUND. VÕRDLUS 10 1. TEISTLIK ZOROASTRISM 11 1.1. ZOROASTRISMIST. AJALOOLINE ÜLEVAADE 14 1.1.1. AHURA MAZDĀ 17 1.1.2. LOOMISMÜÜT 18 1.1.2.1. ZOROASTRISMI KALENDRIST 20 1.1.2.2. VALGUSE TEE. AMEŠA SPENTA 21 1.1.3. PROHVET ZOROASTER 22 1.1.4. TÄNAPÄEVA 25 1.1.4.1.

Religiooniuuringud
thumbnail
74
pdf

MA Tammik2015

Tartu Ülikool Usuteaduskond Võrdleva usuteaduse õppetool Mikk Tammik Zoroastrism – teistlik usund. Võrdlus Magistritöö Juhendaja Jaan Kivistik Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS 4 0. ZOROASTRISM – TEISTLIK USUND. VÕRDLUS 10 1. TEISTLIK ZOROASTRISM 11 1.1. ZOROASTRISMIST. AJALOOLINE ÜLEVAADE 14 1.1.1. AHURA MAZDĀ 17 1.1.2. LOOMISMÜÜT 18 1.1.2.1. ZOROASTRISMI KALENDRIST 20 1.1.2.2. VALGUSE TEE. AMEŠA SPENTA 21 1.1.3. PROHVET ZOROASTER 22 1.1.4. TÄNAPÄEVA 25 1.1.4.1.

Kategoriseerimata
thumbnail
38
doc

Erinevad taastumisvahendid inimese turgutamiseks

lõhn ­ ta lõhnab külma lume ja jääpurikate järgi, enim tulvil on siiski lõhnadest kevad. Siis lõhnab peale esimeste pungade ja rohelise rohu ka armunute ümber hõljuv aura ­ ja seda armastuse järgi. Seega on algul püstitatud väitel tõepõhi all ­ kõigel on oma lõhn! Needsamad lõhnad, mis meie elus igapäevaselt toimides meid samavõrd ka mõjutavad, võivad meie meeleolu kas häirida või anda hoopis õnnestavat tasakaalutunnet. Juba ammustel aegadel täheldati, et lõhnaainete sissehingamine avaldab mõju nii inimese psüühikale kui füüsisele, aitab luua eksootilist meeleolu ja tasakaalustada tundeid. Aroomiteraapia on esteetiline ravikunst, mis kasutab taimede ja puude erinevatest osadest eraldatud lenduvaid eeterlikke õlisid keha tervise ja vaimu selguse eest hoolitsemiseks. Aroomiteraapiaga tegeleja osavus sõltub tema võimest leida imetlusväärseid aroome, segades ja ühte sulatades taimeõlisid ja lõhnaekstrakte. Aroomiteraapia soodustab lõõgastumist,

Terviseõpetus
thumbnail
45
doc

ERINEVAID TAASTUMISVAHENDEID INIMESE TURGUTAMISEKS

valulik, see on õrnalt sooritatav ravimassaaz Masinmassaaz Tänapäeva tehnika ja teaduse areng on teinud võimalikuks asendada ja täiendada inimese tegevust erinevatel aladel. Masinmassaaz on kindlasti paljudele esimesel hetkel võõrastav ja hirmutav. Kas saab masin inimese kehale head teha? Saab küll, sest aparaadid on üldjuhul töötatud välja aastatepikkuste uurimustööde käigus, mis on hõlmanud meditsiinilist poolt, loodusravi põhimõtteid ja turvalise kasutamise nõudeid. Masinmassaaz annab võimaluse lõõgastuda, nautida oma keha ning mõelda oma mõtteid ilma teise inimese juuresolekuta Meemassaaz Meemassaazi on kasutatud nii Aasias kui Venemaal juba ammustel aegadel. Meemassaaz parandab verevarustust ja maandab lihaspinget, mis tekib jääkainete kogunemisest. Vere ja lümfiringe kaudu aitab see väljutada organismist jääkaineid, stimuleerib naha aluskoe ja verevarustuse tööd

Esmaabi
thumbnail
82
pdf

Surm ja matused eestlastel ja Eestis elavatel venelastel

Tallinna Ülikool Eesti Keele ja Kultuuri Instituut Eesti keel võõrkeelena ja eesti kultuur Oksana Seliverstova Surm ja matused eestlastel ja Eestis elavatel venelastel Death and funeral ceremonies of the Estonian people and Russians are living in Estonia Bakalaureusetöö Juhendaja: PhD Marju Torp-Kõivupuu Tallinn 2009 SISUKORD: Sissejuhatus..................................................................................................................................... 3 1. Surm kui bioloogiline ja filosoofiline kategooria ................................................................... 5 2. Matmiskombestik.......................................................

Humanitaarteadused
thumbnail
168
doc

Ajaloo mõisted ja isikud tähestiku järgi

Kuni 405 toimusid Colosseumis gladiaatorite võitlused. Hiljem olid väga populaarsed võitlused loomadega, mida korraldati umbes 526. aastani. Hiljem ei leidnud Colosseum enam kasutust, ühtlasi vähenes Rooma elanike arv drastiliselt. Colosseumi kasutati kivimurruna ja see jäi varemeisse. Alles 19. sajandil hakati Colosseumi lagunemise eest kaitsma. 1749 väitis paavst Benedictus XIV, et Colosseumis hukati kristlastest märtreid. Ta kuulutas Colosseumi pühaks paigaks ja keelustas selle kasutamise kivimurruna. Ta õnnistas selle paiga Kristuse kannatuste nimel ja organiseeris ristikäigu. Need sammud aitasid kaasa Colosseumi säilimisele. Kuid puuduvad igasugused ajalooallikad selle kohta, et Colosseumis oleks üksainuski kristlik märter hukkunud, pole andmeid isegi selle kohta, et enne Benedictust oleks keegi Colosseumi märtrite hukkumispaigaks pidanud. Kristlased austavad muidu väga kõike märtritega seonduvat, kuid Colosseumi kasutamine

Ajalugu




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun