Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kolme kodulehekülje analüüs - sarnased materjalid

kodulehe, versioon, kodulehekülje, kehv, toiminguid, saaremaamuuseum, detailne, inglis, hinnakiri, venekeelne, atlas, fonti, mistõttu, kerima, sooduspakkumised, arvutiriistvara, tuhm
thumbnail
10
doc

E-turundus

Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? Hea koduleht on: Sihtgrupikeskse ülesehitusega, vajadusel segmenteeritud Maitseka kujundusega, mis toetab lehel navigeerimist Ekraanilt lugemist soodustava tüpograafiaga Hästi struktureeritud, milles orienteerumine on igale kasutajale jõukohane Usaldust tekitav ja ettevõtte kaubamärki ning tegevust toetav Autentse ja täpse sisuga, keeleliselt korrektne Avaneb ja reageerib kiiresti kasutaja tegevustele 7. Millised on kodulehe loomise erinevad etapid(tööd) kuni kodulehe avamiseni Internetis? Eristatakse kuute peamist etappi: Analüüs Kirjeldatakse ära praegune lähtepunkt, kogutakse infot nii klientidelt kui ka ettevõtte töötajatelt. Planeerimine Vastavalt analüüsile planeeritakse arendustööd, tükeldatakse tegevus etappideks, koostatakse arendusprojekt ning määratakse projektiga seotud ressursid. Disain Koostöös

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

.................................................. 5 Võrdle Veeb 1.0 ja Veeb 2.0-i. Mis on peamised erinevused? .................................................................. 5 Mis on Veeb 3.0? ............................................................................................................................................. 6 Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? ....................................................................................... 6 Millised on kodulehe loomise erinevad etapid(tööd) kuni kodulehe avamiseni Internetis? ................... 6 Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk? ........................................................................... 6 Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid? ...................................... 7 Mis on kasutajasõbralikkus (usability) ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida? .........................................

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

eelistusi ja arvestavad sellega millist infot ja mismoodi seda meile kuvatakse. Näiteks uudisteportaalid oskavad kuvada just neid uudiseid, mille kohta on teada, et see meid huvitab. 3 6. Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? 1) lihtsalt leitav 2) esteetilise eesmärgipärase disainiga 3) kasutajasõbralik 4) loob interaktiivse suhte kasutajaga 5) suudab genereerida müügikontakte kodulehe külastajatest ning hiljem muuta need kontaktid klientideks. Hea koduleht on: 1) Sihtgrupikeskse ülesehitusega, vajadusel segmenteeritud 2) Maitseka kujundusega, mis toetab lehel navigeerimist 3) Ekraanilt lugemist soodustava tüpograafiaga 4) Hästi struktureeritud, milles orienteerumine on igale kasutajale jõukohane 5) Usaldust tekitav ja ettevõtte kaubamärki ning tegevust toetav 6) Autentse ja täpse sisuga, keeleliselt korrektne

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
58
docx

Lõputöö veebileht treeningute broneerimiseks

Lihtsam oleks infot jagada kodulehel. Mida rohkem informatsiooni kodulehel on, seda vähem sa aega raiskad klientide küsimustele ja nende nõustamisele. *Koduleht on 24/7 kättesaadav. Koduleht koos teenust tutvustava infoga on alati kättesaadav nii püsiklientidele kui ka potensiaalsetele uutele klienditele. *Kliendid on alati hästi informeeritud. Kodulehe pidev uuendamine ja muutmine annab mitu eelist. Esiteks on kliendid alati hästi informeeritud ning teiseks otsingumootorid tõstavad kodulehe otsingutulemustes ettepoole. Kodulehte on palju lihtsam uuendada, kui paberist kataloogi või reklaamvoldikuid. Kui prinditud reklaamid muutuvad kiiresti vanaks, siis kodulehel olevat reklaami ning uudiseid saad uuendada igal ajal. Võidavad mõlemad pooled, nii klient kui ettevõtja. *Võimalik haarata laiemat turgu. Kodulehe saab teha mitmekeelse, et see aitaks kaasa oma teenuste tutvustamisel välismaa klientidele.

Andmebaasid ja infootsingud
40 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

kaubandustehinguid teostav isik on 38 aastane valgenahaline mees, kelle aastane sissetulek on 75000 dollarit. Samuti kulutavad mehed rohkem raha Interneti ostude peale kui naised, vastavalt siis 176 dollarit naiste 98 dollari vastu. 2. Kodulehekülgedega seonduvad asjaolu Kui ükskõik kas keegi eraisik või mõni firma soovib kas tegeleda turundustegevusega Internetis, või kasutada seda ühe turunduskanalina siis on loogiline, et ta vajab oma kodulehekülge. Kodulehekülje võib teha ise, või selle kellegi teise käest tellida. Kui plaanitava lehekülje sisu ja kujundus ei ole liiga keerulised, siis oleks ilmselt arvutit mõõdukalt tundval inimesel mõttekas koostada oma lehekülg ise. Sel juhul tuleb siiski eeldada, et konkreetne firma on suhteliselt väikese suurusega ja isik, kes lehekülje koostab, omab vähemalt paari aastast Interneti kogemust. Suurtel ja prestiizhetel firmadel oleks mõttekas lehekülg tellida professionaalidelt. Kodulehekülje halb

Turundus
279 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

järel üks olulisemaid reklaamikanaleid. Reklaami internetis peavad tähtsaks need ettevõtted, kes soovivad oma konkurentsivõimet tõsta omades selleks sihtgruppi, kes internetti kasutavad. Seega peetakse internetireklaami tõhusaks vahendiks oma toodete/teenuste paremaks reklaamimiseks ja müümiseks. Eesmärke, miks enda ettevõtet internetis reklaamida on mitmeid: · ettevõtte või brändi tuntuse kasvatamine, maine parandamine või muutmine · kodulehe külastatavuse suurendamine · toote müügi suurendamine · sihtgrupi personaalsete andmete kogumine edaspidise turundamise eesmärgiga Eesmärkide seadmisel tuleks keskenduda ühele eesmärgile, et soovitud tulemus oleks maksimaalne. Võimalik on ka mitme eesmärgi saavutamine, näiteks suurendades kodulehe külastatavust ja/või tuntust suureneb ka toodete müük. Internetireklaami kasulikkuse kaalumisel peaks lähtuma peaeesmärgist ja sellest, mida soovitakse antud kampaaniaga

Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

on kasutanud internetti viimase seitsme päeva jooksul. Ainult umbes 316 000 inimest on 2007.aasta seisuga TNS Emori hinnangul interneti mittekasutajad (Pruulmann-Vengerfeldt & Kalvet 2008). 2009.aastal oli Eestis ainult 13% selliseid ettevõtteid, kus ei olnud ühtegi arvutit (Arvutite hulk ettevõtetes). 2009.aastal kasutas interneti püsiühendust arvutit omavatest ettevõtetest 99%, kodulehekülge omas 60% internetiühendust omavatest ettevõtetest, kodulehe vahendusel toote või teenuse müümise kavatsus oli 25 protsendil internetiühendust omavatest ettevõtetest (Internet). Nagu ülaltoodud faktidest näha, ei ole internet enam ammu ei maailmas ega Eestis vaid IT- meeste pärusmaa – seal veedavad iga päev aega miljonid tavalised inimesed. Internetis toimuv mõjutab poliitikat, majandust ja ühiskonda ning vastupidi. Paljusid töid ja asjatoimetusi saab kõige lihtsamalt, mugavalt ja kiiremini teha interneti kaudu ning turundajatel ja

Turundus
45 allalaadimist
thumbnail
159
doc

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

Minna Kaukonen (Helsingi Ülikooli Raamatukogu, Soome); Malbert Daniel (Kultuuri- ja Kommunikatsiooniministeerium, Prantsusmaa); Teresa Rodriguez Gonzalez (Rahvusraamatukogu, Madrid, Hispaania); Marius Snyders (Haridus-, Kultuuri- ja Teadusministeerium, Madalmaad); Gert Van Tittelboom (Flaami Kogukonna Ministeerium, Belgia). Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat Kvaliteedi parendamine kodanike hüvanguks Kavandi versioon 1.2 ­ 6. november 2003 Kultuuriveebi sisu ja kvaliteedipõhimõtete piiritlemine lähtudes kasutajate vajadustest Toimetanud MINERVA 5. Töörühm Üldkoordineerimine Rossella Caffo, projektijuht Isabelle Dujacquier, kasutajate vajadustest lähtuvate kultuurialaste veebirakenduste sisu ja kvaliteedikriteeriumide piiritlemise töörühma koordinaator David Dawson, koostoimivuse ja teenuseosutamise töörühma koordinaator Antonella Fresa, tehniline koordinaator Euroopa toimetus

Kultuurilugu
4 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

..................................... 17 Müügi prognoosimine....................................................................................... 17 Turunduse eelarve.............................................................................................17 Turunduse riskianalüüs....................................................................................18 Lisa 1. Pressiteade............................................................................................. 19 Lisa 2. Kodulehe analüüs..................................................................................20 2 Kokkuvõte Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides. Leiame, et meie toode on väga innovaatiline

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Rapid, Eeva, Profit, artikklid

Rapidi puhul tundus nende koduleht küllalt lihtsasti käsitletav ja suurema vaevata sai vastava raamatupidamise programmi alla laadida. Küll aga arusaamatuks jäi, milleks ma pean MS SQL serveritoe alla laadima, väga lühidalt oli kirjas, et seda on vaja käivitamaks Rapid. Kuid paljudel ehk on see juba vaikimisi arvutisse paigaldatud, ning vastav programm sai ilmasjata alla laaditud. Eeva puhul oli häirivaks liialt palju lahtreid, mis tuli esmasel alla laadimise ankeedil täita. Eeva kodulehe kujundus ja disain on küll lihtne, aga jätab aegunud mulje, kahtlen, et see kasuks tuleb uute kliendisuhete loomisel. Installeerimine Eetasofti majandustarkvara Eeva paigaldamine käis küllaltki lihtsalt ning peale paigaldamist programm edasisi sätteid ei vaja, prooviversioon on kasutamiseks ja tutvumiseks hõlpsasti avatav ja suletav. Rapidi puhul on aga asi hulka keerulisem, kuna pean mingisugused etteantud andmed

Arvuti
14 allalaadimist
thumbnail
212
docx

Veebistuudium arendus ASP.NET

Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server'i baasil ASP.NET Tallinn 2011 ASP.NET ASP.NET on .NET raamistiku moodul, mis võimaldab sul luua veebirakendusi, kasutades sealjuures minimaalselt koodi. ASP.NET ei ole mitte ASP (Active Server Pages) uus versioon, vaid täiesti uus lähenemine veebirakenduste loomisele. Erinevalt ASPist ja ka PHPst, mis on peamiselt skriptimise keeled, on ASP.NET lehtede taga olev kood täielikult objektorienteeritud. Seega tuleks ASP.NETi võrrelda mitte PHP vaid JAVA rakendustega. Kasutaja saab, kuid ei pruugi täpselt mõelda HTMLi eripärade peale. Pigem määrab ta, milliseid komponente ta soovib veebilehel näha ning need näidatakse, arvestades vajadusel kasutaja veebilehitseja eripäradega ­ eriti kehtib

Veebiprogrammeerimine
26 allalaadimist
thumbnail
11
docx

WL Messenger

kuid Interneti populaarsuse plahvatuslik kasv sundis meid MSN-i ümber kujundama Internetti hõlmavaks ja laiendavaks, mitte niivõrd selle alternatiivi pakkuvaks teenuseks. (Gates, B 2000) Siinkohal vaatlemegi, kuidas on Windows Live Messenger (edaspidi WL Messenger) saavutanud sellise populaarsuse ja kasutajate rohkuse, mis on antud programmi tarkvara omadused ja rakendamised. 3. AJALUGU Algselt nimetati WL Messengeri ,,MSN Messenger'iks", mille esimene versioon tuli välja 22. juulil 1999 aastal, see sisaldas tavalist tekstisõnumit ja lihtsameelset kontaktide nimekirja. Kui esimene versioon oli avaldatud, oli tähtsal kohal toetada juurdepääsu America Online võrku. Kuid America Online püüdis pidevalt Microsofti blokeerida, kellel oli juurdepääs teenusele. See võimalus likvideeriti ning ei ole taastatud mis tahes hilisemas tarkvaraversioonis. Alates sellest ajast on nõutud Windows Live ID olemasolu. 19

Majandusinfosüsteemid
14 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

mis on ettevõttele ühtlasi nii turundus- kui suhtluskanal. Kasutatakse ka mitmeid teisi sotsiaalmeedia vorme nagu Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube jt. Hea ja efektiivne veebileht Milline on hea ja efektiivne koduleht? Ettevõtte veebileht on paljudele klientidele esimeseks kokkupuuteks firmaga - ehk koduleht on firma visiitkaart ja oluline müügikanal. Usaldusväärsus, informatiivsus, hea disain, lihtne kasutussõbralikkus - need on kasutajate usalduse võitmisel esmatähtsad kodulehe elemendid ning on eelduseks internetis edu saavutamiseks. Kasutajad annavad esmase hinnangu veebilehele esimese 15-20 sekundiga ning langetavad seejärel otsuse, kas tutvuda lähemalt kodulehega või mitte. Välja võib tuua kaks põhilist kriteeriumit, millele veebileht peab vastama: Koduleht peab pakkuma kasutajatele usaldusväärset ja väärtuslikku informatsiooni - kui kasutaja ei leia enda jaoks väärtusliku informatsiooni või

Kliendisuhete juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Uudise alused: Uudise serveerimine

Uudiste serveerimine (enamus töö toimetaja, rühmatöö reporteriga) Uudisetegemine kui rühmatöö Peale teksti püüab ajaleht pakkuda infot mitmekesiselt ja visuaalselt – info jagamine eri väljendusvahendite vahel. Tänapäeva lehed annavad infot ka fotode, fotoallkirjade, joonistuste, graafikute, lisalugudega. Vaja on, et reporter, fotograaf, teabegraafik, toimetaja, kunstnik ja küljendaja tegutseksid koos. Esimene probleem, et enam ei oodata lihtsalt valmis teksti, mille juurde toimetaja otsib foto. Juba lugu planeerides tuleb mõelda, milliste vahenditega (tekst, foto, teabegraafik) ja kuidas lugu serveerida. Teine probleem on, et millist infot milliste vahenditega edastada (mida pildistada jne). Kolmas probleem on, kuidas saada erinev info sisuliseks tervikuks, kus kõik osad üksteist täiendavad ning muuta lugejale haaratavaks. Tuleb teada, kuidas ajalehes materjali serveeritakse ja kuidas selle serveerimisele kaasa aidata – teadmine ajalehe kujundamisest ja küljendam

Uudise alused
4 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

aastalt tõusnud. Ettevõtted saavad üha paremini aru, et internetireklaam suurendab huvi nende toodete või teenuste vastu. Kliendile pakutakse toodet või teenust, kus ühe kliki kaugusel on kogu info pakutava kohta koos kontaktandmete ja lisainfoga. Tagasiside ja reklaami efektiivsust, mida telereklaami korral on suhteliselt keeruline välja tuua, on internetis hõlbus arvutada.. Näiteks kodulehed, mis töötavad ja need , mis ei tööta. Klikkides reklaamibänneril ja kodulehe külastamine on see, mille järgi saab otsustada , kas reklaam oli tõhus või mitte.2 Internetireklaami põhilised vormid 1. Bännerreeklaam Üks levinumaid reklaamiviise on bännerreklaam.sõnumi saatja teeb oma reklaami märgatavaks. Kui see tarbijale meeldib võib ta sellele klikkida ja ja liikuda iseseisvalt reklaamija soovitud paika. Harilikult on banner nelinurkne graafiline kujund, mis moodustab graafilise lingi teisele interneti vörguleheküljele

Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Inimese suhtlemine arvutiga

Esimesed ARPANET katsed osutusid väga edukateks. Eksperimendi läbiviimiseks valitud teadusasutuste töötajad said võimaluse vahetada andmeid ja kasutada kaugpöördumist arvutitesse. 1971. aastaks kasvas ARPANETi sõlmede arv 15-ni. 1972. aastaks oli sõlmede arv 37 ja 1973. esmakordselt lülitati võrku sõlmed välismaalt. 1974. TCP-protokolli loomine 1974. aasta lõpus dokumenteeriti esimene TCP-protokolli versioon. 1978. aastal jagati TCP kaheks tasemeks – TCP ja IP. Alguses kasutasid teadlased ARPANETi tõesti vaid oma uuringute koordineerimiseks, kuid üsna varsti muutus võrk ülikiireks ahelaks, millega vahendati ka isiklike teateid, kuulujutte ja lihtsalt jutte. ARPANETi hajutatud struktuur, oluliselt erinev sel ajal eksisteerivatest korporatiivsetest võrkudest, lubas lülitada võrku praktiliselt suvalisi arvuteid. Interneti kasv 1980-ndatel aastatel 1983

Inimeseõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

· Saada pakkumisi erinevate ürituste korraldajatelt. 7 3.1.1. Marketing Loodava ettevõtte eeliseks võrreldes teiste sarnaste firmadega on kojutransportimise võimalus, samuti ka uudishimulikumal kliendil protsessil juuresoleku võimalus. Reklaam toimub peamiselt Interneti keskonnas, kuid ka muudel meetoditel. Firma teeb koostööd erinevate ürituste korraldajatega. Kliendil on võimalus kodulehe kaudu olla pidevalt kursis firma uute toodetega ja ta saab tellida toote endale kodust lahkumata. 3.1.2. Toote/ teenuse arendamine Disainitud T- särgi poodi saab arendada mitmes suunas, kasutada erinevaid disainimisviise, erinevad esemeid, mille peale disainida, näiteks lisaks tekstiili peale disainimise võib edasi arendada ka keraamika peale disainimisega. Lisaks võib hakata tegema disainimise koolitusi, õpetada inimesi välja kuidas kasutada siiditrükke jne. 3.1.3

Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
24
rtf

Wordi kasutusjuhend

MS Word tekstitoimeti Open - avab olemasoleva dokumendi Close - sulgeb parajasti aktiivse dokumendi Save - salvestab parajasti aktiivse dokumendi Save As ­ olemasoleva faili salvestamine uue nimega (dokumendi vana versioon jääb muutmata kujul alles) Save As HTML - salvestab dokumendi hüpertekstina Versions ­ dokumendi erinevate versioonide salvestamine Page Setup ­ lehekülje suuruse ja muude parameetrite seadmine Print Preview - saab vaadata, kuidas näeb dokument välja trükikujul Print - dokumendi välja trükkimine Send To ­ faili kopeerimine vastavalt vajadustele Properties - dokumendi statistika ja sisu kirjeldus

Arvuti õpetus
232 allalaadimist
thumbnail
32
doc

ÜLIÕPILASTE UURIMISTÖÖDE VORMISTAMISE JUHEND

ÜLIÕPILASTE UURIMISTÖÖDE VORMISTAMISE JUHEND Tallinn 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 1 TÖÖ ÜLESEHITUS............................................................................................................4 2 TÖÖ VORMISTAMINE JA VORMINDAMINE...............................................................5 2.1 Teksti ja lehekülje kujundus........................................................................................5 2.2 Pealkirjad.....................................................................................................................5 2.3 Teksti illustreeriv või täiendav materjal......................................................................6 2.3.1 Joonised ja tabelid...........................................................................................6 2.3.2

teaduslikku uurimistöö...
8 allalaadimist
thumbnail
52
docx

Krüptokontseptsioon

kombinatsiooni. Sõnumid/failid tuleks standardina allkirjastada saatja privaatvõtmega ning seejärel krüpteerida vastuvõtja avaliku võtmega, et tagada parim võimalik turvalisus. Versioonid Nii GnuPG kui ka PGP on saadaval levinumate arvutiplatvormide (Unix, GNU/Linux, Microsoft Windows) jaoks. PGP puhul on olemas ka versioonid MacOSi jaoks. GnuPG puhul on tegu vaba/avatud lähtekoodiga tarkvaraga, mille uusim versioon on hetkel 1.2.3. PGP levinud versioonid on 2.6.3i, ja 5.x kuni 8.x. Versioonidel alates numbrist 5.x on olemas graafiline kasutajaliides, kuid nende ühilduvus vanemate versioonidega pole täielik. Kuna ühilduvus vanemate versioonidega on puudulik, tuleks enne krüpteeritud sõnumite vahetamist küsida, millist PGP-versiooni sidepartner kasutab. Ikka veel levinud versioon 2.6

Andmeturbe alused
39 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Terasnool OÜ äriplaan

Maksetähtajaks oleks kaks nädalat, millest 25% tuleb ettemaksta. Tehakse ka personaalseid pakkumisi. Esialgu soodustusteks jäävad koolieelikute, õpilaste, üliõpilaste ja pensionäride soodustused, kampaaniaid ei korraldata. Esimesel aastal loodetakse teha projektide toetusel mitmeid tasuta tutvumisüritusi. 7.3 Reklaam Ettevõte alustab reklaamimisega end e-posti teel, kirjutades Tartumaa ettevõtetesse ja koolidesse ning tehes neile pakkumisi. Ettevõte loob endale kodulehekülje, kus saavad kliendid kogu vajaliku informatsiooni (tegevusala, hinnakiri, asukoht, kontakt). Reklaam sotsiaalvõrgustikus ­ Facebook, mis on praegu üks populaarsemaid. Ettevõte panustab klientide kogemusele, suusõnaline reklaam kogetud üritusest. Kulutused reklaamile on peamiselt tööjõukulu ja kodulehe ülalpidamiskulu. 7.4 Riskid ja nende maandamine Tartust 20 kilomeetrit väljas. Ettevõte panustab väljaminekule, mis on mõeldud

Majandus
95 allalaadimist
thumbnail
575
docx

Nimetu

NET raamistikku. Juhul, kui Teil seda arvutis veel ei ole, on seda võimalik tõmmata mitmelt veebilehelt, sh Windows Update'st või www.microsoft.com/net Programmeerimiskeeltena on vaikimisi võimalik kasutada (kompilaatorid sisalduvad .NET raamistikus) C#, hallatud C++, VB.NET ja J# keeli. Lisaks nendele pakutakse erinevate tootjate poolt veel ca 40 .NET keelt. Microsoft on .NET raamistikust loonud juba mitmeid versioone. Selle materjali loomise hetkeks on väljas versioon 3.5 koos SP1 teenusepaketiga. Hea uudis nende paljude versioonide juures on see, et igas uues versioonis sisaldub ka vana e. midagi tuleb juurde, kuid kõik see, mis oli, töötab edasi! Kui vaadelda erinevaid .NET raamistiku versioone siis selgub, et .NET põhifunktsionaalsus pärineb

Informaatika
32 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Ostujuhtimise eksami konspekt

Hindamine peaks põhinema näiteks. varasematel kogemustel, tulemustel . Vastuvõetud näidistel või testitulemustel. Tarnijale põhjaliku hinnangu andmine ehk küsimustik millele palutakse vastata ning tarnijate külastamine. Loeng 7 Kliendi ja tarnija suhted võivad olla: Distantseeriud/taktikalised. Vastassuhe, distantssuhe, osalussuhe. Sellised on enamik etevõtete vahelised suhted. Need on lühiajalised ja põhinevad hinnal. Enamasti formaalsed. Ühe või mitme äritehingu koostamiseks. Detailne leping sätestab mõlema osapoole õigused ja kohustused Partnerlus/strateegilised suhted Sidussuhe, usaldussuhe.. Need on usalduslikud ja avatud võit-võit suhted. Pikaajalised ja põhinevad vastastikuse kasu saamisel. Kaasatud on juhtkonnad. Tihedad suhted organisatsioonide erinevate allüksuste vahel. Pikaajaline raamleping kuid võib olla ka ilma selleta. Üldiselt arenevad suhted taktikalistest strateegilisteks. Hankestrateegiate areng toimub järgmiselt

Ostujuhtimine
79 allalaadimist
thumbnail
24
doc

TALLINNA SAKSA GÜMNAASIUMI UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISE JUHEND

Tallinna Saksa Gümnaasium TALLINNA SAKSA GÜMNAASIUMI UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISE JUHEND Õppematerjal Koostajad: Ivi Olev Harry Sepp Anu Tuulmets Tallinn 2012 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 1. MIS ON UURIMISTÖÖ?.......................................................................................................3 1.1. Mis on probleem?...........................................................................................................3 1.2. Kuidas seada eesmärki?................................................................................................. 3 2. UURIMISTÖÖ JUHENDAMINE JA KOOSTAMINE...................................

Uurimustöö
14 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

18 · Kontorimööbli (laud, toolid, riiulid, nagi jms) hankimisega seotud kulud; · Reklaamimaterjalide valmistamisega seotud kulud; · Reklaamikampaania läbiviimise kulud; · Toote väljatöötamisega seotud kulud; · Töövahendite hankimisega seotud kulud; · Kulud toorainele tootmisettevõttes, kulud kaubavarude loomiseks kaubandusettevõttes; · Kindlustuskulud; · Ruumide remondikulud; · Kodulehekülje valmistamise kulud; · Personali värbamise kulud. Kulud, mille suurus sõltub stardiperioodi pikkusest: · Ruumide üür sissekolimisest; · Telefoni, elektri jm.; · Palgakuludega (koos maksudega!) ; · Toodete/teenuste otsekulud; · Lisaraha ettenägematute kulude katteks. Projekti käivitamine (Näide) Finantsplaneerimine: 1. Investeeringud varadesse 2. Finatseerimise allikad 19 3. Toote/Teenuse hinnakujundus ­ omahinna

Majandus
585 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Andmebaasisüstemide võrdlus

Seeläbi saavutatakse beta versioonile piisavalt hea kvaliteet, ent süsteemides, mis vajavad suurt töökindlust, betat veel kasutada ei soovitata; gamma tähendab, et beta on olnud väljas mõnda aega ilma vigadeta ning tehtud võivad olla mõned süsteemi üldist tööd mittepuudutavad muudatused. Seega stabiilsusaste, mille puhul paljud tarkvaratootjad juba ammu tarkvara veavabaks ning töökindlaks kuulutavad; sufiksi puudumine näitab, et versioon on olnud väljas juba mõnda aega ning jookseb suurtes süsteemides vigadeta -- tarkvara kuulutatakse sellest hetkest ametlikuks töökindlaks versiooniks. Tugev ja tark ettevõte Õige ajastuse ning kvaliteedipoliitika kõrval peetakse suurimaks levikule kaasa aitavaks jõuks MySQL AB head toimimist ning juhtimist. Hetkel on tegevdirektoriks Mårten Mickos, kelle juhitav firma on suutnud mitme kavaluse läbi tekitada tohutu edu. Esiteks

Andmebaasid
63 allalaadimist
thumbnail
10
docx

NÄIDE KURSUSETÖÖ VORMISTAMISE KOHTA

Saab valida Tabulaatoreid (Tab characters), tühikuid (Spaces), Paragrahvi märke (Paragraph marks), peidetud teksti (Hidden text), pehmeid poolitusi (Optional hyphens) või kõiki (All). Kui te sealt nüüd mõne ära märgite, siis näidatakse seda vormindusmärki isegi siis kui pii nupp on välja lülitatud. 1.6. Kuupäev dokumendi jaluses Kui töötate dokumendi mustanditega, siis väljatrükke tehes on mugav panna dokumendi jalusesse kuupäev, et hiljem teaks, millal mingi versioon valminud on. See aitab üha kasvavates dokumentide hunnikutes paremini navigeerida. Selleks, et panna kuupäev dokumendi jalusesse, tuleb jalused ja päised esmalt aktiveerida. Selleks valige menüüst 'View' valik 'Header And Footer'. Selle peale aktiveeritakse dokumendi päised ja jalused. Valige dokumendi jalus. Jaluse aktiveerimisel ilmus 'Header And Footer' nupurida. Sellel on nupp, millel on kujutatud avatud kalender. Sellel nupul klõpsates

Informaatika
80 allalaadimist
thumbnail
14
docx

NÄIDE KURSUSETÖÖ VORMISTAMISE KOHTA

(Paragraph marks), peidetud teksti (Hidden text), pehmeid poolitusi (Optional hyphens) või kõiki (All). Kui te sealt nüüd mõne ära märgite, siis näidatakse seda vormindusmärki isegi siis kui pii nupp on välja lülitatud. 5 1.6 Kuupäev dokumendi jaluses Kui töötate dokumendi mustanditega, siis väljatrükke tehes on mugav panna dokumendi jalusesse kuupäev, et hiljem teaks, millal mingi versioon valminud on. See aitab üha kasvavates dokumentide hunnikutes paremini navigeerida. Selleks, et panna kuupäev dokumendi jalusesse, tuleb jalused ja päised esmalt aktiveerida. Selleks valige menüüst 'View' valik 'Header And Footer'. Selle peale aktiveeritakse dokumendi päised ja jalused. Valige dokumendi jalus. Jaluse aktiveerimisel ilmus 'Header And Footer' nupurida. Sellel on nupp, millel on kujutatud avatud kalender. Sellel nupul klõpsates

Informaatika I
10 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhend Äriplaan ja turundusplaan Turunduse planeerimise protsess Turundusplaan Turundusplaani kokkuvõte Situatsioonianalüüs Eesmärgid ja strateegiad Turundusmeetmestik Turunduseelarve Turunduse organisatsioon Turundusplaani lisad Järjest tiheneva konkurentsi tingimustes ei saa ükski ettevõtte või ettevõtja loota, et kui tal on oskus midagi toota, siis ilmtingimata leidub toodetule ka ostja. Konkurentsitihedal ja tarbijakesksel turul suudab pikaaegselt edukas olla ainult see, kes lähtub oma tegevuste kavandamisel turunduskontseptsioonist. See tähendab, et kõigepealt määratakse kindlaks see, mida tarbijad vajavad ja soovivad, ning seejärel kohandatakse tootmine ja turundusmeetmestik vastavaks nendele lähteandmetele. Turundus on väga lai mõiste. Ettevõtte turundustegevus hõlmab endas nii turu-uuringuid, turusituatsiooni analüüsi, toote kujundamist, hinnapoliitikat, turustuskanalite valikut, müüki, toetusmeetmeid ning mitmesuguseid muid

Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend. Kui tegemist on lühiajalise turundusplaaniga, siis tuleb ilmtingimata lähtuda ka varem püstitatud pikaajalistest turunduseesmärkidest. Neljandaks sammuks on eesmärkide saavutamiseks sobiva strateegia väljatöötamine. Strateegiad peaksid arvestama firma siseseid ja väliseid v�

Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
21
pdf

Teadustöö vormistamise juhend

KEILA KOOL Teadustöö vormistamise juhend Keila Koolis Koostaja: Ahti Noor Keila 2010 SISUKORD 1. UURIMISTÖÖ OLEMUS ..................................................................................................... 3 2. ÕPPEOTSTARBELISED TÖÖD .......................................................................................... 4 2.1 Referaat ............................................................................................................................ 4 2.2 Essee ................................................................................................................................. 5 3. VORMISTAMISNÕUDED ................................................................................................... 6 3.1 Vormistatud töö koostisosad ............................................................................................ 6 3.2 Keel ja stiil .......................

Informaatika
37 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kliendipoolse JavaScript'i lühikonspekt

html?content=javascript.html] 2 3 2. JavaScript'i versioonid Kuna JavaScript-i on aegade jooksul uuendatud ja täiendatud, siis on saadaval erinevaid JavaScript-i versioone, mis ei tööta kõigi brauseritega. Järgnevas tabelis on näha, milliseid erinevaid Client-Side JavaScript-i versioone toetavad Netscape Navigator-i ja Microsoft Internet Explorer-i erinevad versioonid. JavaScript-i versioon Netscape Navigator Microsoft Internet Explorer JavaScript 1.0 Netscape Navigator 2.0 Microsoft Internet Explorer 3.0 JavaScript 1.1 Netscape Navigator 3.0 JavaScript 1.2 Netscape Navigator 4.0-4.05 Microsoft Internet Explorer 4.0 JavaScript 1.3 Netscape Navigator 4.06-4.5 JavaScript 1.5 Netscape Navigator 6.0 Microsoft Internet Explorer 6.0 Põhjalikumat informatsiooni erinevat JavaScript'i versioonide kohta leiate

Informaatika
91 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Uurimistöö vormistamine

3. TÖÖ VORMISTAMINE 3.1. Vormistamise üldnõuded Kõik kirjalikud tööd vormistatakse arvutiga valge lehe ühele küljele (v.a tiitelleht). Lehekülje vormistamisel on järgmised nõuded:  Iga töö põhiosa lehekülje (v.a tiitelleht) ja lisade päisesse (Header) lisatakse paremjoondatult töö pealkiri (pikki pealkirju võib ka lühendada) kirjakuju TimesNew Roman ja tähesuurusega 10 punkti;  Lehekülje number kirjakujuga Times New Roman ja kirjasuurusega 12 punkti lisatakse lehekülje jalusesse (Footer) paremjoondatult alates teisest leheküljest;  Lehe vabad servad üleval ja all peavad olema 2,5 cm, vasakul 3 cm ning paremal 2,5 cm;  Töö osi (uus peatükk või muu iseseisev osa – sisukord, sissejuhatus jm) alustatakse uuelt leheküljelt. Alapeatükke alustatakse jooksvalt leheküljelt, jälgides, et lisaks pealkirjale mahuks leheküljele ka järgnevat teksti. Teksti vormistamisel kasutatakse tö�

Eesti keel
13 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun