Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kolme kodulehekülje analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kolme kodulehekülje analüüs
www.saaremaamuuseum.ee
+ Detailne . Kõik tähtsamad punktid on pealehel olemas
- Kehv lehekülje kujundus
+ Puuduvad grammatika vead
- Liiga palju valget ruumi
+ Lisaks nendele tavalistele andmetele, mida võib leida (kontakt, hinnakiri jne), on seal ka muud põnevat ja huvitavat lugemist
- Peale eesti keelse versiooni on ainult inglis keelne versioon . Võiks olla ka venekeelne versioon
www. atlas .ee
+ Kontaktid on pealehel välja toodud
- Jällegi kehv lehekülje kujundus
+ Kõiki kodulehe sisu- ja struktuuri haldamisega seotud toiminguid on võimalik teha brauseri vahendusel
- Ilmneb tehnilisi vigu
+ Rohkelt informatsiooni ja lisateenuseid
- Fonti suurus on väike
www.arvutikeskus.ee
+ Toodete ülesleidmine on kerge
- Kodulehel on toote pakkumisi liiga palju, mistõttu peab pikalt alla kerima, et jõuda lehekülje all olevate andmete juurde
+ Sooduspakkumised on pealehel kohe välja toodud
- Arvutiriistvara müüva ettevõte jaoks on nende kodulehekülje kujundus küll tuhm
+ On olemas mitu keele varianti
- Kõiki kodulehe sisu- ja struktuuri haldamisega seotud toiminguid ei ole võimalik teha brauseri vahendusel

Kolme kodulehekülje analüüs #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor natious Õppematerjali autor
Kodunetöö

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

E-turundus

3. Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused. McDonald ja Wilson (1999) on kirjeldanud järgmisi Interneti unikaalseid omadusi: Interaktiivsus Keskkonna võime tuvastada isik, saada temalt vastus, koguda ja meelde jätta saadud informatsioon ning kohandada see tagasiside andmiseks. Intelligentsus Reaalajas saadav tagasiside, vastuste kohandamine vastavalt kasutaja tegevusele, statistika kogumine Personaliseeritavus ja kohandatavus Kliendikäitumiste analüüs võimaldab planeerida ettevõtte strateegiaid (optimeerida laomahtu, töötada välja klientide tagasiside alusel uusi tooteid). Kliendile loob interaktiivsus ja intelligentsus keskkonna, mis arvestab täpselt tema profiili ning käitumisharjumusi (saada pakkumisi vaid teda huvitavate valdkondade kohta, saada infot reaalajas kas e-postile või mobiiltelefoni). Samuti saab ettevõte ostude statistika põhjal pakkuda kliendile

Turundus
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

.................................................. 5 Võrdle Veeb 1.0 ja Veeb 2.0-i. Mis on peamised erinevused? .................................................................. 5 Mis on Veeb 3.0? ............................................................................................................................................. 6 Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? ....................................................................................... 6 Millised on kodulehe loomise erinevad etapid(tööd) kuni kodulehe avamiseni Internetis? ................... 6 Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk? ........................................................................... 6 Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid? ...................................... 7 Mis on kasutajasõbralikkus (usability) ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida? .........................................

E-turundus
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

3) Erinevad suhtlemistavad ja kogemused 3. Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused. OMADUSED 1. Interaktiivsus- keskkonna võime tuvastada isik, saada temalt vastus, koguda ja meelde jätta saadud informatsioon ning kohandada see tagasiside andmiseks. 2. Intelligentsus- reaalajas saadav tagasiside, vastuste kohandamine vastavalt kasutaja tegevusele, statistika kogumine 3. Personaliseeritavus ja kohandatavus- kliendikäitumiste analüüs võimaldab planeerida ettevõtte strateegiaid (optimeerida laomahtu, töötada välja klientide tagasiside alusel uusi tooteid). Kliendile loob interaktiivsus ja intelligentsus keskkonna, mis arvestab täpselt tema profiili ning käitumisharjumusi (saada pakkumisi vaid teda huvitavate valdkondade kohta, saada infot reaalajas kas e-postile või mobiiltelefoni). Samuti saab ettevõte ostude statistika põhjal pakkuda kliendile erinevaid

Turundus
thumbnail
58
docx

Lõputöö veebileht treeningute broneerimiseks

................................................ 6 1.Analüüs..................................................................................................... 7 1.2 Idamaine Tantsutrupp Hessa..............................................................7 1.3 Probleemi kirjeldus............................................................................. 7 1.4 Töös kasutatavad meetodid................................................................8 1.5 Realiseeritava infosüsteemi analüüs..................................................9 1.5.1 Nõuded......................................................................................... 9 1.5.2 Süsteemi tegijad........................................................................10 1.6 Arendusvahendid ja tehnoloogiad....................................................10 1.6.1 PHP............................................................................................. 11 1.6.2 JavaScript............

Andmebaasid ja infootsingud
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

kaubandustehinguid teostav isik on 38 aastane valgenahaline mees, kelle aastane sissetulek on 75000 dollarit. Samuti kulutavad mehed rohkem raha Interneti ostude peale kui naised, vastavalt siis 176 dollarit naiste 98 dollari vastu. 2. Kodulehekülgedega seonduvad asjaolu Kui ükskõik kas keegi eraisik või mõni firma soovib kas tegeleda turundustegevusega Internetis, või kasutada seda ühe turunduskanalina siis on loogiline, et ta vajab oma kodulehekülge. Kodulehekülje võib teha ise, või selle kellegi teise käest tellida. Kui plaanitava lehekülje sisu ja kujundus ei ole liiga keerulised, siis oleks ilmselt arvutit mõõdukalt tundval inimesel mõttekas koostada oma lehekülg ise. Sel juhul tuleb siiski eeldada, et konkreetne firma on suhteliselt väikese suurusega ja isik, kes lehekülje koostab, omab vähemalt paari aastast Interneti kogemust. Suurtel ja prestiizhetel firmadel oleks mõttekas lehekülg tellida professionaalidelt. Kodulehekülje halb

Turundus
thumbnail
18
pdf

Praktiline ülesanne e-turundus

mitmeid teemasi. Analüüsi käigus kasutan teadmisi, mis e-turunduse teoorias omandasin. 3 Kodulehtede võrdlus Ettevõtete kodulehtede ehk nende „virtuaalse kodu“ puhul kehtib ütlus „less is more“. Liialt vidinaid ja efekte, raskendavad veedilehel orienteerumist ja nii võib jääda oluline info märkamata. Tänapäeva virtuaalses elu on kodulehekülje olemas olu väga tähtis. See on tihti esimene koht, kuhu klient satub ja selle põhjal kujuneb esmaarvamus ettevõttest. Puudulik koduleht: http://www.siwira.eu/index.php.htm Puudulikuks koduleheks valisin mina SIWIRA A.P. OÜ kodulehe. See lehekülg on hea näide, milline ei tohi olla ühegi ettevõtte veebileht. Veebileht on ka justkui firma visiitkaart. Sel lehel jääb isegi segaseks, millega ja kus see ettevõte täpsemalt tegeleb

Baas Logistika
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

järel üks olulisemaid reklaamikanaleid. Reklaami internetis peavad tähtsaks need ettevõtted, kes soovivad oma konkurentsivõimet tõsta omades selleks sihtgruppi, kes internetti kasutavad. Seega peetakse internetireklaami tõhusaks vahendiks oma toodete/teenuste paremaks reklaamimiseks ja müümiseks. Eesmärke, miks enda ettevõtet internetis reklaamida on mitmeid: · ettevõtte või brändi tuntuse kasvatamine, maine parandamine või muutmine · kodulehe külastatavuse suurendamine · toote müügi suurendamine · sihtgrupi personaalsete andmete kogumine edaspidise turundamise eesmärgiga Eesmärkide seadmisel tuleks keskenduda ühele eesmärgile, et soovitud tulemus oleks maksimaalne. Võimalik on ka mitme eesmärgi saavutamine, näiteks suurendades kodulehe külastatavust ja/või tuntust suureneb ka toodete müük. Internetireklaami kasulikkuse kaalumisel peaks lähtuma peaeesmärgist ja sellest, mida soovitakse antud kampaaniaga

Ainetöö
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

on kasutanud internetti viimase seitsme päeva jooksul. Ainult umbes 316 000 inimest on 2007.aasta seisuga TNS Emori hinnangul interneti mittekasutajad (Pruulmann-Vengerfeldt & Kalvet 2008). 2009.aastal oli Eestis ainult 13% selliseid ettevõtteid, kus ei olnud ühtegi arvutit (Arvutite hulk ettevõtetes). 2009.aastal kasutas interneti püsiühendust arvutit omavatest ettevõtetest 99%, kodulehekülge omas 60% internetiühendust omavatest ettevõtetest, kodulehe vahendusel toote või teenuse müümise kavatsus oli 25 protsendil internetiühendust omavatest ettevõtetest (Internet). Nagu ülaltoodud faktidest näha, ei ole internet enam ammu ei maailmas ega Eestis vaid IT- meeste pärusmaa – seal veedavad iga päev aega miljonid tavalised inimesed. Internetis toimuv mõjutab poliitikat, majandust ja ühiskonda ning vastupidi. Paljusid töid ja asjatoimetusi saab kõige lihtsamalt, mugavalt ja kiiremini teha interneti kaudu ning turundajatel ja

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun