Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE – „Kliendiga suhtlemine“ (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
TALLINNA TEENINDUSKOOL
Hanna Seeder
MK13 -TE1
TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE – „Kliendiga suhtlemine
Juhendaja : õp. Külliki Türi
Tallinn 2013

Sisukord


1Sissejuhatus 3
2Suhtlemise alustamine ja lõpetamine . Positiivse esmamulje loomine. 4
2.1Kas alustad ise kliendiga suhtlemist? 4
2.2Kas tänad kliente ostu sooritamise eest? 5
3Suhtlemisvahendid. Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine. 6
3.1Kas kontrollid tööl olles oma kehakeelt? 6
3.2Kas suudad luua positiivse mälujälje nii, et klient tuleks tagasi just Sinu pärast? 7
4Kuulamine- isiksust arvestava suhtlemise eriline oskus. 8
4.1Kas suudad klienti lõpuni kuulata? 8
4.2Kas kliendi kuulamine aitab lahendada probleeme? 9
5Küsitlemisoskused. Küsimuste liigid (suletud, avatud). 10
5.1Kas suudad täiendavaid küsimusi esitades välja selgitada kliendi vajadused? 11
5.2Kas pakud kliendile lisamüüki? 12
5.3Kas kauba tundmine soodustab suhtlust kliendiga? 13
6Isiksus. Isikutaju eripära ja seda mõjutavad tegurid. Positiivne minapilt . 14
6.1Kas oled teadlikult klienti vältinud? 15
6.2Kas suhtud klientidesse eelarvamusega ( hindad välimuse järgi)? 16
7Teenindaja roll, rolliootus, rollikäitumine , taju, väärtused, hoiakud. 17
7.1Kas tööülesandeid täites suudad isiklikud probleemid kõrvale jätta? 18
7.2Kas tuled toime vihase kliendiga? 19
8Kokkuvõte 20
9Kasutatud kirjandus 21
  • Sissejuhatus


    Töötan firmas Aldar Trading OÜ, allüksuses Sadama Turul Tallinnas. Viisin oma kollektiivis läbi küsitluse teemal „Kliendiga suhtlemine.“
    Sain oma küsitlusele 17 vastust erinevate tasandite töötajatelt. Vastasid nii müüjad, letiteenindajad, teenindus- ja müügijuhid. Küsitlus oli anonüümne .
    Alljärgnev on analüüs küsitluse tulemustest.
  • Suhtlemise alustamine ja lõpetamine. Positiivse esmamulje loomine.


  • Kas alustad ise kliendiga suhtlemist?


    Edukas suhtlemine algab alati kontaktivõtmisest. Ilma kontakti võtmiseta kaob osa infot, vastastikune tajumine võib olla poolik ja suhtlemine ei paku rahulolu nii kiiresti kui korraliku kontaktivõtmise puhul.
    Teeninduskontakti puhul mõlemad osapooled tunnetavad oma rolli. Teenindaja saab oma oskuste piires teenindatavat abistada, juhendada. Teenindatav saab abi (infot, selgitust, kindlust ), mille pärast ta teenindusasutusse pöördus.
    Seega astudes kontakti, et alustada suhtlemist, peab selleks kõigepealt seesmiselt valmis olema (ma tahan teenindada) ja seda välja näitama ka oma keha ja häälega (pöördumine kliendi poole, pilkkontakti võtmine, sobiva huvi ülesnäitava hääletooni kasutamine).
    Kõige olulisem
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #1 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #2 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #3 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #4 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #5 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #6 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #7 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #8 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #9 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #10 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #11 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #12 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #13 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #14 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #15 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #16 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #17 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #18 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #19 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #20 TÖÖKOHAPÕHINE ÜLESANNE –-Kliendiga suhtlemine #21
    Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
    Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-06-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor HannaSeeder Õppematerjali autor

    Mõisted


    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    16
    docx
    Töökohapõhine ülesanne - kohvi
    59
    doc
    Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
    36
    docx
    Tooterühma analüüs
    105
    doc
    Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
    133
    pdf
    Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1
    30
    docx
    Klienditeeninduse alused
    16
    doc
    KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun