Toiduainete keemia Toiduainete koostis 2 Antonina Zguro, TTÜ Virumaa Kolledž Toitained Toitained on keemilised ained, mida organismid vajavad ainevahetuses või kasutavad energiaallikana Sünteesiained: valgud, mineraalained (Ca, P,Mg); tagavad rakkude kasvu ja paljunemise ning organismi normaalse arengu Energeetilised ained: süsivesikud, rasvad Reguleerivad ained: vesi, vitamiinid, mikroelemendid 3 Antonina Zguro, TTÜ Virumaa
TALLINNA ÜLIKOOL Haapsalu Kolledž Mari-Liis Soobik SÖÖMISHÄIRED JA PSÜHHOSOTSIAALSED NÕUSTAMISE MEETMED Referaat Haapsalu 2015 SISUKORD: Söömishäired ja psühhosotsiaalsed nõustamise meetmed 2015 SISSEJUHATUS........................................................................................................................3 1.SÖÖMISHÄIRED.........................................
Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades Koolituse konspekt Selle materjali edastamine kolmandatele pooltele on keelatud vastavalt A.Y.Goldratt Baltic OÜ ja IT Kolledži vahelise lepinguga. A.Y.Goldratt Baltic OÜ Margus Püüa IT Kolledž A.Y.Goldratt Baltic OÜ Sisukord Sisukord ................................................................................................................................................................ 2 Sissejuhatus Piirangute teooriasse ...................................................................................................................... 4
TARTU ÜLIKOOLI PÄRNU KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste disain ja juhtimine Magistriõppekava Kursusel omandatud teadmiste hindamise test ● Testi leiate ÕIS-ist ning selle eesmärgiks on kvaliteedijuhtimise alaste teadmiste kinnistamine. ● Saatke vastustega test hiljemalt 01.12.2015. a. aadressil: [email protected] ● Testi hindamisel kasutatakse põhimõtteliselt samu põhimõtteid, mis on esitatud Töö (nelja eksamhinde saamiseks vajaliku töö) hindamiseks iseseisvate tööde juhendi lõpul. Testi sooritamise eest on võimalik saada kuni 30 punkti. Nimi: Esitamise kuupäev: Test koosneb kahest osast: I osa – Kvaliteedi teoreetilised käsitlused II osa – Kvaliteedi mõõtmise ja...
Inimese erinevad koed. Inimene koosneb eukarüootsetest rakkudest. Rakkude kuju võib olla väga erinev. Enamasti on rakud kerajad, ovaalsed, prismaatilised või käävjad. Esineb ka tähtjaid, niitjaid, kettakujulisi rakke. Rakud on omavahel tihedas seoses ning moodustavad mitmesuguste ülesannetega struktuure. Sarnase ehituse ja talitlusega rakud moodustavad 1 Inimene kui tervikorganism Narva kolledž Vilja Vendelin-Reigo koe. Koed on organismis tihedalt seotud ja põimuvad üksteisega. Organ e elund koosneb paljudest kudedest ja täidab kehas mingit kindlat funktsiooni. Eristatakse epiteel-, side-, närvi- ja lihaskude. Inimese keha massist moodustavad valdava osa (70-80%) lihaskude ning sidekudede hulka kuuluvad luu- ja rasvkude. Need määravad keha kuju ja vormid. 1. Epiteelkude
(sikutab võõrastütart kõrvust) Selle eest jäädki oma räbalaid kandma, järgmine kord oled targem ja hoiad oma riided korras. Hakka tööle! Võõrastütar: Andke andeks, emake, õeke. Juba lähen. (Laseb süüdlaslikult pea norgu) Võõrastütar istub akna alla lõngast ketrama, käed on ketramisest punased ja tüdruk ohkab vahepeal ning hõõrub käsi. Võõrasema tütar jääb ahju peale magama ja võõrasema läheb toast välja). TLÜ Haapsalu Kolledž Natalia Mertsalova Klassiõpetaja II kursus Lastekirjandus ja lugemise juhtimine 2014 Koolinäidend I kooliastmele Võõrastütar: Ai! Kui valus! (vaatab oma katkist kätt ja paneb värtna kõrvale)Pole ime, et käed veritsema hakkasid, ma ketran juba 3 tundi järjest. Oi, värtna peale tuli vereplekk. (vaatab ehmunult ringi) Ma parem pesen selle puhtaks, enne kui ema märkab.
käsil. Heatahtlik ja sõbralik, nõudis lastelt korda ja reeglite täitmist. Katre oli ka Triibiku suhtes tähelepanelik ja arvestav, õmbles talle esimeseks koolipäevaks kleidi ja valmistas koogi. Muretses Triibiku koolitööde ja heaolu pärast. Vanaisa: Väga hõivatud loomaaia direktorist vanaisa. Nagu Katrel oli ka temal alati parasjagu midagi käsil. Vanaisa oli väga tark ja teadis loomadest väga palju. Hoolis väga Triibikust ja tundis huvi tema käekäigu vastu. TLÜ Haapsalu Kolledž Tiina Laurand Lastekirjandus ja lugemise juhtimine Kokkuvõte tegelasest 2015 Õpetaja: Uudishimulik õpetaja, kellel oli raske aksepteerida Triibiku erinevusi võrreldes teiste õpilastega. Samas oli õpetaja murelik Triibiku ja tema heaolu pärast. Raamatu lõpus näitas õpetaja välja ka seiklushimu ja abivalmidust. Bert ja Birgit: Katre ja Andrese lapsed
Basilio, Alice, Duremari ja politseikoerte abiga ajas ta Buratinot taga, et temalt kuldvõtmeke ära võtta. Loo lõpus ta kaotab ja jääb pika ninaga. Basilio ja Alice Kerjused ja röövlid. Pime vöödiline kass ja kolmel jalal komberdav rebane. Nad viisid Buratino Lollidemaale ja tahtsid puupoisilt raha välja petta. Nad TLÜ Haapsalu Kolledž Natalia Mertsalova Klassiõpetaja II kursus Lastekirjandus ja lugemise juhtimine 2014 Kokkuvõte loetud raamatust mängisid röövleid, kes Buratino tammeoksa külge pea alaspidi üles riputasid. Kui Buratino istus „Kolme Kiisa“ trahteris kannu sees, nemad reetsid Carabas Barabasile tema peidukoha ära.
Defineerimine ja algmõisted Heldena Taperson Tallinna inglise kolledž Matemaatilised mõisted • algarv • võrrand • ruut Mõiste defineerimine Definitsioon on lühike ja selge mõiste seletus. Definitsioon annab täpse ja lühikese vastuse küsimusele: Mida nimetatakse...... Mis on......... Definitsioon peab olema korrektne. • Rööpkülikuks nimetatakse nelinurka, mille küljed on paralleelsed. • Rööpkülikuks nimetatakse nelinurka, mille vastasküljed on paralleelsed. • Kõrvunurkadeks nimetatakse kaht
Jim Ashilevi Fakte • Sündinud 29.augustil 1984 Tallinnas • Õde Sandra Ashilevi • Ema Siiri Känd-Ashilevi http://bit.ly/2pnVWdx • Isa on pärit Ghanast • Tema nõrkuseks on popkorn • Koolide suhtes kriitiline • Tähtsustab eelkõige vaimset kapitali Haridus • Tallinna Inglise Kolledž • Tallinna Ülikool – audiovisuaalne meedia • Viljandi Kultuuriakadeemia – lavastaja http://bit.ly/2prE4zq Tegevusalad • Kirjanik, lavastaja, saatejuht, näitleja • Näidendid, lühiproosad, luule • Ajakirjad Vikerkaar, Värske Rõhk, Vihik, ZA/UM • Juhtinud telesaateid „OP!” ja „Pöffihunt” • Von Krahli Teater – lavastaja, näitleja, dramaturg • „Malev” - Liivimaa kuningas Kaupo, operaatori abi Teosed
HEA ÄRIIDEE OMADUSED JA ÄRIIDEE HINDAMINE Tallinna Tehnikaülikooli Tallinna Kolledž 2015 Hea äriidee olemasolu võib edu tagada ka valdkonnas, kus konkurents on tihe ja rajatavate ettevõtete läbikukkumise protsent kõrge. Uuenduslik iseloom ja konkurentsieelise olemasolu Seega peaks olema selge, kelle vajadusi antud toode/teenus rahuldab ning kuidas ta tarbija elu lihtsamaks või mugavamaks muudab. Orienteeritus tarbijale. Ärilise edu tagab oskus näha asju kliendi vaatenurgast.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/com mons/thumb/1/16/Official_Portrait_of_Presid ent_Reagan_1981.jpg/200px- Official_Portrait_of_President_Reagan_1981.j pg NOORUSPÕLV John Edward Reagan ja Nelle Wilson Halb majanduslik seis Loodus, kirjandus ja sport Vetelpäästja Eureka Kolledž Spordiuudiste teadustaja Näitles 53 filmis https://s-media-cache- ak0.pinimg.com/736x/9a/9d/cb/9a9dcb217391 b3600205af847697725a.jpg ABIELUD JA LAPSED Abielus kaks korda Jane Wyman Nancy Davis http://upload.wikimedia.org/wikipedi http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c a/commons/thumb/8/80/Promotional ommons/thumb/1/18/Nancy_Reagan.jpg
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Turismi- ja hotelliettevõtlus Kristin Vahesaar TH1 KODUTÖÖ NR 1 Varade ja allikate rühmitamine Juhendaja: Majandusarvestuse lektor, Varje Kodasma Pärnu 2015 Siin kodutöös määratlen varade ja allikate koosseisu antud andmete põhjal. Leian ka tasakaalu varade ja allikate vahel ühikulises väärtuses. Tabel 1. Varad ja allikad.
2. Riigid ja riikide ühendused Soome Vabariik vabariik (on lubatud nii suure kui väikese tähega kirjutada üldosa) Põhja-Korea Vabariik Venemaa Föderatsioon 3. Asutuste ja organisatsioonide nimed Tartu Ülikool- Tartu ülikool ehk on lubatud ka väikese tähega kirjutada Eesti Keele Instituut- eesti keele instituut osaühing Müntri Puulusikad Tallinna tehnikaülikooli Tallinna kolledž Prantsuse lütseum (ülikool, põhikool) 4. Perioodikaväljaanded- JUTUMÄRGID VÕIB ÄRA JÄTTA Hiiu Leht Eesti Ekspress Keel ja Kirjandus Teater. Muusika. Kino 5. Ajaloosündmused suure tähega Jäälahing Verine Pühapäev 6. Autasud nt Kuldse Palmioksa auhind 7. Kaubaartiklid nt küpsis Meie Mark 8. 8. Automargid suure algustähega 9. Üritused, sündmused laulu-ja tantsupidu, Valge Daami muusikafestival 10
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Virumaa Kolledž Ehitusmaterjalid Laboratoorne töö nr. 4 2014/2015 Ehitustsemendi teimimine Õpperühm: RDBR Juhendaja: Töö tehtud: J. Kotov 16.11.2014 30.11.2014 1 1. Töö eesmärk:
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Virumaa Kolledž Ehitusmaterjalid Laboratoorne töö nr. 5 2014/2015 Normaalbetooni katsetamine Õpperühm: RDBR Juhendaja: Töö tehtud: J. Kotov 16.11.2014 30.11.2014 1 1. Töö eesmärk:
Tallinna Inglise Kolledž Kristjan-Artur Reek Geomeetria ja mõned geomeetria harud Referaat Juhendaja: Ülle Koduste Viimsi 2009 Geomeetria ja mõned geomeetria harud Geomeetria on matemaatika haru, mis tegeleb ruumisuhetega. Geomeetria peamisteks uurimisobjektideks on kujundid. Kujutav geomeetria on geomeetria eriharu, milles käsitletakse: objektidest tasapinnaliste kujutiste ehk jooniste tuletamist; ruumigeomeetriliste ülesannete lahendamist kujutiste abil. Kui geomeetria muudes harudes (stereomeetria, analüütiline geomeetria) lahendatakkse ülesanded arvutuslike meetoditega, siis kujutavas geomeetrias lahendatakse kõik graafiliselt. Seega on siin joonisel eriline koht. Siin on joonis põhivahend, mujal illustreeriva tähendusega. Seega joonis peab üheselt määrama kujutatud objekti kõik geomeetrilised omadused. Kui see tingimus ...
Ettevõtluspoliitika toetamiseks rakendatavad meetmed TTÜ Tallinna kolledž Johanna Stina Kalma Kaks kontseptsiooni: • Otsene toetamine – Rahaline otsetoetus • Kaudne toetamine – Seadusandlus, maksundus, tugistruktuur jne Kaks ettevõtluspoliitika tasandit: – Riik – KOV Eesmärgid • Inimressursi arendamine • Finantseerimisvõimaluste parandamine • Ettevõtlust toetava tugistruktuuri arendamine • Ettevõtlusalase informatsiooni levitamine • Asjaajamise lihtsustamine Inimressursi arendamine
Enesetest 10.4 https://moodle.hitsa.ee/mod/quiz/review.php?atte... HITSA Moodle Infosüsteemide analüüs ja projekteerimine Õpikeskkonna avalehele ► Minu kursused ► Eesti Infotehnoloogia Kolledž ► I230 ► 10. Süsteemi realiseerimine, hooldus ja tugi ► Enesetest 10.4 Alustatud neljapäev, 22. oktoober 2015, 20:35 TESTI NAVIGATSIOON Olek Valmis Lõpetatud neljapäev, 22. oktoober 2015, 20:39 1 2 3 4 5 Aega kulus 3 minutit 59 sekundit Kuva korraga üks Punktid 0,00/5,00
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtlusosakond MAKROÖKONOOMIKA Kodutöö Pärnu 2017 Kodutöö aluseks on sarnaselt esimesele kodutööle võetud reaalselt mitteeksisteeriv ettevõte Puitmeister OÜ. 1. Milline on kogunõudluse vähenemise spetsiifiline mõju teie ettevõttele? Põhjendage. Kuna Puitmeister OÜ näitel on tegu eraettevõttega, mis tegeleb puitmööbli tootmise ja müügiga, siis ei mõjuta ettevõtte käivet kogunõudluse aspektidest valitsussektori kulutused. Ettevõtet mõjutab investeeringute mahu muutumine ja tarbijate eelistuste muutumine. Kuna ettevõte toodab vaid männi-ja tammepuidust mööblit, võib tarbijate muu puidu eelistamine ettevõtte käibele otsest kahjumit tekitada. 2. Milline on Eestis kehtiva valuuta sisemaise väärtuse languse spetsiifiline mõju teie ettevõttele? Põhjendage. Kui tekib inflatsioon, siis väheneb euro ostuvõime ja seega tõuseb ka hinnatase. Kui hinnad tõusevad, ostavad k...
teadmised probleemide vähendamiseks või arendamiseks. Samuti saadi teada, milliseid keskkonnasäästliku toimingud majutusettevõtted kasutavad. Isiklikult oleks soovinud saada teada midagi uut, mis oleks teinud lõputöö huvitavamaks ning teadmisi oleks toredam rakendada. allikas: Kööp, T. (2014). Majutusettevõtete keskkonnaalase tegevuse arendamine Järvamaal ja naabermaakondades. Lõputöö. Tartu Ülikooli Pärnu kolledž, Turismiosakond. Kasutatud 18.10.2015 http://dspace.utlib.ee/dspace;/bitstream/handle/10062/43932/koop_triin.pdf? sequence=1&isAllowed=y
TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDŽ ÜHISKONNATEADUSTE LEKTORAAT Irina Kisseljova KELA 2 KODULOO ÕPIMAPP Laste vanus: 5-7 aastat LOOMAD JA LINNUD Juhendaja lektor Maret Vihman NARVA 2015 SÕNASTIK LOOM - ЖИВОТНОЕ LIND - ПТИЦА METSLOOM – ЛЕСНОЕ ЖИВОТНОЕ KODULOOM - ДОМАШНЕЕ ЖИВОТНОЕ RÄNDLIND – ПЕРЕЛЕТНАЯ ПТИЦА PAIGALIND – ОСЕДЛАЯ ПТИЦА TALVEUNI – ЗИМНЯЯ СПЯЧКА SIIL - ЁЖ ORAV - БЕЛКА REBANE - ЛИСА KARU - МЕДВЕДЬ PÕDER – ЛОСЬ METSKITS - КОСУЛЯ HUNT - ВОЛК JÄNES - ЗАЯЦ ILVES - РЫСЬ KASS - КОШКА KOER - СОБАКА LEHM – КОРОВА HOBUNE - ЛОШАДЬ METSSIGA – КАБАН MÄGER - БАРСУК LAMMAS - ОВЦА SUITSUPÄÄSUKE - ЛАСТОЧКА KULDNOKK - СКВОРЕЦ KAJAKAS - ЧАЙКА LUIK – ЛЕБЕДЬ ÖÖKULL - СОВА VARES – ВОРОНА KALKUN - ИНДЮК PART - УТКА VARBLANE – ВОРОБЕЙ TUVI - ГОЛУБЬ KOTKAS - ОРЁЛ ÖÖBIK - СОЛОВЕЙ KANA - КУРИЦА KARUKOOBAS - БЕРЛОГА MÕISTEKAART LOOMAD ...
Tallinna Inglise Kolledž Füüsika Henrik Haavamäe G1 klass Helikopteri konstruktsioon Referaat Juhendaja Aune Nigol TALLINN 2014 Mis on helikopter? Kopter on õhust raskem lennuaparaat, mille tõste- ja veojõu tekitab vähemalt üks rõhtasendis (horisontaalselt) pöörlev tiivik. Tiivik koosneb pööratavatest labadest. [1] Kes ja millal helikopteri leiutas? Esimese helikopterilaadse masina põhimõtte visandas teadagi oma ajast ees olev Leonardo da Vinci (1452–1519), kuid praktilisse kasutusse viis selle esimest korda 1936. aastal Henrich Focke (1890-1979), kuid tema kopteril esinesid siiski olulised puudujäägid. Esimese korraliku tänapäeva kopteri arendas välja Venemaal sündinud ameeriklane Igor Sikorsky (1889–1972) 1939. aastal. Selle nimeks sai Sikorsky VS-300 ja see on tänase päevani üks levinumaid kopterimarke. Tänapä...
TALLINNA INGLISE KOLLEDŽ Füüsika Erisoojuse praktikum Laboritöö protokoll Õpilane: Heti-Maria Vilu Klass: 9. A Õpetaja: Elli Valla Tallinn 2014 Erisoojuse praktikumi juhend Praktikum: Tundmatu keha erisoojuse määramine Katsevahendid Kalorimeeter, veekeetja, kaal, tundmatu erisoojusega kehad, tuntud erisoojusga kehad ja termomeeter. Katse käik Ettevalmistus • Vali tundmatu keha. • Kaalu tundmatu keha. • Kaalu kalorimeeteri anum. • Vala kalorimeetrisse niipalju külma vett, et sinna oleks võimalik täielikult uputada tundmatu keha. • Kaalu kalorimeeter koos sinna valatud veega. • Täida katse protokoll. Katse läbiviimine • Mõõda kalorimeetri temperatuur koos sinna valatud veega. • Aseta tundmatu keha niidi abil veesoojendajasse (nii, et keha ei puutuks kokku anumaga) ning oleks täielikult vees. • Lülita sisse veekeetja ning ood...
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL VIRUMAA KOLLEDŽ Töö nimetus: Newtoni rõngad Üliõpilane Roman Korshakov, Nikolaj Jakovlev Rühm RDER14 KOHTLA – JÄRVE 2016 Кольца Ньютона Цель: Определить радиус кривизны линзы: Теория: В некоторых условиях интенсивности двух источников света не слагаются, а суммарная интенсивность имеет в разных местах разные значения. Такое сложение интенсивностей света называется интерференцией. Самая большая интенсивность (максимум) получается при наложение волн в одной фазе, минимум при наложении волн в противоположной фазе. В данной работе наблюдается интерференция в сист...
10. Mitu ingliskeelset raamatut on leitav TÜ Pärnu Kolledži raamatukogust teemal lapsevanema ja lapse suhe? Esitage ühe raamatu pealkiri. Leidke ka, milliste märksõnade alusel on seda otsingut võimalik laiendada? 50 raamatut on sel teemal. Autori Malinda Jo Muzi teos „The experience of parenting“. Laiendada saab, kui panna märksõnadeks lapsevanema or lapse or suhe. Sõna: lapsevanema ja lapse suhe Keel: inglise Eksemplari asukoht: TÜ Pärnu Kolledž Teaviku laad: raamat 11. Mitu teavikut, mis on ilmunud Viljandi Kultuuriakadeemias 2013. aastal, on TÜ sotsiaalteaduste raamatukogust leiavad. Millega tegemist on? 15 teavikut ja tegemist on käsikirjadega. Kirjastus, koht, aasta: Viljandi Kultuuriakadeemia Ilmumisaasta: 2013-2013 Eksemplari asukoht: TÜ sotsiaalteaduste raamatukogu 12. Mitu eestikeelset trükist leidub Rahvusraamatukogus, mille pealkirjas esineb sõna arheoloogia ja mis on ilmunud aastal 2001
BIOPLASTIKUD Olga Sukhoverkhaya RDIR 43 TTÜ Virumaa Kolledž 2016 aasta Plastikuga seotud keskkonna probleemid 1. Hinnanguliselt on 50. aastatest visatud ära miljard tonni plastikut, mis laguneb sadu isegi tuhandeid aastaid. 2. Ühelt poolt on plastik keskkonnale kahjulik just seetõttu, et see laguneb väikesteks tükikesteks, mikroplastikuks, ja mereloomad ajavad selle segamini planktoniga. Mõnedest allikatest on teada, et praegu on plastiku ja planktoni suhe umbes 6:1 plastiku kasuks. 3
Ateena OM Antverpeni OM Berliini OM 27. Olümpiatuli põles esmakordselt aastal 1928 Antverpeni OM Amsterdami OM Berliini OM 34.Pariisi olümpiamängudel oli naistel kavas: Võimlemine ja tennis Tennis ja golf Ujumine ja võimlemine SuveOM ja talve OM 35. Õppeasutus, kus hakati esimesena viljelema mängulist ja sportlikku kehalist kasvatust oli Cambridge’i ülikool Sandhurst’i Sõjaväeakademia Rugby kolledž 36. Tänaseni kestavad Wenlocki olümpiamängude traditsiooni algataja oli William Penny Brooks Richard Chandler Robert Dover 37. Olümpialipp heisati esmakordselt aastal 1920 Ateena OM-l Pariisi OM-l Antverpeni OM-l 38. Olümpiatule süütamise rituaal viiakse Olümpias läbi alates aastal 1936 Ateena OM-st Amsterdami OM-st Berliini OM-st
John Maynard Keynes John Maynard Keynes sündis 5.juunili 1883 Cambridges, Inglismaal, keskklassi perekonda. Tema isa, John Neville Keynes, oli majandusteadlane ning filosoofia õppejõud Cambridge'i Ülikoolis ja tema ema Florence Brown oli esimene naine, kes töötas Cambridge meerina. John Maynard Keynese akadeemiline haridustee vastas tolleaegse keskklassi tipule: Eton-i poistekool ja King´s kolledž, Cambridge. Ülikooli ajal kuulus ta Apostlite ühingusse ning Bloombury gruppi, mis paljuski mõjutasid Keynse maailmavaadet. Pärast matemaatika lõpetamist ülikoolis alustas Keynes tööd India Office-is. Samal ajal kirjutas ta ka esseesid Inda rahasüsteemi kohta, millest 1913.aastal ka raamatu välja anti „Indian currency and finance”. Tänu oma esseedele tekkis Keynesil võimalus minna ülikooli tööle ning 1908
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Sotsiaaltöö korralduse osakond Kertu Mölder X INIMESE ARENG X EAS Vaatlus Juhendaja: Tiiu Kamdron Pärnu 2016 Analüüsin enda õde, kes on hetkel 12aastane, vaatlen teda ühe aasta jooksul. Ta ei ole väga aktiivne ning armastab kodus televiisorit vaadata ning arvutis mängida nagu tavalised tänapäeva lapsed. Ta käib tantsutrennis. Hedli on keskmises lapseeas, mis vastab 7-12 aastastele. Selles eas tüdrukut iseloomustab tegutsemistahe. Naiselikkuse eitamine on väga paljudel juhtudel omane selles eas, poisilikkus on kõrgpunktis. Ollakse kadedad poiste peale kuigi ei näidata seda välja. Sellises eas süüdistatakse ema puudustes. Varateismelistel on piiritletud toidueelistus ning nad võivad hulkuda ringi. Neil on suur tegelikkusega kohanemise võime. Nad on aktiivsed, tugevalt väljapoole suunatud huvidega. Sellises eas on väga tähti...
TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDŽ EESTI KEELE LEKTORAAT Marina Buinitskaja Õppeaine P2NC.00.549 Keelekümbluse alused Kodutöö Juhendaja: Ene Kurme Narva 2015 Ülesandeid t suulise keeleoskuse arendamiseks 1) Laste vanus: 6.-7.a Tegevuse teema: „Riided ja jalatsid“ Eesmärgid: *Eneseväljenduslikud: laps saab kuuldust aru ja reageerib sellele sobivalt; saab küsimustest aru ja vastab õpetaja küsimustele õpitud sõnavara piires; *Keelelised: teab ja nimetab riietuste nimetusi ja kuhu neid pannakse; aktiviseerib varem õpitud sõnavara; kordab järele uusi sõnu ja kasutab neid mängutegevustes. Laps vastab küsimustele täislausega. Vahendid: karp, ilmakarud, karu riided Õ: Kas õues on talv või kevad? L: Kevad. Õ: Kevadel ärkavad loomad ja meil on küllas kaks karu – karupoiss ja karutüdruk. Aga kus on nende riided? Võib olla siin? Näitab suurt ka...
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Sotsiaaltöö korralduse osakond SWOT analüüs Essee Juhendaja: Pärnu 2015 TUGEVAD KÜLJED Oskan ja meeldib inimesi kuulata Tahan teisi aidata Olen sihikindel, kui olen midagi lubanud, siis selle ka täidan Saan kriisiolukorras hästi hakkama Olen iseseisev Märkan sageli pisidetaile, mida teised ei näe Mul on tugev iseloom, teiste halvustused mind väga kurvaks ei tee Ma ei muretse inimeste ees esinemise pärast Ma ei karda oma teadmisi teistele näidata Mul on kuulmispõhine mälu Olen näiliselt alati positiivne ja rõõmus Üldiselt võin ma ise endaga rahule jääda, kuid tugevusi pole just nii palju kui ma ise lootnud oleks. Ma olen hea südamega hoolitsev inimene, kellele meeldib teisi kuulata ja teisi aidata. Teiste aitamiseks olen ma valmis kasutama kõiki mulle kasutada olevaid ressur...
Nimi: ANNERIIN TRUU Õpperühm: IK 12 4) Mitu ingliskeelset raamatut on leitav TÜ Pärnu Kolledži raamatukogust teemal lapsevanema ja lapse suhe? Esitage ühe raamatu pealkiri. Leidke ka, milliste märksõnade alusel on seda otsingut võimalik laiendada? Leian 50 raamatut. „The experience of parenting“/malinda Jo Muzi Osingut on võimalik laiendada märksõnade alusel:lapsevanema or lapse or suhe. Formuleering – Sõna: lapsevanema ja lapse suhe, teaviku laas: raamat, TÜ Pärnu Kolledž 5) Mitu helilooja Lepo Sumera heliteost (-salvestust), mis on ilmunud 2003. aastal, on võimalik leida Tartu Linnaraamatukogust? Leian 9 helisalvestust. Formuleering – Autor: Lepo Sumera, teavikulaad: helisalvestus, Tartu Linnaraamatukogu 6) Mitu teavikut, mis on ilmunud Viljandi Kultuuriakadeemias 2013. aastal, on TÜ sotsiaalteaduste raamatukogust leiavad. Millega tegemist on? Leian 15 teavikut. Tegemist on üliõpilaste lõputöödega .
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Virumaa Kolledž Ehitusmaterjalid Laboratoorne töö nr. 1 2014/2015 Tiheduse ja poorsuse määramine Õpperühm: RDBR Juhendaja: Töö tehtud: J. Kotov 11.10.2014 1. Töö eesmärk: Korrapäraste ning ebakorrapäraste kujudega kehade tiheduse ja poorsuse määramine. 2. Katsetatavad ehitusmaterjalid Terassilinder, killustik, EPS200, silikaattellis, puit 3
Tütar, kui perearst MARIA usaldusisik eriarst Teised sugulased, kui tugiisikud Naabrid KASUTATUD ALLIKAD 1. Juhtumikorralduse käsiraamat, 2006, Eesti Vabariigi Sotsiaalministeerium, Tartu Ülikooli Pärnu kolledž, kujundaja: rebaseonu.ee oü 2. Saku valla koduleht, http://www.sakuvald.ee/sotsiaalteenused
Asukoht hõlmab endas olulisemaid turisminduse resursse: ilus loodus, liivarannad, märgalad, metsad ja mitmekesine loomastik. Siinkohal ohustab aga asukohta äärmiselt suur veereostuse oht. Antud uuringu rahastajaks oli NASA/SC-EPSCoR ning see koostati NASA/SC-EPSCoR märgalade uurimise projekti raames. Samuti osalesid 3 Clemsoni-, Lõuna-Carolina ülikoolid ning Charlestoni kolledž. Antud uuringu teostamiseks töötati välja ruumiline mitme muutujaga logistiline regressioon ja töötati välja GIS andmebaas, mis sisaldab endas ehituslube, katastriüksuste andmeid, teedevõrgustikku jm. Digitaalne aluskaardi andis uuringuks GIS osakond Georgetown County’s. Kasutades GIS programme analüüsiti kus ja kuidas maakasutuse muutused on toimunud ning kus nad võivad aset leida tulevikus. Võrreldi maakasutuse muutusi aastatel 1981-1996 ning
Koostaja: Artur Nadarjan Rühm: 13 Eesti Infotehnoloogia Kolledž 25.04.2016 ÄRIPLAAN Sisukord Äriplaani kokkuvõte .......................................................................................................3 Ettevõtte üldandmed .......................................................................................................4 Meeskond ja juhtimine ...................................................................................................4 Visioon, missioon ja eesmärgid ......................
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond Karita Lepiste EP 1 INTERNETITURUNDUS Referaat Juhendaja: lektor Mari Erm-Reining Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Internetiturundus............................................................................................................4 1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega........................................4 1.2. Internetiturunduse plussid ja miinused...................................................................4 1.3. Peamised internetiturunduse vahendid...................................................................5 2. Internetiturundus eesti kontekstis........................................................................
TARTU ÜLIKOOL SOTSIAALTADUSTE VALDKOND NARVA KOLLEDŽ ÕPPEKAVA „ETTEVÕTLUS JA PROJEKTIJUHTIMINE“ Elizabeth Lokit HEA USU PÕHIMÕTE LEPINGUÕIGUSES Essee Õppejõud: Jevgeni Krištafovitš NARVA 2019 Mida üleüldse kujutab endast hea usu põhimõte ning kuidas seostub käesolev põhimõte lepinguõigusega? Definitsiooni kohaselt on Hea usu põhimõte kokkuvõtvalt kohustus arvestada teise poole huve ja vältida olukordi, mis oleks teise isiku suhtes ebaõiglased ja liigselt koormavad. Eelkõige puudutab hea usu põhimõte poolte õiguste ja kohustuste kindlaksmääramist eraõiguslikes, so eelkõige varalistes suhetes (Paul Varul, Õigus või õiglus ning hea usu põhimõte). Antud definitsiooni lahti selgitades lepinguõiguse valdkonna poolelt on hea usu põhimõte, põhimõte või kokkulepe kahe poole vahel. Lepingu sõlmimisel esi...
Martin Luther King Jr SISSEJUHATUS Martin Luther King - kõige kuulsam baptistide afroameerika päritoluga jutlustaja, oraator ja USA mustade kodanikuõiguste liikumise juht. Ta oli esimene aktiivne aktivist mustade liikumises USAs ja esimene edukas võitleja mustade kodanikuõiguste eest, võideldes samal ajal diskriminatsiooni, rassismi ja eralduse vastu. Lisaks võitles ka Ameerika Ühendriikide koloniaalse agressiooni vastu, näiteks Vietnami sõda. Aastal 1964 oli saanud Nobeli rahupreemia olulise demokratiseerimise eest Ameerika ühiskonnas. Oli tapetut Memphisis, Tennesse osariigis neljandal aprillil 1968ndal aastal. 1. BIOGRAAFIA 1.1. Lapsepõlv ja noorus Martin Luther king Jr oli sündinud 15. jaanuaril aastal 1929 Atlantas, Georgia osariigis, baptistide preestri peres. Preestri olemise traditsiooni algataja oli Martin Luther Kingi vanaisa, seejärel tema isa ja ka lõpuks Martin Luther King ise. Lap...
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond Kätlin Reino AÜEP-1 OÜ KODUKAUNISTUS Äriidee kirjeldus Juhendaja: Airi Noppel Pärnu 2012 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1.Kokkuvõte......................................................................................................................4 1.1. Ettevõtjad................................................................................................................4 1.2. Eesmärgid...............................................................................................................5 1.3 Organisatsiooni ülesehitus.......................................................................................5 2. Äriprojekt.................................................................................
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond ... AÜTH1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS Seminaritöö Juhendaja: ... Pärnu 2015 2 SISUKORD 3 4 SISSEJUHATUS Sisekliendi teenindamine on väga oluline nii organisatsiooni, klientide kui ka töötajate seisukohast
EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDŽ Protsessori mudel Digitaalloogika ja –süsteemid Praktikumi aruanne Esitatud: 13.11.2013 Tallinn 2013 1 Ülesande lahenduskäik ja selgitus Kõige pealt loen sisse A ja B väärtused ning liidan omavahel kokku. Siis kontrollin, kas tekkis ülekanne ehk kas number on suurem kui 15. Kui number on suurem kui 15, siis kahendsüsteemis olev number vajab rohkem kui ühte registri pesa, kuhu mahub 4 numbrit. Selle tulemusena pean kasutama kahte registri pesa, kus esimeses pesas olevat väärtust suurendan ülekande järgi ühe võrra. See järel liidan saadud summale juurde C väärtuse ja jälle kordan ülekande kontrolli. Järgnev samm on D väärtuse juurde liitmine ja samuti ülekande kontroll. Viimaseks sammuks on kontroll, kas kogu summa on suurem või väiksem kui 16. Sellest saan teada, mis number on registri 6ndas pesas. Kui...
Ettevõtlus – Pereettevõtlus Mai Schults Tallinna Tehnikaülikooli Kolledž 2016 Mõisted Ettevõtlus Pereettevõtlus Tegevus, mille eesmärk on Ühe pere või suguseltsi kasumit taotlevate ettevõtjate tegevus pereliikmete (ja/või asutamine, käigus hoidmine, sugulaste) ja äritegevuse arendamine ja laiendamine, kombineerimisel, mille ehk igasugune eesmärk on kasumit majandustegevus taotlevate ettevõtjate
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Virumaa Kolledž Ehitusmaterjalid Laboratoorne töö nr. 2 2014/2015 Liiva katsetamine Üliõpilane: Õpperühm: RDBR Juhendaja: J. Kotov Töö tehtud: Esitatud: Kaitstud: 19.10.2014 08.11.2014 1. Töö eesmärk Liiva puistetiheduse, näivtiheduse terade, tühiklikkuse, niiskusesisalduse ja terastikulise koostise määramine. 2. Katsetatud ehitusmaterjalid
Tallinna tehinakaülikool Tartu Kolledž REFERAAT Tudengist Euroinseneriks 2013 Sisukord Tallinna tehinakaülikool.......................................................................................... 1 1.Sissejuhatus........................................................................................................ 3 Tallinna tehnikaülikool on Eestis hinnatud ülikool, kus on võimalik omandada inseneri hariduse. Vaatamata sõnale tehnika, õpib selles koolis palju andekaid tüdrukuid................................................................................................................ 3 ............................................................................................................................... 3 2.Kuidas saadakse inseneriks?............................................................................... 4 Et jõuda tippu ja olla oma erialal parim, tuleb läbida mitmeid samme. Tul...
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Turismiosakond KVALITEEDIJUHTIMINE: EESTI KUTSEÕPPEASUTUSTE KVALITEEDIAUHIND Seminaritöö 2015 SISUKORD SISUKORD 2 SISSEJUHATUS 3 1. EESTI KUTSEÕPPEASUTUSTE KVALITEEDIAUHIND 4 1.1 Konkursi ajalugu 4 1.2 Kvaliteediauhinna konkursi üldpõhimõtted 4 2. KVALITEEDIAUHINNA MUDEL 6 3. KONKURSI HINDAMISPROTSESS 8 3.1 Sisehindamine 8 3.2 Välishindamine 8 KOKKUVÕTE 9 KASUTATUD ALLIKAD 10 ...
Tallinna Tehnika Ülikool Kuressaare Kolledž Eesti maksusüsteem Referaat Angela Leppik Kuressaare 2015 Sisukord Sissejuhatus ............................................................................................................................ 3 Maksustamise üldised põhimõtted ......................................................................................... 3 Maksusüsteem Eestis ............................................................................................................. 4 Maksusüsteemi stabiilsus ....................................................................................................... 4 Maksukoormus....................................................................................................................... 5 Maksude haldamine ...............................................................................
TARTU ÜLIKOOL Pärnu Kolledž Turismiosakond PARETO ANALÜÜS Praktiline töö Juhendaja: Pärnu 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................ 3 1. PARETO ANALÜÜS....................................................................................... 4 1.1. 20/80 printsiip...................................................................................... 4 1.2. 80/20 printsiip...................................................................................... 5 2. ABC ANALÜÜS JA SELLE KASUTAMINE.........................................................6 2.1. ABC analüüs......................................................................................... 6 2.2. Kuidas kasutada ABC analüüsi?...................................................
TARTU KOLLEDŽ Maa-ala detailplaneeringu eskiisprojekt elamukruntide moodustamiseks Kursusetöö aines „Plaanimine ja teed” Üliõpilane: Sven Liivamägi Juhendaja: Ülo Amor Tartu 2018 PROJEKTI KOOSSEIS I SELETUSKIRI II JOONISED Nimetus 1. Detailplaneering 2. Tänava ristlõige 1 3. Tänava ristlõige 2 4. Tänava ristlõige 3 5. Tänava ristlõige 4 2 Sisukord 1. Üldosa ..................................................................................................................................................... 4 2. Lähteolukord .......................................................................................................................................... 4 3. Planeerimislahendus ...............................................................................................................