Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused - sarnased materjalid

reklaam, internet, neti, bänner, turundustsingumootortsingumootori, kodulehe, koduleht, vihalem, reklaamid, reklaamikanal, klient, televisioon, internetiturundus, edastamise, sihtrühm, hulgipostitus, sponsorlus, sotsiaalmeedia, marketing, reklaamija, tellida, meedium, ettevõtja, logo, sihtrühma, meediat, turunduskanaltsingumootorid, toodetele
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis tavaliselt mõjutatud on offline reklaamile kulutada.

Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

.................................................. 5 Võrdle Veeb 1.0 ja Veeb 2.0-i. Mis on peamised erinevused? .................................................................. 5 Mis on Veeb 3.0? ............................................................................................................................................. 6 Mis omadused iseloomustavad head kodulehte? ....................................................................................... 6 Millised on kodulehe loomise erinevad etapid(tööd) kuni kodulehe avamiseni Internetis? ................... 6 Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk? ........................................................................... 6 Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid? ...................................... 7 Mis on kasutajasõbralikkus (usability) ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida? .........................................

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

hinnanguliste arvudega. 3. reaalajas jälgitavad tulemused ­ analüütika abil on võimalik hinnata strateegia efektiivsust ning puuduste korral teha kiireid muudatusi. Kui ärikataloogi uuendatakse kord aastas, siis kodulehte on võimalik uuendada iga minut. 4. demograafiline segmenteerimine - võrreldes traditsioonilise turundusega, on internetis sihtgrupi määratlemine oluliselt täpsem. Nt Facebook suudab suunata reklaame täpselt valitud sihtgrupile ja näidata, kui paljude klientideni reklaam jõudis. 5. pikaajaline mõju - traditsioonilise turunduse kampaania eluiga on keskmiselt 1-4 nädalat. Digitaalse turunduse puhul on see pidev protsess mis toob ühtlaseid tulemusi. http://www.wsionline.ee/turundus Internetiturundus ehk online reklaam (nimetatud veel ka kui online turundus või e- turundus) on kaupade või teenuste reklaamimine ja turundamine interneti teel. Näiteks kuuluvad internetiturunduse alla suunatud reklaamid otsingumootorite tulemuste lehel,

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Internetiturunduse referaat

.........................................6 2.2. Internetiturundus Eestis autori hinnangul...............................................................6 Kokkuvõte.........................................................................................................................7 2 SISSEJUHATUS Viimased aastad on tunnistajaks hämmastava interneti arengule, mis on ühe enam oluline inimeste praeguse elustiili juures. Internet on muutunud peamiseks teabeallikaks ja mõningal määral on see asendanud vana meedia nagu raadio, televiisori ja ajalehed. Peamised eelised interneti puhul on selle rohke kättesaadavus ja peaaegu kohene juurdepääs ringlevale infole. Kõige populaarsemateks interneti kasutamise viisideks on andmete ja informatsiooni otsimine ning toodete ja teenuste ostmine. Seega on igati arusaadav miks palju ettevõtted reklaamivad oma tooteid ja teenuseid internetis. Tänu sellele saavad

Turundus
28 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

............................................................. 15 2. Strateegia ........................................................................................................................... 16 3. Sihtrühmad ........................................................................................................................ 18 4. E-turunduse kanalid ja tegevused ....................................................................................... 22 4.1. Koduleht ......................................................................................................................... 24 4.1.1. Mis on koduleht? ...................................................................................................... 24 4.1.2. Kuidas seda kasutada? .............................................................................................. 24 4.1.3. Näide .............................................................................

Turundus
42 allalaadimist
thumbnail
6
docx

INTERNETI TURUNDUS VS TRADITSIOONILINE

(Vikipeedia, 2018) Kanalite alusel jaguneb turundus laias laastus kaheks ­ internetiturundus ehk digiturundus ja traditsiooniline turundus (Raude, 2017). 3. INTERNETITURUNDUS VS TRADITSIOONILINE TURUNDUS Traditsiooniline turundus ja interneti turundus erinevad üksteisest kanalite poolest. Traditsioonilse turunduse kanalid on raadio, televisioon, välireklaam, ajalehed, ajakirjad, kataloogid, brosüürid ja otsepost. Interneti turundus käib interneti kaudu näiteks e-mail, Google reklaamid, koduleheküljed, sotsiaalmeedia, e-poed ja bännerid. (Raude, 2017) Internetiturundusel on palju eeliseid traditsioonilise turunduse ees. Võrreldes traditsioonilise turundusega on internetiturunduse kulud oluliselt madalamad, seega pakub see häid võimalusi ettevõtetele, mille turunduseelarved on piiratud või nende arvelt soovitakse kokku hoida. Näiteks telereklaami valmimisel peab arvestama nii produktsiooni kui meediakuludega, samas on võimatu öelda, kui paljud inimesed

Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turundus internetis

Tänapäeva moodsal info-ja meediamaastikul on reklaami viimine potensiaalsele ostjale aina raskem. Klient tuleb ise üles leida ja talle selgeks teha, miks on just see toode või teenus talle parim. Läbi aegade on olnud turundus televisiooni ning teiste infokanalite kaudu edukas, kuid nüüd on trendid muutumas ning inimesed ei veeda telekat vaadates enam nii palju aega kui vanasti. Raadiot kuulatakse ainult autos ning välireklaami piiratakse ning kõigele lisaks on sellised reklaamid kallid ning tihti ei pruugi need isegi kliendini jõuda. Seoses Interneti tormilise arenguga ning inimeste harjumuste muutumisega, on arenenud just Internet üheks suurimaks võimaluseks kliendini jõudmiseks ning enda tutvustamiseks. Internet on toonud turundusse palju uusi unikaalseid võimalusi, näiteks reklaami ja info jaotamine suurtele gruppidele suhteliselt madala kuluga ning Interneti funktsionaalsus tuues sisse

Majandus
74 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

ja koolitus jne). Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks on viimasel ajal hakatud aktiivselt kasutama veebipäevikuid, mis on ettevõttele ühtlasi nii turundus- kui suhtluskanal. Kasutatakse ka mitmeid teisi sotsiaalmeedia vorme nagu Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube jt. Hea ja efektiivne veebileht Milline on hea ja efektiivne koduleht? Ettevõtte veebileht on paljudele klientidele esimeseks kokkupuuteks firmaga - ehk koduleht on firma visiitkaart ja oluline müügikanal. Usaldusväärsus, informatiivsus, hea disain, lihtne kasutussõbralikkus - need on kasutajate usalduse võitmisel esmatähtsad kodulehe elemendid ning on eelduseks internetis edu saavutamiseks. Kasutajad annavad esmase hinnangu veebilehele esimese 15-20 sekundiga ning langetavad seejärel otsuse, kas tutvuda lähemalt kodulehega või mitte.

Kliendisuhete juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

Suur pilt teeb veebilehe laadimise aeglasemaks. 5) Veebilehe sisu uuendamine mõjutab seda, kui aktiivseks Google veebilehte peab. Aktiivsemat lehte külastab Google perioodiliselt tihemini. Aktiivsemat veebilehte külastab Google perioodiliselt ka tihemini. Seetõttu tulevad aktiivsed blogid otsingutulemuste seas märksa kiiremini esile, kuna sisu uueneb keskmiselt aktiivsemalt kui tavaline veebileht. 6) Reklaam ja AdWords pole asendus korralikule veebilehele ja aktiivselt uuendavale ning huvitavale sisule. 7) Tehniline teostus saab anda tiivad heale sisule, ka parim SEO ei päästa veebi, mille sisu on nõrk ja mis kellegile huvi ei paku. Õigekiri ja märksõnad peavad olema seotud ettevõtte tegevusaladega, kuid samas olema ka populaarsed otsingusõnad. 8. Milliste kanalitena võib kasutada internetti? Nimeta 5 kanalit.

Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Reklaamid kui internetis edu saavutajad Tänapäeval on reklaamid kõikjal meie ümber. Telekas, raadios, linnatänavatel ja isegi ühistranspordis ja autodel . Reklaamid on juba osake meie ühiskonnast ning laieneb iga aastaga . Reklaamid ise on kas mingit toodet või teenust tutvustav video, pilt või heli. Reklaami eesmärkideks saab pidada tarbija ligimeelitamist ja toote või teenuse teadlikkuse edendamist, mõlemate juhtude puhul on tegu turundusliku eesmärgiga . Reklaamid võivad olla ka manipuleerivad ning neid saab liigitada mitmeti: meediakanalite, teemade/valdkondade, piirkonna ja tellijate järgi. Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu?

Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

..................................... 17 Müügi prognoosimine....................................................................................... 17 Turunduse eelarve.............................................................................................17 Turunduse riskianalüüs....................................................................................18 Lisa 1. Pressiteade............................................................................................. 19 Lisa 2. Kodulehe analüüs..................................................................................20 2 Kokkuvõte Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides. Leiame, et meie toode on väga innovaatiline

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa

Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

kontseptsioon, mis tunnustab tervikliku plaani lisaväärtusi, hindab erinevate kommunikatsioonivahendite strateegilisi rolle ja kombineerib kommunikatsioonivahendeid, saavutamaks selgust, järjepidevust ning suurimat mõju." (D. E. Schultz). ,,Integreeritud turunduskommunikatsioon on turunduskommunikatsiooni planeerimise kontseptsioon , erinevate kommunikatsioonivahendite- reklaam, müügisoodustus ja suhtekorraldus- kombineerimiseltekib lisaväärtus ning tarbijatele suunatakse selge, järjepidev ja maksimaalselt efektiivne sõnum." (Ameerika Reklaamiagentuuride Assotsiatsioon). ,,Integreeritud turunduskommunikatsioon on süsteem, millega turundaja otsib turunduskommunikatsiooni mõõdetavaid lahendusi, mis põhinevad detailsel tarbijainformatsioonil." (D. E. Schultz).

Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Turundus ja müük

arhitektuuri. 15) Nimeta turundusmeetmestiku osad ja kirjelda igaühe sisulist olemust. Turunduse tööriistaks on instrumentide kogum mida nimetatakse turundusmeetmestikuks või ka 4p-ks. Toode(product)- sisaldab sortimenti, kvaliteedi, disaini, brändinimi Hind (price)- sisaldab baashinda, allahindlust, makseperioodi Jaotus (place)- Jaotuskanalid, asukoht, transport Edustus (promotion)- müügiedendus, reklaam, suhtekorraldus, otseturundus Kriitikute arvates ei peegelda klassikaline turundusmeetmestik piisavalt tarbijate huve, seetõttu toodi välja 4c Lahendus tarbijale(customer solution) Kulu tarbija jaoks (customer cost) Mugavus(convenience) Kommunikatsioon(communication) 16) Mida sisaldab ,,turunduse 4-P-d"? Product Customer value Price Cost to the Customer Place Convenience Promotion Communication

Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS...................................................................................................26 6.TOODE JA BRÄND.........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS.......

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused

mudelinimega. Seda varianti kasutatakse ka siis kui brändi eelnev märgistus muutub. 14.Toetus Toetus on turunduskommunikatsioon, mis reguleerib müüjate ja ostjate omavahelist suhtlemist, info edastamist ning vastuvõtmist. Toetusega antakse inimestele mingi sõnum ja sellele oodatakse adekvaatset vastust: kas teadmist tootest, hoiaku muutust, ostu sooritamist vms. Toetusmeetmestiku ehk toetusmiksi osad on: 1. Reklaam ­ see on toodete tasuline ebaisiklik tutvustamine tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, internetti, ajalehti, ajakirju, postitavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge jmt. 2. Isiklik müük ­ müüja isiklik suhtlus ostjaga toote müümise eesmärgil. Oluline siin on müügipersonal, selle valik ja väljaõpe. 3. Müügi soodustamine ­ lühiajalised müügiprotsessi elavdavad tegevused, mis

Turunduse alused
11 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Turunduse alused eksam

mudelinimega. Seda varianti kasutatakse ka siis kui brändi eelnev märgistus muutub. 14.Toetus Toetus on turunduskommunikatsioon, mis reguleerib müüjate ja ostjate omavahelist suhtlemist, info edastamist ning vastuvõtmist. Toetusega antakse inimestele mingi sõnum ja sellele oodatakse adekvaatset vastust: kas teadmist tootest, hoiaku muutust, ostu sooritamist vms. Toetusmeetmestiku ehk toetusmiksi osad on: 1. Reklaam – see on toodete tasuline ebaisiklik tutvustamine tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, internetti, ajalehti, ajakirju, postitavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge jmt. 2. Isiklik müük – müüja isiklik suhtlus ostjaga toote müümise eesmärgil. Oluline siin on müügipersonal, selle valik ja väljaõpe. 3. Müügi soodustamine – lühiajalised müügiprotsessi elavdavad tegevused, mis

Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus

Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 41 Üliõpilane: Viljo Kokla, Tõnis Pihlak, Andrei Vaht Juhendaja: A. Kaldoja Tallinn 2010 Sisukord Interneti turundus võimaluste tutvustus................................................................................................3 Tasuta külastatavus otsingumootoritest...........................................................................................3 Klikipõhine reklaam........................................................................................................................3 Bännerreklaam.................................................................................................................................4 Suhtearendus ja usalduse loomine...................................................................................................4 Müügile orienteeritud veebileht...........................................................

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
70 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Interneti turundus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Interneti turundus Referaat turundusest Juhendaja: dots. Ann Vihalem Tallinn 2004 Sissejuhatus Interneti kasutamine on tänapäeval saanud täiesti igapäevaseks toiminguks, seda nii tööl kui kodus. Läbi interneti saavad inimesed üle kogu maailma teineteisega suhelda, reaalsed kaugused teineteisest ei ole enam takistavad tegurid. Virtuaalse maailmaga hakkasid arenema ka uued ärivõimalused ning ka interneti turundus.

Turundus
279 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

viirusturundust (viral marketing) kui ühte turundusstrateegiat. Turundus on erinevate vahendite rakendamine eesmärgiga mõjutada sihhtturgu ettevõttele kasulikus suunas. Mõistele "turundus" e- tähe lisamine iseenesest mõistet ennast ei muuda, küll aga lisab sellele teise keskkonna- interneti. Seega pole e-turundus mitte midagi muud kui turundus infotehnoloogilisi vahendeid rakendades (Luik, 2008: 6-7). Tänapäeva konkurentsitihedas globaliseerunud ärimaailmas on reklaam tähtsam kui ei kunagi varem. Võib väita, et ettevõtte edukus sõltub sellest, kuidas suudetakse oma tooteid reklaamida ning nn pildis püsida. Samas on ka inimesed muutunud skeptilisemaks ning üritavad igal võimalikul juhul reklaami vältida. Seega tekib küsimus, kuidas jõuda sihtgrupini? Siinkohal tulevadki appi suhlusvõrgustikud ja nende kaudu toimuv nakkusturundus, et kasutada ära inimeste

Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

Turunduse põhifunktsioonid:  keskkonna analüüsimine,  turu uurimine,  tarbijate eristamine,  toote ja brändi arendamine,  hindade kujundamine,  soodustuste pakkumine,  turustuskanali ja vahendaja valimine,  müügi- ja reklaamitöö,  suhete korraldamine,  kliendiinfosüsteemi loomine ja kasutamine jne. Turunduse ülesanded:  Otsesed - turu-uurimine, brändi juhtimine, reklaam, müük.  Kaudsed - allahindluse arvutamine, laovarude kontrollimine, tootearendus, müügijärgne teenindamine. Turunduse eesmärgid Müügieesmärgid: • Absoluutsed: käive rahas, müük koguseliselt • Suhtelised: turuosa Vahe-eesmärgid: • Turundusmiksi osade eesmärgid: toote-, hinna-, turustus-, toetuseesmärgid Raameesmärgid: • Tasuvuseesmärgid: kulu- ja tulueesmärgid Turunduse juhtimine

Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strateegia....................................................................9 2

Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

 Sõnumid on järjepidevad (võimendavad infot regulaarselt)  Tõhusam meediakasutus  Turundustegevus on täpsemalt suunatud  Organisatsioon toimib ühtsemalt  Kulutõhusus  Tööprotsessid on tõhusamad  Klient saab kvaliteetsemat ja ühtsemat teenust Integratsioon eeldab laiemat vaadet:  Sõnumitele (mitte ainult klassikalised kommunikatsiooni sõnumid; nt kas jalas on tossud või kingad). Sõnumiteks on reklaam, pressiteade, otsepostituskiri, fb postitus).  Sihtrühmadele (mitte ainult kliendid)  Vahenditele (mitte ainult kommunikatsioonivahendid; mitte ainult pressiteade, reklaamid, vaid ka toode ise) Mis on brändisõnumid  Sõnumid, mida kliendid ja sidusrühmad saavad kokkupuutel brändiga  Iga kokkupuude brändiga on kommunikatsioon Tarbija saab päevas 3000-5000 brändisõnumit Sõnumite liigid ITK-s (5)

Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

Me saame pöörata tähelepanu potsensiaalsetele ostjatele, mitte umbmäärasele inimmassile ning seega hoida kokku nii aega kui raha. · ostuotsustusprotsessi lõpetamine 15 Isiklikul müügil on väga oluline mõju tarbija ostuotsuse langetamisel. Üldiselt on nii, et pärast müüjaga otsekontakti on ta ostuvalmidus palju suurem kui näiteks reklaami lugedes. Reklaam on peibutis toomaks tarbijat kauplusesse, kuid lõpliku valiku teeb ta üldjuhul konsulteerides müüjaga näiteks ka selliste teemade osas, mida reklaamis üldse polnud mainitud-garantii, järelhooldus, remont jne. Isikliku müügi puudused: · suunatus ühele tarbijale Sama momendi tõime välja ka eeliste osas. Siiski, isikliku müügi korral suudab müüja suhelda vaid ühe

Majandusõpetus
39 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

Me saame pöörata tähelepanu potsensiaalsetele ostjatele, mitte umbmäärasele inimmassile ning seega hoida kokku nii aega kui raha. · ostuotsustusprotsessi lõpetamine 15 Isiklikul müügil on väga oluline mõju tarbija ostuotsuse langetamisel. Üldiselt on nii, et pärast müüjaga otsekontakti on ta ostuvalmidus palju suurem kui näiteks reklaami lugedes. Reklaam on peibutis toomaks tarbijat kauplusesse, kuid lõpliku valiku teeb ta üldjuhul konsulteerides müüjaga näiteks ka selliste teemade osas, mida reklaamis üldse polnud mainitud-garantii, järelhooldus, remont jne. Isikliku müügi puudused: · suunatus ühele tarbijale Sama momendi tõime välja ka eeliste osas. Siiski, isikliku müügi korral suudab müüja suhelda vaid ühe

Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Innovatsioon turunduses - Uuemad suunad turunduses

Innovatsioonina ei saa siiski alati oodata midagi täiesti uut, uus võib olla ammuunustatud vana, samuti mõjub uudsena originaalne lahendus või vaatenurk. Turundus läbi filmide ja TV Innovatsioon turunduses Amazon Theater kirjutas innovaatilisest turundusest detsembris 2004: Mida luksuslikum ja kallim on kaup seda keerulisema on seda müüa, eriti kui tal puudub praktiline väärtus. Reklaamid ei ole kunagi olnud populaarsed ja inimeste kalduvus reklaamide vaatamise asemel hoopis endale võileiba teha on sõnumi jõudmise tarbijani teinud problemaatilisemaks. Turunduse gurud jõudsid sarnase järelduseni nii 25 aastat tagasi, kui erinevad tooted hakkasid ilmuma filmidesse endisse. Loomulikult võis peategelane ka süzeest tingitult juua Coca-Cola asemel Pepsit, kuid iga aastaga tunduvad sellised kokku sattumused üha ebatõenäolisemad.

Turunduse alused
83 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Erinevad turunduskanalid majutusettevõttes

on raske põhjendada sellese tehtud investeeringute tasuvust. Sotsiaalmeediaturunduse arenguideed ja tulevikupotenstiaal: Tehnika ja internetikasutuse arenedes jätkub ilmselgelt ka sotsiaalmeediaturunduse areng. Ilmselt muutuvad tarbijad järjest teadlikumaks ka sotsiaalmeedia kasutamisel ja ennast infomüra eest kaitsmisel (filtrid ja blokeeringud). Paljud väiksemad ettevõtted on kolinudki sotsiaalmeediasse (asendades firma kodulehe Facebookilehega). Samuti vastatakse klientide päringutele meilile ja telefonile lisaks Skypes ja Facebookis. Kuna pildid ja videod on mõjuvamad kui tekst, siis saab sotsiaalmeedia kaudu kiirelt tähelepanu äratada ja kliente haarata, mis teeb sellest ideaalse visuaalse meediumi. Ilmselgelt ei ole mõistlik sotsiaalmeediat ignoreerida ühelgi ettevõttel ja eduseisus on need kes suudavad klientide sotsiaalmeediatarbimist paremini analüüsida ning uute tarbimistrendidega kiiremini kaasa minna

Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Tarbimisahel on ahel, mille tulemusena turustaja jälgib kliendi käitumist turustuskanali valikul. Kuskohast hangitakse toode, kuidas seda kasutatakse, mismoodi see hävitatakse jms Transportida saab: Maantee, õhu, raudtee, vee, toru, interneti, robotite ja droonide kaudu Turustuskanalite liigid • Jaemüük (võib minna ka kaupluse suuruste tasemelegi, hüpermarket, supermarket, säästukauplus, apteek, tankla, turg jne) • Hulgimüük • Internet (konkreetne portaal) • Mobiili kaudu • Otseturundus Otseturundus on turundusmeetodite süsteem, mille eesmärgiks on teenida ettevõttele kasumit müües tooteid võimalikele ja olemasolevatele klientidele tõhusa isikliku suhtlusega. Otseturunduses võidakse kasutada vajadusel ka vahendajaid. Otseturundus võimaldab: Keskenduda kasumlikele klientidele; Luua eeliseid konkurentide ees; Kujundada klientidega

Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada kulueelsele ja rahvusvaheliste brändide

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

 Telefoniturundus - turundajad helistavad selleks välja valitud (või juhuslikele) telefoninumbritele.  e-turundus - sealhulgas rämpspost, mis on oma esinemissageduselt telefoniturundusest praeguseks möödunud.  postkastidesse pistetavad reklaammaterjalid, pakendisisesed reklaamlipikud, ajakirjad, ajalehed, raadio, televisioon, e-post, internetibännerid, maksa- klikkides-reklaamid, stendid, reklaamid liiklusvahendites jms 25. Müügitoetus on peamiselt lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks tehtavad turundustegevused, mis stimuleerivad kliente ostma või müügikanali liikmeid müüma. Tegevus, mille abil püütakse lühiajaliselt suurendada tarbijate ostuhuvi. Nt soodusmüükide kampaaniad, tasuta kaubanäidised, loteriid, preemiad jms. Müügi aktiveerimise sõnum edastatakse masskommunikatsiooni abil, mõnikord

Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada

Turunduse juhtimine
97 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun