Facebook Like
Add link


Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk (5)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #1 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #2 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #3 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #4 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #5 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #6 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #7 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #8 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #9 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #10 Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk #11
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 187 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisbethi Õppematerjali autor

Lisainfo

Integreeritud turunduskommunikatsiooni kasutamine võimaldab lahendada keerukaid kompleksülesandeid, millega turundaja kokku puutub. Kasutades erinevaid kommunikatsioonikanaleid saab turundaja jõuda erinevate eesmärkide saavutamiseni. Igale turunduslikule eesmärgile tuleb vaid leida oma kanal, mis selle ülesande täidab. Nii saavutataksegi sünergiline efekt.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (5)

Sanka729 profiilipilt
Sanka729: Õpin välismaal Integrated Marketing Communication' it seega antud materjal aitas väga hästi mõista, selle aine olemusest. Suured tänud
01:28 23-02-2013
ZnaxMAN profiilipilt
ZnaxMAN: Oli abiks! aitäh!
00:44 09-01-2014
kadripa profiilipilt
kadripa: suur tänu!
20:33 28-10-2013


Sarnased materjalid

28
docx
Integreeritud turunduskommunikatsioon
13
docx
Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk
168
pdf
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE
69
doc
Turunduse eksam
110
docx
Turunduse alused konspekt
13
docx
Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs
24
docx
TURUNDUSE KONSPEKT
46
docx
TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun