Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Prada SWOT analüüs tekst - sarnased materjalid

prada, allhanke, uutel, nahast, sissepääs, potentsiaalsed, tänan, gucci, konkurents, kohvrid, parfüümid, prillid, rõivad, milano, pood, klientuur, liisa, poed, moemaja
thumbnail
4
odt

SWOT-analüüs tekst

SWOT analüüs on väga tuntud, lihtne ja laialt levinud analüüsi mudel, mille kaudu kaardistatakse organisatsiooni tugevused, nõrkused, võimalused ja ohud. SWOT analüüsi nimi tuleb inglisekeelsete sõnade esitähtedest: S - strenghts (tugevused); W - weaknesses (nõrkused); O- opportunities (võimalused); T - threats (ohud) Alustava ettevõtte puhul on sisemiseks tugevuseks palgatud töötajad, soetatud tehnika või piisavad finantsid, mida ära kasutades saate te realiseerida oma äriplaani. Ettevõtte sisemisteks tugevusteks on näiteks: • unikaalne toode; • pikaajaline turuliidri seisund; • kaasaegne tehnoloogia; • koolitatud personal; • tugev logistiline lahendus; • lähedus toorainele ja seetõttu madalad varumiskulud; • madalad püsikulud; • kogenud ja kompetentne juhtkond jne. Ettevõtte sisemisteks nõrkusteks on näiteks: • puudulik kvaliteedijuhtimine;

Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Swot analüüs

turgudele nagu Etsy.com, DaWanda.com, eBay.com jne. Samuti võib tulevikus võimaluseks olla kaupluse avamine, kus ostja näeb pakutavat kaupa reaalelus. Kui juba pood olemas, on hea võimalus seal ka näiteks lihtsaid kaardimeisterdamise õpitubasid korraldada. Edasi arenedes võib suureneda ja mitmekesistuda kindlasti ka tootevalik. 1 Ohud Käsitöötoodete pakkumise osas on konkurents kindlasti väga suur. Olles kursis antud valdkonnaga, on pidevalt juurde lisandumas uusi sisenejaid, kelle eesmärk on samuti oma tooteid müüa. Kindlasti on üheks ohuks odavam masstoodangu hind, mis võimaldab hinnatundlikel ostjatel väiksemate kulutustega sobilik toode leida. E-poe ülalpidamise võib aeg-ajalt takerduda tehniliste apsakate ja väljakutsete taha. Tugevused: Nõrkused:

Analüüsimeetodid...
31 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kasiino SWOT analüüs

VÕIMALUSED OHUD · Online kasiino pakub võimet laiendada · Raske investeerimine oma äri. Valuuta vahetus muutub,tulud ja kulud ka · Äriideed muutuvad kiiresti · firma võib tegutseda aastaringselt · Kriisis. ükskõik hooajal. · Tihe konkurents · Uued turud · Valitsuse määrused Võta partneriks väike catering,pakkuda jooki · Poliitilised riskid sööki üritusi ajal. · Rahvusvaheline laienemine

Asjaõigus
32 allalaadimist
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
299 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

SWOT analüüs Uute missiooni, eesmärkide ja strateegia formuleerimine Strateegia hindamine ja elluviimine Strateegilise juhtimise areng Esimene oluline strateegia alane raamat (militaarstrateegia) ~500 a.eKr. Hiina ohvitserilt Sun Tzu'lt - "The Art of War" Sõjandusterminid kasutusel siiani, nt. kaitsestrateegia, otserünnak jt SJ ärijuhtimise mõttes pärineb USA-st 50-60-ndatel otsisid organisatsioonid uusi turge ­ Konkurents Euroopa ja Jaapaniga teravnenud ­ Tekkinud olid rahvusvahelised suurkorporatsioonid, koordineerimisraskused Klassikalised autorid 1. Alfred Chandler "Strategy and Structure" - 1962 2. Igor Ansoff "Corporate Strategy" - 1965 3. Kenneth Andrews ,,Business Policy: Text and Cases" - 1965 4. Peter F. Drucker "The Age of Discontinuity" - 1969 · Strateegilise juhtimise on ratsionaalne ja pikaajaline planeerimine

Juhtimine
60 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

D ajast, mis ettevõte antud turul tegutseb; D sihtturule sisenemise meetodist; D firma poolt rakendatavast tehnoloogiapoliitikast ja innovatsioonide tasemest; D ettevõtte ja tütarfirma tehnoloogilisest seotusest. Turu-uuringu probleeme: D liiga üldised hinnangud ja probleemide selge määratlemise asemel nende hägustumine; D liiga vähene tähelepanu kriitilistel edufaktoritel: klientide vajadused, vertikaalne kaubavoog, valdkonna piire ületav konkurents (asenduskaubad), strateegiavariantide vähene läbitöötamine, kriitiliste edufaktorite määratlematus; D passiivne info kogumine vastavalt sellele, mida pakutakse, mitte aga aktiivne otsimine vastavalt sellele, mida vajatakse; D sisemise, edukatest ja ebaedukatest aktsioonidest ning klientide tagasisidest tuleneva, oskusteabe vähene ärakasutamine; D jäik infosüsteem; D liigne turu-uuringu meetodite tähtsustamine loomingulise lähenemise asemel;

Rahvusvaheline turundus
189 allalaadimist
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

2.Konkurentsiulatus 3.Mastaabiefekti tugevus, konkurentide arv ja nende suhteline suurus 4.Kapitalivajadus 5.Vertikaalse integratsiooni levik harus 6.Harru sisenemise ja väljumise barjäärid 7.Tehnoloogiliste muudatuste kiirus harus 8.Konkureerivate toodete ja teenuste diferentseeritus 9.Tegevusharu keskmine rentaablus 10.Tootmisvõimsuste üle- või puudujääk Tegevusharu mõjutavate konkurentsijõudude hindamine: Michael Porteri viis konkurentsijõudu: 1. Konkurents tegevusharus konkureerivate ettevõtete vahel 2. Teiste harude ettevõtete katse lüüa tarbijaid üle asenduskaupadega 3. Uute konkurentide potentsiaalne sisenemine 4. Sisendite hankijate mõjukus ja positsioon läbirääkimistel 5. Toote ostjate mõjukus ja positsioon läbirääkimistel 1. Konkurents tegevusharus konkureerivate ettevõtete vahel Konkurentide arv, suhteline suurus ja mitmekesisus Nõudluse muutumine Väljumisbarjäärid Ettevõtte rahulolu oma positsiooniga

Juhtimine
85 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

They consist of those forces close to a company that affect its ability to serve its customers and make a profit. Porter's Five Forces include three forces from ,,horizontal" competition: threat of substitute products, the threat of established rivals, and the threat of new entrants; and two forces from ,,vertical" competition: the bargaining power of suppliers, bargaining power of customers. Viis konkurentsijõudu: x Uute osalejate turuletuleku oht x Konkurents olemasolevate ettevõtete vahel x Pakkujate võim hinda määrata x Asendustoodete või -teenuste oht x Klientide võim hinda määrata Mida tugevamad need jõud mingis tööstuses (valdkonnas) on, seda madalam on selle tööstuse kasumi potentsiaal. Iga jõu tugevus erineb tööstuseti ja muutub ajas. Tööstuse analüüsi saab kasutada strateegiliste otsuste langetamisel: x Aitab mõista konkureerivaid jõude antud tööstuses

Strateegiline juhtimine
289 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

ärielu, on üleminek tootmisühiskonnalt teenindusühiskonnale ja äri rahvusvahelistumine. Rahvusvahelistumine on teatud arengusuunad organisatsiooni kodumaal, naabermaades või teistes maades, mis organisatsiooni tegevust võivad mõjutada. Rahvusvahelistumine kui keskkonna komponent on paljudele organisatsioonidele väga oluline. See toob juhtidele nii võimalusi kui raskusi. Mõnedele tähendab see konkurentsi tugevnemist oma maa turul, teistele võimalust müüa oma tooteid uutel turgudel. Majanduslik keskkond on seotud krediidi saamise võimaluste, minimaalse ja keskmise töötasu suuruse, inflatsiooni ja rahvusliku koguprodukti muutumisega. Arengueeldused sõltuvad majandussüsteemist. Majandussüsteem on hüvede tootmise, jaotamise ja tarbimise süsteem. Kapitalistlikus majanduses juhivad majandustegevust turujõud ja tootmisvahendid on eraomanduses. Majanduses toimuvad muutused tähendavad juhtide jaoks nii võimalusi kui probleeme

Juhtimine
197 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

tegevuskeskkonda. (IIRC 2013: 8). Integreeritud aruandluse lähtekohaks on arusaam, et ettevõtte väärtus põhineb väga erinevatel finantsilistel ja mittefinantsilistel teguritel. Finantsilisi tegureid on võrdlemisi kerge hinnata ning leida nende väärtus. Kuid on olemas ka sellised väärtused, mida on raske või pea võimatu rahas mõõta – töötajad, loodusvarad, intellektuaalne kapital, turg ning õigusnormid, konkurents, energia- julgeolek jne. IR peegeldab ettevõtete otsuste laiemaid ning pikemaajalisemaid tagajärgi, mis põhinevad väga erinevatel teguritel, kuid mille eesmärgiks on väärtusloome pikemaajalise perioodi jooksul. IR võimaldab ettevõttel selgitada, millised on omavahelised seosed sisenditel, mida äritegevuses kasutatakse, et luua väärtust lühikeses, keskmises ja pikas perspektiivis. Selle tulemusena saab investor

Finantsjuhtimine
195 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Rahvusvaheline turundus

Reflektsioon: Strategic Management and Business Policy: Globalization, Innovation and Sustainability, Global Edition Book Lugesin ja analüüsisin läbi käesoleva raamatu 11 esimest peatükki. Peatükid keskendusid strateegilisele juhtimismudelile läbi mille töötati läbi strateegilise auditi loomine. Igas peatükis käsitleti ka keskkonnasäästlikkust seostuvalt peatükiga. Raamatus kirjeldati strateegilise juhtimise põhikontseptsioone. Loetu aitas mõista strateegilise juhtimise kasusid ettevõttele. Selgitati lahti strateegilise juhtimise põhimudel ja erinevad alaosad ning kuidas selle alla kuuluvad keskkonna uurimine, strateegia väljatöötamine, rakendamine, hindamine ja kontrollimine ning selgus kuidas need osad tegelikult kõik üksteist mõjutavad. Varasemalt ei pidanud ettevõtted edukaks olemiseks eriti keskkonnale mõtlema nind jätkusuutlikkuse all mõeldi pigem konkurentsieelistele, mitte keskkonnale ­ nüüd on globaliseerumine aga oluk

Rahvusvaheline majandus
36 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Kinnisvara turundus

Kogu elamurajoon piiratakse aiaga, mille sisse jääb park koos jalutusradadega, tiik ja lastemänguväljakud. 1.2. Hoone Hoone on 6-korruseline, keldriga. Esimese korruse korteritel on piiretega varustatud terrassid, kõrgemate korruste korteritel on rõdud. Viimase korruse kolme- ja neljatoaliste korterite juurde kuulub katuseterrass. Hoones on üks trepikoda, mis avaneb edelasse ja valgustab ühtlasi trepikoda. Sissepääs hoonesse on elamu läänepoolsest 2 küljest. Kokku on elamus 48 korterit; millest: kahetoalisi 24 tk; kolmetoalisi 12 tk; neljatoalisi 12 tk. Hoone all on suletud soojustamata turvaparkla 32-le autole. Hoovis on parkimiskohti 38. Objekti tehnilised andmed on välja toodud tabelis 1. Korterite suurused ja arv on toodud tabelis 2. Tabel 1. Objekti tehnilised andmed Objekti osade nimetused Osade andmed

Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

AINE E-TURUNDUS (TMM1060) KORDAMISKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA Kordamisküsimused Sisukord Kordamisküsimused ................................................................................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turunduskanaliks ..................................

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

Strateegiliine turunduse planeerimine peaks sisaldama järgmisi etappe: · tarbijate vajaduste analüüs · turu segmenteerimine · turundusvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga) · konkurentide analüüs ja konkurentsieelise leidmine · turundusstrateegia kujundamine. Turundusstrateegia koosneb otsustest, mis on seotud firma turunduskulutuste, turundusmeetmestiku koostamise ja turundustegevuse suunamisega sinna, kus arvatakse olevat arenev keskkond ja konkurents. Turunduseesmärkide abil formuleeritakse nii üldine turundusstrateegia suund, kui ka konkreetsed, mõõdetavad ja ajakavaga seotud sihid, mida ettevõtte püüab oma turundustegevusega saavutada. Korrektselt sõnastatud turundusstrateegia peab välja tooma järgmise teabe: · millised tooted või teenused millistele turgudele · vajalikud vahendid, sh tootmine ja jaotus · personal, selle hulk ja oskusteave

Ettevõtluskeskkond
134 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

3) Reklaamist tingitud reaktsioonide hulk (CPA, Cost per action) Makstakse vaid nende kordade eest, kui reklaami kaudu lehele sisenenud kasutaja veebilehel mingi tegevuse (nt. ostu) teeb 36. Mis on peamised ohud kontekstilise reklaami võrgustikus reklaamides? Kas neid on võimalik vältida? Kuidas? Tulenevalt aspektist et kontekstilised reklaamivõrgustikud koguvad andmeid veebikasutajate kohta ning kasutavad neid andmeid reklaamide sihtimiseks, siis võivad potentsiaalsed kliendid tunda privaatsuseriivet, kui edastatavad sõnumid on liialt provotseerivad. Samuti võivad reklaamivõrgustikud ise minna üle piiride andmete kogumisel (Apple iPad ja iPhone geograafilise asukoha jälgimine iAds sihtimiseks). Üldine tendents on see, et mida mugavamalt tunneb kasutaja ennast online ostlemisel ja meediaga, seda paremini ta potentsiaalselt reageerib kontekstilisele reklaamile

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

ja oskused Rääkimine ja kuulekus. Organisatsiooni Terviklikkus, teisitimõtlemine ja eneseteadlikkus mõistmine Väljundid Hetkeolukorra toetamine ja stabiliseerimine. Väljakutsete esitamine ja ebastabiilsuse tekitamine Organisatsiooni stabiilsuse tagamine Paradigma Ühetaolisus Mitmekesisus Stabiilsus Muutatused Konkurents Koostöö Asjad Inimesed ja suhted Kontroll Võimustamine 7 10. Juhtimisteooriad: isiksuseomaduste ja oskuste teooriad (Hunt- Laingi eeskujumudel) Põhinesid eestvedamiseks vajalike omaduste (vaimsete ja füüsiliste) ja oskuste välja selgitamisel. Tõdetakse, et isiksuseomadusi saab õppimise ja harjutamise teel arendada.

Juhtimine
178 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik Inter

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
9
doc

METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE

ETTEVÕTLUSE JA MAJANDUSARVESTUSE ÕPPETOOL TURUNDUSPLAANI VORM METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE Koostaja: Eva Vahtramäe MA Mõdriku 2012 EESÕNA JA INSTRUKTSIOON Käesolev formular on täitmiseks, seda turunduse juhtimise aine iseseisva töö raames. Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millisel turul, ehk millises piirkonnas). Kui äriideestik on paigas on vajadus küsida ­ millise ettevõtlusvormina tegutsema hakata (ettevõtluse loeng). Seejärel juba püüda oma ideid arendada turundusplaani raames, täites formulari punktid. Igasse blokki (alapunkti) on jäetud piisavalt ruumi, vajadusel saab sinna sisse lisada tabeleid/ jooniseid või muid illustratsioone. Kui formulari alapunkt sisaldab tabelit, on selle täimine kohustuslik. 1. TURUN

Kaubandus ökonoomika
71 allalaadimist
thumbnail
22
docx

X ettevõtte turundusstrateegia

SISUKORD 1Ettevõttest................................................................................................................ 2 1.1Üldinfo................................................................................................................ 2 1.2Ettevõtte missioon.............................................................................................. 2 1.3VKG visioon........................................................................................................ 2 1.4VKG väärtused.................................................................................................... 2 2Hetkeseis.................................................................................................................. 3 2.1Tegevusala.......................................................................................................... 3 2.2Tarbijad.......................................................................................................

Turunduse alused
27 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

Toote liialt lihtne ja silmatorkamatu visuaal- ei eristu piisavalt hästi teistest toodetest 2. Suhteliselt kõrge hind 3. Nähtamatu reklaamikampaania 4. Spekulatsioonid kord toote keskkonnasõbralikkusest, kord kahjulikkusest 5. Puuduv motivatsioon tarbijate püüdmiseks 6. Vähe müügiedenduskampaaniaid. 7. Keskendumine peamislt ühele reklaami valdkonnale- poereklaamidele Võimalused: Ainulaadsed võimalused mida toode pakub: kuna tegemist tootega, millel tugev konkurents ja on lai tarbekaup, siis on vajalik leida oma niss, milles seisneb kauba erilisus ja tugevus ning seda edasi arendada. Selle kaubamärgi niss võiks olla see, et tegemist usaldusväärse, kodumaise organisatsiooniga, mis pakub meile kangasõbralikku ja keskkonnasõbralikku toodet. Ohud: Selle toote puhul ei saa rääkida päris läbikukkumisest, kuna toode on olnud turul päris kaua ning seda täiustatakse pidevalt, muutes seda keskkonnasõbralikumaks ja paremaks

Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

o firma kirjeldus o rahvusvahelise tegevuse strateegia o turunduse strateegia o juhtimissüsteemi arendamise strateegia o konkurentsieeliste kasutamise strateegia o firma strateegia elluviimise kord o toodangu uuendamise strateegia o lisad. o tootmise arendamise strateegia x Taktikaline plaan võimaldab uutel investoritel näha ettevõtte oodatavaid reaalseid tulemusi, hinnata töist reputatsiooni, võlgade kustutamise rahavoogusid, garantiide olemasolu ja omakapitali osakaalu, mille suurus peab olema üle 50%. Kuna taktikaline plaan on strateegilise plaani realiseerimise instrument, siis on nende struktuur enam-vähem ühesugune. Terviklik taktikaline plaan täidab nelja eesmärki: o võimaldab ettevõtjal hinnata tegevuse taktikalisi tulemusi

Operatsioonijuhtimine
123 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

kesklinnast eeslinnadesse; haridustaseme tõus; teenistujate osakaal kasvab, tööliste osa väheneb. Suuremaid kasvusid on oodata arvutustehnika, andmetöötluse, teaduse ja sotsiaalteenuste vallas. Majanduslik keskkond (inflatsioonid, SKP, tööpuudus, intressimäärad, palgatase, väliskaubandus ja valuutakursid, elatustase, ostujõud, sissetuleku jagunemine ja dünaamika, erinevate majandusharude olukord ­ nt meie potentsiaalsed tellijad). 11 Turunduse majanduskeskkonna moodustavad eelkõige tarbijate ostujõud, reaaltulude suurus ja kulutuste struktuur. Sotsiaal-kultuuriline keskkond (väärtushinnangud, eelistused, arusaamad, käitumine). See koosneb inimestest koos nende väärtushinnangutega ning õpitavatest ja edasiantavatest käitumisnormidest. Maailmamajanduses on kaupade ja teenuste pakkumisel olnud märkimisväärne kaal

Turunduse alused
90 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

Delegeerimine ei vabasta juhti vastutusest. Tehes delegeeritava ülesande eest vastutavaks, muudetakse töötaja töötulemuste osas endale alluvaks. Delegeeritav peab mõistma, et ta vastutab kokkulepitud eesmärkide saavutamise eest. Samuti peab delegeeritav teadma, mis moodi tema tulemusi hinnatakse. 6. Arutle, milles seisneb juhi ja töötaja tagasiside olulisus ja tähtsus. Personal on organisatsooni suurim vara. Organisatsioonide vaheline konkurents on tihe, seetõttu on iga organisatsiooni arengu jaoks oluline hästi töötav personal ning töötajate ja juhtide omavaheline suhtlemine. Üheks tähtsaks vahendiks organisatsiooni eesmärkide saavutamisel ja personali töö maksimeerimisel on töötajate tagasiside, nii igapäevane kui ka süsteemne. Tagasiside on kahesuunaline protsess, kus informatsioon liigub tagasiside andjalt saajale. Läbi tagasiside on võimalik organisatsiooni kõige vajalikumat ressurssi, inimkapitali, arendada

Organisatsiooni juhtimine
90 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Carmen Kass

ajakirjade esikaantel: Prantsusmaa ajakirjade L'Officiel, Madame Figaro, Numero France ja Vogue, Austraalia ajakirja Elle, Inglismaa ajakirja Image, ja Ameerika Vogue. Aastal 2000 valis ajakiri Vogue ta aasta modelliks. Ta on teinud koostööd mitmete tuntud disaineritega, nagu Alberta Ferretti, Anna Sui, BCBG, Bill Blass, Calvin Klein, Coco Chanel, Christian Dior, DKNY, Dolce & Gabbana, Gianfranco Ferré, Gianni Versace, Gucci, Jill Stuart, MaxMara, Michael Kors, Moschino, Nicole Miller, Prada, Oscar de la Renta, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger ja Valentino. Carmen on poseerinud ka disaineritööde jaoks Chanel, Donna Karan, General Motors, Guy Laroche, Krizia, ja Versace. Olles New Yorgis, sai ta kahe Ameerika ajakirja kirjaklambriks. 2009. aasta juunis poseeris ta Saksamaa ajakirjale Der Stern. Carmen on osanik oma esimeseses modelliagentuuris Baltic Models. 1.2 Meedias 2003. aasta augustis intervjueeis Urmas Ott teda saates Augustivalgus ning sama

Ainetöö
8 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada kulueelsele ja rahvusvaheliste brändide tootjatele allhanke pakkumisele. Tuleb hakata kujundama oma nägu ning olema ise eriline ja ihaldusväärne – seda teadliku ja professionaalse turundusega. Tihti samastatakse turundust turustamisega, mis osaliselt võib tulla ka keelelisest sarnasusest, kuid tegemist on siiski sisult erinevate terminitega. Turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „turustuskanal“).

Turunduse juhtimine
96 allalaadimist
thumbnail
11
docx

organisatsiooni juhtimises

ametikohtade täitmiseks teatud hulk vajalike omadustega isikuid, kes võiksid olla nendeks kandidaatideks. Selleks, et need isikud avaldaksid oma soovi saada kandidaadiks, tuleb neid informeerida, aga ka ergutada. Personalivalik on protsess, mille käigus kogutakse töökoha taotlejate kohta infot, mis võimaldaks prognoosida nende tulevast tööalast edukust ja valitakse välja sobivaimad kandidaadid. Personali arendamine ja koolitamine Iga organisatsioon peab pidevalt hoolitsema, et tema nii uutel kui ka vanadel töötajail oleksid pidevalt olemas oskused ja teadmised, mis võimaldavad neil edukalt tööga hakkama saada. Seega on töötajate arendamine ja koolitamine eriti oluline sellistes organisatsioonides, milles muutub kiiresti tehnoloogia, kus lisanduvad pidevalt uued seadmed või töövahendid, aga ka pakutavad teenused ja tooted. Kuid edukad organisatsioonid on aru saanud, et oluline ei ole

Organisatsiooni juhtimine
74 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Äri planeerimise kordamisküsimused

partnerite asemel probleem, key activities asemel lahendus, key resources asemel key metrics ja customer relationships asemel unfair advantage. Sama on neil kulude struktuur, kasumi teenimise viisid, kanalid, väärtus mida me pakume ja klientide segmendid. 18)Liftikõne olemus – eesmärk on tekitada kuulajates huvi oma toote või teenuse suhtes, piiratud aeg, kuulajate meelestatus (investorid), miks peaks sinu idee saama edukaks?, ettekandes on probleem, lahendus, sihtturg, konkurents, meeskond, ärimudel ja tähtajad 19)Finantsprognoosid: alginvesteeringud, põhi- ja käibevara - Käibevarade alla liigitatakse need varad, mis on oma olemuselt lühiajalised, raamatupidamise mõistes tähendab see kasutusiga alla ühe aasta. Raha, nõuded ostjatele, kulude ja maksude ettemaksed, kaubavarud jms. Põhivara seevastu on kasutusel pikemalt kui üks aasta – näiteks kontorihoone, auto, kallis arvutiprogramm, kaubamärk, pikaajaline antud laen, investeering

Ärijuhtimine
18 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

MAINORI KÕRGKOOL ETTEVÕTLUSE INSTITUUT ÄRIPLAAN Pärnu 2010 1 SISUKORD KOKKUVÕTE...............................................................................3 1. ÜLDINFO................................................................................4 1.1 ÄRIIDEE KIRJELDUS..............................................................5 1.2 Asukoht....................................................................................7 1.3 Töötajad....................................................................................7 1.4 Vajalikud vahendid....................................................................7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs..................................

Ärijuhtimine
623 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaani vorm

ja/või teenindusega seonduvat. 8.1 Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ressurss Ressursi varu 9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). 10. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. 11.2 Müük ja turustamine

Ärijuhtimine
149 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Strateegilise juhtimise eksam

innustab ettevõtte kõikide tasandite töötajaid käituma vastavalt organisatsiooni strateegiale. 2. andke soovitusi ,,Strateegiline juhimimine" täiendamiseks. 3. esitage lühidalt Porteri 5-jõu analüüs valitud ettevõtte näitel. Michael Porteri kohaselt mõjutavad ettevõtet viis jõudu. 1) ettevõtete konkureerimist mõjutavad tegurid · Konkurentide arv, nende suurus ja mitmekesisus ­ konkurents kasvab võrdse suuruse ja võimalustega konkurentide arvu suurenedes. · Nõudluse muutumine ­ nõudluse kasv leevendab konkurentsi. · Väljumisbarjäärid ­ konkurentsitase ei lange, kui kõrged väljumisbarjäärid takistavad ettevõtte minekut teisele tegevusalale isegi siis, kui tööstusharul tervikuna ei lähe hästi. · Ettevõtete rahulolu oma kohaga ­ konkurentsi positsioon ei muutu, kui keegi

Juhtimine
117 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Näidis äriplaan (lastehoid)

4.2. TURG 6 4.2.1. Turu kirjeldus 6 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus 6 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8

10. klassi majandus
630 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Äriplaani koostamise juhend

9. Kui tegemist on mitme äripartneriga, aitab kirjalik äriplaan ennetada hilisemaid vaidlusi ja põhjendada otsuseid. 10. Kui soovid värvata tegevjuhti, annab kirjalik äriplaan selge tegevussuuna, millele juht saab toetuda Äriplaanil võivad olla erinavad sihtgrupid. · Ettevõtja ise · Kaasomanikud, asutajad · Laenuandja, eelkõige pank · Ettevõtlustoetusi välja andev organisatsioon · Riskikapitalifondid · Potentsiaalsed võtmetöötajad · Ettevõtte omanikud · Ettevõtte potentsiaalsed ostjad · Äriplaan - Plaan ehk eelnevalt läbimõeldud tegevuskava annab meile kindla suuna ­ mida, kuidas ja millal teha nii, et jõuda tulemuseni meile kõige paremal viisil. Mida rahastaja näha tahab? · Ärivõimalus on olemas (turg on kasvav, mingite turusegmentide vajadused rahuldamata, alustav ettevõtte pääseb kaubaga nt kaupluste sortimenti, vajalike oskustega tööjõu

Karjäärinõustamine
43 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Ostujuhtimise eksami konspekt

Loeng 1 Tarneahela komponendid: toormaterjal, komponendid, tootja, hulgimüüja, jaemüüja,tarbija Tarneahela juhtimise alla kuulub kõikide osade juhtimine a la kliendisuhted, teenindus, nõudlus, tellimuste täitmine, tarnijasuhted, tootearendus, tagastus. Tarneahela juhtimine- äriprotsesside integreerimine alates klientidest kuni algtarnijateni, kes pakuvad tooteid ja teenuseid. Tellimine(ordering,buying)- ostutellimuse koostamine ja tarnijale edastamine temaga varem kokkulepitud tingimuste raames. Tellimus esitatakse olemasoleva info põhjal tarnija toodete või teenuste kohta. Ostuprotsessi olulised etapid nagu päring ja läbirääkimised ei ole veel aset leidnud. Täiendtellimus (home call)- sama mis eelmine ainult et tarnijaga on nüüd kokku lepitud ostumahud ja muu oluline (tingimused, makseaeg).Tarnijat teavitatakse tellimuse suurusest ja soovitud tarneajast. Ostmine (operatiivne ostmine, buying)- hanke läbiviimisega seotud tegevused nagu tellimine, transpordi korraldam

Ostujuhtimine
79 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun