eest, kuid samas eeldatakse tööalast mitmekülgsust. 2. Müügipinna ja sortmendi jaotamine toidu- ja tööstuskaubaks, mille eest vastutavad erinevad isikud. 3. Ettevõtte müügialase informatsiooni edastamiseks kasutatakse kliendilehti, raadio- ja televisioonisidet, ajalehtede kuulutusi, välireklaami. 4. Kampaaniate loomisel on nende väljapanemiseks loodud eraldi riiuliotsad ning müügipinnad. 1.2 Missioon, visioon ja põhiväärtused Ettevõtte missiooniks on luua ja hoida kliendi usaldust, püüda luua sõbralikku õhkkonda, pakkuda kiiremat, parimat ja asjatundlikumat teenindust, suurimat kaubavalikut avaraimatel pindadel. Meie arvates on ettevõtte missioon hästi sõnastatud, tuues ära ettevõtte erinevaid sihte. Kahjuks ei ole missioon meeldejääv, mida põhjustab liiga suur sõnade hulk. Meie pakuks omalt poolt ettevõtte missiooniks natukene teise
turustamisesse, uute turgude otsimisse ja aktiivsesse müügitöösse, tehes koostööd meie tegevust toetava Eesti Mööblitootjate Liiduga. Samuti peame oluliseks olla kursis nii Eesti kui ka maailma mööblitrendidega, seepärast osaleme aktiivselt mööbli ja puiduga seotud konverentsidel, messidel ning näitustel. Meie valmistame just Sinu soovide järgi kauni ja kvaliteetse mööbli. Lase oma fantaasial lennata. Sihtturuks oleme valinud algselt Eesti, kuid kui saavutame edu, plaanime ka laieneda naaberriikide turgudele. Konkurentsieeliseks peame kvaliteeti, paindlikkust ning kiirust. Meie tooted on ainulaadsed ning valmistatud just kliendi soovidest lähtudes. Suurimateks riskideks on hea oskustööjõu puudus ning tarbijate teadmatus antud toote kohta. Olles analüüsinud Eesti turgu, leiame, et meie tootel on potensiaalseid kliente antud turul. Enesekindlust lisab seegi, et antud toode on saavutanud hea müügiedu teistes arenenud turgudes. SISUKORD 1
Kas me teeme õigesti? Kas me teeme õigeid asju õigesti? Kas me teeme asju õigesti? Kliendikesksus (customer - focus) · Organisatsioonid sõltuvad oma klientidest ja seetõttu peaksid mõistma kliendi hetke ja tulevikuvajadusi, peaksid täitma kliendi nõudeid ja püüdma ületada kliendi ootusi. Kuidas tekib kliendile väärtus? Kliendi ootus Kliendi ootus Mida klient soovib? Mida kliendile lubatakse Mida klient saab? Kliendile antud lubaduste täitmine Ei JAH Teatatakse, Õige Pakutava toode on Toode ei vasta Mida klient konkurentsivõimeline kavandile Tegelikult vale Kavand ei vasta Toode ei ole vajab vajadustele konkurentsivõimeline Kliendirahuolu
Freddy Kriisa Fazer SISUKORD SISSEJUHATUS.............................................................................................3 FAZERI PAGARITÖÖSTUS EESTIS.........................................................4 FAZER AMICA..............................................................................................5 MISSIOON, VISIOON JA VÄÄRTUSED...................................................6 MAITSEELAMUSED....................................................................................7 KASUTATUD MATERJAL...........................................................................8 2 Freddy Kriisa Fazer SISSEJUHATUS Fazer Grupile pandi alus 1891
Lihatooteid valmistame keskmiselt 480 tonni kuus, mis teeb keskmiseks päevatoodanguks 23 tonni erinevaid lihatooteid. 2007 aasta investeeringute mahuks oli 7 miljonit krooni, 2008. aastal investeerisime10,3 miljonit krooni. Tootmine käib ligi 5000 m2 tootmispinnal täiesti uute tootmisseadmete ja pakkeliinidega. 2008. aasta novembris valiti Maag Lihatööstus Läänemaa töötajasõbralikumaks ettevõtteks.Ettevõttes töötab 200 oma ala parimat spetsialisti. 2010. aasta maist valmistab Maag Lihatööstus Rannarootsi kaubamärgi all - värsket pastat. Hetkel on saadaval 4 erineva täidisega ravioole - sealiha, veiseliha, kolme juustu ja singi- juustu täidisega. Rama on enam kui 75 aastat aidanud emadel pere eest hoolitseda. Teeme seda jätkuvalt, pakkudes täisväärtuslikke taimsel rasval põhinevaid tooteid, andes emadele retseptide ja toitumisalase teabe kaudu inspiratsiooni ning hoides juhtpositsiooni maitsvate ja tervislike
Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel Kursusetöö Juhendaja: Henn Tarro Väimela 2009 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................................... 3 1. Ettevõtte üldiseloomustus................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 2. Väliskeskkonna analüüs...................................................................................................... 5 2.1 Põhitegurid...................................................................................
säilitamiseks pakume töötajatele erinevaid sportimisvõimalusi. · Peame meeles töötajate pere- ja isikliku elu tähtsamad sündmused ning korraldame mitmeid ühisüritusi (suvepäevad, jõulupeod, osakonnasisesed üritused). · Staazikamatele töötajatele pakume puhkust ja terviseedendust tervisekeskuses. · Ettevõtte silmapaistvamate töötajate tunnustamiseks valitakse igal aastal K&H Aasta Tegijad MISSIOON JA VISIOON MISSIOON Luua klientidele lisaväärtusi kujundades inimsõbralikku ja harmoonilist elukeskkonda. VISIOON Olla klientidele eelistatuim partner pakkudes usaldusväärseid lahendusi ning kvaliteetset teostust. Olla suunanäitajaks oma tegevusvaldkonnas: - panustades töötajate arengusse; - luues väärtusi omanikele; - kandes vastutust ühiskonna ees; - tõstes seeläbi nii klientide, töötajate, omanike kui ühiskonna kindlustunnet tuleviku ees. VÄÄRTUSED
Ettevõtluse alused VideoCV OÜ Äriplaan Õppejõud: Tallinn 2014 SISUKORD 1KOKKUVÕTE..............................................................................................................................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS............................................................................................11 7 RISKIANALÜÜS...............................................................
riidest Micro Tencel ideaalselt sobivad tundlikule nahale. Õhulised kanalid viivad tekist või padjast välja niiskust ja õhku, andes sooja tunde ja soodustavad head und. Täiteaine koosneb 30% Tencel ja 70% polüester fiiber kiududest. Tencel – on uue põlvkonna looduslik kiud. Ta imab niiskust ning eemaldab seda voodipesust. Aircondition tooted on puudutamisel kuivad, värsked ja soojad. Kaubamärk: Deluxi missioon Inimesed kipuvad alavääristama une tähtsust valides ebasobiva madratsi, hoolimata faktist, et veedavad tervelt ühe kolmandiku oma elust voodis. Selline ajahulk kehaga mittesobival pinnal tekitab rahutut und, mis mõjutab energiataset, keskendumisvõimet, kahandab loovust ja üleüldist tervist. Kvaliteetne magamine annab kogu Sinu elule väärtuse! Deluxi tulevik Deluxil on seljataga mitu head aastat ja võime enesekindlalt väita, et ees on palju häid aastaid.
Organisatsioonikäitumisest Organisatsioon ja keskkond Grupiprotsessid, grupitööd Visioon, missioon, ülesehitus ja areng Organisatsiooni struktuur Slaidid Organisatsioonikultuur ja väärtused Slaidid_Organisatsiooni väärtuste avaldumine läbi erienvate elementide Organisatsioonikultuuri kujunemist mõjutavad tegurid Väärtuspõhine juhtimine Organisatsioonikultuuri tüpoloogiad Sotsialiseerumine organisatsiooniline pühendumus töökohaga seotus tööst haaratus töörahulolu Töökohaga seotus Tööst haaratus Töörahuolu ja kokkuvõtte Tööjõustamine ehk töökohandamine Organisatsioonikäitumine- Õpetus inimesteja rühmadekäitumisestorganisatsioonis, eesmärgiga parendada organisatsiooni sooritust ja efektiivsust (Robbins, Judge 2009; Mullins 2013). Kaasaegsed suundumused (1)Tehnoloogia areng-Toetab produktiivsust-Muudab ametikohti-Koolitusvajadus; hoiak muutusesse ja õppimisse-IKT muudab
............................................................................................. 4 1.2 Ettevõtte taustaandmed ................................................................................................ 5 1.3 Äriidee ja ärilause ........................................................................................................ 5 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK ........................................................... 5 2.1 Ettevõtte põhiväärtused ............................................................................................... 6 2.2 Missioon ja visioon...................................................................................................... 6 2.3 Äriidee iseloomustus ................................................................................................... 6 3 JUHTIMINE JA PERSONAL ........................................................................................ 7 3
Näitena võiks tuua kommunikatsiooni ettevõtte Elion, kes lõi oma väärtuselt lähtuvalt kolmest peamisest eesmärgist kogemusest,jätkusuutlikusest ja sihist.Elioni personalidirektor Jana Kuusk on öelnud, et nende väärtused on sõnastatud mänguliselt, ning need on elu täis,kuid samas lähtuvad need ettevõtte pikaajalistest eesmärkidest. Uuendama hakati oma väärtusi kui majandusolukord halvenes, et pakkuda klientuurile ka praeguses olukorras parimat teenust. Lux Express Grupp on suurim rahvusvaheline ekspressliinide bussioperaator Balti regioonis, pakkudes kõige sagedasemaid ühendusi Baltikumis, Venemaale ja Euroopasse. Lux Express Grupp pakub Standard ja Lux Express ning Lux Express Special bussiteenuseid, hotellipakette, viisasid, autorenti, kindlustusi, laevapileteid, puhkusereise ja muid reisiteenuseid. Pakkudes oma klientidele parimaid teenuseid, on nad väga kliendikesksed. Nende kliendid on
suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Turunduse eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja ühtlasi realiseerida ka ettevõtte enda eesmärgid. Treegeri kohvikus tegeleb turunduse ja selle alaste küsimustega kohviku juhataja Tiia Paosalu. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile
ning positsioneeritakse teenindusettevõte turul. Tehniline joonis on teenuse kättetoimetamisprotsessi tehinguid sisaldav tootmise organiseerimise skeem (mida nimetatakse ka tehnoloogiakaardiks). Tehingud võivad olla andmetöötlus, suhtlemine klientuuriga ning osa otsustuspunktidest, millel on tähtis osa vigade vältimisel. Joonisel 1. toodud nähtavuspiir eraldab eesliinis toimuvaid tegevusi tagaliinis toimuvatest. Eesliini tegevustega puutub klient kokku, tagaliinis toimuvaga mitte. Teenuse kättetoimetamise protsessi suure ja väikese kontaktsusega osad võivad asuda teineteisest eraldi, kuid nad on omavahel seotud. Käesolev eristus tõstab esile vajadust pöörata erilist tähelepanu nähtavuspiirist ettepoole jäävale osale, mille põhjal kujuneb kliendi kogemus teeninduse tõhususest. Teeninduskeskkonna paigutus, kujundus, teenistuja suhtlemisoskus ning isegi trükitud materjal — need kõik jätavad teenindamisest teatud mulje
Edukalt tegutsedes saab oma klubi laiendada ning ka külalisi juurde meelitada. Ilusaim klubi 3.4 SWOT analüüs Tabel 1. Swot analüüs Tugevused Nõrkused · Vajadus pakutava teenuse järele · Vähene tuntus tegevusvaldkonnas · Klubil on hea asukoht · Ettevõtte tegevus algstaadiumis · Soov ja tahe pakkuda kliendile parimat · Kõrged hinnad teenindust ja teenust · Klubi pole veel lõpuni ehitatud · Koostööd teiste klubidega · Vähene kliendibaas · Klubil on interneti kodulehekülg · Sportimisvõimaluste pakkumine Võimalused Ohud · Pakkuda külalistele meeldejäävat ja · Olles uus siseneja majutusturule on
................................................................................ 8 3.1.3 Tegevus...........................................................................................................................8 3.1.4 Personal..........................................................................................................................9 3.1.5 Majandusolukord........................................................................................................... 9 4 Visioon................................................................................................................................... 10 4.1 Võimalused ja ohud.........................................................................................................10 4.2 Ettevõtte visioon aastal 2016.......................................................................................... 10 5 Põhieesmärgid ja strateegia......................................................................
1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuriüksuste põhifunktsioonide, ülesannete kirjeldused............................................5 1.7Ettevõtte klientide sihtrühmad...........................................................................................7 1
Leiame, et meie toode on väga innovaatiline. Meie toote eelised konkurentide ees on järgmised: Sa ei maga enam iialgi sisse ega jää selle tõttu kuskile hiljaks! Palju vähem stressi, palju parem tuju ja jõuad rohkem tehtud! Austria teadlaste leiutatud äärmiselt kvaliteetne süsteem. Mõjub alates esimesest päevast! 2 aasat garantiid ja 30 päeva tagastusõigus! Sihtturuks oleme valinud algselt Eesti, kuid kui saavutame edu, plaanime ka laieneda naaberriikide turgudele. Konkurentsieeliseks peame madalamat hinda ja usaldusväärsust, mis on tingitud sellest, et müüme toodet internetis ja tegeleme ka tagasisede ning informatsiooni andmsega. Suurimateks riskideks on toote suhteliselt kõrge hind ning tarbijate teadmatus antud toote kohta. Olles analüüsinud Eesti turgu, leiame, et meie tootel on potensiaalseid kliente antud turul.
..............10 3.3 Juhi ajaplaneerimise põhimõtted........................................................................10 4 organisatsioonikultuur...............................................................................................11 4.1 Otseselt tajutav ja nähtav kultuur.......................................................................11 4.2 Kaudselt tajutav kultuur.....................................................................................11 4.3 Visioon, Missioon ja põhiväärtused...................................................................11 4.4 Organisatsioonikultuuri tüüp..............................................................................12 5 otsustamine................................................................................................................13 5.1 Otsustamisprotsess.............................................................................................13 5
SISUKORD 1.ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................... 3 2. ÄRIIDEE, VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID.....................................................................4 2.1. Ettevõtte visioon........................................................................................................................4 2.2. Ettevõtte missioon..................................................................................................................... 4 2.3.Ettevõtte eesmärgid.................................................................................................................... 4 1.ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS........................................................................................................5 3.1.Makrokeskkonna analüüs........................................................................
STRATEEGIA REFERAAT JUHENDAJA TOOMAS SAAL KOOSTAJA AGNES AUNAP ÄJ-1-P-E-TAL/1 TALLINN 2008 1 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 STRATEEGIA PLANEERIMINE.........................................................................................4 ETTEVÕTTE MISSIOON.....................................................................................................4 STRATEEGILINE VISIOON................................................................................................5 ETTEVÕTTE EESMÄRGID.................................................................................................5 STRATEEGIA KOOSTAMINE............................................................................................5 Strateegia 3 põhimõttelist suunda:.....
12 Balbiino Ajalugu AS Balbiino on 100% Eesti kapitalil põhinev ning AS-le NG Investeeringud kuuluv ettevõte, mis asutati 1995. aastal. Balbiino koduturuks on Balti riigid, lisaks ekspordib Balbiino oma toodangut Soome ja omab ekspordikogemust Saksamaa ja Rootsi turgudel. Jäätise tootmisega alustas Balbiino 1996. aastal ning esimene kogus jäätist müüdi 09. juulil 1996. aastal. 1996. aasta jõulude ajal alustati Eesti esimeste jäätisetortide tootmisega, mis pärjati 1997. aastal Eesti parima piimatoote tiitliga. 1997. aasta alguses hakkas Balbiino tootma pulgajäätiseid ning mahlapulki, mille läbimüük kasvas oluliselt suvekuudel. Sama aasta suvel tõi Balbiino turule koonusvahvlijäätised . 1999. aastal müüdi jäätist juba 2410 tonni ja müügikäive kasvas 106 milj. kroonini. Lisaks jäätise tootmisele on alates 1998.a. Balbiino üheks põhitegevusks olnud sügavkülmutatud toidukaupade maaletoomine ja müük. Olemus
.........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu.................................................................................................8 Konsultandi kasutamisest .......................................................................................................11 TURUNDUSPLAANI KOOSTAMINE .........................................................................................12 Missioon ja visioon ..................................................................................................................12 Välis- ja sisekeskkonna analüüsi läbiviimine ..........................................................................14 Ettevõtte sisekeskkonna kirjeldamine ja analüüs...........................................................14 Ettevõtte profiil.............................................................................................................
Tähtis on lugu pidada oma tööst, valmidus teenindusest, suhtlemishuvi ja inimsuhete hindamine. Teenindaja peaks oskama kõiki kliente endale heade ja sümpaatsetena ette kujutada. Ta peaks olema motiveerivate eesmärkidega, positiivne, siiras, avatud, suhtuma kriitikasse tänulikult, naeratama ja näitama kliendile, et tunneb nende vastu huvi kuulates, mõistes tema soove ning andes selgitusi, kuid samas peab ka meeles pidama, et enesevastu austust ei tohi kaotada. Sellise hoiakuga on klient veendunud, et teenindaja mõistab tema olukorda ja vajadusi ning siis mõjuvad soovitused tõsiseltvõetavatena. Järelikult saab teenuse headust hinnat ainult üks kohtunik ja selleks on klient. Lk 2/ 8 Mida on vaja õigeks hoiakuks? · Oskus oma emotsioone ja nende mõju tunnetada, mõistes seoseid oma tunnete ja selle vahel, mida me mõtleme, ütleme ja teeme.
rataste jm hooldusega. Tartu Zeppelini Sportland asub aadressil Turu 14. Zeppelini keskuse esimesel korrusel peauksest sisse minnes kohe paremal pool. Asukoht on hea, kuna kauplus paikneb kesklinnas. Zeppelini Sportlandis töötab 8 töötajat ja kaupluse juhataja on Taivo Pallotedder. Töögraafikud koostatakse vastavalt vajadusele. Kampaaniate ajal on tööjõudu vaja rohkem, kui tavaliselt. Kaupluses on 2 kassat, kus kliendid saavad kauba eest tasuda. · 1.1 Sportlandi missioon, visioon ja väärtushinnangud SPORTLANDI MISSIOON: ,,Muuta noorte inimeste elu huvitavamaks, paremaks ja emotsionaalsemaks läbi meie poolt pakutavate toodete ning teenuste" SPORTLANDI VISIOON: Olla maailma parim sportlikke ja vabaaja elustiile müüv ning marketeeriv jaekaubanduskeskkond SPORTLANDI VÄÄRTUSHINNANGUD Hindame nii meie ümber, kui meis endis · AUSUS JA AUS MÄNG Ma ei valeta ei endale ega teistele. Ma olen otsekohene ega varja tõde. Ma tunnistan
Ettevõte pakub oma teenuseid kaubamärkide Tallink ja Silja Line all mitmel laevaliinil Soome ja Rootsi, Eesti ja Soome, Eesti ja Rootsi ning Läti ja Rootsi vahel. Ettevõte tegutseb põhimõttel „Nulltolerants laevadelt merre sattuvale reostuseleˮ. Tallinki eesmärk on kõrvaldada võimalik reostus tekkekohas, tagades, et nii maal kui ka merel tegutsetakse alati keskkonnateadlikult ning järgides rangeid ohutusstandardeid ja kõiki asjakohaseid seadusi. 2. Missioon, visioon, tunnuslause (slogan) Missioon: saavutada maksimaalne kliendirahulolu, pakkuda eri klientidele mitmekesiseid kvaliteetteenuseid ning seal juures tagada kulusäästlik äritegevus ja kaitsa ning hoida Läänemerd Visioon: olla turuliider Euroopas, pakkudes tipptasemel puhkuse- ja ärireise ning mereveoteenuseid Tunnuslause: „Inimene vajab merd, mered vajavad inimest". 3. Pakutavad tooted ja teenused
teel suheldakse. Kui hoolikalt uuritakse kliendi vajadusi enne pakkumiste tegemist, kas paku- takse standardseid teenuste pakette või koostatakse kliendi vajadustest lähtuv pakkumine • Suhtlemise ja asjaajamise lihtsus ning usaldusväärsus. See, kui suure osa tööst partner kliendi eest ära teeb. Usaldusväärne partner muudab logistikateenuste tellimise kliendile võimalikult mugavaks ning samas võib klient kindel olla, et teenus täidetakse õigel ajal ja kvaliteetselt • Informatsiooni liikumine – enamasti soovib klient võimalust saada veoprotsessi igas faasis informatsiooni saadetise staatusekohta.Juhtivad logistikafirmad pakuvad saadetiste jälgimise võimalust oma kodulehekülgedel (Track and Trace), kuid loomulikult annab partner vajadusel ka ise saadetise liikumise kohta soovitud infot ning hoiab klienti toimuvaga kursis
OÜ MERILIN DESIGNS ÄRIPLAAN SISUKORD 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK 1.2 ETTEVÕTTE MISSIOON, VISIOON 1.3 EDU VÕTMEFAKTORID 1.4 FINANTSVAJADUSE JA -OLUKORRA KIRJELDUS 2.0 ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST 2.1 OMANIKUD JA JUHID 2.2 ETTEVÕTTE AJALUGU JA ÜLEVAADE TEGEVUSKOMPLEKSIST 2.3 ÜLEVAADE INVESTEERINGUTEST JA FINANTSEERIMISALLIKATEST 3.0 TOOTED JA TEENUSED 3.1 TOODETE JA TEENUSTE KIRJELDUS 3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo
tele2.ee/index.html Ettevõttest Tele2 on Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator, mis kuulub rahvusvahelisse telekommunikatsiooniettevõtete kontserni Tele2 AB. Tele2 Eesti pakub soodsaid ja kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele. 2010. aasta lõpu seisuga kasutas Eestis Tele2 teenuseid 468 000 klienti, millega Tele2 omab mobiilsideturul 34-protse Missioon Tele2 soovib kõigile pakkuda kõrge kvaliteediga mobiilside- ja internetiteenust turu parima hinnaga. Visioon Soovime teha parima hinnaga kvaliteetse mobiilside- ja internetiteenuse kättesaadavaks igaühele. Tele2 eesmärk on pakkuda kaasaegset teenust, mis vastaks võimalikult paljude klientide vajadustele. Kvaliteeti hoitakse üleval targalt investeerides, oma teenuseid pidevalt uuendades ja täiustades, pöörates seejuures tähelepanu ka pisiasjadele. Tehnoloogia areneb tohutu kiirusega, seega on uute olukordadega kohanemine Tele2 jaoks oluline osa igapäevasest tööst
3) Motivatsioon - ülesandele suunatud motivatsioon. Loovmõtlemist takistavad • Negatiivsus indiviidis ja grupis – keskendumine negatiivsetele aspektidele. • Hirm ebaõnnestumise ees, sh hirm näida rumalana. • Mõtisklemisaja puudumine, stress. • Liigne reeglitest ja regulatsioonidest kinnipidamine. • Liiga palju loogikat – see pärsib kujutlusvõimet, intuitsiooni. • Arvatakse, et ei olda loovad – suurim takistus Loovuse barjäärid organisatsioonis • Madal pühendumus organisatsioonile. • Hirm muutuste ja kriitika ees, vigade eest karistamine. • Töö- ja ajasurve. • Jäigad reeglid, protsessid ja juhtimisstiil. • Jäik organisatsioonikultuur. • Vastuseis muutustele, ebakompetentsus, konfliktid, “mugavustsoonis” viibimine. Loovmõtlemine komponendid • Divergentne mõtlemine (ehk nn. “lahknev mõtlemine” ) soodustab võimalikult paljude uudsete ideede, ebatavaliste lahenduste genereerimist ühe ja sama probleemi kohta. Koos
teenust pakkuvaid ettevõtteid Tartus, Pärnus ja Tallinnas, aga nemad pakuvad oma teenust vaid oma kodulinnas. Filmimisteenust pakutakse eelkõige ürituste korraldajatele ja ettevõtetele, aga teenust pakutakse ka kõikidele teistele, kes seda teenust vajavad. Filmigrupp pakub nõustamist ja planeerimist ning ürituse filmimist. Hiljem on võimalik tellida lisatasu eest monteerimist. Tellija saab kogu materjali ettevõtte logoga mälupulgale. Ettevõtluse alustamiseks andis tõuke ettevõtja visioon endale ise töökoht ning eestlastele rohkem elamusterohket filmijäädvustust luua. Kuna teised ettevõtted pakuvad teenust vaid enda kodulinnas, siis tuli mõte luua filmigrupp, kes pakub teenust terves Eestis. Sten Lippur Filming OÜ juhataja Sten Lippur omab mitmeaastalist kogemust filmimis- ja striimimis vallas, lisaks on ta õppinud ülikoolis multimeediat. Teised töötajad on samuti filmimiskogemustega tublid ja töökad ülikooli lõpetanud tudengid.
kuise hooldusega, diagnostikaga ja andmeturbega. Kliendil ei ole vaja kutsuda töömeest koju, sest kasutan kaugabi programmi Teamviewer. Sihtgrupiks on enamasti vanemad inimesed, kes ise arvuti kasutamisega hakkama ei saa. Firma kontor asub esialgu Sõmerpalus minu korteris, mis on ära sisustatud mulle endale. Kollektiivi suurenedes hakkame mingit suuremat kohta rentima. Teenindamine hakkab välja nägema nii. Klient helistab või võtab meilitsi ühendust. Täidame tellimus paberid ära ja kirjutame üles kliendisoovid. Samuti on tal võimalik kasutajaliiidese kaudu kodulehel ise täita tellimusvorm. Loomisfaasis pakkume madalaid hindu. Minu koht on turul järjest arenev, sest paljudel puudub teeninduses selline kaugabi võimalus. Reklaam toimub nüüdisühiskonna kõige populaarsemas keskkonnas facebookis, sest see on tasuta ja jõuab iga inimeseni. Samuti suur osa reklaamist käib
lisamüük + kõrgem hind = Kordades suurem käive, mis on iga ettevõtte jaoks suurim eesmärk. Koolitusprojekti vajadus: kohviku käive sõltub ainult kahest muutujast: KLIENTIDE ARV x KESKMINE OST = KÄIVE. Ainult teenindajad suudavad mõjutada klientide arvu ja keskmise ostu suurust! Järelikult sõltub kohviku käive töötajate motivatsioonist ja oskustest. Hea teenindus teeb kliendist püsikliendi. Et käive tõuseks 2 korda, on vaja, et keskmine klient külastaks kohvikut ainult ühe korra rohkem. Head teeninduselamust soovitatakse sõbrale. Suurepärane teenindus toob alati kaasa kliendisoovitused. Hea teenindaja teeb lisamüüki. Tasemel töötaja suurendab keskmist ostu, sest teeb juurde-, kaasa- ristmüüki. Hea teenindus lubab hinda tõsta. Parimad kohad saavad ka kriisi ajal hindasid tõsta, sest kliendid ostavad emotsiooni, mitte "asja ennast". Koolitusvajaduse analüüsi tulemusena koostan koolitusprojekti, mille koostamisel lähtun