Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Põhiväärtused, missioon ja visioon (0)

1 Hindamata
Punktid
Põhiväärtused-missioon ja visioon #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 67 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor L2tsss Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
docx

Ettevõtte tutvustus

eest, kuid samas eeldatakse tööalast mitmekülgsust. 2. Müügipinna ja sortmendi jaotamine toidu- ja tööstuskaubaks, mille eest vastutavad erinevad isikud. 3. Ettevõtte müügialase informatsiooni edastamiseks kasutatakse kliendilehti, raadio- ja televisioonisidet, ajalehtede kuulutusi, välireklaami. 4. Kampaaniate loomisel on nende väljapanemiseks loodud eraldi riiuliotsad ning müügipinnad. 1.2 Missioon, visioon ja põhiväärtused Ettevõtte missiooniks on luua ja hoida kliendi usaldust, püüda luua sõbralikku õhkkonda, pakkuda kiiremat, parimat ja asjatundlikumat teenindust, suurimat kaubavalikut avaraimatel pindadel. Meie arvates on ettevõtte missioon hästi sõnastatud, tuues ära ettevõtte erinevaid sihte. Kahjuks ei ole missioon meeldejääv, mida põhjustab liiga suur sõnade hulk. Meie pakuks omalt poolt ettevõtte missiooniks natukene teise

Majandus
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

kasutame nii materjalide hankimisel kui ka tehnoloogilistes küsimustes juba enda kogemusi ja asjatundlikkust.Käesoleval hetkel on firmas kokku 3 töötajat. Järgmisel aastal planeerime suurendada oma meeskonda veel 3 töötaja võrra. Kust mida tellida, otsustame vastavalt tellimusele. Kuna pakume eritellimuse töid, siis võib tekkida vajadusi, mille puhul on oluline just kiirus või kvaliteet, aga mitte hind. 1.3. Missioon, visioon ja eesmärgid Meie ettevõtte trump on kliendikesksus, firmasisene operatiivsus ning ladusus, innovaatilisus ja kvaliteet. Põhieesmärkideks on arendada oma tegevust ja tegutseda kasumlikkuse printsiibil, olla konkurentsivõimeline, pakkuda parimat teenindust klientidele ning aidata sisustada interjööri arvestades klientide erisoove. Luua juurde kolme aasta jooksul vähemalt 5 töökohta ning saavutada klientidega kauaaegsed ja usalduslikud suhted.

Äriturismi alused
thumbnail
9
docx

Klienditeenindus ja rahulolu

töötajad. · Töötajad peavad lisaks erialateadmistele ja ­oskustele valdama ka nn metatasandi oskusi ­ loovus , paindlikus ja kohanemisvõime. · Rahulolevaid ja lojaalseid kliente loovad mitte üksiktöötajad, vaid kõik organisatsiooni töötajad ja kogu organisatsiooni kultuur ( mis on märgistatud teeninduskultuuriga) Kvaliteetne teenindus 6. jaanuar 2013 · Esmamulje · Visioon · Teeninduskeel · Juhised · Käitumiskultuur Antud loetelu on mõeldud töötajate värbamisel. Teenindamisejuhend · Loo silmside ja naerata · Tervita iga külalist · Otsi külalisega kontakti · Paku kohest abi teenindamisel · Jälgi et su kehakeel oleks korrektne · Säilita maagilist külastuskogemust · Täna iga külalist Käitumiskultuur · Visioonid ja missioonid · Väärtushinnangud

Teenindus
thumbnail
7
odt

Fazer Referaat

Freddy Kriisa Fazer SISUKORD SISSEJUHATUS.............................................................................................3 FAZERI PAGARITÖÖSTUS EESTIS.........................................................4 FAZER AMICA..............................................................................................5 MISSIOON, VISIOON JA VÄÄRTUSED...................................................6 MAITSEELAMUSED....................................................................................7 KASUTATUD MATERJAL...........................................................................8 2 Freddy Kriisa Fazer SISSEJUHATUS Fazer Grupile pandi alus 1891

Pagar-kondiiter
thumbnail
45
docx

ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

Müüakse kliendile usaldust. Ettevõte peab kliendile tagama eelpool nimetatud kliendi eeldusi. Vastasel juhul me ei paku seda, mida klient eeldab ja ta läheb kellegi teise juurde, kelle peale ta saab loota. Kasutusel on „Opstar profit“ printsiip  Operatsioonide juhtimisel kasutatakse kindlaks määratud kliendi teekonda ja valitakse kõik töötajad ise ainult soovituste alusel.  Strateegilist juhtimist kasutatakse ettevõttes. Neil on missioon, visioon ja eristumine teistest. Missioon: ettevõtte mission on pakkuda kliendile parimat kvaliteetset tööjõudu, mis turul saada on. Iga töötaja peab endast andma 110% Visioon: tahatakse olla parimat kvaliteeti pakkuv lepingupartner laevaehituses. Tahetakse pakkuda parimaid ja usaldusväärsemaid töötajaid oma klientidele. Tahetakse, et klient helistaks neile esimesena, kui ta abi vajab.

äriprotsesside juhtimine
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

pöörame tähelepanu toidu maitsele, kvaliteedile ja tervislikkusele. Põltsamaa Felix'ist on tänaseks saanud üle 170 töötajaga piirkonna suurim tööandja ja maksumaksja. Täna valmistab ja turustab AS Põltsamaa Felix selliseid kõrgkvaliteetseid toiduaineid nagu AS Salvest on tegelenud hoidiste valmistamisega alates 1946.-st aastast, mis on andnud meile märkimisväärseid kogemusi ning loonud tugeva aluse toodete kvaliteedi ja stabiilsuse kindlustamiseks. Meie missioon on teha tarbijate elu maitsvamaks ja mugavamaks. Sellest tulenevalt oleme koos toiduäri parimate asjatundjatega valmistanud tooted, mis kindlustavad Teie rahulolu. Parim kodumaine köögivili on töödeldud ja pakendatud just Teile sobival moel. Mugav käitlus, püsivalt kõrge kvaliteet, tasakaalustatud maitse ja piisavalt pikk kasutusaeg on see, mida me oma toodete paketiga pakume. Oleme igati avatud Teie arvamustele ja ettepanekutele, et veelgi täiustada üldist tootevalikut.

Tööstuskaup
thumbnail
19
doc

Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel

Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel Kursusetöö Juhendaja: Henn Tarro Väimela 2009 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................................... 3 1. Ettevõtte üldiseloomustus................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 2. Väliskeskkonna analüüs...................................................................................................... 5 2.1 Põhitegurid...................................................................................

Organisatsioon-a juhtimine
thumbnail
8
docx

Turunduse alused

säilitamiseks pakume töötajatele erinevaid sportimisvõimalusi. · Peame meeles töötajate pere- ja isikliku elu tähtsamad sündmused ning korraldame mitmeid ühisüritusi (suvepäevad, jõulupeod, osakonnasisesed üritused). · Staazikamatele töötajatele pakume puhkust ja terviseedendust tervisekeskuses. · Ettevõtte silmapaistvamate töötajate tunnustamiseks valitakse igal aastal K&H Aasta Tegijad MISSIOON JA VISIOON MISSIOON Luua klientidele lisaväärtusi kujundades inimsõbralikku ja harmoonilist elukeskkonda. VISIOON Olla klientidele eelistatuim partner pakkudes usaldusväärseid lahendusi ning kvaliteetset teostust. Olla suunanäitajaks oma tegevusvaldkonnas: - panustades töötajate arengusse; - luues väärtusi omanikele; - kandes vastutust ühiskonna ees; - tõstes seeläbi nii klientide, töötajate, omanike kui ühiskonna kindlustunnet tuleviku ees. VÄÄRTUSED

Majanduse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun