Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Klienditeekond (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris

Klienditeekond


Külastuseelne faas:
  • Info kogumise faas ( võib kesta aastakümneid, kuni kogu elu)
  • Informatsiooni otsimine( internet , reisibürood, küsitlen inimesi- kus käinud, loen teadmike). Võtan arvesse oma eelnevad majutus elamused (palju raha jne) ja sõprade soovitusi .
  • Hakkan broneerima ( internet , helistamine)- teen konkreetse tellimuse ja saan vastu info. Broneerin selle koha, mis vastab minu soovidele- sõltub kiirusest, ootusest soovidest, vastuse täpsusest.
  • Teekond ettevõttesse ( millega sõitsin, lendasin, kuidas kohale sain, kuidas kättesadav, maja, ümbruskond)

Sisseregistreerimine
  • Esmamulje loomine (kestab 5 sekundit- kuni toimetamiseni) on väga oluline, mis teda ootab paremal ( suur osa inimesi on paremakäelisi ja vaatab kohe paremale). Esimese 5 sekundi jooksul silmside ja kontakt (kindlalt TEENINDAJA poolne!!!). Tekib ootuse ja turvatunde.
  • Sisseregistreerimise teenindus (formaalsed, registreerimise leht, isiku kindlaks tegemine, inimene on eriti tundlik!!!). Võta inimeselt stress maha, rahulikult täita lasta, pakud talle juua (kohv, tee, mahl ). Eriti tundlikud on PÜSIKLIENDID!!! Oluline on kliendi isikuandmete dokumendi kohene korrastamine!! ( nt kausta, kappi- riiul - lukku). Et ei jää ripakile.
  • Info jagamine (söök, uksed lahti, võtmete andmine) infot ei tohi vähe anda ja kui inimene on valmis infot koguma, võib anda rohkem. Vajalik!!! Võtmed peavad olema nii, et kliendid ei näe, kus võtmed on. Turvalisus enne kõike. Turvamist vajavad esemed võib jätta sheiffi.
  • Klient tuppa ( võib olla portjee või inimene läheb ise, kuid siis on vajalikud juhised!!! Reguleerige radiaatorit, põrandakütet- kuidas see kõik käib jne. Kui on portjee, siis näitab tema.

Teenuse tarbimine


Sellest hetkest, kui saab võtme ja kui toob tagasi võtme.
On oluline, et töötaja teretab ja kui kliendi olek on selline, et soovib suhelda,
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Klienditeekond #1 Klienditeekond #2 Klienditeekond #3 Klienditeekond #4 Klienditeekond #5 Klienditeekond #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 64 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marija2 Õppematerjali autor

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

4
doc
Kliendi teekond
2
docx
Klienditeekond
66
doc
Klienditeenindus
2
rtf
Klienditeenindus
27
doc
Klienditeenindus
13
doc
Klienditeeninduse konspekt
4
pdf
Klienditeekonna analüüs
6
docx
Klienditeekond asutuses Sirius



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun