Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lapse areng ja arvuti (4)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuid kas see on ka valik?

Lõik failist




LAPSE ARENG JA ARVUTI
Referaat



Tallinn 2009
SISUKORD
Sissejuhatus…………………………………………………………………………………3
1. Lapsed ja arvuti…………………………………………………………………………..5
2. Laps-vanem-arvuti…………………………………………………………………….....8
3. Hariduse kvaliteet………………………………………………………………………11
Kokkuvõte…………………………………………………………………………………12
Kasutatud allikad………………………………………………………………………….14




SIssejuhatus
Lapse arengule on väga olulised vanemate naeratus, puudutused , hääl. Kõneleda võiks lapsega nagu täiskasvanutega vesteldes, mitte mingi luta-pluta. Kuidas muidu laps õigesti kõnelema õpib? Oluline on hääl, millega lapsega räägitakse. Vali või sõjakas hääl lapse arengut positiivses suunas ei mõjuta, nagu multifilmides sageli olema kipub. Lapsel on vaja kuulda teise inimese kõnet selle kõigis nüanssides, mis tulenevad vastastikusest suhtlemisest.
Tänapäeval peetakse lihtsaks variandiks suunata laps televiisori või
Vasakule Paremale
Lapse areng ja arvuti #1 Lapse areng ja arvuti #2 Lapse areng ja arvuti #3 Lapse areng ja arvuti #4 Lapse areng ja arvuti #5 Lapse areng ja arvuti #6 Lapse areng ja arvuti #7 Lapse areng ja arvuti #8 Lapse areng ja arvuti #9 Lapse areng ja arvuti #10 Lapse areng ja arvuti #11 Lapse areng ja arvuti #12 Lapse areng ja arvuti #13 Lapse areng ja arvuti #14 Lapse areng ja arvuti #15 Lapse areng ja arvuti #16
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-10-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Anna Kalamees Õppematerjali autor
Referaat teemal Lapse areng ja arvuti. Kuidas arvuti kasutamine mõjub lapse arengule.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
pdf

Koolilaste tervis ja selle edendamine ühtses koolitervise süsteemis

Tugevasti väljakujunenud lühi- ja kaugnägevus on haiguslikud seisundid. Lühinägevus (müoopia) hakkab tavaliselt arenema 4.-5. klassis ning tõuseb 4 esikohale keskkooliõpilaste hulgas. Ligi 25% abiturientidest astub ellu nägemishäirega. Kuulmis- ja nägemishäired on vaja avastada õigel ajal, et kaasaegsete ravi- ja rehabilitatsiooni meetoditega tagada lastele võimalikult normaalne areng. Koolitervishoiusüsteemil on oluline roll lapsevanemate teavitamisel õpilaste nägemislangusest, sest väga suur osa nimetatud häireid avastatakse algklasside õpilastel. Õigel ajal korrigeeritud nägemisteravus on otseselt seotud õpilase tervise ja õppetulemustega. Sagedamini pöörduvad õpilased tervishoiutöötajate poole seoses väsimuse, peavalu, kõhuvalu ja masendusega. 2008. a koostatud kooliõpilaste tervisekäitumise raporti andmetel

Psühholoogia
thumbnail
13
doc

Meedia kui kasvatusprobleem

MEEDIA KUI KASVATUSPROBLEEM Referaat kasvatusteadusest Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. MEEDIA ROLL LAPSE ELUS....................................................................................4 1.1 Laps ja televiisor......................................................................................................4 1.2 Laps ja arvuti...........................................................................................................6 2. MEEDIAKASVATUS..................................................................................................9 KOKKUVÕTE................................................................................................................11 KASUTATUD KIRJANDUS..........................................................................................12

Internetipsühholoogia põhiprobleemid
thumbnail
6
rtf

Arvuti ohutus

Merilin Viigimäe ARVUTI OHUTUS Uurimustöö Juhendaja: Pärnu 2010 SISUKORD ARVUTI OHUTUSED 1. Lapsevanemad ja hooldajad.................................................................................................. 2. Eale vastav ohutu kasutus..................................................................................................... 2.1 Nooremad kui 7-aastased.............................................................................................. 2.2 7-9-aastased..................................................................

Arvuti õpetus
thumbnail
12
docx

Arvutisõltuvus

Estonian Business School Turundus ja kommunikatsiooni õppetool ARVUTISÕLTUVUS Kursusetöö *** Õppejõud Jaan Ennulo Tallinn 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus Raal või kompuuter, kuid siiski tuntuma nimetusega arvuti, on oma otstarbelt tehete sooritamiseks. Arvutit võib kirjeldada kui masinat, mille abil on võimalik arvutada ning teha seda kordades kiiremini kui inimene suudaks. Arvutit võib ka nimetada elektroonika seadmeks, mille ülesanne on tehete sooritamine, olgu selleks taskukalkulaator, nutitelefon või ka tahvelarvuti. Raal on tavakasutaja, ehk inimese jaoks midagi palju enamat kui lihtsalt tehete sooritaja. Arvuti kaudu me tõhustame

Psühholoogia
thumbnail
7
docx

Meedia roll õpilaste elus

kõige populaarsem. Materjali leidmiseks koostasime küsitlused ja uurisime internetis infot selle teema kohta. Meetod. Töö käik Et teada saada mis klassid missugust meediat eelistavad, pidime tegeme küsitlused. Algul tegime küsitlused paberil ja jagasime 8ndatele klasside õpilastele, et nemad küsitluse ära täidaksid. Hiljem tegime ka interneti küsitluse, kus vastas üle 60 õpilase. Vaatasime ka mida peab jälgima arvuti kasutamisel ja kuidas mõjub arvuti kasutamine tervisele. Pideva õpitegevuse käigus, ei tohiks ekraani jälgimise kestus ületada: · 1.-3. klassini 15 minutit; · 4.-7. klassini 25 minutit; · 8.-12. Klassini 30 minutit. Arvutiga töötamisel peab õppija: · Teadlikult silmi pilgutama, et ei tekiks sarvkesta kuivamist ning sellest tingituna silmade väsimus- ja kuivustunnet. · Peab töötama õiges kehaasendis · Vähemalt 30 minuti järel tehakse töötamispaus umbes 3-4 minutiks.

Referaadid
thumbnail
24
doc

TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE

Mõni aeg hiljem avastasin nad jälle seda sama mängu mängimas. Tol hetkel ei osanud ma vist leida parimaid sõnu selgitamaks, et nii päris ei tehta. Veel on mul tuua näide lapsest kes teab täpselt mis päeval mis seriaal on ja seda kõike kellaajaliselt. Õhtuti ema tulekul küsib ta alati, kas täna on see seriaal. Kohmetunult vaatab siis ema minu poole ja üritab selgitada, et ega ta ei luba tegelikult seriaale vaadata ja kui siis on ta ise kõrval ja selgitab. Lapse käitumisest aga on aru saada, et tegelikkuses on laps vaadanud kõiki neid seriaale ja teab täpselt toimuvast. Üheks valiku põhjuseks võiksin veel välja tuua seiga, kus sattusin lugema Perefoorumist reklaami mõjust ja sellest, kuidas reklaammuusika paneb lapsed ennast kuulama ning kuna see haakus minu käsitletavaga, siis sooviks oli see kindlasti töösse kaasata. 4 2. TELEMEEDIA TULEK 1884

Pedagoogika
thumbnail
6
docx

Laps ja internet

Mitte üksnes küsida, kus sa käisid ja mis sa tegid, vaid ka uurida, miks see tore oli ja kuidas see välja nägi. Laps peab tunnetama, et vanem on huvitatud, ja läbi sellise lihtsa vestluse saab ka vanem hästi aru, kas on põhjust muret tunda. Missugune on aga see kanal, kus laps saab igal ajahetkel vastuseid just teda huvitavatele küsimustele, ilma, et ta kedagi häbenema peaks? Loomulikult on see Internet. Internet tähendab lapse jaoks eelkõige vabadust. Vabadust igal ajal minna laia maailma ning otsida vastuseid teda huvitavatele teemadele. Enam pole vaja kedagi tülitada, häbeneda ning saadavad vastused ei jää ühekülgseks. Internet annab tootjatele uue võimaluse pakkuda informatsiooni, meelelahutust ja äriteenuseid sellisel kujul, nagu see neile endile kasulikum on. Infot internetti üles pannes arvestatakse inimeste keskmist haritust, mistõttu lastel on sellest arusaamine keeruline ja mõistmatuse

Pedagoogika
thumbnail
21
doc

Internet täna maailmas

Keegi, kes ,,mängust" aru ei saa Ohud lastele internetis Küberkiusajad Nagu igal mänguplatsil nii ka siin leidub piisavalt neid, kellele pakub naudingut teiste kiusamine. Seda teevad ühtmoodi nii poisid kui tüdrukud nii lapsed kui täiskasvanud. Failijagamise väärkasutus Failide allalaadimine on tihti seotud kellegi autoriõiguste rikkumisega, kuid veel olulisem on, et halvasti valitud eritarkvara korral teete te oma arvuti avatuks kõikvõimalikele väärkasutustele Privaatsuse rikkumine Lapsed võivad tihti avaldada veebivormides ja avalikel lehtedel informatsiooni, mis võib omada negatiivseid tagajärgi mitte ainult nende vaid ka teie jaoks. Ebameeldiv sisu Laste huvi maailma võimaluste vastu võib neid kokku viia infoga, mis nende alateadvust ja psüühikat mõjutama hakkab Väärkohtlejad Internet on koht kus paljud pedofiilid on leidnud endale võimaluse ohvri leidmiseks (Kalev Pihl-i veebiloengud, 26.02

Ainetöö




Kommentaarid (4)

pb profiilipilt
pb: Natukene abiks ikka.
01:22 02-12-2013
kiicu27 profiilipilt
kiicu27: Enam vähem asjalik
23:56 19-02-2012
plikake1990 profiilipilt
plikake1990: täitsa hea
20:12 18-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun