Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kulusäästlik mõtlemine (Lean thinking) (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON KULUSÄÄSTLIK MÕTLEMINE?
  • MIS ON KULUSÄÄSTLIK MÕTLEMINE?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #1 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #2 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #3 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #4 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #5 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #6 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #7 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #8 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #9 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #10 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #11 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #12 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #13 Kulusäästlik mõtlemine-Lean thinking #14
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-04-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katrinza Õppematerjali autor
Hinne 5.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
26
docx

Kulusäästlik mõtlemine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Kulusäästlik mõtlemine Koostas: Annika Niidas Juhendaja: lektor Tarvo Niine Tallinn 2015 Sisukord Sissejuhatus............................................................................................................3 Mis on kulusäästlik mõtlemine?............................................................................4 Kulutüübid.........................................................................................................5 Kulusäästliku mõtteviisi printsiibid...................................................................6 Ajalugu...................................................................................................................8

Ärilogistika
thumbnail
16
pdf

Kulusäästlik mõtlemine - Lean thinking – ja just-in-time tootmine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Kulusäästlikmõtlemine-Lean thinking­jajust-in-timetootmine Referaat aines "Ärilogistika" TMJ0030 Õppejõud : Tarvo Niine Tallinn 2017 Sisukord Sissejuhatus .................................................................................................................. 3 1. Kulusäästlik mõtlemine ........................................................................................ 4 1.1 Ajalugu .........................................................................................................................4 1.2 Kulusäästliku mõtlemise printsiibid .............................................................................5 1.3 Lean tootmise näited ......................................................................................................8 1.3

Ärilogistika
thumbnail
18
docx

OPERATSIOONIJUHTIMISE EKSAM

järgi. 11. Tarneahela juhtimine – tarneahela juhtimise erinevad strateegiad, milleks midagi kasutada? Tarneahela juhtimine on omavahel üles- ja allapoole seotud organisatsioonide juhtimine läbi protsessi, mis toodab väärtust lõpptarbijale toodete ja teenustega. Tarneahela haldamine on seotud informatsiooni liikumise ning toodete ja teenuste vooluga. Enamlevinud tarneahela strateegiad: LEAN – nõudlus on stabiilne ja ennustatav, toodangu sortiment on stabiilne ning ei ole väga lai, sisaldab vähe muudatusi, tarneajad ja hind on stabiilne. LEAN ehk kulusäästlik tarneahel. Funktsionaalne (planeeritav, vähe muutusi, väike sortiment, stabiilne hind, madal kasum) ja efektiivne (stabiilne tarneaeg, suured kogused, suur laoväärtus, kuluefektiivne)AGILE- kiire reageerimisvõime nõudluse muutustele, lühikesed tarneajad, lai toodangu sortiment. AGILE ehk

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

.........17 29.KUIDAS MÕÕDETAKSE KLIENDITEENINDUST (VÄHEMALT 5)?............17 30.MILLINE ON 7Õ REEGEL?............................................................... 18 31.MIDA TÄHENDAB PERFEKTNE TELLIMUS (KLIENDITEENINDUSES)?....18 32.MIS ON AJA KOMPRESSIOON?........................................................ 18 33.MIS ON NÕUDLUSAEG, LÄBIMISAEG JA LÄBIMISAJA LÕHE?...............18 34.MIDA KUJUTAB ENDAST EDASILÜKKAMINE EHK POSTPONEMENT?....19 35. MIS ON LEAN EHK „AEG ON RAHA“ TOOTMISE PÕHIMÕTE?.............19 36.MIS ON PAINDLIK TOOTMISSÜSTEEM EHK TOYOTA TOOTMISSÜSTEEM? ........................................................................................................ 20 37.PAINDLIKUD ETTEVÕTTED VS TRADITSIOONILISED MASSTOOTMISE ETTEVÕTTED..................................................................................... 21 38.MIS ON JIT TOOTMISSÜSTEEM?...................................................... 22 39.MIS ON KANBAN?..

Baaslogistika
thumbnail
2
doc

Logistika 2 kontrolltöö

Kogukulude arvestamine tarneahelas 1)makroekonomika tasend (tooaine, turu, tööjõu paiknemise ja regiooni majanduskeskkond 2)mikroekonoomika tasend (toode, tehnoloogia,teenuste arendusprotsessi juhtimine, ettevõtte tasand) 3)indiviidi tasend (personaalne inovatsioonvõimekus, huvitatavus) Ettevõttes tuleb tegeleda 3 valdkonna juhtimisega 1)finantsjuhtimine ­ raha juhtimine 2)tootmise juhtimine 3)turundusjuhtimine ­ vastab müügi eest Süstemaatiline mõtlemine tähendab, et terviku mõistmiseks ei piisa ainult Log. Süsteeme, koostiselementide tuvastamisest, vaid tuleb mõista ka koostiselementide suhteid ja seoseid Lean, kultuur ja mõtlemine: Lean filosoofia tuleneb toyota tootmis süsteemist. Lean on kulusäästlik protsess, või tootmine, täita klientide nõudlusi minimaalse kulude, või vahenditega Muuda=raiskamine tekkib: 1) ületootmine ­ valmistati toodet millel puudub tellimus

Logistika
thumbnail
4
pdf

Tarneahela juhtimine eksamiküsimused vastustega

Puhvris ootel olevatele töödele tuleb anda teostamise järjekord ehk prioriteet. x Nöör on info edastamise ja protsessi juhtimise süsteem, mis tagab kogu süsteemi allutatuse piirangule. Antud juhul annab see teada, millisesse protsessi ossa (puhvrisse) on tekkinud kiirete ootel tööde kuhjumine või kus on puhvri sisu vähenenud normaalse piirini. 11. Kas õige või vale (märkige Õ või V, kui vale, siis parandage). (8p) x LEAN mõtteviisile ja sellest lähtuvale juhtimise pandi alus toiduainetööstuses. (V ­ Toyotas) x Wilsoni valemiga leitakse matemaatiliselt parim lähiaja nõudluse prognoos. (V ­ optimaalseim tellimiskogus) x ,,Kuue sigma" lähenemise üheks juhtmõtteks on, et kvaliteedi defineerib tehnoloogia tegevusliides. (V ­ klient) x DMAIC tsükkel (define ­ measure ­ analyze ­ improve ­ control) on formaliseeritud viis tööjõu juhtimiseks tööstusettevõttes

Tarneahela juhtimine
thumbnail
74
docx

Ärilogistika konspekt

Kaks tarneahela põhiliiki: säästlik (lean) ja nobe (agile) Säästliku (kerge) tarneahela põhieesmärgiks on toimimine minimaalsete kuludega, et saada toote võimalikult madalat müügihinda. Nobeda tarneahela põhijooneks on paindlikkus, võime kiiresti reageerida pidevalt muutuvale nõudlusele. Toote madala müügihinna asemel keskendub nobe tarneahel eelkõige klienditeenindusele ehk suure tarnesuutlikkuse tagamisele ja tellimuste täitmise kiirusele. LEAN kujunes välja Toyota tootmissüsteemist (TPS). Lipukiri: “Add nothing but value!” Keskendub iga operatsiooni üle vaatamisele ressursside (raha, aeg, töötajad, tehnika) kulu aspektist. Pidev ratsionaliseerimine, et parandada efektiivsust – vältida raiskamist, tagada lühim läbimisaeg, väiksed varud ja kogukulud. AGILE ehk nobeda logistika märksõnad: pakkuda parimat igas olukorras, kliendi fookus,

Ärilogistika
thumbnail
76
docx

Ärilogistika- eksamimaterjal

Säästliku (kerge) tarneahela põhieesmärgiks on toimimine minimaalsete kuludega, et saada toote võimalikult madalat müügihinda. Nobeda tarneahela põhijooneks on paindlikkus, võime kiiresti reageerida pidevalt muutuvale nõudlusele. Toote madala müügihinna asemel keskendub nobe tarneahel eelkõige klienditeenindusele ehk suure tarnesuutlikkuse tagamisele ja tellimuste täitmise kiirusele. LEAN kujunes välja Toyota tootmissüsteemist (TPS). Lipukiri: “Add nothing but value!” Keskendub iga operatsiooni üle vaatamisele ressursside (raha, aeg, töötajad, tehnika) kulu aspektist. Pidev ratsionaliseerimine, et parandada efektiivsust – vältida raiskamist,

Ärilogistika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun