Kuid kindlasti ei saa väita, et sel juhul oleks osa meediakanaleid tarbetud ja reklaamikommunikatsioonis väheefektiivsed. Kõik brändi tuntuse ja hoiakute, erinevate loovlahendite mäletamise järeluuringud on endiselt aktuaalsed. Kuid kindlasti ei saa kirjeldada reklaami mõju kui mingit lineaarset protsessi. (5: Hanno Kindel, Media Housei arendusdirektor). SOOVITUSKOMMUNIKATSIOON Soovituskommunikatsioon on võimas vahend tarbija mõjutamiseks, kuid toimemehhanismides pole ühtset arusaama. Levinud on müüt, et enamlevinud on negatiivne soovituskommunikatsioon (NSK) samas kui positiivset soovituskommunikatsiooni (PSK) levitavad tarbijad oluliselt vähem. Robert Easti uuringud aga näitavad vastupidist tendentsi. Positiivne soovituskommunikatsioon on ligi kolm korda enam leviv kui negatiivne soovituskommunikatsioon