Mis veebilehti külastad? Anna Teada Sulge
Facebook Like
Küsitlus


Enesekäitumise muutmine (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
MAINORI KÕRGKOOL






ENESEKÄITUMISE MUUTMINE
Kodutöö






Juhendaja : Kaidi Kiis



TALLINN 2010
Sissejuhatus
Tänapäeval ei leidu naljalt kedagi, kes oma kehakaaluga rahul oleks. Mina pole samuti rahul.
Seega hakkan muutma oma söömisharjumusi ja kavatsen kaalus alla võtta.
Toitumistavade tervislikumaks muutmisel oleks esmane ülesanne toiduportsjoni vähendamine, teine samm rasvahulga kahandamine ning kolmas söögi valmistamisel kasutatavate rasvade vähendamine. Oluline on süüa teatud intervallide järel, sest see tagab organismile pideva energia juurdevoolu ning hoiab seedeelundeid püsivalt töökorras. Oluline on ka söömisele keskenduda ja manustada toitu võimalikult aeglaselt. Kiiresti ahmides võib kergesti süüa liiga palju ja eneselegi märkamatult saab kõht ülemäära täis.
Dieediks valmistumine
Juba kaua on vaieldud selle üle, milline on parim viis kaalus alla võtmiseks ja saavutatud kaalus püsimiseks. Järgnevalt toon välja mõned faktid.
Süües rohkem kui vaja, võttame me kaalus juurde. Vajaliku päevase energiakoguse kehas toimuvate protsesside käigus hoidmiseks määrab ära Meie keha ainevahetuse kiirus puhkeolekus . Seda nimetatakse ainevahetuse basaalkiiruseks.
Keskmine ainevahetuse basaalkiirus sõltub Meie pikkusest, kaalust ning kehaehitusest.
Lihased aitavad kaalus alla võtta. Mõistliku dieedi ja kehaliste harjutuste kombineerimine aga mitte ei aita suurendada lihasmassi ning tõsta lõtvunud lihaste toonust, vaid kiirendab ka ainevahetust ning aitab seega ära põletada suurema hulga kaloreid , ükskõik mida Me ka ei teeks.
Lõpetada nälgimine ja hakkata sööma. Süües viis korda väikestes kogustes , põletame Me ära rohkem kaloreid kui süües sama hulga toitu kolme suurema söögikorrana.
Alustamine
Kõigepealt vaatasin ma ennast ilma riieteta hoolikalt läbi. Leides kumerusi valedel kohtadel, ütlesin endale, et varsti on neist järel vaid mälestused.
Järgmiseks kaalusin end. Otsisin välja oma vanu pükse,
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Vasakule Paremale
Enesekäitumise muutmine #1 Enesekäitumise muutmine #2 Enesekäitumise muutmine #3 Enesekäitumise muutmine #4 Enesekäitumise muutmine #5 Enesekäitumise muutmine #6 Enesekäitumise muutmine #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-08-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 80 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor veronja20 Õppematerjali autor

Lisainfo

dieedi pidamine
hinnatud 5-ga

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

12
docx
Enda tervislikukäitumise muutmine
652
pdf
Asjaajamise alused
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
29
doc
Rasedate ja imetavate emade toitumissoovitused
62
doc
Toiduained
45
docx
KÕIK OLULINE TERVISLIKUST TOITUMISEST
98
docx
Kogu keskkooli bioloogia konspekt
31
docx
Toiduvalmistamise alused





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun