EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ärijuhtimise õppekava Regina Krukovskaja Enesejuhtimise teadmiste kasutamine ühe olulise eesmärgi saavutamise tõhustamisel. Iseseisev töö Juhendaja: Piret Einpaul, MSc Tallinn 2020 1 Sissejuhatus Eesmärk: Saavutada Euroopa Meistrivõistlustel Kulturismis ja Fitnessis medali koht bikiinifitnessi kategoorias kuni 158 cm Mai kuus 2021 Valisin endale just selle eesmärgi, sest selle saavutamine on minu jaoks väga oluline ja motiveerib mind tegutsema. Antud eesmärk on väga konkreetne: Saavutada Euroopa Meistrivõistlustel Kulturismis ja Fitnessis medali koht bikiinifitnessi kategoorias kuni 158 cm Kevadel 2021. Väga selgelt mõõdetav ja kindla tä
EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ärijuhtimise õppekava Regina Krukovskaja Enesejuhtimise teadmiste kasutamine ühe olulise eesmärgi saavutamise tõhustamisel. Iseseisev töö Juhendaja: Piret Einpaul, MSc Tallinn 2020 1 Sissejuhatus Eesmärk: Saavutada Euroopa Meistrivõistlustel Kulturismis ja Fitnessis medali koht bikiinifitnessi kategoorias kuni 158 cm Mai kuus 2021 Valisin endale just selle eesmärgi, sest selle saavutamine on minu jaoks väga oluline ja motiveerib mind tegutsema. Antud eesmärk on väga konkreetne: Saavutada Euroopa Meistrivõistlustel Kulturismis ja Fitnessis medali koht bikiinifitnessi kategoorias kuni 158 cm Kevadel 2021. Väga selgelt mõõdetav ja kindla tä
EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ärijuhtimise õppekava Regina Krukovskaja Enesejuhtimise teadmiste kasutamine ühe olulise eesmärgi saavutamise tõhustamisel. Iseseisev töö Juhendaja: Piret Einpaul, MSc Tallinn 2020 1 Sissejuhatus Eesmärk: Saavutada Euroopa Meistrivõistlustel Kulturismis ja Fitnessis medali koht bikiinifitnessi kategoorias kuni 158 cm Mai kuus 2021 Valisin endale just selle eesmärgi, sest selle saavutamine on minu jaoks väga oluline ja motiveerib mind tegutsema. Antud eesmärk on väga konkreetne: Saavutada Euroopa Meistrivõistlustel Kulturismis ja Fitnessis medali koht bikiinifitnessi kategoorias kuni 158 cm Kevadel 2021. Väga selgelt mõõdetav ja kindla tä
ÕPETAJARAAMAT laste töölehtede juurde 2006 Projektijuht: Urmo Reitav, Tartu Ülikooli Narva Kolled Koostajad: Liivi Aleksandridi, Irina Aru, Elviira Haukka, Ingrid Härm, Inguna Joandi, Margit Kaljuste, Natalja Lunjova, Lea Maiberg, Ülle Peedo, Margarita Raun, Maibi Rikker Toimetajad: Merit Hallap, Anu-Reet Hausenberg, Lydia Pihlak, Kristi Saarso Trükise koostamist ja väljaandmist on rahastanud Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutuse Haridusprogrammide Keskus Autoriõigus: Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutus ISBN AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 e-post: [email protected] http://www.atlex.ee Tasuta jaotatav tiraa Õpetajaraamat SISUKORD Sisukord 3 Eessõna 6 1. Sissejuhatus
Türi Ühisgümnaasium TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS Uurimistöö Koostaja: Liisa Kuuskler 11LR Juhendaja: Leelo Kivirand Türi 2015 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.TEOREETILINE ÜLEVAADE.................................................................................... 5 1.1.Taani kuningriigi kultuur ja eluolu..................................................................5 1.3. Võimalused Taani õppima suundumiseks.....................................................9 2. UURIMUS.......................................................................................................... 12 2.1. U
DEPRESSIOON 1. Sissejuhatus Depressioon on piinav. See on võimetuks tegev haigus, mis tabab igal aastal miljoneid inimesi, tekitades tohutut ahastust, segades argitoimetusi, perekonnaelu ja tööd, suurendades kehaliste haiguste ohtu ning viies vahel koguni enesetapule. Ometi on depressioon täiesti ravitav haigus, nagu ma käesolevas raamatus selgeks teen. Paraku ei saa enamik depressioonis inimesi mingit ravi ega teagi, et abi on täiesti kättesaadav. Üks depressiooni piinavamaid aspekte on abitus- ja jõuetustunne, mis masenduses inimesi sageli valdab. Võib-olla tunnete end olevat lõksus, võimetu üle saama hirmsast meeleheitest ja lootusetusest. Võimalik, et sõbrad, kes teie pärast muretsevad, üritavad teil tuju tõsta, öeldes: "Küll see üle läheb... Leia kõigest midagi head..." Enamjaolt ei suuda se
I. Esimest korda elus Indrek tundis end tõesti üksikuna, mahajäetuna ja nagu maailmast eraldatuna, niipea kui vagunirattad hakkasid põrisema, tagudes mingisugust tundmatut takti. Kogu minevik tõmbus millegi pärast Vargamäele kägarasse kokku ja muutus nagu unenäoks, muinasjutuks, peaaegu olematuks. Mis olnud, tundus kõik tähtsusetuna; mis tulemas, nii tähtsana ja suurena, et tal puudus alles peaaegu igasugune sisu. Ta oli endalegi võõras selles võõras ümbruses. Võhivõõrad inimesed kiilusid ta vaguninurka. Ainuke lohutus, et võis aknast välja vahtida, kus vilksatasid mööda valgete kannudega traate kandvad postid lagedal või poolraagus põõsaste vahel, niidud aedadest piiratud heinakuhjadega, metsad, sood, rabad, viljarõukudega tipitud põllud. Siin-seal kirju kari, tule ääres seisev karjapoiss ja koer, kes sibas põriseva rongiga kaasa, kadudes mahalangevasse vedurisuitsu. Aga need tuttavadki asjad jätsid külmaks ja ei äratanud huvi. Valitses mingisugune h
Tom Sawyeri seiklused EESSÕNA Suurem osa siin raamatus kirjapandud seiklustest on tõesti juhtunud; mõned nendest on mu enda elamused, teised poiste omad, kes olid mu koolivennad. Huck Finn on võetud elust; Tom Sawyer samuti, kuid mitte üksikisiku järgi; ta on kombinatsioon kolme poisi karakteristikast, keda ma tundsin, ja kuulub seepärast arhitektuuri segastiili. Ebausk, mida siin on puudutatud, valitses läänes üldiselt laste ja orjade hulgas selle loo ajajärgul, see tähendab, kolmkümmend või nelikümmend aastat tagasi. Kuigi mu raamat on mõeldud peamiselt poiste ja tüdrukute meelelahutuseks, loodan, et seda ei lükka tagasi ka mehed ja naised, sest minu plaani kuulus püüda täisealistele meeldivalt meelde tuletada, mis nad olid kord ise, kuidas nad tundsid, mõtlesid ja rääkisid ja missugustest kummalistest ettevõtetest nad mõnikord osa võtsid. 1. P E A T Ü K K «Tom!» Ei mingit vastust. «Tom!» Mingit, vastust. «Huvitav, kus see poiss peaks olema. Kuule, To
Kõik kommentaarid