Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Elektriautod (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Elektriautod #1 Elektriautod #2 Elektriautod #3 Elektriautod #4 Elektriautod #5 Elektriautod #6 Elektriautod #7 Elektriautod #8 Elektriautod #9 Elektriautod #10 Elektriautod #11 Elektriautod #12 Elektriautod #13 Elektriautod #14 Elektriautod #15 Elektriautod #16 Elektriautod #17 Elektriautod #18 Elektriautod #19 Elektriautod #20 Elektriautod #21 Elektriautod #22
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-08-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lotatimmu Õppematerjali autor
ELEKTRIAUTODE EHITUS, TEHNILISED NÄITAJAD JA ARENGUPERSPEKTIIVID. ELEKTRIAUTODE LAADIMINE. AKUTÜÜBID. ELEKTRI- JA SISEPÕLEMISMOOTORIGA AUTO KULUDE VÕRDLUS. KAS ELEKTRIAUTO VÕIDAB TAVAAUTO?

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
pptx

Elektriauto

Elektriau to Elektriauto · Elektriauto on auto, mis liigub elektrimootori jõul. · Elektriautot käitab üks või mitu elektrimootorit, mille toiteallikad on autol paiknevad akud või kütuseelemendid. Ajalugu · Leiutati enne sisepõlemismootoriga sõidukeid. · Kuni 20. sajandi algusaastateni olid elektriautode valduses maismaal liikumise kiiruserekordid. · 20. sajandi saabumisel oli 38% ameerika autodest elektriautod. · Elektriautode müügi tipp oli 1912. aastal. · Seoses odava nafta üleküllusega jäid elektriautod tagaplaanile. · 1970. aastatel toimunud ülemaailmne energiakriis suurendas taas üldsuse huvi elektriautode vastu. 30 minutit, tavalaadimisega 8-10 Plussid Miinused tundi

Autoõpetus
thumbnail
58
pptx

LAEVA ELEKTRIAKUD 2

Fourth level Fifth level NiMH AKU ­ tavakasutuses AA-gabariidis Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level NiMH AKU ­ elektriauto akuelement läbilõikes Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level NiMH AKU ­ suure võimsuse tarbijatele Click to edit Master text styles Second level

Kategoriseerimata
thumbnail
20
docx

ENERGIAALLIKAD MAISMAATRANTSPORDI ARENGUS

paiska keskmiselt õhku rohkem kui 130 g/km (11, lk 244). Elekter Elektriautod olid populaarsed 19. sajandi keskpaigast kuni 20. sajandi alguseni. Järgnenud sisepõlemismootorite areng lükkas elektriautode kasutuse pikaks ajaks tahaplaanile. 1970-80 aastate energiakriis tõstatas aga taas diskusiooni elektriautode kasutuselevõtust (7). Kuni 20. sajandi algusaastateni olid elektriautode valduses maismaal liikumise kiiruserekordid. 20. sajandi saabumisel oli 38% ameerika autodest elektriautod. Elektriautode müügi tipp oli 1912. aastal. Seoses odava nafta üleküllusega jäid elektriautod tagaplaanile. 1970. aastatel toimunud ülemaailmne energiakriis suurendas taas üldsuse huvi elektriautode vastu (5). Elektriauto plussid: auto ei saasta keskkonda, väiksem müra, ei vaja käigukasti, väike energia- ja sõidukulu (15 kWh/100 km ehk u 1 /100 km), elektriauto ei vaja liiklusummikus energiat ega

Ajalugu
thumbnail
7
odt

BMW i3

........................................................6 VIIDATUD ALLIKAD........................................................................................................................7 2 1. BMW I3 ÜLEVAADE BWW i3 hakati seeria tootma 2013. aastal ja seda on eelmise aasta seisuga toodetud 100 000 tükki. BMW i3 standard versiooniks on elektriauto, kuid sellele võib lisada ka bensiinitoitel töötava generaatori, mis ei lase akudel tühjaks joosta, kuid ei ole ühendatud jõuülekandega. Viimane on pistikuhübriid täiendnimega Rex. [1] BMW tehases kasutatakse taastuvat energiat ning ka autos endas on kasutust leidnud taaskasutatud materjale. Auto konstruktsioonis on rohkelt alumiiniumist ja süsinikplastist detaile, et kompenseerida küllaltki raske (230 kg) akupaagi massi. Ainult elektrimootoriga i3 kaalub tühjalt

Mootori elektroonika
thumbnail
15
doc

Akud ja Kuivelemendid

Akud ja Kuivelemendid REFERAAT 02.03.2008 1 SISUKORD 1...................................................................................Tiitel Leht 2....................................................................................Sisukord 3...........................................................................................Akud 3....................................................................Kuidas aku töötab 3......................................................Primaar- ja Sekundaarelemendid 4............................................................................................Aku ehitus 4....................................................................................................Anum 5....................................................................................................Võred 5..........................................................................Aktiivainega

Elektrotehnika
thumbnail
11
doc

Akud ja Kuivelemendid

Akud ja Kuivelemendid AKUD Akud on elektriseadmed, mis on ette nähtud elektrienergia salvestamiseks selle hilisema kasutamise eesmärgil. Elektrolüüdi tüübi järgi jagatakse akud kahte suurde rühma: happeakud ja leelisakud. KUIDAS AKU TÖÖTAB Kui panna kaks elektrit juhtuvat materjali (elektroodi) elektrit juhtivasse lahusesse (elektrolüüti), saab üks neist pluss- ja teine miinuslaengu. Elektroodide elektrolüüdist kõrgemale ulatuvaid otsi nimetatakse pluss ja miinusklemmideks ning kogu komplekti nimetatakse elemendiks. Klemmide juhtmetega ühendamisel tekib selles plussklemmilt miinusklemmile suunatud elektrivool. Klemmidevaheline potentsiaalide erinevus ehk elektriline pinge sõltub elektroodide ja elektrolüüdi materjalist ja seda mõõdetakse voltides. PRIMAAR- JA SEKUNDAARELEMENDID PRIMAARELEMENDID Taskulambi patarei kooseneb elemendi keskel paiknevast plusslaenguga süsinkvardast ja geeljat ammooniumikloriid elektrolüüti sis

Füüsika
thumbnail
10
docx

Alternatiivenergiate kasutamine liikuritel

· selle paigaldamine ja kasutus on lihtne ning pea hooldusvaba Ehkki päikeseenergiaga liikuvaid autosid arendatakse, on autotootjad ühel meelel, et rahuldava tulemuse saavutamiseks on veel pikk tee käia. Päikesepaneelid pole piisavalt võimsad ja nende tõhusus on umbes 33%, sõidukitel umbes 18%. Isegi, kui päikesepaneelid oleksid tunduvalt tõhusamad, kui nad on praegu, ei oleks nende abil ikkagi võimalik sõita veel rahuldavat teepikkust. Elektriauto Elektriauto kasutab liikumiseks ühte või mitut elektrimootorit. Järgnevalt toon välja elektriautode eelised ja puudused. Elektriauto eelised: · auto ise ei saasta keskkonda · müra on väiksem · auto kiirendus on parem · ei vajata käigukasti · energiakulu ja energia maksumus on väiksemad · elektrimootor on väga lihtne ja töökindel · mootori kasutegur ulatub 90 protsendini · mootor käivitub mis tahes välistemperatuuri juures · mootori kiirus ja moment on kergesti juhitavad

Autoõpetus
thumbnail
18
pdf

MOOTOR ja selle kasutamine

Kiirenduse ajal ja tõusudel lisaenergia tuleb elektrimootorist. Elektrimootor saab energia akudest. Ühtlase liikumiskiirus ajal töötab sisepõlemismootor. Elektrimootor lülitatakse ümber generaatori reziimile ja toimub akude laadimine D ­ sisepõlemismootor, E/G ­ elektrimootor/generaator, I ­ käigukast, B ­ liitiumioonakud, PMU ­ juhtplokk. Elektriauto, millel pideva põlemisprotsessiga (gaasiturbiin) mootor on arendamisel. Volvo selle mudeli mootoriks on gaasiturbiin. Elektriauto puuduseks on senini energiaallikas (akud). Tänane elektriauto ei ole kasutegurilt ega läbisõidult võrreldav sisepõlemismootoriga varustatud autoga. Teisalt ei pea elektriauto kogu võrdlust välja kannatamagi, sest ta on mõeldud kasutamiseks asulates. Antud elektriauto, mille gaasiturbiinmootor käitab generaatori, liigub vaid elektrimootori abil. Kui akud on tühjenenud 20..30% võrra, käivitub automaatselt gaasiturbiin, generaatorist läheb energia elektrimootorisse ja akudesse

Tehnoloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun