Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Diplomitöö küsitlus - sarnased materjalid

rass, rassist, haridus, tolerantne, tõmba, eelistan, immigratsioon, tolerantsus, küsimustik, kõrgharidus, turism, reisid, järgnevaid, töötaja, neutraalne, rassid, küsitluse, käesolev, põhiharidus, kutseharidus, keskharidus, projektis, korrad, päevaleht, põgenik, asunud, afganistan, austraalia, europiidne, mongoliidne, silmadega, negriidne
thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1 Vähem kui paar korda aastas 1 Ei võta üldse 1 Kui Te vastasite „Ei võta üldse“, siis palun suunduge küsimuse nr … poole. 2. Kas Te olete kasutanud meie k

Turundus
0 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1 Vähem kui paar korda aastas 1 Ei võta üldse 1 Kui Te vastasite „Ei võta üldse“, siis palun suunduge küsimuse nr … poole. 2. Kas Te olete kasutanud meie k

0 allalaadimist
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

Mis on Sinu jaoks inimeste vahelistes suhetes kõige tähtsam? Mida kingiks Sulle Sinu kõige suurem vaenlane? Kuidas iseloomustaks Sind Su parim sõber? Merlecons ja Ko OÜ 22 JÄLGI JUHENDIT JA TEE Test Täida test, järgides hoolikalt juhiseid. Testi täitmiseks on aega 2 minutit. 1. Enne, kui testi täitma hakkad, loe kõik punktid hoolikalt läbi. 2. Kirjuta oma nimi paberilehele pealkirja alla. 3. Tõmba sõnale "hoolikalt" esimeses lauses joon alla. 4. Kirjuta X lehe ülemisse paremasse nurka. 5. Joonista ruut Xi ümber. 6. Joonista viis väikest kolmnurka lehe ülemisse vasakusse nurka. 7. Tee iga kolmnurga sisse ring 8. Igale kolmnurgale tõmba ring ümber. 9. Kirjuta kolmnurkade alla oma allkiri. 10. Tee selle küsimuse numbrile ring ümber. 11. Kui Sulle tundub, et oled siiani juhiseid tähelepanelikult järginud, siis

Isiksusepsühholoogia
20 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Miks õpitakse rohkem humanitaaraineid kui reaalaineid

5% 9.7% Põllumajandus 67.6% 62.3% 7.8% Tervis ja heaolu 76.1% 73.5% 3.4% Teenindus 77.7% 68.8% 11.5% Allikas: ,,Analüüs erinevate koolitusvaldkondade lõpetanute seisundite kohta tööturul ametialade, haridustasemete ja majandusharude lõikes", Praxis 2005 Eelpool toodud info põhjal võib välja tuua neli õppevaldkonda, kus omandatud haridus annab tööturul mõnevõrra nõrgema positsiooni: sotsiaalteadused, ärindus ja õigus, tehnika, tootmine ja ehitus, põllumajandus ning teenindus. Uuring ei anna vastust küsimusele, miks väljatoodud õppevaldkondades hariduse omandanutel on läinud tööturul mõnevõrra halvemini, see vajab eraldi uurimist. Arvestama aga peab, et põhjuseid võib olla mitmesuguseid ning üheselt ei ole võimalik seostada lõpetajate

Turismi -ja hotelli...
59 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

Klientide ja konkurentide uuring Ettevõtlus ja äri planeerimine Kodune töö Õppejõud: Marianne Kallaste Üliõpilased: Kea Karja Kätlin Teedla Herki Rank Tallinn 2016 Sisukord 2 Klientide uuring..................................................................4 1.1Sihtturg...............................................................................4 1.2Intervjuu..............................................................................5 1.3Ankeetküsitlus.....................................................................6 1.3.1 Ankeetküsitluse tulemused.......................................................................................6 1.4Uuringu kokkuvõte ja järeldused...........................................7 Konkurentide uuring...............

Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

intervjueeritavalt annavad vajalikku informatsiooni. Usutluse küsimuste koostamise iseloomu järgi võib eristada järgmisi intervjuusid : --- struktureeritud usutlused e. standardiseeritud usutlused; osaliselt struktureeritud intervjuu e. poolstandardiseeritud usutlus; struktureerimata intervjuu e. standardiseerimata usutlus. Struktureeritud intervjuu eelnevalt on küsimused konstantselt välja töötatud ja usutluse käigus neid ei muudeta. Piiratud küsimustik viib piiratud vastusteni. See on tundetu osalejate eneseväljenduse vajaduste suhtes. Valiidsus : valitud variantide valiidsus, vastaja ei väljenda oma mõtteid, vaid valib välja poliitiliselt korrektse vastuse. Küsimuste standardiseerimine võimaldab saada kvantitatiivseid andmeid. Intervjuu vastused- tulemused on usaldatavad, kuna küsimust saab esitada täpselt samasugusel kujul teistele informantidele. Struktureeritud intervjuu võimaldab

Andme-ja tekstitöötlus
129 allalaadimist
thumbnail
46
odt

Hiiumaa elanike hoiakud põgenike suhtes

00% Negatiivselt 14.50% Neutraalselt 15.00% Positiivselt 10.72% 10.00% 6.23% 5.00% 0.00% Mees Naine Joonis 1: Küsitletavate hoiakud põgenike vastuvõtmise suhtes sõltuvalt nende soost 24.20% Kõrgharidus 9.70% 14.20% 13.30% Keskharidus 10.50% 19.10% Negatiivselt 0.70% Neutraalselt Põhiharidus 0.30% Positiivselt 0.30% 2.70%

Ühiskond
3 allalaadimist
thumbnail
65
odt

Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse

Kuressaare Gümnaasium ÕPILASTE SUHTUMINE SEKSUAALVÄHEMUSTESSE Uurimistöö Kuressaare 2008 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1 1. Seksuaalne orientatsioon..................................................................................................................5 1.1 Inimeste klassifitseerimine nende seksuaalse orientatsiooni alusel..........................................5 1.1.1 Homoseksuaalsus...............................................................................................................5 1.1.2 Heteroseksuaalsus..................................................

Teadus tööde alused (tta)
114 allalaadimist
thumbnail
27
doc

EESTLASTE SUHTUMINE EESTI VENELASTESSE

kui vene rahvusest õpilaste arvates. Kõige suurem on erinevus eesti ja vene koolide õpilaste eri rahvusesse või rassi kuuluvate sõprade osas. Eestlastel on selliseid sõpru ainult 23%, venelastel aga 58%. Kui õpilased pidid üles kirjutama hea elu tunnused nende arvamisel, siis mõlemal rahval langesid kokku ainult 2 tunnust: turvalisus ja armastus (tabel 3)13. TABEL 3. Hea elu tunnused õpilaste arvamusel13 Eesti õpilased Vene õpilased Tolerantsus, toit, turvalisus, sotsiaalsed Patriotism, võrdsus, võimaluste paljusus, garantiid, ausus, armastus, vabadus, kultuuri diskrimineerimise puudumine, turvalisus, ja kunsti kättesaadavus armastus 11 Saareväli 2013 12 Saareväli 2013 13 Valdmaa 2010 8 4.2. Eestlaste väärtushinnangud

Euroopa integratsioon
3 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Mobiiltelefonide kasutamine Koeru Gümnaasiumi õpilaste seas.

Koeru Keskkool TELEFONIDE KASUTAMINE KOERU KESKKOOLI 10-12. KLASSIDE ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Autor: Rannar Remmelgas, 11. klass Juhendaja: õp. Meeli Kerem Koeru 2012 2 SISUKORD SISUKORD......................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS................................................................................................................. 4 1. MOBIILTELEFONIDE AJALUGU.................................................................................... 5 2. MOBIILTELEFONIDE USKUMATU ARENG................................................................... 8 KOKKUVÕTE................................................................................................................... 10 LISA 1. KÜSIMUSTIK..........................................

Informaatika
50 allalaadimist
thumbnail
62
odt

LÜG ÕPILASTE VAATED VÕÕRKEELTE ÕPPIMISE VAJALIKKUSELE

Lähte Ühisgümnaasium LÜG ÕPILASTE VAATED VÕÕRKEELTE ÕPPIMISE VAJALIKKUSELE uurimistöö Koostaja: Jaanus Vaht Juhendaja: Mariann Aava Lähte 2015 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS................................................................................................ 3 1. VÕÕRKEELE ÕPE......................................................................................... 5 1.1 Lähte Ühisgümnaasiumis õpetatavad võõrkeeled................................. 6 1.1.1 Inglise keel...................................................................................... 7 1.1.2 Saksa keel....................................................................................... 8 1.1.3 Vene keel...........................................

Keeleteadus
11 allalaadimist
thumbnail
33
pdf

Ühiskondlik ja poliitiline aktiivsus

Sealt edasi läksid küsimused spetsiifilisemaks ning rohkem detailsemaks.. Uuriti, miks ei ole inimesed valimas käinud , ning lisati avatuid küsimusi. Selline uurimismeetod tundub üldise teemaga hästi haakuv. Selle meetodi plussiks saab lugeda kiirust ja laia vastajaskonda. Samamoodi on see meetod anonüümne ja tänu sellele on inimesed vastuvõtlikumad ning valmis ausamalt vastama. Miinuseks võib lugeda küsimuste piiratust. Täpsemalt siis seda, et kuna see on kindlalt piiritletud küsimustik, siis individuaalselt täpsustavaid küsimusi ei saa esitada nagu seda saaks intervjuu puhul teha. 3.3 Vaatlus 3.3.1 Struktureerimata vaatlus Esmalt teostati struktureerimata vaatlus, vaadeldi televisioonis jooksvaid poliitilist informatsiooni jagavaid saateid. Esmalt valiti telekavast välja kolm kanalit : ETV , Kanal 2 ja TV3. Võeti telekava ja sealt omakorda valiti vastavalt sisule välja poliitikat kajastavad saated

Inimgeograafia uurimismeetodid
35 allalaadimist
thumbnail
10
docx

KEHTESTAMINE

1 KEHTESTAMINE 1966. aastal võtsid käitumisteraapia rajajad Wolpe ja Lazarus kasutusele termini ,,kehtestavus'' (assertiveness), mõistes selle all võimet väljendada ärevust tundmata sotsiaalset aktsepteeritud viisil oma õigusi ja tundeid. Kehtestamise alternatiivideks on kuuletumine ja agressiivsus. Kuuletujad lasevad südmustel passiivselt toimuda, ilma et nad avaldaksid oma tundeid, agressiivsed aga suunduvad oma eesmärkide poole käskivalt ja üleolevalt, arvestamata teiste tundeid. Mehi peetakse üldiselt naistest kehtestavamaks. Kuigi tuleb öelda, et teglikult sõltub kehtestamine ka kultuurist. On uuringuid, mis näitavad, et traditsioonilises kultuurikeskkonnas üles kasvanud naistel, keda lapsest saati kasvatatud kuuletumise vaimus, on raskusi end kehtestada, nad käituvad alistuvalt ning kogevad suheldes sagedamini süütunnet ja ebakindlust. Lorr ja More jõudsid oma uuringutega järeldusele, et 4 põhilist kehtestamise tüüpi ­ otsekohes

Õigus
12 allalaadimist
thumbnail
57
doc

Uimastid vanglas

Uimastid vanglas Laura Kikas Kadri Pendin Margus Murasin Richard Braam Franz Trautmann Justiitsministeerium 2006 2 Tänuavaldused Käesoleva projekti viis ellu alljärgnev uurimisrühm: · Laura Kikas (koordinaator), Justiitsministeerium · Piret Kasemets, Justiitsministeerium · Teresa Skaperina, MTÜ Convictus Eesti · Latsin Alijev, MTÜ Convictus Eesti · Kadri Pendin, Sisekaitseakadeemia · Margus Murasin, Sisekaitseakadeemia Uurimisrühma tööle aitasid kaasa alljärgnevad juhtrühma liikmed: · Cees Boeij, mestiprojekti välisnõustaja, Justiitsministeerium, Holland. · Richard Braam, konsultant, CVO, Utrecht, Holland · Franz Trautmann, konsultant, Trimbos-institute, Utrecht, Holland · Ene Katkosilt, uimastispetsialist, Justiitsministeerium, Eesti · Julia Vinckler, MTÜ Convictus Eesti, Eesti · Gert Grünberg, Tallinna Vangla, Eesti Lisaks täname kõiki projektile kaa

Sotsiaaltöö
48 allalaadimist
thumbnail
466
doc

Andmeanalüüsi konspekt

Case Processing Summary Cases Valid Missing Total N Percent N Percent N Percent Respondendi haridus * 555 97,5% 14 2,5% 569 100,0% Rahvus Respondendi haridus * Rahvus Crosstabulation Rahvus eestlane venelane muu Total Respondendi alg Count 10 1 11 haridus (kuni 6 % within klassi) Respondendi 90,9% 9,1% 100,0% haridus

Andmeanalüüs i
175 allalaadimist
thumbnail
32
docx

LÄHTE ÜHISGÜMNAASIUMI ÕPILASTE ETV, TV3 JA KANAL 2 TARBIMISE HARJUMUSED

Lähte Ühisgümnaasium LÄHTE ÜHISGÜMNAASIUMI ÕPILASTE ETV, TV3 JA KANAL 2 TARBIMISE HARJUMUSED Uurimistöö Autor: Kristiina Anton Juhendaja: Gerli Lokk Lähte 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................2 1. TELEMEEDIA OLEMUS.............................................................................................4 1.1. Telejaamade jagunemine......................................................................5 1.2. ETV, Kanal 2 ja TV3 üldiseloomustus....................................................7 2. TELEMEEDIA AJALUGU EESTIS.............................................................................8 3. EESTI TELEVAATAJATE TÜPOLOOGIA.................................................................9 3.1. Peamised televaatajate tüübid

Meedia
9 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Kahe inimese kooselu

asemele tuleb rahalised-varanduslikud ahelad. Enamasti lõppevad sellised abielud lahutusega ja üks pool saab suurema vara endale. Tihti arvestatakse vara sisse ka laps, keda hakatakse mõtteliselt jagama. Aastatuhandete taha ulatub kannatusabielu ehk autokraatlikku-orjanduslikku abielu, mille naise roll oli olla eelkõige mehe saatja ja koduabiline. Tänapäeval esineb taolist tüüpi abielusid ka vastupidi, nt. kui naisel on kõrgharidus ja mees on töötu. Kannatusabielu alavorm on fanaatiline abielu ehk uskumine imedesse, kus neiu, abielludes alkohooliku või kurjategijaga, loodab temast parema inimese teha. Õnn on aga suhteline. Abielus võib elada ka kuude või isegi aastakümneid üksteisest eemal. Sellist abielu võib vaadelda kui kaugkestvat abielu, sest lahutus on üsna haruldane nähtus. Sageli puuduvad sellises abielus lapsed, sest nende soetamiseks ja kasvatamiseks napib aega. (Niiberg, Ivari, 2000: 61)

Ühiskond
19 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alati omavahel väärtusi vahetanud, andes mingeid väärtusi teistele ja saades midagi vastu. Kui nad vahetavad raha toote või teenuse vastu, siis on nad kliendid. Kui nad vahetavad oma tööd palga vastu, siis on ettevõtte ja tööandja nende klientideks, samas on nad ise klientideks tööandjale ja ka kaastöötajatele. Kui inimesed osalevad kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi,

Sotsiaaltöö
152 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Müügi põhitõed Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? [Type the author name] "Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes." Sisukord Sissejuhatus 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3 Klientide eripärad 5 Müügitsükkel 7 Ettevalmistus ja häälestamine 8 Kontakti loomine ­ ICE BREAKING 8 Vajaduste lahtiselgitamine 9 Toote esitlemine 10 Vastuväidetega tegelemine 11 Closing 13 Lisamüük ­ crossell 19 Kokkuvõte 20 1 Sissejuhatus Müügitöö on kahtlemata kõige huvitava

Müügitöö alused
15 allalaadimist
thumbnail
86
docx

Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil

südametegevuse korratus, meeleolulangus, peavalu, seedehäired, kõrgenenud ärrituvus ja rahutus, liighigistamine, söögiisu muutused, üldine ärevus, tähelepanuvõime ja töövõime langus jms. Kõik need nähud ei ilmne korraga, varieerudes intensiivsuselt, ajaliselt ja individuaalselt. (Tervise Arengu Instituut, 2014) Sõltuvuse liigid: - Füüsiline sõltuvus on see, kui inimese organism mingist ainest sõltub, sellega kaasneb tolerantsus vastava aine suhtes, mis tähendab, et sama efekti saavutamiseks on vaja aina suuremat annust. Kui füüsiliselt sõltuv inimene lõpetab aine kasutamise, võivad tal esineda võõrutussümptomid. Üldjoontes meenutab see seisund grippi - levinud nähud on kõhulahtisus, värisemine, üldine halb enesetunne. - Psüühiline sõltuvus tähendab, et himu mingi joovastava aine järele on mõistuslik, kuid inimene ei suuda sellele vastu seista. (The Nemours Foundation, 2015)

Bioloogia
13 allalaadimist
thumbnail
276
xlsx

Andmeanalüüs 3

Timestamp Olen: Vanus Elukoht 3/31/2010 14:37:21 Mees 18-20 Tallinn 3/31/2010 14:42:09 Naine 18-20 Harju maakond 3/31/2010 16:25:30 Naine 18-20 Harju maakond 3/31/2010 16:31:07 Naine 21-23 Tallinn 3/31/2010 17:46:36 Naine 18-20 Tartu maakond 3/31/2010 18:14:09 Mees 18-20 Tallinn 3/31/2010 18:45:40 Naine 18-20 Rapla maakond 3/31/2010 21:14:07 Naine 21-23 Lääne maakond 3/31/2010 21:15:29 Mees 21-23 Tallinn 3/31/2010 22:36:48 Naine 18-20 Harju maakond 3/31/2010 22:41:04 Naine 18-20 Järve maakond 4/1/2010 0:28:03 Mees 18-20 Põlva maakond 4/1/2010 1:24:10 Mees 18-20 Tallinn 4/1/2010 13:16:45 Naine 18-20 Järve maakond 4/1/2010 14:45:10 Mees 18-20 Jõgeva maakond 4/2/2010 20:46:34 Naine 18-20 Harju maakond 4/3/2010 16:12:36 Naine 18-20 Lääne-Viru maakond 4/4/2010 19:33:40 Mees 18-20 Tallinn 4/4/2010 22:5

Andmeanalüüs
44 allalaadimist
thumbnail
26
rtf

Loovtöö

Küsimused Lugupeetud vastaja! Minu nimi on Kristina Trees ja õpin Riidaja Põhikoolis 8.klassis. Minu uurimistöö teemaks on klassiõhtud Mulgimaa koolides. Palun vastake allajärgnevatele küsimustele nii põhjalikult kui oskate või mäletate. Ootan Teie vastuseid 28.03.2014. Loodan, et leiate aega küsimustele vastamiseks . Lugupidamisega Kristina Trees 1. Millega tegeleti klassiõhtutel? 2. Mida söödi klassiõhtutel 3. Milliseid mänge mängiti kõige tihedamini? 4. Millist muusikat kuulati klassiõhtutel? Nimetage populaarsemaid tolleaegseid lauljaid ja bände. 5. Kas klassiõhtud olid temaatilised ja kas riietus pidi olema vastav ? Kui jah, siis tooge näiteid. 6. Mis meeldis klassiõhtute puhul ja mis ei meeldinud? Miks? 7. Kas klassiõhtul osalemine oli kohustuslik? 8. Kes kattis klassiõhtu läbiviimiseks vajalikud rahalised kulutused ? Kas majanduslik kitsikus oli klassiõhtult

Eesti keel
16 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Turunduse ainetöö

pidamine. Ostmine tekitab inimestes stressi, sest tarbija tahab leida talle sobivat toodet/teenust temale sobiva hinnaga ja võimalikult vähese jõupingutusega. Sama lugu on ka mõtisklemisega oma ostuotsuste ja tarbimisharjumuste üle. Kohati on endalgi küsimustele raske vastata, sest me lihtsalt tarbime ja sageli ei vaevu mõtlema, miks ma ostan, kas mul on seda vaja, kas see on ikka oma hinda väärt jne. Antud küsimustik pani kasvõi hetkeks inimesed oma tulude-kulude, ostuotsuste langetamise ja tarbimisharjumuste üle mõtlema. VIIDATUD KIRJANDUS http://www.connect.ee/uuring/226937237/ 06.01.2011 http://www.agri.ee/?id=28549 07.01.2011 http://www.agri.ee/public/juurkataloog/Pollumajandus_ja_toiduturg/2010/Elanike_toitumisharju mused_ja_toidukaupade_ostueelistused_2009.pdf 07.01-10.01.2011 http://www.smarket.ee/?op=body&id=8&art=41#art41 10.01.2011 http://www.stat.ee/49505 10.01.2011 http://www.eral

Turundus
186 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Telefoniintervjuu

3. Kuidas on võimalik intervjuu edukust tõsta? Oluline, et intervjueeritav hoiab intervjueeritavat motiveerituna. Sõbraliku atmosfääri loomine, kirjeldamine, küsimuste esitamise viis; oluline on esitata arusaadavaid ja selgeid küsimusi, sõnastuse ja küsimuste järjekord; korduse puhul vaadata üle eelnev vastus; Vastajaid innustab intervjueerija positiivne tagasiside ja tunnustus. 4. Mida peaks silmas pidama küsimustike koostamisel? Hästi koostatud küsimustik on selge sõnastusega, kergesti arusaadav ja kiiresti vastatav. Ta peab olema koostatud nii, et oleks minimiseeritud vastajate ja nende vastuste töötlejate poolsete vigade hulk. Valmista küsimustik, mida on kerge kasutada: Küsimustik ei tohiks olla liiga pikk, muidu ei täida ta seda korralikult. Vähendada filterküsimusi, sest vastajaid võib see ajada segadusse. Filterküsimus on selline, mis viib vastajad erinevate küsimuste juurde olenevalt antud vastustest.

Infoedastusseadmed
9 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Kalade tähtkuju kirjelduse sobivus reaalsetele inimtüüpidele

Põltsamaa Ühisgümnaasium Kalade tähtkuju kirjelduse sobivus reaalsetele inimtüüpidele Uurimistöö Koostaja: Kaidi Türk 11.a klassi õpilane Juhendaja: Kaja Linde Põltsamaa 2012 Sisukord Sissejuhatus Valisin töö teemaks ,,Kalade tähtkuju kirjelduse sobivus reaalsetele inimtüüpidele", sest mind huvitavad sodiaagimärgid ja nende arvatav mõju inimestele. Inimesed käituvad ja riietuvad väga erinevalt. Tekkis soov välja selgitada, kas Kalade tähtkujus sündinud inimestel on sarnaseid iseloomujooni ja kas nad mõtlevad ühtemoodi. Autor arvab, et päikesemärk mõjutab inimese olemust, käitumist ja arvamusi, kuid pole olemas 100% mingile sodiaagile vastavat inimest. Otsustasin teha uurimistöö ainult ühest sodiaagimärgist, Kalades

Inimese õpetus
14 allalaadimist
thumbnail
35
doc

RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016

KÜKAMETSA GÜMNAASIUM RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016 UURIMISTÖÖ KOOSTAJA: AADU KADAKAS 11. KLASS JUHENDAJA: XXX XXX Kükametsa 2018 SISUKORD SISSEJUHATUS..........................................................................................3 1. TEOREETILISI LÄHTEKOHTI.....................................................................5 1.1. Näitekunsti ajaloost................................................................................5 1.2. Rakvere Teatrist....................................................................................6 1.3. 2014 ­ 2016 aasta lavastused ja publikumagnetid.............................................8 2. ANKEETKÜSITLUSE JA INTERVJUUDE TULEMUSENA SAADUD ANDMETE ANALÜÜS.........................................................................................

Eesti teatri ajalugu
1 allalaadimist
thumbnail
103
xlsx

Andmeanalüüs

Ajatempel Kuidas mõistate sõna ,,laiskus"? 9/29/2016 19:05 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/30/2016 1:06 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 21:56 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 22:19 Tujutus tegevusi teha 9/27/2016 21:51 Tujutus tegevusi teha 9/27/2016 23:49 Passiivsus 9/27/2016 22:00 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 19:44 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 21:28 Kroonilise väsimuse sündroom 9/27/2016 20:28 Psühholoogiline trauma 9/27/2016 20:47 Passiivsus 9/27/2016 20:48 Kroonilise väsimuse sündroom 9/28/2016 0:06 Tujutus tegevusi teha 9/28/2016 8:10 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/28/2016 19:58 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/29/2016 18:03 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 21:21 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 20:34 Usk või teadmine, et tegevust ei ole mõte 9/30/2016 10:37 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 20:44 Huvi puudumine tegevuse vastu 9/27/2016 19:54 Tujutus tegevusi teh

Andme-ja tekstitöötlus
5 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Postmodernism Contra luules

Tallinna Ühisgümnaasium POSTMODERNISM CONTRA LUULES Uurimus kirjandusest Themis Parrol 12c klass Juhendaja: õpetaja Kristi Siirman Tallinn 2008 SISUKORD Sissejuhatus....................................................................................................3 Margus Konnula aka Contra.............................................................................................................4 Postmodernism...............................................................................................17 Postmodernism kirjanduses............................................................................18 Luuletuste analüüs..........................................................................................19 LISA 1...........................................................................................

Eesti keel
48 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Haridusest Eestis Nõukogude võimu ajal- uurimustöö

Endised laste- ja noorteühingud suletakse, Eestis viidi sisse nõukogulik pioneeri- ja komsomoliorganisatsioon. Ülo Uusma (sünd 1930) ..."1940ndate algusaastad Narvas Tunnid on Narva 3. Algkoolis tavalisest varem lõpetatud. Meile teatati, et noorkotkaste ja skautide tegevus on nüüdsest keelatud. Olen tusatujus, sest ristiisa Valmar, skautmaster, lubas mind boy scouts`ina Rossona jõe äärde suvelaagrisse kaasa võtta. Klassivend Otto kustub mind pioneeride koondusele. Keeldun, sest eelistan minna koju. Otto muutub pahuraks: sinu vanemad on ju äriomanikud, teiste kurnajad, ega 5 sa meie hulka kuulugi. Üllatun Otto reaktsioonist ja sõnakasutusest; mõtlen, keda vanemad kurnavad, kas isa ema või vastupidi. /---/"... (.... lk.....) Koolide materiaalne baas kannatas raamatukogude puhastamise ning patriootilise sisuga inventari hävitamise tõttu. Suletud erakoolide hooned ja vara anti tihti uue venekeelse elanikkonna koolidele

Ajalugu
116 allalaadimist
thumbnail
102
docx

LUSTIVERE VILISTLASED LAIAS MAAILMAS

Lustivere Põhikool Ergas-Ever Kask 8. klass LUSTIVERE VILISTLASED LAIAS MAAILMAS Loovtöö Juhendaja õpetaja Helve Zõbin Lustivere 2016 Sisukord Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1. Eestlaste väljaränne erinevatel aegadel 5 1.1. Eestlaste väljaränne enne taasiseseisvumist 5 1.2. Eestlaste väljaränne peale taasiseseisvumist 6 2. Meie kooli vilistlased mujal maailmas 8 2.1. Väljarände sihtriigid ja põhjused 8 2.2. Vilistlaste ametid ja toimetulek 9 2.3. Vilistlaste pere ja tagasitulekuplaanid……………�

Uurimustöö
3 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Alusõppe uurimistöö

kuigi ma omaarust ei olnud närviline. Tunne, et olen perele vajalik, ei lasknud päris nukraks minna. Siis tegin ühe tööpakkumise peale kaks proovitööd, ja võeti vastu. Aga noh, kuuekuulise töölepingu nimel peaaegu pool aastat aktiivset enda koolitamist ja tegevust selle töökoha leidmiseks ­ tulemus pole ju seda pingutust väärt? 17 4. Erineva haridustasemega eestlased ja mitte-eestlased tööturul. Haridus kui kogutud inimkapitali olulisemaid komponente loob olenevalt hariduse liigist ja tasemest erinevaid võimalusi rakendumiseks tööturul. Võimalused tööturul peaksid suurenema koos haridustaseme tõusuga. Nii eesti keelt oskavatest kõrgharidusega hõivatud mitte-eestlastest kui ka kõrgharidusega hõivatud eestlastest töötas üle poole kas juhtide, tippspetsialistide või ametnikena. Ligi kolmandik oli eesti

Avaliku sektori ökonoomika
73 allalaadimist
thumbnail
89
doc

Loogika ja programmeerimine

Programmeerimise algkursus 1 - 89 Mida selle kursusel õpetatakse?...................................................................................................3 SISSEJUHATAV SÕNAVÕTT EHK 'MILLEKS ON VAJA PROGRAMMEERIMIST?'......3 PROGRAMMEERIMISE KOHT MUUDE MAAILMA ASJADE SEAS.............................3 PROGRAMMEERIMISKEELTE ÜLDINE JAOTUS ..........................................................7 ESIMESE TEEMA KOKKUVÕTE........................................................................................8 ÜLESANDED......................................................................................................................... 8 PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. ...................................................................................9 ................................................................................................................................................. 9 SISSEJUHATUS.......

Arvutiõpetus
210 allalaadimist
thumbnail
24
odt

Õpilaste väärtushinnangud

7 2 Anu Realo, Horisont nr.2/2007, Mis paneb eestlase elust rõõmu tundma?, http://www.loodusajakiri.ee/horisont/artikkel635_625.html, (20.03.2009) 3 Sealsamas 4 Sealsamas 5 Sealsamas 6 Sealsamas 7 Sealsamas 5 Alustuseks uuriti, kas ja kuivõrd on eestlaste eluga rahulolu seotud erinevate väliste teguritega (nagu näiteks vanus, sugu, rahvus, kodakondsus, haridus, abieluseis, amet ning sissetuleku suurus), mida varasemates mujal maailmas läbi viidud uurimustes on käsitletud. 8 Seejärel analüüsiti, mis viisil on eluga rahulolu hinnangud seotud isiksuse omaduste, enesehinnangu, individualistlike-kollektivistlike hoiakute ja sotsiaalse kapitaliga. 9 Antud seoste põhjal sooritati regressioonanalüüs, (võeti arvesse ka erinevate näitajate seosed omavahel), mille

Uurimistöö
120 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun