Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Äriplaani näidismudel - sarnased materjalid

konkurents, turg, klient, äriidee, finantsprognoosid, reklaam, bilanss, üldandmed, teenindamine, rahastamine, riskifaktorid, omanikud, tooraine, konkureerivate, seadmed, palkamine, edukaid, toodetele, haridus, tegutseva, kasumiprognoos, bilanssi, näidismudel, kapitalist, põhikapital, telefonid, faks, email, kontaktisik, atraktiivne, eeldatav
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

äriga seotud ei ole, teie äriplaan läbi lugeda. Paluge, et ta kohe küsiks, kui midagi jääb arusaamatuks või pole veenvalt esitatud. Äriplaani koostamine ja komponendid; Iga äriplaan erineb teisest mingil määral struktuuri poolest. Paljud finantsasutused annavad ettevõtjatele ette ka äriplaanide nõutava struktuuri. Igale äriplaanile on kohustuslikud järgmised komponendid: · tiitelleht · sisukord · kokkuvõte · ettevõtte lühiülevaade · äriidee iseloomustus · projekti kirjeldus - tooted või teenused, - tootmine, - keskkond. · turustamine - turu iseloomustus - konkurendid ja konkurents - müük ja turustamine. · ettevõtte juhtimine ja personal · projekti maksumus ja rahastamine · projekti riskifaktorid. 4 Tiitellehe vormistamine Tiitellehel peab olema firma nimi (soovitavalt ka logo), koostaja nimi, kuupäev ja vajaduse korral märkige ka "Konfidentsiaalne". 1

Majandus
584 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital · Omanikud, nende osa kapitalist · Kontaktisik, tema telefon 3. Äriidee on mõte hakata tegelema mingi teenuse pakkumise või toote tootmisega ning teenida sellega kasumit. Äriidee võimalikud komponenendid mida antud äriplaani osas kirjeldada on: · ärivaldkond;

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

............................................................................................... 6 7. TOODE/TEENUS ...................................................................................................................... 8 8. TOOTMINE/TEENINDAMINE ................................................................................................ 8 9. TURU ANALÜÜS ..................................................................................................................... 9 10. KONKURENTS ..................................................................................................................... 10 11. TURUNDUSPLAAN ............................................................................................................. 12 12. PERSONAL JA JUHTIMINE ................................................................................................ 13 13. FINANTSPLANEERIMINE .................................................................................................

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

.................... 10 ................................................................................................................................ 10 3.4 PROJEKTI KIRJELDUS................................................................................ 11 3.5 TURUSTAMINE.............................................................................................12 3.6 ETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONAL...................................................18 3.7 PROJEKTI MAKSUMUS JA RAHASTAMINE...............................................20 3.8 PROJEKTI RISKIFAKTORID........................................................................ 22 3.9 FINANTSPROGNOOSID.............................................................................. 23 4. ÄRIPLAANI NÄIDIS............................................................................................ 26 KASUTATUD ALLIKAD.......................................................................................... 47

Majandus
514 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

..................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS............................................................................9 3.4 PROJEKTI KIRJELDUS................................................................................10 3.5 TURUSTAMINE.............................................................................................12 3.6 ETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONAL...................................................18 3.7 PROJEKTI MAKSUMUS JA RAHASTAMINE...............................................20 3.8 PROJEKTI RISKIFAKTORID.........................................................................21 3.9 FINANTSPROGNOOSID..............................................................................22 4. ÄRIPLAANI NÄIDIS............................................................................................26 2

Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Ettevõttemajandus

mojutada voi olla ise mojutatud ettevotte strateegiast, saavutamaks organisatsiooni poolt pustitatud eesmarke (Freeman 1984). Mart Raudsaare loeng 22. sept 2011 29.09 Pereettevõtte loomine ja laiendamine Idee ja oskused, kapital, iseseisvus ja vastutus, tööaeg ja võimalused, personali värbamine, turg ja kliendid. Good Idea OÜ juhatuse esimees V. Palk Investeeringud ja oskused *ettevõtte registreerimine; *algkapitali vajadus; *vahendid; *teadmised ja kogemused; *oskused midagi toota või teenust osutada; *kust saada ideid. Pole plaani (eesmärki) ­ pole arengut (tulemust), iga päev, iga nädal, iga kuu,iga aasta, 5 aasta pärast, 10 aasta pärast. Kulud · IT, riistvara, virtuaalvara, programmid; · reklaam (internet, ajalehed, raadio, kataloogid);

Majandus
103 allalaadimist
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

7. Lühiinfo projekti maksumuse ja rahastamisallikate kohta. 7.1. Kui suur on äriplaani käivitamiseks vajalik summa? 7.2. Kui suur on planeeritav omafinantseering? 7.3. Milliseid teisi rahastamisallikaid kavatsetakse kasutada ja millised on planeeritavad summad? 8. Eeldatavad tulemused. 8.1.Millised on projekti elluviimisel saavutatavad tulemused, mis ajaks? II Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: Ettevõtte juriidiline vorm: Registreerimise no. Registreerimise aeg ja koht: Aadress: Telefonid: Faks: e-mail: Juhatuse liikmed: Põhikapital: Omanikud, nende osa kapitalist: Kontaktisik, tema telefon: III Põhiväärtused, missioon, visioon Sõnastage oma ettevõtte strateegilise orientatsiooni komponendid. 1. Põhiväärtused. Millistest tõekspidamistest töötajad ja omanikud oma tegevuses lähtuvad? 2

Äriplaan
76 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

kliendid ja/või varustajad. Lähikeskkond on tegevusharu, mille ulatus sõltub ärivaldkonna deinitsioonist äriidees. · Kaugkeskkonna faktorid jagatakse infosüstematiseerimise eesmärgil viide gruppi: majanduslikud faktorid, sotsiaalsed faktorid, poliitilised faktorid, tehnoloogilised faktorid, ökoloogilised faktorid. · Lähikeskkonda iseloomustavad: sisenemisbarjäär, ostjatevõim, hankijatevõim, konkurents. · SWOT analüüsi kasutatakse abivahendina strateegia valimisel ja riskide hindamisel. Strateegiliste võimaluste hindamiseks kaalutakse, kas ettevõte on pigem tugev või pigem nõrk ning kas ärikeskkond pakub rohkem võimalusi või on seal rohkem ohtusid. · Toode - Enne, kui hakataoma toodet või teenust kirjeldama, tuleb selgeks teha, kes ja milleks seda vajavad. Vajaduste määratlemine võimaldab täpsemalt hinnata turu

Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Majandusalused

2003 20,75 115 6300 Kas keskmise nominaalpalga kasv 2002.aastal võrreldes 2001.aastaga on: C A-90% B-9,1% C-10% Kas keskmine nominaalpalk 2003.aastal on: C A-7606 kr B-6320,75 kr C-7245 kr D-7590 kr Kas tarbijahinnaindeksi väärtus 2002.aastal on C A- 105 B-95 C- 110 Kas keskmine reaalpalga kasv 2003.aastal võrreldes 2001.aastaga on B A- 0,2 % B- 5 % C- 15% Turumajandus Hindade kujunemise turul määrab müüjatevahelisne konkurents. Turgude uurimisel pääratakse suurt tähelepanu majandusharu turustruktuurile ehk majandusharu jaotumisele ettevõtete vahel. 4 olulist tunnust 1. Müüjate arv turul 2. Müüjate pakutava hüvise omapära 3. Uute müüjate võimalused turule sisenemiseks 4. Müüjate võime mõjutada hinda · Hindade kujunemise turul määrab müüjatevaheline konkurents. · Turgude uurimisel pööratakse suurt tähelepanu turustruktuurile ehk majandusharu

Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Äriplaan eksam

- valmistatakse ette turundusstrateegia, kus kirjeldatakse, kuidas toodet/teenust reklaamitakse, leitakse sobivad müügikanalid. 8. Finantseerimine - kirjeldatakse ettevõtte käivitamiseks vajaminevat finantseeringut ja rahastamisallikaid; - loetletakse vajaminevad vahendid (seadmed, ruumid, käibevahendid) ja nende maksumused; - analüüsitakse laenukapitali kaasamise vajadust ja allikaid ning tuuakse välja omakapitali kasutamise võimalused. 9. Finantsprognoosid - esitatakse tulude ja kulude prognoos, prognoositud kassavoogude aruanne, kasumiaruanne ja bilanss; - kõik prognoosid esitatakse 3 aasta kohta, esimesel aastal kuude kaupa ning järgnevatel aastatel aasta kaupa. 10. Riskianalüüs - viiakse läbi SWOT analüüs, kus analüüsitakse ettevõtte tugevusi ja nõrkusi ning võimalusi ja ohte; - tuuakse välja riskid ja nende maandamise võimalused 3. Kasumiplaan ehk tulude-kulude eelarve peaks kajastama ettevõtte majandustegevuse arengut ja

Ärijuhtimine
48 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

6.4. Kuidas hindate oma võimalusi turul, kuhu plaanite siseneda? 7. Lühiinfo projekti maksumuse ja rahastamisallikate kohta. 7.1. Kui suur on äriplaani käivitamiseks vajalik summa? 7.2. Kui suur on planeeritav omafinantseering? 7.3. Milliseid teisi rahastamisallikaid kavatsetakse kasutada ja millised on planeeritavad summad? 8. Eeldatavad tulemused. 8.1.Millised on projekti elluviimisel saavutatavad tulemused, mis ajaks? II Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: Ettevõtte juriidiline vorm: Registreerimise no. Registreerimise aeg ja koht: Aadress: Telefonid: Faks: e-mail: Juhatuse liikmed: Põhikapital: Omanikud, nende osa kapitalist: Kontaktisik, tema telefon: 2.koolituspäev III Põhiväärtused, missioon, visioon Ülesanne nr. 2. Sõnastage oma ettevõtte strateegilise orientatsiooni komponendid. Alustava ettevõtja baaskoolitus. Kevad, 2008

Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Põhjalik äriplaan

Seoses püsiklientuuri väljakujundamisega hoitakse hinnatase ühtlane ning kliendile taskukohane. Kavandatava ettevõtte omanik Sten Lippur on Eesti Töötukassas arvel töötuna. Ta taotleb Eesti Töötukassast ettevõtlusega alustamise toetust summas 4474 eurot kaamerate soetamiseks. Muud kulutused ja tehnika kaetakse omavahenditest. [email protected] Üritusi – kontsert, koolitus, teabepäev, firmaüritus, kooli lõpetamine jms. Lavastatud asju – teater, film, lühifilm, reklaam, sotsiaalse sisuga video jne. Kõike muud – intervjuud, lühiklipid jms. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Sten Lippur Filming OÜ Ettevõtte juriidiline vorm OÜ Aadress Haapsalu, Lihula mnt 7 Telefonid 56700525 E-mail [email protected] Juhatuse liikmed Sten Lippur

Ettevõtlus alused
85 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani koostamine

kohta, sh: · Äriidee ja selle eesmärgid · Äriidee lühike ajalugu ja konkurentsieelis · Investeeringute ulatus ja maht · Finantseerimisallikad · Projekti oodatavad tulemused ja tähtajad 4. Ettevõtte ülevaade · Ettevõtte andmed, sh: ärinimi, ettevõtlusvorm, aadress, sidevahendid, registrinumber, asutamisaeg, tegevusalad, pangaarve number jms. · Lühike ajalugu, ärimissioon, eelnev ja praegune majandustegevus, sh turg, tooted ja sihtrühmad. · Praegune finantsseisund ja ettevõtte tulevikunägemus ehk visioon lähema 3-5 aasta jooksul. 5. Juhtkond, organisatsioon, personal ja omanikud · Juhtkonna liikmed, nende haridus, täiendõpe, varasem teenistuskäik (Lisa CV), osalus ettevõttes, jm oluline taustinformatsioon. · Organisatsioon ja personali struktuur (vt Skeem), suurus, kavlifikatsioon ja põhilised oskused. 6. Äriplaani iseloomustus

Laomajandus
154 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

...................................................................... 6 2. AJALUGU JA TAUST .............................................................................................................................. 8 3. TOOTE (TEENUSE) KIRJELDUS .............................................................................................................. 8 4. ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS ................................................................................................ 10 5. TURG .................................................................................................................................................. 11 6. KONKURENTS..................................................................................................................................... 12 7. KONKURENTSIEELISED ....................................................................................................................... 15 8. TÜÜPKLIENDI PROFIIL ..............................

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Äriplaani koostamine

äriideed ellu viiakse. Äriplaani kohendatakse vastavalt muutuvatele tingimustele majanduses. Miks on äriplaan vajalik? äriplaan on äritegevuse alusdokument, mis näitab kuidas ja mil viisil te majandustegevust kavandate ja annab suunised igapäevasteks majandusotsusteks; äriplaan on oluline finantseerijate jaoks; äriplaan on oluline finantseerimise saamiseks; äriplaani ettevalmistamine sunnib uurima äritegevuse erinevaid aspekte ja mõtlema põhjalikult äriidee peale; võimaldab läbi mängida erinevad stsenaariumid ja avastada varakult võimalikud ohud. Äriplaani koostamiseks on olemas erinevaid skeeme, kuid hoolimata sellest, millise skeemi valite, on oluline selle koostamise juures, et kõik vajalik oleks analüüsitud ja kirjeldatud. Ei ole ka oluline millises järjekorras teemasid äriplaanis kirjeldate. Samuti ei ole piiranguid äriplaani mahukusele ­ see võib olla näit. 10 lk. aga ka näit. 100 lk. pikk

Majandus
185 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Äriplaan - söögikoht

................................................................................................ 4 3.1. Äriidee........................................................................................................... 4 3.2.Toode/teenus..................................................................................................... 5 3.3. Teenus.............................................................................................................. 5 3.4. Turg.................................................................................................................. 6 3.5. Konkurents........................................................................................................ 7 3.6. Müük ja turustamine......................................................................................... 7 Kuna meie pakutal teenusel on ka konkurents, siis eriti tähtis on reklaam ja heade külgede välja toomine

Majandus alused
39 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

Klientidega seotud komponendid. Millistele tarbijatele me oma pakkumine suuname, kuidas nendeni jõuame ning kuidas nendega suhted üles ehitame ja neid säilitame? Ettevõtte tulud ja kulud. Millised on ärimudeli realiseerimisega seotud kulud ning kuidas teenitakse tulu. 8. Äriidee teostatavuse analüüs - roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. · Teostatavuse analüüs seisneb äriidee elujõulisuse esmases hindamises. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Mõnedel väidetel on vaid üks viiekümnest äriideest elujõuline. Analüüsi ajastamine Sobiv aeg selleks on uue äriidee väljavaadete hindamise algfaasis. See võimaldab nõrgemad ideed välja praakida enne, kui neile kulutatakse arvestatavaid ressursse (aega ja raha)

Ettevõtlus
52 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Kuidas koostada äriplaani

kujunemist. Finantseerimine · Kirjeldatakse ettevõtte/projekti käivitamiseks vajalikku finantseeringut. · Kirjeldatakse rahastamise allikaid (olemasolev raha, laenud pereliikmetelt, sõpradelt, pangalaen, liising, riiklik toetus (stardiprogramm), tarnijate pikaajaline krediit). · Riskid rahastamisallikate kasutamisel (nt. toetust stardiprogrammist ei anta, ei suuda pangalaenu tagasi maksta jmt). Finantsprognoosid Kõik finantsprognoosid esitatakse projekti alustamise majandusaastast kuni projekti lõpetamise aastale järgneva kolme aasta kohta. · Tulude ja kulude prognoos 3 aasta peale toodete/teenuste kohta. Kui ettevõte toodab mitut erinevat toodet või osutab mitut erinevat teenust, siis nende osatähtsused nii tulude kui kulude aspektist vaadatuna tuleb eraldi lahti kirjutada. · Prognoositud kassavoogude aruanne. Kassavoogude aruanne arvestab igakuiselt kõiki

47 allalaadimist
thumbnail
9
doc

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND NB! ­ vormistamisel jälgi õpilastööde vormistamise reegleid, kasuta word-i vormindusvahendeid! Alapunktide pealkirjastamisel ja liigendamisel lähtu oma äriidee sisust, sellest kui palju sul oleks alapunkti all rääkida ja vajadusel muuda nii pealkirju, ühenda alapunkte kui jäta välja ka üleliigne! Iga paragrahvi (tähis 1.0, 2.0 jne) alusta uuelt lehelt! ENNE KIRJUTAMIST LOE JUHEND ALGUSEST LÕPUNI LÄBI! 1.0. KOKKUVÕTLIK ÜLEVAADE Paiknedes küll äriplaani alguses, koostatakse kõige viimasena. Kokkuvõtlik ülevaade toob koondatult välja kõige olulisema info kogu äriplaani kohta. Peaks mahtuma ca 1-2 leheküljele. 1.1

Majanduse alused
28 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Äriplaani vorm

ÄRIPLAANI VORM TAOTLEJA NIMI Tallinn 2013 1 1. Äriplaani kokkuvõte 2 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Ettevõtte juriidiline vorm Aadress Telefonid Faks E-mail Juhatuse liikmed Omakapital Omanikud, nende osa kapitalist Kontaktisik, tema telefon Ettevõtte tegevusala Ettevõtte tegevuspiirkond 3. Äriidee kirjeldus Väike- ja suurehitiste ehitus/viimistlus ja nendes vajaminevad elektritööd ning paigaldused. Töid teostame eraisikutele, väike- ja suurfirmadele. Konkurendi ees on eeliseks firma laialdane tegevusvaldkond (saab käik ehitusel vajaminevad tööd ühest firmast)

Menetluspraktika
56 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline. Ta seisneb äriidee esmases hindamises, et otsustada, kas äriidee elluviimisega tasub edasi minna. Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Lihtsustatud variant-Teha kolm testi: 1

Ettevõtlus
263 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline. Ta seisneb äriidee esmases hindamises, et otsustada, kas äriidee elluviimisega tasub edasi minna. Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Lihtsustatud variant-Teha kolm testi: 1

Ettevõtluse alused
132 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused 2016

Ettevõtte tulud ja kulud. Millised on ärimudeli realiseerimisega seotud kulud ning kuidas teenitakse tulu. 4. Lean Start-up ärimudeli lõuend. Mõnede autorite arvates Osterwalderi ärimudeli lõuend (business model canvas) lean start-up tüüpi alustajatele hästi ei sobi, vastavalt on välja pakutud ärimudeli modifitseeritud variant. 5. Äriidee teostatavuse analüüs - roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs seisneb äriidee elujõulisuse esmases hindamises. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas selle tasub edasi minna? Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Tulu analüüsist: - Mõnedel väidetel on vaid üks viiekümnest äriideest elujõuline. - Analüüsi ajastamine ­ sobiv aeg selleks on uue äriidee väljavaadete hindamise algfaasis.

Ettevõtluse alused
39 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Äriplaani koostamise juhend

· Toetavad faktid, andmed, illustratsioonid lisadesse · Äriplaan peab tuginema konkreetsetele lähteandmetele · Arvesta sihtgrupiga · Ära valeta /moonuta fakte · Ettevõtja peaks äriplaani ise koostama · Oluline on näidata, et tunnete turgu ja kliente · Lugejal peab tekkima pilt plaani realistlikkusest Äriplaani struktuur (Töötukassa) 1. Tiitelleht 2. Äriplaani kokkuvõte 3. Ettevõtte üldandmed 4. Äriidee kirjeldus 5. Visioon, missioon, eesmärgid 6. Ärikeskkonna analüüs 7. SWOT analüüs 8. Toode/teenus 9. Tootmine/teenindamine. Vajalikud ressursid 10. Turu analüüs. Turusituatsioon ja arengutrendid. 11. Konkurents 12. Turundusplaan. Hinnakujundus, müük ja turustamine. 13. Personal ja juhtimine 14. Müügiprognoosid 15. Käivituskulud 16. Ettevõtte käivitusprogramm 17. Investeeringute allikad 18. Tegevuskulud 19

Karjäärinõustamine
44 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

............................ 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7 4.2. SWOT-analüüs............................................................................................. 8 5. Teenus, turg ja konkurents.................................................................................. 8 5.1. Teenusest..................................................................................................... 8 5.2. Turg.............................................................................................................. 9 5.3. Konkurendid................................................................................................. 9 6. Juhtimine ja personal.............

Äriõigus
67 allalaadimist
thumbnail
14
doc

ÄRIPLAANI VAJADUS JA SELLE KOOSTAMINE

koostamise põhimõtteid. Igale ettevõtte juhile on kasulik koostada äriplaan ja sellele tuginedes mitmeti arendada end ja oma firma tegevust. Andmebaasi koostamine, kogumine ja täiendamine, ettevõtte juhtimine ja finantsanalüüs on oskused, mida läheb vaja igal ettevõtjal. Äriplaani sunnib koostama kaks peamist vajadust. Eelkõige on äriplaan vajalik ettevõtjale (ettevõtjatele) enestele, et selle abil oma äriidee tasuvust analüüsida. Kui ettevõtjal enesel ei ole rahalisi vahendeid oma plaanide teostamiseks, siis vajab ta investoreid. Iga finantseerija on huvitatud oma laenatud raha tagasi saamisest ja loomulikult ka kasumi teenimisest. Riski suurust saabki potentsiaalne investor hinnata põhjaliku äriplaani abil. Äriplaani peamised koostisosad on kokkuvõte, turusituatsioon, ettevõtte analüüs, visioon ja strateegia, marketingiplaan, finantsmajandusplaanid ning riskitegurid

Äriplaan
91 allalaadimist
thumbnail
21
pdf

Rahvusvaheline õpilasfirma Simple Bag

.. vaesuse mõõtmisest õnnelikuse mõõtmiseni, kaubanduse liberaliseerimisest saastamise piiramiseni, sõdimisest rahu tegemiseni ­ majandusteadlastel ja majandusteadusel on alati koht debati keskmes ja poliitika tegemise südamikus."(Mathew Forstarter 2007) Tänapäeva ühiskonnas on antud teema igati aktuaalne, sest seda esineb üle kogu maailma. Samuti on see tähtis, sest majandus on seatud peagu igasse meie elu aspekti. Antud firma teeb eriliseks just selle äriidee unikaalsus. Teema valimisel aitas kaasa ka muidugi isiklik huvi. Eesmärgiks on õppida planeerima ning käsitlema firmat, mis tooks sisse kasumit. Lugejale tutvustab töö lühidalt ettevõtte planeerimist ja sellega kaasnevat tööd. Selleks tuleb valmistada äriplaan ja töötada vastavalt selle sisule. Valmis saanud õpilasfirma tuleb registreerida JA(Junior Achievement) kontoris. Kuna tegemist on õpilasfirmaga

Majandus
41 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - Autotöökoda

...................................................5 3.2.1. Tehnilised vajadused.......................................................................................................................5 3.2.2. Hinnakujunduse alused...................................................................................................................5 3.2.3. Majanduskeskkond.........................................................................................................................5 3.3. Turg ja tarbijad...................................................................................................................................6 3.4. Konkurents.........................................................................................................................................6 3.4.1. Konkurendid teenuste lõikes...........................................................................................................6 3.4.2. Firma konkurentsieelis..........................

Majandus
153 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

...........7 1.5 Üldisi näpunäiteid äriplaani kirjutamiseks.................................................... 8 1.6 Äriplaani koostamine ja komponendid...........................................................9 2. ÜLDANDMED...........................................................................................................11 2.1 Ettevõtte põhiandmed..................................................................................... 11 2.2 Ettevõtte äriidee...............................................................................................11 2.3 Ettevõtte konkurentsieelis ..............................................................................12 2.4 Ettevõtte personal...........................................................................................13 3. PÕHIEESMÄRGID JA STRATEEGIA................................................................. 15 3.1 Imidz ja põhieesmärgid......................

Majandus
381 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaani koostamine

lühikese ülevaate teie talu ja äri eesmärkidest ning nende läbiviidavusest. Äriplaani kirjutades pidage meeles, et pankurit huvitab, kas selles on piisavalt informatsiooni. Kas informatsioon on arusaadav? Kas äriplaan on täielik? Oma äriplaanis peate te oma äriideed müüma. See on väga oluline tegur, kui te soovite pangalaenu saada. Kolmandaks, äriplaani koostades olete sunnitud oma äri üle vaatama kriitilise pilguga ja ilma emotsioonideta. Aeg-ajalt võib juhtuda, et äriidee tundub romantiline, ning me hakkame tegelema kasutoomatu äriga lihtsalt nostalgilistel põhjustel. Kui teie äriplaanist selgub, et teie tulevane äri ei tooks mingit tulu, ärge hakakegi sellega üldse tegelema! Sama tähtis on tõsiasi, et on palju asju, mida äriplaan ei tee. Näiteks ei saa seda kasutada igapäevase tegevuse juhina, küll aga on ta aluseks igapäevaste tegevuste kavandamisel. Selliseid probleeme nagu söödaratsioonide määramine ja väetise

Majanduse alused
34 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaani vormistus

2.2. ETTEVÕTTE EESMÄRGID Lühiajalised eesmärgid (1 aasta): 1. Lahendada järjekordade probleemi ülikooli kohvikutes 2. Tutvustada TTÜ kohvikute klientidele meie teenust ning levitada seda ülikooli raames teenides klientide usaldust meie teenuse vastu. Pikaajalised eesmärgid (2-3 aastat) 1. Pakkuda uusi, paremaid teenuseid, mis põhineksid tehnoloogia arengul 2. Viia One Second Payment teenust ka väljaspoole ülikoolist. 2.3. EDU VÕTMETEGURID 1. Kiir teenindamine kohviku poolt, mis säästaks kliendi aega ning vähendaks negatiivseid muljeid tellimuse ootamisest 3 2. Lihtne ja mugav kasutamine nii kliendile kui ka kohkule 3. Suhteliselt odav 4. Innovatiivne lahendus järjekordade probleemile 5. Uuel tehnoloogial, mida planeeritakse kasutada, on suur arenguruum 6

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan koos arvutustega

SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 2 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3 2. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1. ETTEVÕTTE MISSION JA ÄRIIDEE 2.2. UUS ETTEVÕTE 4 2.3. TEGUTSEV ETTEVÕTE 5 3. TOOTMISHARU JA ETTEVÕTLUSKESKKOND 3.1. TOOTMISHARU ARENGUSUUNAD 5 3.2. MUUTUSED ETTEVÕTLUSKESKKONNAS 5 4. ÄRIPROJEKT 4.1. TOODE/TEENUS 6 4.2. TURG 6 4.2.1. Turu kirjeldus 6 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus 6 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Turu võimalikud muutused 6 4.2.5. Konkurents 6 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1

Ettevõtlus alused
105 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

.......................................................................................................32 Turundusprogramm........................................................................................................34 Tegevuskava ning finantsaruanded ja -prognoosid ................................................................37 Tegevuskava ja projekti turunduseelarve.......................................................................37 Finantsprognoosid..........................................................................................................38 Tulemuste kontroll ja riskide analüüs......................................................................................39 PROJEKTI LÕPETAMINE..........................................................................................................41 Turundusplaani lõpetamine ja taotlusdokumendi koostamine ................................................41

Ainetöö
176 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun