Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Äriplaan - sarnased materjalid

takso, buss, bussi, klient, reklaam, marketing, bussid, töötaja, audru, laen, kütus, taksod, konkurents, hooldus, äriplaan, reserv, visioon, kasumiplaan, loodav, tori, busside, spetsialistid, äriidee, hinnakujundus, kvaliteedisüsteem, osaühing, kliendigrupid, maakonnas, pärnus, kaine, baarid, koolitused, kliendigrupp, soodustus, korraldad
thumbnail
13
doc

Äriplaan - OÜ Rekkaparadiis

............................................................................ 3 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................3 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ..........................................................................................................................4 3.1.1. Marketing..................................................................................................................5 4. Missioon ja Visioon 4.1. Missioon...............................................................................................................................5 4.2. Visioon.................................................................................................................................5 4.3. Eesmärk................................................................

Majandus
88 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

..........................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 3. Ettevõtte analüüs .................................................................................................................... 7 3.1 Ettevõtte SWOT analüüs...................................................................................................7 3.1.1. Marketing......................................................................................................................8 3.1.2. Toote/ teenuse arendamine............................................................................................8 3.1.3. Tootmine/ tegevus.........................................................................................................8 3.1.4 Personal.....................................................................................................

Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

...............................................................................................8 6.3.4. Turundusteabe komponendid............................................................................................8 6.3.4.1. Müügi aktiviseerimine...................................................................................................8 6.3.4.2. Avalikkuse informeerimine....................................................................................9 6.3.4.3. Reklaam................................................................................................................. 9 7. Kvaliteet................................................................................................................................10 9. Ruumid/Ladustamine............................................................................................................11 9.1. Teenusemaht.............................................................................................

Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

.............................4 2.3 Konkurents.................................................................................................................................4 ..............................................................................................................................................................4 3. SWOT...............................................................................................................................................5 3.1 Marketing...................................................................................................................................5 3.1.2 Teenuse arendamine................................................................................................................5 3.1.3 Tegevus...................................................................................................................................5 3.1.4 Personal.......................................................

Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Äriplaan - Taksofirma

Äriplaan Suur õde/vend Taksofirma Esindaja: Merris Kivisoo E-post: [email protected] Tartu 2018 SISUKORD KOKKUVÕTE 3 1. VISIOON, MISSIOON, EESMÄRGID 4 1.1. Visioon 4 1.2. Missioon 4 1.3. Eesmärgid 4 2. ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS 5 3. TOOTED JA TEENUSED 7 4. KLIENT, TURG JA KONKURENTS 8 4.1. Klient 8 4.2. Turg 8 4.3. Konkurents 8 5. TEGEVUSPLAAN 9 6. RISKIANALÜÜS 10 7. FINANTSPROGNOOS 12 2 KOKKUVÕTE Ettevõtte kirjeldus Taksofirma Suur õde/vend on mõeldud laste turvaliseks transportimiseks soovitud sihtkohta. Autojuhtideks on sõbralikud, kontrollitud taustaga noored inimesed, kes uurivad lastelt nende

Projektijuhtimine
25 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan - akvaariumite valmistamine

...........................................................3 2.2 Kliendid.............................................................................................................................3 3. Ettevõtte analüüs..................................................................................................................... 4 3.1. SWOT analüüs................................................................................................................. 4 3.1.1. Marketing..................................................................................................................4 3.1.2. Tootmine................................................................................................................... 5 3.1.3.Personal......................................................................................................................5 4. Visioon............................................................................................

Majandus
220 allalaadimist
thumbnail
44
docx

Äriplaan eralasteaia jaoks sotsiaalettevõtluses

....................................................................................................................5 1.1 Ettevõtte taustaandmed ja kirjeldus.........................................................................5 1.2 Ettevõtluskeskkonna kirjeldus.................................................................................6 1.3 Teenused..................................................................................................................8 1.4 Klient, turg, konkurents...........................................................................................9 1.5 Turundusstrateegia ja hinnakujundus......................................................................9 2. Tegevusplaan...............................................................................................................12 2.1 Ettevõtte käivitamine.............................................................................................12 2.2 Riskianalüüs

Äriplaan
395 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

suudame klientidele pakkuda kõike kõige paremat. Saame anda töötajatele vastava väljaõppe, et klientidel oleks hea. 5.2.2. Personalirisk Antud piirkonnas leidub koolitatud/õppinud töötajaid, kes vajavad vähesel määral lisakoolitusi. Kuid rahvastikku on sellevõrra vähe, et head töötajad võivad olla juba leidnud endale vallast või maakonnast väljaspool tööd. 5.2.3. Kliendirisk Kui pole kvaliteetsed tööd, head hinna ja kvaliteedi suhet, siis võib klient väge kergelt leida teise töökoja, kes tegeleb tema sõiduki probleemidega. . 6. TÄPSUSTA, KES ON SINU ETTEVÕTTE HANKIJAD EHK TARNIJAD. Ettevõte Tooraine/ Aadress Telefon Meiliaadress tarnija materjal Autokaubad Varuosad Ädala tn.1a, Tel. 6587018 [email protected] 24 OÜ Tallinn 10614 Helly Tööriided ja Mustamäe tee Tel: +372 [email protected] Hansen kindad 29, Talinn 682 5143

Uurimustöö
29 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Ettevõtte majandusõpetuse äriplaan

................................................................5 3.4.Pakutavad teenused ............................................................................................................6 4.Teenused ................................................................................................................................6 4.1.Teenuse kirjeldus .................................................................................................................6 4.1.1.Maavara kaevandav klient ................................................................................................6 4.1.2.Maavara tarbiv klient .......................................................................................................6 4.2.Teenuse osutamise protsessid ............................................................................................6 4.3.Asukoht ...............................................................................................................................6 4

Ettevõtemajandus
21 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

..............................................................13 5. Põhieesmärgid ja strateegia..............................................................................................................14 5.1. Käibe ja rentaablustaotlus...........................................................................................................14 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid..................................................................................... 14 6. Marketing........................................................................................................................................... 15 6.1. Marketingi korraldamine ettevõttes.............................................................................................15 6.2. Marketingi komponendid.............................................................................................................15 6.2.1. Teenus...................................................

Majandus
1320 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Family Pets OÜ

Põhiliselt pakutakse loomade, loomatoidu ja ­tarvete müügiteenust ning arstiabi. Puudub aga üldse või peaaegu üldse klubiline ja hotelliteenus. Turujaotust on raske prognoosida aga kohalikul turul eriti eelnimetatud teenuste puudumise tõttu loodame küll haarata suhteliselt lühikese aja jooksul arvestatava osa turust. Reklaam. Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Kõige üldisem vahend selleks on reklaam. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Selline informatsioon on parim abivahend Teie reklaamikulutuste planeerimisel. Ääremaal elaval väikeettevõtjal pole kindlasti otstarbekas alustada oma tegevust hirmkalli reklaamikampaaniaga televisioonis

Äriplaan
557 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

4.3. TURUSTAMINE 4.3.1. Turustuskanalid (kirjeldus) - Otsepakkumised sihtgruppidele (väikeettevõtted, korteriühistud, e-mail jne.) - Internet (teeme lihtsa ja konkreetse kodulehekülje, mis annab kliendile infot ja kontakte) Virtuaalkeskkonnas on vaja tänapäeval kohe kindlasti mingi märk maha panna. - Müügijuhid ise oma strateegiatega (pakkumised personaalselt, telefoni teel, sooduspakkumised) - Partnerlusleping ehitusfirmadega. - Reklaam (internet, kuulutused ajalehtedes, lendlehed postkastidesse jne.) 4.3.2. Müügitoetus (kirjeldus ja kulutused) Müügitoetuse liik Ühik, hind Maht Summa Reklaam 1000.- 5 5000.- 4.3.3. Müügiprognoos Toote või tootegrupi Ühik Müügi- Müügiprognoos Müügikäibe prognoos, krooni

Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

OÜ MINIBOAT asutatakse 2004. aasta kevadel. Plaanis on luua väikeettevõte, mis tegeleb väikepaatide valmistamisega. Kasutatakse palgatööjõudu, ettevõttes on töötajaid kokku 13. Kontoriks kasutatakse ühismajas olevat 3-toalist korterit, mis on töö jaoks korralikult sisustatud. Idee autor on planeerinud kasutada kõige paremaid arvuteid ning muid töövahendeid. Tootmishoone on ehitatud eraldi see asub Tartumaal Käreveres, emajõe kaldal asukoht on väga oluline, sest seal saab klient näha valmis paate ning samuti vajadusel kohapeal katsetada. Tootmisel kasutatakse tipptehnoloogiat, parimaid masinaid ning seadmeid. Loodud on ka töölistele kõik tingimused mugavaks töötamiseks, et tööd saaks teha täpselt ja korralikult. Töölised valitakse kindlatele reeglitele vastavalt, igaüks peab olema vastava ala spetsialist. Töö eesmärgi täitmiseks on planeeritud täita järgmised ülesanded: 1. Uurida lühidalt äriplaani teoreetiliselt olemust 2

Majandus
383 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaan OÜ KiirKuller

..............................................................................................11 5. Turundusplaan................................................................................................................12 5.1 Müügikoht................................................................................................................12 5.2. Müügitoetus............................................................................................................ 12 5.3 Reklaam................................................................................................................... 13 6. Töötajad......................................................................................................................... 14 6.1 Ametid......................................................................................................................14 6.2 Oskused, kogemused.....................................................................................

Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Esialgu on plaanis, et juhataja säilitab kontrollpaki, isegi kui peaks osutuma võimalikuks osakapitali suurendada. Pärnus, Aia tn 1, büroohoone (Lääne- Eesti Regiooni Politsei prefektuuri kõrval). Koht on soodne, kuna Pikk tänav kõrval on väga elava liiklusega ja oskuslik välireklaam võib ligi tõmmata ka juhuslikke möödujaid. 3 3. JUHTKOND JA PERSONAL Tabel 1. Ettevõtte funktsionaalne struktuur Töötaja Funktsioonid Tegevused Juhataja Juhtimine Firma tegevuse planeerimine Korralduste andmine töötajatel Ettevõtte-sisene kontroll Varustustegevus

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Korralik äriplaan

lauamängude ja LARPikultuuri edendamisega Eestis. Ettevõte pöörab suurt rõhku ettevõtte interjöörile ja muljele, et tekiks hubane teeninduskeskkond. Püsiklientide tekke soodustamiseks pakutakse püsiklientidele hulgaliselt soodustusi, alates madalamatest hindades kuni eritellimusteni. Püsiklientidele võimaldatakse ka lauamängude laenutamise teenust. Projekti stardikuludeks on 184 000 krooni, millest 104 000 krooni moodustab laen. Laenu võtmist põhjustab asjaolu, et firma vajab edasimüügiga tegelemiseks alguses finantsvahendeid, et hankida edasimüüdavat kaupa. 104 000 kroonise laenu on pikaajaline stardilaen, mis võetakse täismahus välja enne ettevõtte alustamist, et muretseda kaupa. Laen saab tagasi makstud esimese aasta lõpuks. Kahel esimesel aastal on ettevõttel kaks töötajat, kes on ühtlasi ka ettevõtte omanikud. Töötajatest üks tegeleks otsese

Majandus
627 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

MAINORI KÕRGKOOL ETTEVÕTLUSE INSTITUUT ÄRIPLAAN Pärnu 2010 1 SISUKORD KOKKUVÕTE...............................................................................3 1. ÜLDINFO................................................................................4 1.1 ÄRIIDEE KIRJELDUS..............................................................5 1.2 Asukoht....................................................................................7 1.3 Töötajad....................................................................................7 1.4 Vajalikud vahendid....................................................................7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs..................................

Ärijuhtimine
626 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Nimetu

..................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 2.4 Ettevõtte konkurentsi eelis............................................................................................... 6 3. Ettevõtte SWOT-analüüs.........................................................................................................7 3.1.1 Marketing ......................................................................................................................8 3.1.2 Teenuse arendamine....................................................................................................... 8 3.1.3 Tegevus...........................................................................................................................8 3.1.4 Personal.........................................................................................

Majandus
413 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Äriplaan puudemüügist

Põhitöötajateks oleme meie, lõikame palke, lõhume pakke ning seejärel paneme riitadesse. Meie firmas on 2 töötajat, kuid vajadusel palkame töötuid inimesi. Ettevõtte seaduslikust tegevusest ja juhtimisest on teadlikud ka Simuna talu omanik. 2.1 Töökaitse Ettevõtte töös hakatakse järgima tööohutusnõudeid. Tuleb koostada firma OÜ Soe tuba eeskirjad, mida tutvustatakse töötavale isikule. Iga töötaja, kes on võetud firmasse tööle, peab andma allkirja, millega kinnitab, et on tutvunud tööohutuseeskirjas olevate nõuetega. 3. Teenus Ettevõte hakkab pakkuma kvaliteetseid lõhutuid küttepuid, sest nõudlus nende järgi on kasvanud. Infoliini kaudu on olemas teadmine, et turul on olemas nõudlus kvaliteetsete küttepuude järele. Kagu ­ Eestis on vähe firmasid ja FIEsid, kes pakuksid kvaliteetseid lõhutuid ja samas kuivasid küttepuid.

Majandus
322 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Majandusarvestus Eksam

3. Ostu- ja müügitehingute kajastamine käibemaksukohustuslasest ettevõttes 01.10.- 31.10. Käibemaksu kontol on käibemaksu ettemaks 5300. Koostage lausendid ja käibemaksukonto. Milline on käibemaksukonto saldo ja kus see kajastub 31.10. vahebilansis? Ettevõte müüb: 1. Kaupa, müügihind 25 400 + km 20%. Ostjale antakse tasumiseks aega 10 päeva 2. Teenust, hind 100 000 + km 20%. Ostja tasub kohe pangakaardiga 25%, ülejäänud summale antakse tasumiseks aega 7 kalendripäeva. 3. Kassasse laekub sularahas osutatud teenuste eest 5400, mis sisaldab käibemaksu 20%. Ettevõte ostab: 1. Teenust, laekub arve 23 400 + Km 20%. Arve tarnijale tasumata 2. Kantseleitarbeid, mis kantakse kohe üldhalduskuludesse ja tasutakse ettevõtte pangakaardiga Sularahaarvel kokku summa 5562 + km 20% 3. Kaupa, laekub arve kaup 16 000 + km 20%. Arve tasutakse kohe 50% ulatuses pangakaardiga. 50%-le annab tarnija tähtaja 15 kalendripäeva. KON

Majandusarvestus
184 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

Kuna algul pole meil väga palju raha kulutada, ei vali me kanaliks ka televiisori, hiljem kui oleme saavutanud piisavalt kasumit võtame ka televisiooni. Kindlasti kasutame me reklaamiks ka stende. Ajalehe ja radio valikul on lähtutud meie sihtturust ning asukohast. Trantsport. Kuna oleme arvestanud, et inimesed jõuavad meieni omalkäel, siis alguse pole me organiseerinud trantsporti Rätsa puhkekodusse. Hiljem,kui väiksemad grupid hakkavad meid külastama organiseerime vajadusel ka bussi. Trantsport on algul rohkem personali pärast ja seetõttu oleme me teinud teatud kokkuleppe, et ettevõte kompenseerib poole bensiini kulust. Hind. Hindu kujundame vastavalt vajadusele, enamasti vaatme mis on kokurentide keskmine hind siis oma sihtturu palgataset kui ka vajadusi. Vastavalt sellele muudame hinda. Kuna aga hinnad on keskmiselt juba välja kujunenud ei saa me väga alla hinna lasta. Turustamine.

Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Äriplaan Autoteenindus

Hooldus oleks alustuseks põhilinne tegevusharu, sest kohe ei ole päris kindlalt piisavalt inimesi, kes sooviksid endale tavalisest kallimat disainiteenust. Pisiremondiks on teenus, mida ka teised firmad osutavad. Need on väiksed remonttööd, mis on praegusel turul küllaltki nõutud, kuna autod on keskeltläbi ikkagi vanad ja vajavad remonti. Seega see tooks alguses klientuuri juurde ja aitaks samas kohapeal tutvustada ka kallimaid teenuseid, mis oleks omaette reklaam firmale. 3.3. Tehnilised vajadused Teenuse pakkumiseks vajalikud seadmed on erinevad tööriistad autoremondiks, kontori ruum, koos sisustusega ja arvuti koos vajaliku programmiga, et teostada disainimist. 3.4. Hinnakujunduse alused Tavateenuste hinnad jäävad keskmisele tasemele, mõneti ka keskmisest väiksemale tasemele. Kitsamale ringile suunatud teenuste hinnad on kõrgemad, kuid täiesti vastavad pakutava teenuse kvaliteedile

Majandus
641 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

OÜ Mrs. Pizza hakkab tegelema Võru linnas tiheda liiklusega piirkonnas ning pakub inimestele midagi uut. Peamiseks toodete tarnijaks on Kaupmees & KO AS. Meie toode on pitsa ning valik on piisavalt suur väikse linna kohta. Ettevõte orienteerub kohalikele noortele ja keskealistele, kes on mugava ja/või kiire elustiiliga ja soovivad kiirelt ja lihtsalt toitu kätte saada ööpäevaringselt. PÕHIVÄÄRTUSED, MISSIOON,VISIOON Põhiväärtused Kiirelt – Klient saab oma toidu kätte kiirelt, ning ei pea oma aega raiskama pikkadele poejärjekordadele või kiirtoidurestorani külastusele. Toit tuuakse temani. Lihtsalt – Üks kõne ning sinu soov tuuakse sinuni! Ööpäevaringselt – Ei pea enam ootama, kuni pood lahti tehakse või tormama enne kella kümmet poodi. Oleme avatud 24/7. Missioon Positsioneerida Võru inimeste peas esimesel kohal, kui keegi tahab osta kiirtoitu. Visioon

Ettevõtlus alused
60 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Näidis äriplaan (lastehoid)

Konkureeriv ettevõte Konkurentide iseloomustus Toote Kliendi- Müügi- Müügi- Asukoht kvaliteet teenindus meetodid toetus 1. Põnnipesa lastekeskus hea hea veebileht 120 Viimsi keskus 2. Väike Päike hea hea reklaam 120 Pärnamäe ajalehes küla 3. Pääsupoeg rahuldav rahuldav veebileht 120 Viimsi keskusest 3 km 4

10. klassi majandus
631 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Äriplaani koostamine

Nende hulka on arvestatud paberid, pliiatsid, mida lapsed kasutavad, samuti puhastusvahendid jms. 8 Arvestatud on, et ruumid saadakse sümboolse tasu eest kasutamiseks kohalikult vallavalitsuselt tasuga 200.- EEK / kuus. Töötajaid plaanitakse võtta 2, kelle töötasu esialgsete arvestuste alusel on 2000.- EEK / kuus / töötaja kohta. KASUMIPROGNOOS MÄNGUTUBA Jaan. Veebr Märts Apr Mai Juuni Juuli Aug Sept Okt Nov Dets KOKKU 7 Käive 500 7 500 7 500 7 500 7 500 3 900 3 900 3 900 7 500 7 500 7 500 7 500 90 000 Muutuvkulud 375 375 375 375 375 195 195 195 375 375 375 375 3 960

Majandus
185 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktika aruanne

lõpust, millal algdokument raamatupidamises on kajastatud. Samuti säilitatakse ka raamatupidamises teisigi dokumente nagu arveldused hankijatega ja ostjatega, aruandvate isikutega, pank ja kassa ja muid äridokumente, mis on vajalikud majandustehinkude arusaadavaks kirjeldamiseks revideerimise käigus. 9 2.5. Tööohutus ja töötervishoid ettevõttes Kontoris vastutab töötaja ise enda eest, ta peab jälgima, et tema poolt töö tegemisel ei oleks tagajärgi, mis teda ja teisi samas ruumis viibijaid ohustaks. Koridoris on olemas kaart, millel on märgitud teekond, kus asuvad varu väljapääsud, tulekustutid ja kõik muud ohukorral tarvis minevate asjade asukohad. Kontori ruumide eest vastutab ettevõte, kellelt ruumi renditakse. 2.6 Majandusarvestus ettevõttes Majandusarvestuse eest vastutab pearaamatupidaja. Kus raamatupidamiseseadus sätestab

Praktika
998 allalaadimist
thumbnail
25
doc

PLANEERIMINE JA EELARVESTAMINE JUHTIMISARVESTUSES

turustus, hald.kulud 8A/- -22 965 -29 965 -31 465 -24 465 -108 860 avansiline TM tasumine/- -3 000 -3 000 -3 000 -3 000 -12 000 Rahavood majandustegevusest 107 828 112 182 186 383 26 527 432 920 3. Rahavood investeeringutest /- -70 000 -5 000 -75 000 4. Rahavood finantstegevusest saadud laen /+ 0 70 000 0 0 70 000 intressimaksed 2% /- 0 -1 400 -1 400 -1 400 -4 200 laenu tagasimaks /- -70 000 -70 000 Rahavood finantstegevusest 0 68 600 -1 400 -71 400 -4 200 5. Puhtad rahavood (2+3+4) 107 828 110 782 179 983 -44 873 353 720 6. Raha jääk pl

Juhtimisarvestus
183 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

motiveeritakse rohkem müüma. Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Kõige üldisem vahend selleks on reklaam. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Näiteks on otstarbekas

Majandus
515 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

motiveeritakse rohkem müüma. Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Kõige üldisem vahend selleks on reklaam. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Näiteks on otstarbekas turismiettevõtluse alast reklaami teha

Majandus
49 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Siimax OÜ.

müügikasumi kasvuks 20 % 2.2.Ettevõtte turg Tooted, mida Siimax OÜ ostab ja renoveerib, on ühetoalised korterit Tallinna kesklinnas või Lasnamäel. Ostame objekte, millel on vahetatud aknad ja on keskküte. Muud probleemid (soojustus, lagi, põrand, sanitaar) plaanime vajadusel korraldada ise. Geograafiliselt on kohad just sellised valitud, kuna konsulteerides teiste kinnisvarafirmadega saime teada, et nendesse kahte rajooni Tallinnas peaks alati olema turgu ja klientuuri. Meie klient saab olema kas noor tudeng, välismaalane või noor väikepere. 2.3.Tarbijad Teada on, et müügi suuruse määrab nõudlus. Siimax OÜ tellis kinnisvaraportaalis www.kv.ee küsimustiku, milles uurisime, mis hinna eest ja mis piirkonda Tallinnas sooviksid hetkel enda elamispinda mitteomavad inimesed kinnisvara osta. Valikusse panime viis rajooni Tallinnas ja kolm hinnaklassi. Piirkonnad: Lasnamägi, Mustamäe, Kesklinn, Nõmme, Pirita.

Ärilogistika
22 allalaadimist
thumbnail
64
pdf

Konspekt ettevõtte rahandus

ulatuses aktsiaid emiteerides. Projekti EBIT on 4 miljonit krooni. a. Leida EBIT-EPS sõltumatuse punkt ja teha joonis b. Põhjendada, kumba finantseerimisskeemi valite 4. Ettevõtte EBIT on 50 000 krooni. Ettevõtte tulumaksumäär on 20%. Ettevõtte finantseerimiseks on kaks võimalust: a. Omakapital summas 10 000 krooni 10 krooniste aktsiatega või b. Omakapital summas 5 000 krooni 10 krooniste aktsiatega ja laen summas 5 000 krooni intressiga 12% aastas. Ettevõttel on ka eelisaktsiad teiste projektide jaoks, millelt makstakse dividende 15 Ettevõtte rahandus Kristo Krumm 1000 krooni aastas. Leida EBIT-EPS sõltumatuse punkti EBIT ja EPS. Kontrolltöö kordamisülesanne

Rahanduse alused
245 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Äriplaan Express Nanny OÜ

Vajalikud vahendid Nimetus Maksumu Olemas Ost s Arvuti 700 700 Printer 300 300 Mobiiltelefon 350 350 Kontoritarbed 150 150 Kokku 1500 700 800 1.5. Algbilanss Ettevõtte algbilansis on põhivaraks arvuti, mis on juba olemas. Algbilanss Aktiva Passiva Raha 15 000 Pikaajaline laen 15 000 Põhivara 700 Omakapital 5700 Kokku 27 000 Kokku 27 000 6 OÜ Nanny24 2. Turundusosa ehk turuolukorra kirjeldus Tartut on vaevanud lasteaiakohtade puudus juba 2002. aastast alates ja seega on nõudlus lapsehoiuteenuse järele järjest kasvamas. Tartu linn toetab hetkel 41 lapsehoiuteenust

Ettevõtlus
182 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Äriplaan, puhkemaja

Maja on läbimõeldud mugava planeeringuga ja modernse sisustusega. Esimesel korrusel asub 2 tuba, köök, WC/dussiruum, esik, garaaz ja abiruum. Teisel korrusel: 3 tuba, 1 WC/dussiruum ning esik. Maja valmis 2010 aastal. Maja üldpinnaks on 191,30 m² millele lisandub 1 462 m² krunt. Maja rent on 511 kuus. Kommunaalkulud kuus on keskmiselt 150. Asukoha eelisteks on hõre liiklus, mets lähedal, värske õhk. Kohale saamisega pole probleemi, kuna buss sõidab iga tunni aja tagant. Asukoha puudusteks on toidupoe kaugus. Lähim toidupood asub umbes 6 km kaugusel. Illustratsioon 1 http://www.city24.ee Puhkemaja 1.3. Töötajad Palgakulude kokkuhoidmiseks tuleb esialgu läbi ajada võimalikult väheste inimestega ja kasutada omanike tööjõudu ettevõtte käivitamisel. Esimestel kuudel tuleb klientide

Äriplaan
81 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun