Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem - sarnased materjalid

taja, teavik, teaviku, steem, klient, konto, alls, laenutus, koost, partner, register, viivisebaas, extend, klassidiagrammekogu, infos, laenutamise, registrit, tootaja, kontaktandmed, tellimise, teostab, steemid, steemis, spetsifikatsioon, imalik, subjektid, raamatukoguhoidja, definitsioonid, registrite, rational, rose, tellida, pikendamine
thumbnail
110
doc

Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon

tööülesannete automatiseerimiseks ning infotöö ümberkorraldust automatiseeritavate protsesside juures. Analüüsi objektiks ning arendatavaks süsteemiks on kinodeketi meelelahtuse, tarnete, töötajate ning kinnisvara halduse süsteem. Käesoleva projekti tulemiks on kirjeldatud meelelahutusteenusepakkuja infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon. Projekti analüüsi, disaini, ehitamise, testimise ning juurutamise tulemusena saab klient endale antud projekti spetsifikatsioonis toodud eesmärke täitva infotöö korralduse koos arvutisüsteemiga. Süsteemiarenduse lähteülesandena formuleeris tellija ühtse jälgitava, kirjeldatud äristrateegia eesmärke rakendava süsteemi. Meie tõlgendus sellele oleks arendada infotöö korraldus ning selle aluseks olev andmete manipuleerimisega tegutsev arvutsisüsteem, mis koondaks kinokavade, piletimüügi, rendi, varade ja töötajate süsteemid. 1

Infosüsteemi projekteerimine
117 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Kaabel-TV teenusepakkuja infosüsteem

Mõõt: Kliendiarvelduste ühtlustamine, seeläbi kulutuste minimiseerimine ning tegevuste automatiseerimine. Eesmärk: Tarnete arveldussüsteemi loomine Eelis: Ülevaate saamine materjalide laoseisu kohta, et kindlustada optimaalne riistvara sisseost, seeläbi vähendada kulusid mahakantud materjalidele ning lühendada tellimuste ooteaegu. Mõõt: Vähendada tellimuste täitmise ooteaegu ühe töönädalani. Eesmärk: Hõlbustada klientide suhtlust organisatsiooniga Eelis: Klient saab suvalisest kohast tellida/loobuda pakettidest. Ei pea tulema kontorisse. Mõõt: Klient peab saama suvalisel ajahetkel sisse logida, tellida, muuta, kustutada oma kontole märgitud teenuseid. Ei sõltu klienditeeninduskontorite lahtiolekuaegadest. Eesmärk: Saada juurde kliente 5 Eelis: Reaalajas on võimalik kontrollida, kas teenus "levib" klienti huvitavas asukohas

Andmebaaside projekteerimine
198 allalaadimist
thumbnail
81
doc

Andmebaaside programmeerimine

kasutades Oracle 11g Enterprise Edition Release 1 andmebaasisüsteemi. Rakendus on loodud kasutades java programeerimis keelt ning Eclipse IDE-d. Andmebaasi server: hektor8.ttu.ee:1521 Kasutajanimi: TUD26 Parool: J85LR1 Rakenduse toimimiseks peab kasutaja arvutis olema instaleeritud Apache Tomcat 7. Rakenduse sisselogimiseks võib kasutada järgnevaid kasutajanimesid/paroole: Kliendina sisselogimiseks: Kasutajanimi: klient Parool: klient Tellimuse vastuvõtjana sisselogimiseks: Kasutajanimi: kasutaja Parool: kasutaja Veebirakenduse URL: http://localhost:8080/restoran Registreerides uut kasutajat pöördub rakendus T061859_FUNK_ISIKUKOOD funktsiooni poole, mis kontrollib sisestatud isikukoodi õigsust. Kliendina sisselogituna: Vajutades linki Loo uus tellimus rakendus pöördub T061859_FUNK_CAN_MAKE_ORDER funktsiooni poole, mis kontrollib kas kliendil on

Andmebaaside projekteerimine
262 allalaadimist
thumbnail
64
pdf

Projekt aines “Infosüsteemide strateegiline analüüs”

 Andmekeskne tükeldus registri allsüsteemideks (lühemalt registrid). Nimetatud kolme tüüpi allsüsteemid moodustavad IS ärivaate jaoks alamvaated s.t ärivaate arhitektuuri (lühidalt äriarhitektuur):  Pädevusalade vaade  Funktsionaalne vaade  Registrite vaade 2.2 PÄDEVUSALADE VAADE 2.2.1 Pädevusalade nimekiri Analüüsitavate pädevusalade nimekiri on järgmine:  Andmesisestaja  Klienditeenindaja  Klient 2.2.2 Andmesisestaja pädevusala spetsifikatsioon 2.2.2.1 Eesmärgid Pädevusala eesmärk: Klientidele pakkutava informatsiooni kontroll ja õigeaegne uuendus. 2.2.2.2 Vastutused (business use case-id) Andmesisestaja pädevusala vastutuseks on hallata, jälgida ja/või kontrollida:  Hinnakirja  Filmide nimekirja  Ettevõte uudiseid  Vappe ja nende reegleid TTÜ IS strateegiline analüüs 3

Kontseptuaalne...
27 allalaadimist
thumbnail
92
doc

Fototellimuse projekt aines kontseptuaalne süsteemianalüüs

Pildistamise korraldaja hakkab kliendi sooviavalduse põhjal koostama registreeringut pildistamiseks. Esmaks otsib pildistamise korraldaja süsteemist fotograafi, kes vastab kliendi soovidele. Kui sobiv fotograaf on leitud, registreerib pildistamise korraldaja kliendile antud fotograafi juurde pildistamise aja. Kokkulepitud ning registreeritud ajal toimub pildistamine. Peale pildistamist laeb fotograaf tehtud fotod veebikeskkonda ning edastab fotod kliendi kasutajakontole nii, et klient saab hakata koostama tellimust. 1.2 Planeerimine 1.2.1 Äriteenuse valik (taust). Töös käsitletakse pildistamise jaoks fotograafi kutsumise ning fotode tellimisega seonduvat: fotograafi kohalekutsumise, tellimuse esitamise ning fotode üleslaadimise protsessi. Töö skoobist jääb välja kliendi pildistamise, tellimuse kokkupanemise ning fotode kohaletoimetamise teenus. 1.2.2 Äriteenuse missioon ja eesmärgid

Kontseptuaalne...
24 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Mobiiltelefoni tarkvara

Tarkvara peab toetama üldtunnustatud lisamoodulite ja liideste standardeid (Java, Outlook, WAP, HTML jne.). Sõnastik Termin Definitsioon Lisa telefoni laetav tarkvaraline lisamoodul SIM ingl. k. Subscriber Identity Module ­ elektrooniline seade, mis käib telefoni sisse ning millele on talletatud kasutajale eraldatud GSM konto andmed, salasõnad, osa telefoniraamatust jms. PIN ingl. k. Personal Identification Number ­ salasõna, mille alusel on kasutajal ligipääs telefonis oleva SIM kaudu võrgu teenustele. Igal sim kaardil on üks PIN PUK ingl. k. Pin Unlocking Key ­ salasõna, mille alusel saab pärast mitmekordset PIN valesti sisestamist lukku läinud SIM taas lahti

Objektorienteeritud disain
60 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

Esimene Iteratsioon 1.1 Taust Stones Health spordiklubi(edasi SH spordiklubi) põhieesmärgiks on anda inimestele võimalus tegeleda spordiga ja hoida end vormis. Selleks, et säästa klientide aega SH spordiklubi omab infosüsteemi, mille kaudu võib kiiresti ja mugavalt saada informatsiooni treeningute ja treenerite kohta ja broneerida aega. Kõik klubi külastajad peavad esmakordselt tasuma klubiliikme tasu ning nad saavad automaatselt klubiliikmeks. Iga klient saab kätte kasutajatunnuse ja parooli, millega ta siseneb infosüsteemi. Infosüsteemi kaudu võib broneerida treeninguid, jälgida jooksvaid uudiseid, vaadata tunniplaani. Infosüsteemis on registreeritud ka treenerid. Treenerid lisavad uusi treeninguid, koostavad tunniplaani, muudavad treeningute seisu. Klienditeenindaja pädevuses on registreerida kliendi treeningule kohal, kui klient ei saanud seda teha ise mingil põhjusel

Kontseptuaalne...
22 allalaadimist
thumbnail
36
doc

E-deklaratsioonide haldamine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines IDU5360 "Kontseptuaalne süsteemianalüüs" e-deklaratsioonide haldamine Üliõpilane: ... Õpperühm: ... Matrikli nr.: ... Juhendaja: ... Tallinn 2011 2 Autorideklaratsioon Deklareerin, et käesolev ainetöö on minu töö tulemus ja seda ei ole kellegi teise poolt varem üheski aines esitatud. ............................. ................................ (kuupäev) (töö esitaja allkiri) 3

Informaatika
41 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemid”

Süsteemi kirjeldus on piisavalt üldine, et sobida iga antud firma poeketi esinduse kohta. Projektis vaadeldakse seda osa esindusest, mis on seotud autode tellimisega ja tellimuse täitmisega. Vaatluse alla ei kuulu raamatupidamise, palgamaksmise, kauba sisseveo ja laostamise osa. Lausendid Käesolevas projektis käsitleme autode arvestuse allsüsteemiga seonduvaid lausendeid. · Auto on kaup. · Klient ostab auto. · Klient tellib auto. · Klienditeenindaja lisab tellimuse infosüsteemi. · Osakonnajuhataja kinnitab tellimuse. · Raamatupidaja täidab tellimuse. · Klienditeenindaja on töötaja. · Raamatupidaja on töötaja. · Osakonnajuhataja on töötaja. · Klienditeenindaja kinnitab ostu sooritamise. · Raamatupidaja kustutab auto infosüsteemist. · Autol on lisavarustus. · Klient valib lisavarustuse.

Sissejuhatus...
188 allalaadimist
thumbnail
60
doc

Projekt Fototellimus aines Sissejuhatus infosüsteemidesse

keeles. 1.1 TAUST Järgnevas projektis kirjeldatakse, kuidas organisatsioonis Fototellimus korraldatakse inimeste pildistamist, fotode tellimist, fotode ilmutamist ning vastutatakse selle eest, et klient saab oma fotod kätte. Inimeste pildistamisega kaasneb fotograafi kohalekutsumine. Projektis vaadeldakse lähemalt fotograafi kohalekutsumise ning fotode tellimise protsessi. Klient esitab pildistamise korraldajale soovi tellida endast fotosid. Klient esitab soovi e- kirja teel. Kui kliendi soovi pole võimalik antud pildistamise korraldajal täita soovitab pildistamise korraldaja kliendil pöörduda mõne teise seesuguse organisatsiooni poole. Pildistamise korraldaja uurib kliendilt, kuna oleks kliendil võimalik pildistama tulla. Klient esitab omapoolse soovi, millisel ajavahemikul tulla pildistama. Pildistamise korraldaja otsib fotograafi, kes teeks kliendi soovile vastavaid fotosid. Pildistamise

Sissejuhatus infoteadustesse
6 allalaadimist
thumbnail
204
docx

Süsteemianalüüsi kontrolltöö 1

M. Roost , TTÜ Informaatikainstituut, Loengukonspektid aines Süsteemianalüüs, 2014 IDU 5360 SÜSTEEMIANALÜÜS Loeng 1. Sissejuhatus (kontseptuaalsesse) süsteemianalüüsi.  Aine fookus  Aine taust  Eesmärgid ja õpiväljundid  Aine korraldus Aine fookus KONTSEPTUAALNE SÜSTEEMIANALÜÜS  VALDKONNA ANALÜÜS  TARKVARA NÕUETE ANALÜÜS  ITERATIIVNE ARENDUSPROTSESS Fookus: Kontseptuaalse süsteemanalüüsi meetodite rakendamine valdkonna ning tarkvara nõuete detailseks analüüsiks iteratiivses arendusprotsessis Aine taust Analüüsi ained: 1. Sissejuhatus infosüsteemidesse (IDU 3350) või Modelleerimine (IDU 3355); -> 2. -> Süsteemianalüüs (IDU 5360) -> 3. -> Infosüsteemi strateegiline analüüs (idu0021) ehk Ettevõtte äriarhitektuur (idu1321) Aine on eelduseks (OIS) IDU5661 - Infosüsteemide projekteerimine, IDU0050 - Objektorienteeritud disain, IDX5010 - Struktuuranalüüs ja ekspertsüstee

Modulatsioon
72 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Õppekohtade haldussüsteem - projekt

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Objektorienteeritud disain" ÕPPEKOHTADE HALDUSSÜSTEEM Üliõpilane: ... Õpperühm: ... Matrikli nr.: ... Juhendaja: ... Tallinn 2004 Autorideklaratsioon Deklareerin, et käesolev projekt on minu töö tulemus ja seda ei ole kellegi teise poolt varem esitatud. ........................ ........................... (kuupäev) (kaitsja allkiri/allkirjad) Sissejuhatus Autorideklaratsioon.....................................................................................................................2 Sissejuhatus..........................................

Objektorienteeritud disain
60 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Arvuti Tehnika e-pood

Toote tehnilised näitajad (Klient) Toote hind (tarnija, admin, klient) Toote mõõtmed (kuller, laohaldur) Laoseis (laohaldur, admin) Tarneaeg (klient) Kinnitus kauba tasumise kohta (admin, laohaldur, kuller) Kliendi andmed (kuller) Kauba kättesaamis kinnitus (admin) Infosüsteemi eesmärgid Eesmärk: Pidevalt uuenev koduleht Eelis: Pidevalt uuenev infosüsteem Mõõt: Infosüsteemis on laoseis pidvalt nähtav selle kasutajatele Eesmärk: Võimalus maksta internetpangas Eelis: Klient saab tasuda ükskõik, kus, kui ta saab ligi internetipangale Mõõt: Pangalink e-poes. Eesmärk: Meilt kliendini kiire ja täpne kuller teenus. Eelis: Pakid ei lähe kaduma ja klient saab kiirelt oma kauba kätte Mõõt: Ettevõtte töötajad ja ka klient saab jälgida paki asukohta kättetoimetamisel internetist. Eesmärk: Hoida kokku püsikuludelt Eelis: Hästi toimiva ja funktsioneeriva interneti kaubamaja olemas olu ja ei pea ülalpidama müüijaid ega poe panda.

Infosüsteemi projekteerimine
178 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse”

1 Taust Projektis kirjeldatakse Autorendi infosüsteemi. Organisatsioon tegeleb sõiduautode, maasturite, kaubikute ja väikebusside rendiga. Projektis vaadeldakse autode välja laenutuse ehk rendi osa, auto seisundi ning aruannete osa ehk tagasitoomise protsess ei ole antud kasutusloos kirjeldatud ning kuulub eraldi vaatuse alla. Infosüsteem toetab laenutusprotsessi ning võimaldab kliendi ja rendileandja tegevuste jälgimist. Tegemist on keskmiselt suure organisatsiooniga, millest laenutus moodustab enamus osa. Ettevõttel on parkla, kus asuvad laenutatavad autod , töötaja, kes sõlmib rendilepinguid klientidega ja juhataja kes vaatab töötaja tegevust, teostab ülevaatust vajavate autode kontrolli suunamist ning üldist rendiparkla toimimist. Kliendil tuleb laenutamiseks minna autoparklasse kohapeale või broneerida auto ja sõlmida rendileping autorendi koduleheküljelt. 1.2 Lausendid Autorenti iseloomustavad lausendid:

Sissejuhatus infoteadustesse
54 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Deklareerimisprotsessi modelleerimine

TTÜ Informaatikainstituut Juhtimise infosüsteemid Infosüsteemide õppetool Näidisprojekt sügis 2008 23.10.2008 v 1.3 1 (19) TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines IDU0090 "Juhtimise infosüsteemid" Deklareerimisprotsessi modelleerimine Üliõpilane: ... Õpperühm: ... Matrikli nr.: ... Juhendaja: ... Tallinn 2008 TTÜ Informaatikainstituut Juhtimise infosüsteemid Infosüsteemide õppetool Näidisprojekt sügis 2008 23.10.2008

Eetika
40 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Andmebaasid I - eksamiküsimused

või äärmisel juhul väikese kasutajate grupi poolt (nt MS Access). Üleminekusüsteem - jäävad omadustelt kuhugi töölaua ja serveri süsteemide vahele (nt Oracle XE). On mõeldud vaheetapina üleminekul töölaua andmebaasisüsteemilt serveri andmebaasisüsteemile. Serveri andmebaasisüsteem - selles loodud andmebaasi kasutavad korraga paljud kasutajad (nt Oracle Enterprise Edition, MySQL). Sellist andmebaasisüsteemi kasutatakse arhitektuuri korral kus klient ja server on erinevates arvutites Manusandmebaasisüsteem - andmebaasisüsteem, mida kasutatakse mõne eraldiseisva rakenduse lahutamatu osana (nt SQLite). Andmebaasisüsteem tuleb juba rakendusega kaasa (on üks selle osa) ja on kasutaja eest varjatud. Lähtekoodi avalikkus. Avaliku lähtekoodiga ­ huvilised saavad lähtekoodi lugeda ja muuta Salajase lähtekoodiga Muutmälu kasutamine. Töö ajal osa andmeid kõvakettal, osa muutmälus ­ tavaline praktika tänapäeva

Andmebaasid
526 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Mahekaubanduse E-Pood

iseendasse ning ümbritsevasse loodusesse. Nende loosungiks on "Puhas toit - ja ei mingeid lisandeid". Kaup tellitakse kindlatest taludest ning maksime käib kas sularahas, kaardiga või pangaülekandega. 1.2.Lausendid Ettevõttes on administraator Ettevõttes on laojuhataja Ettevõttes on laotöötaja Administraator on ettevõtte töötaja Laojuhataja on ettevõtte töötaja Laotöötaja on ettevõtte töötaja Ettevõte pakub tooteid Klient valib sobivad tooted ja esitab tellimuse Administraator tegeleb müügiprotsessi haldamisega Administraator tegeleb klientide haldamisega Klient tasub tellimuse eest sularahas, kaardiga või internetipanga kaudu 1.3. Ettevõtte eesmärgid Mahekaupade müük interneti kaudu Pakkuda kvaliteetset ökoloogiliselt puhast toitu ja asjakohast teavet Pakkuda lihtsat ja mugavat teenust Suurendada klientuuri ning hoida praeguseid kliente.

Sissejuhatus...
189 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Moeateljee "ANADI "

• N˜ouanne andmine • Vastuv˜otule registreerimine • Konsulteerimine • Pakkumise esitamine vastavalt hinnakirjale • Tellimuse vastuv˜otmine • Lepingu vormistamie • Lepingu allkirjastamine • T¨o¨o delegeerimine • T¨o¨o teostamine • Arve koostamine • Toode esitamine • Toode hindamine • Arve esitamine • Arve maksmine II. Ettev˜otte organisatsiooniliste tegevustega seotud protsessid on: • Reklaam 1. Kodulehe loomine 2. Facebooki’s konto loomine 3. Twitteri’s konto loomine • Vara kindlustamine • Rendifirma • Raamatupidamine 1. Aruannete koostamine 2. Aruanne esitamine maksuametile 4 • Uute materjalide ja vara hankimine • Inimressurside otsimine • Uute t¨oo¨tajate t¨o¨ole v˜otmine 1.4 TOIMIMISOBJEKTIDE LOETELU • Klient • T¨o¨otaja • K˜one • N˜oanne • Kohale kutsumine • Vastuv˜otuaeg • Konsultatsioon

Sissejuhatus...
27 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse-videolaenutus

Järgnevalt esitatakse süsteemi üldvaade. Taust Videolaenutuses tegeletakse DVD videode laenutamisega. Firmas töötavad klienditeenindajad ja firmat juhib juhataja. Juhataja määrab laenutuste hinnad ja viivise määra. Klient valib esindusest endale sobiva video ja pöördub sellega klienditeenindaja poole. Kui soovitud videot pole esinduses, siis klienditeenindaja vaatab nimekirjast, kas selline video on videode nimekirjas ning millal võiks eelmine laenutaja selle tagastada. Kui klient soovib, saadab klienditeenidaja kliendile meeldetuletuse. Klienditeenindaja võtab kliendilt andmed ja sisestab need andmebaasi ning seejärel esitab arve. Kui video laenutuse tähtaeg hakkab lõppema, saadab klienditeenindaja kliendile meeldetuletuse. Peale video tagastamise tähtaja ületamist peab klient viivist maksma kui ta ei ole pikendanud laenutamise tähtaega. Kuu lõpus koostab klienditeenindaja aruande, nimekirja

Sissejuhatus...
131 allalaadimist
thumbnail
25
pdf

“Kasutajamugavus ja kasutajakogemus”

1. Projekti käigus analüüsivad projekti tegijad veebilehe disaini 2. Projekti käigus tuvastavad projekti tegijad puudused disainis 3. Projekti käigus teevad projekti tegijad ettepanekuid, kuidas saaks disaini muuta nii, et see vastaks nõuetele ja oleks enam kasutajasõbralik Põhiprotsessid Kuna projektil on 3 tegijat, siis võtame 3 põhiprotsessi, et igaüks saaks seda detailselt uurida. 1. Kasutajaks registreerimine 2. Toote ostmine 3. Konto andmete vaatamine ja juhtimine Projekti käigus kasutatav metoodika Antud projekti käigus meeskond hakkab testima UXi ja UIi. Valitud veebilehe kasutajamugavuse ja kasutajakogemuse testimiseks sai valitud "black box" meetod. Antud meetod oli valitud selle pärast, et meeskonnal on samad ligipääsu õigused nagu tavalisel registreeritud kasutajatel, seega meil ei ole ligipääsu veebilehe sisemisele tehnilisele ülesehitusele

Informaatika
6 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Sissejuhatus Infosüsteemidesse: e-pood

tooteid. Laohoidja võtab vastu ja väljastab kaupa kulleritele. Laohoidja haldab laoseisu jooksvalt. Tema vastutab laoseisu korrektsuse eest, et infosüsteemis kuvatavad andmed kaubaseisu kohta vastaks tegelikkusele. 1.2 Eesmärgid Ettevõte eesmärgid on järgmised: Osta ja müüa kaupa. Veebilehe uuendus. Kauba tellimine. 1.3 Põhiprotsesside loetelu Ettevõte põhiprotsessid on: klient esitab tellimust; valib tellimuste tellimuse tingimusi; toimub tellimuse töötlemine; toimetatakse kõike tooteid kliendile; tellimus täidetud. 3 1.4 Tegutsejate loetelu Analüüsitavas organisatsioonis tegutsejad on: Admin Laohaldur Klient Kuller Tarnija 1.5 Infovajaduste loetelu Ettevõte tegutsemisega seotud infovajadused: Tellimus Tellija Dokumendid Kaup

Sissejuhatus...
27 allalaadimist
thumbnail
132
pdf

Puhkuste ja töölt eemalolekute haldamise rakenduse testimine

TALLINNA  TEHNIKAÜLIKOOL   INFOTEHNOLOOGIA  TEADUSTKOND   INFORMAATIKAINSTITUUT           Puhkuste  ja  töölt  eemalolekute  haldamise   rakenduse  testimine   Projekt  õppeaines  “Tarkvara  kvaliteet  ja  standardid”           Autorid:   Martin  Koidu  

Tarkvara kvaliteet ja...
6 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Projekt Forum Cinemas’ infosüsteem

Alternatiivid: Samm 3 ­ kasutaja loobub andmete muutmisest ja jääb esialgse broneeringu juurde. Eeltingimused: Püsikliendil tekkisid uued soovid seoses varemloodud broneeringuga. Järeltingimused: Püsikliendi broneering on muudetud. Püsikliendiks registreerimine Püsiklient Tavaklient Püsikliendi konto kustutamine Konto andmete muutmine Joonis 3. Kliendiinfo haldamise kasutusjuhtude diagramm Kliendiks registreerimine Kasutaja: Tavaklient Kirjeldus: Tavaklient valib kasutajanime ja sisestab vähemalt kohustuslikud andmed. Süsteem kontrollib kasutajanime olemasolu ja kohustuslike andmete sobilikkust. Süsteem salvestab Tavakliendi uue Püsikliendina. Kliendi konto kustutamine Kasutaja: Püsiklient Kirjeldus: Püsiklient soovib oma kontost loobuda

Sissejuhatus...
113 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Süsteemianalüüs - 2 loengutöö konspekt

Ema, anna padruneid ma hakkan UML-i uurima 1. Ärimudeli mõiste Omab erialakirjanduses kahte tähendust - mudel selle kohta, kuidas äriüksus teenib raha (loob väärtust) VÕI äriüksuse toimimise kirjeldus. Süsteemianalüüsi lähenemine - ei vastanda ärimudeli tähendusi, sest ärimudel on ka ärisüsteemi arhitektuuri kirjeldus. Ühte ja sama äriarhitektuuri saab kirjeldada erinevas vaates erinevatele huvigruppidele nt äripoole jaoks on tähtsam mudel see, kuidas raha teenida VS IT department, keda huvitab rohkem kuidas ettevõte toimib, et neile tarkvaralahendusi luua. Kõlab nagu kodusõda. EHK, parafraseerime eelmist teksti ilusamale kujule, sest äkki ei jõudnud kohale. Äriinimeste jaoks - ärimudel on kirjeldus, mis näitab kuidas ettevõte loob kasu ja tulu, kirjeldab ettevõtte turusegmenti, positsiooni turul, konkurentsivõimet, rentaablust, kliendile loodavat väärtust etc. IT inimeste jaoks - on ärimudel ettevõtte toimimise kirjeldu

Süsteemianalüüs
17 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse

Infovajaduste loetelu Infosüsteemi funktsionaalne vaade Nimekirjad Andmebaas Kasutusjuhtude mudel CRUD MATRIKS Seisundi- ja tegevusdiagramm Objektide ja Atribuutide semantika Üldvaade Tulika Grupp on kontsern, kuhu on koondunud takso- ja transporditeenuseid osutavad ettevõtted. Esimeseks kontserni taksofirmaks oli AS Tulika Takso aastast 1993. Järgnevas projektis kirjeldatakse Tulika taksofirma infosüsteemi. Projektis vaadeldakse seda osa, kus klient tellib endale taksofirmalt teenuse ning kuidas taksofirma kliendi tellimust täidab. Vaatluse alla ei kuulu taksofirma rahaline käive ning töötajate palga maksmissüsteem. Kirjeldatav infosüsteem peab toetama taksofirmas toimuvat tellimisprotsessi ning selle täitmist, vastavalt kliendi, dispetseri ja taksojuhi suhtlemist jälgides. Tegemist on lihtsustatud organisatsiooniga. Tulika taksofirma on osa suuremast organisatsioonist.

Infosüsteemide analüüs ja...
18 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Autoparkla infosüsteemi arendus

· Juhataja kinnitab töögraafikud. · Juhataja kinnitab piletite hinnakirja. 1.2.4 Süsteemi kasutajate loetelu Bussijaama infosüsteemi kasutajad on: · Reisija · Bussijaama juhataja · Klienditeenindaja · Bussijuht · Mehhaanik 10 1.3 Andmesõnastik Bussijaam Koht, kus asuvad bussid. Töötaja Isik, kes töötab bussijaamas. Reisija Bussijaama klient. Pilet Luba bussiga reisimiseks. Arve Dokument, mille alusel toimub arveldamine. Pangaarve Pangas asuv arve, millele ja millelt saab raha liigutada. Äripartner Juriidiline isik, kes teeb koostööd bussijaamaga lepingu alusel. 1.4 Sündmuste ja tegevuste vastavustabel Sündmus Tegevus Uus töötaja Töölepingu sõlmimine

Infosüsteemide...
124 allalaadimist
thumbnail
34
pdf

Logistikafirma, Projekt aines “”

 Veoteenuste osutamine  Veokorraldus  Laoteenuste osutamine  Laotoimingud  Arveldamine  Ressurside hankimine (Tööjõud, Sõiduk ( ost või rent)  Lepingute sõlmimine  Tollivoristamine 1.4. TOIMISOBJEKTIDE LOETELU Logistika ettevõte toimimisobjektid on järgmised:  Müük  Makse  Saadetis ehk transporditav objekt  Ladustav kaup  Teenus  Saadetise nimikiri  Klient  Tellija  Vedaja  Veoauto - sõiduk  Ladu  Arved  Kaubasaatedokumentid  Veokiri 3 1.5. TEGUTSEJATE LOETELU Ettevõttega seotud tegutsejad on:  Klient  Töötajad (logistik, vedaja, laotöötaja)  Maksuamet  Töövahendite rendifirma (laotehnika)  Tööjõu rendifirma  Tolliamet 1.6. INFOVAJADUSTE LOETELU

Sissejuhatus...
22 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Medistiinilise labori infosüsteem

o proovimaterjalide kogumine ja transport; o laboratoorsete analüüside teostamine; o vastuste valideerimine ning edastamine teenuse tellijatele;  Arveldamine  Lepingu lõpetamine  Ohtlikke bioloogiliste jäätmete käitlus Töös esitatud vaated on koostatud meditsiinilaboriteenuse osutamise kohta. Informaatikainstituut 3 1.4 TOIMISOBJEKTIDE LOETELU SYNLAB Eesti OÜ toimumisobjektid on järgmised:  Klient  Vajadus  Tellimus  Leping  Saateleht  Proovimaterjal  Analüüsi vastus  Arve 1.5 TEGUTSEJATE LOETELU Ettevõttega seotud tegutsejad on:  Klient  Ohtlikke jäätmete käitlusfirma  Maksuamet  Kullerfirma  Töövahendite (katsutid, pipetid jne) tarnija Ettevõttesisesed tegutsejad on:  Ettevõtte juht  Laborivanem  Raamatupidaja  Laborant  Spetsialist

Sissejuhatus...
15 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun