.........................................108 1.1.1.2Ehitamise faas.....................................................................................109 1.1.1.3Rakendamise ja siirdamise faas..........................................................109 9 1. Projekti spetsifikatsioon 1.1 Projekti taust Tegemist on meelelahutusteenuse pakkuja, täpsemalt kinodeketti haldava firma infosüsteemi strateegilise arenduse projektiga. Firma põhitegevuseks on kinoteenuse pakkumine. Talle kuuluvad mitmed meelelahutuskeskused üle riigi territooriumi. Peale kinoteenuse pakkumise nimetatud meelelahutuskeskustes, tegeleb firma ka ruumide rendiga teistele meelelahutusteenuste pakkujatele (kohvikud, mängusaalid jne., aga ka tasulised autoparklad jms.). Firma tegutseb seega üle kogu riigi
Töö kirjeldab, kuidas allsüsteem võiks raamatukogus eksisteerida. Antud töös kasutatakse avalikku informatsiooni ja esitatud allsüsteemi analüüs on kirjutajate nägemus süsteemist. 1.2 Projekti eesmärgid ja tulemused Projekti eesmärk on analüüsida Raamatukogu infosüsteemiga seotud teaviku laenutamise protsessi, kliendi konto loomise ja teaviku teistest raamatukogudest tellimise protsessi. Täpsemalt: · jaotada raamatukogu infosüsteem modelleeritavateks osadeks: vaadeteks ning allsüsteemideks · defineerida strateegilised sõltuvused ja liidesed vaadete ning allsüsteemide vahel · koostada allsüsteemide eskiismudelid Projekti põhitulemusteks on strateegilise analüüsi vaated: · Infosüsteemi äri- ehk toimimisvaade, mis sisaldab: · Pädevusalade vaadet · Funktsionaalset vaadet · Põhiobjektidele vastavate registrite vaadet · Arhitektuurivaade · Arendusvaade 1.3 Tööjaotus
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Online Restoran Andmebaaside programmeerimine IDU0120 Juhendaja: Erki Eessaar Tallinn 2011 Sisukord SISUKORD 4 SISSEJUHATUS 8 1. STRATEEGIA ETAPP............................................................................................................ 9 1.1 TERVIKSÜSTEEMI ÜLDVAADE.................................................................................................... 9 1.1.1 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID................................................................................................ 9 1.1.2 INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID....................................................................................................... 9 1.1.3 LAUSEND
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Infosüsteemide strateegiline analüüs” Solaris Kino Infosüsteem Õpilased: Maksim Nikiforov 132274 Vassilina Matvejeva 132553 Juhendaja: Lea Elmik Tallinn 2013 © TTÜ Informaatikainstituut Contents 1. PROJEKTI SPETSIFIKATSIOON 2 1.1 PROJEKTI TAUST 2 1
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoologia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs” Stones Health spordiklubi infosüsteem Julia Visnapu 094244IABB Vassilina Matvejeva 094076IABB Juhendaja: Lea Elmik Tallinn 2012 Sisukord Esimene Iteratsioon 1.1 Taust................................................................................................................................................................3 1.2 Lausendid .....................................
Eksamil küsitavad mõisted 1. Andmebaas (teema 1) 2. Andmebaasisüsteem (teema 1, 10) 3. Relatsiooniline muutuja (relvar), relatsioon (teema 2) 4. Kandidaatvõti, supervõti (primary key) (teema 2) 5. Primaar- ja alternatiivvõti (teema 2) 6. Välisvõti (teema 2) 7. Viidete terviklikkuse reegel (teema 2) 8. Andmetüüp (teema 2 ja 5) 9. Kitsendused ja nende võimalik realiseerimine SQL-andmebaasides (teema 2 ja 5) 10. Nimetage relatsioonialgebra operatsioone (teema 3) 11. Virtuaalne relatsioon e. vaade (teema 5) 12. Pädevusala (teema 7) 13. Funktsionaalne allsüsteem (teema 7) 14. Register (teema 7) 15. Kuidas on omavahe
Mõõt: sidusrühmade pretensioonide arv Eesmärk: piletite müük ja arvestus Eelis: kliendil on võimalus osta pilet, bussijaamal ja bussifirmadel on reaalajas info müüdud piletite kohta Mõõt: piletimüügiga seotud vigade arv 5 3 Infosüsteemi funktsionaalne vaade Järgnevalt esitatakse bussijaama infosüsteemi põhifunktsioonid ja kasutusjuhud. 3.1 Infosüsteemi põhifunktsioonid Bussijaama infosüsteem jaguneb 3-ks allsüsteemiks: 1. Piletimüügi arvestus 2. Sõidugraafikute arvestus 3. Bussijaama töötajate arvestus 4. Bussifirma töötajate arvestus 3.2 Kasutusjuhtude mudel Kasutusjuhtude mudel koosneb kasutusjuhtude diagrammidest ning nende kirjeldusest. Diagrammid jagunevad põhifunktsioonide järgi. 3.2.1 Piletimüügi arvestus 6 Joonis 1. Piletimüügi kasutusjuhud. Nimi: 2.1
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Autopoeketi ühe esinduse tellimused Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemid" Tanel Tarkmees 085125 IAPB 53 2008 Sisukord Üldvaade................................................................................................................................. 3 Taust................................................................................................................................... 3 Lausendid............................................................................................................................ 3 Organisatsiooni eesmärgid..................................................................................................3 Põhiprotsesside loetelu........................................................................................................3 Tegutsejate loetelu...............................................................................
Kõik kommentaarid