Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"lisateenused" - 137 õppematerjali

lisateenused on rahaülekanded, hoiustamisteenused ja paljud teised igapäevased teenused.
thumbnail
8
docx

Lisateenused kauplustes

205 MRA TALLINN 2014 Igas ostukohas, igas mini- ja hüpermarketis meile, kui klientidele, pakkutakse erinevaid lisateenuseid. Nad on meie jaoks nii tavalised, et me isegi ei saa aru, et kauplus tegelikult ei ole kohustutatud meile seda pakkuda. Kaupluste lisateenuste põhimõtte on kliendi mugavus ja hoidmine. Kui kliendile meeldib kaupuse poolt pakutavad lisateenused, ta tunneb mugavust ja ei tunne, et midagi on puudu, siis ta kindlasti tuleb kauplusesse tagasi. Teine põhimõtte – teiste kauplustega koostöö, koostööst tuleneb rohkem kliendi igale kauplusele. Näiteks, Ümera keskuse esimesel korrusel on Maxima toidupood ja vastalt on mitu erinevaid kauplusi ja lette. Oletame, et inimene läheb toidupoodi, et osta midagi, ja kui tuleb kassast, ostud sooritatud, näeb enda eest naturaalse meega letti. Inimesel

Ametid → Müüja
2 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid?

kujuneb paljude komponentide koosmõjul: majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör- eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate professionaalsed oskused, välimus jne. Majutusteenus pole enamikul juhtudel pelgalt ööbimine raha eest vaid kompleks erinevatest teenustest ja teenindusest. Lisateenuste valik võimaldab ühelt poolt kliendil majutusettevõttes peatumise ajal mugavalt ja mitmekülgselt aega veeta, samas annavad lisateenused majutusettevõttele võimaluse konkurentidest turul eristuda ja luua oma ettevõttele vastav imago, mis tõmbab hotelli just selle juhtkonnale meelepäraseid sihtgruppe. Oluline on lisateenuste kujundamisel mõista, milliseid sihtrühmi soovitakse nende kaudu peamiselt teenindada ja teenuseid tarbima kutsuda: kas noori või vanu, individuaalkliente, perega reisijaid või reisigruppe, ärikliente, puhkuse- või lõbureisijaid jne. Samuti tasub analüüsida keskmist külaliste peatumise aega,

Turism → Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

Zeppelini sportlandi teenindajad järgisid välimuse ja hügieeni nõudeid ning käitumis- ja kõnemaneeri nii klientide kui kaastöötajatega. Teenindajad tahtsid alati kliente aidata, teenindus oli soe ja sõbralik. Teenindajad olid kompetentsed, asjalikud ja kliendi vastu alati viisakad. Teenindajad jagasid usaldusväärset infot ning pakkusid klientidele meeldejäävaid elamusi rõõmsameelse ja asjatundliku teeninduse näol. · Klientidele pakutavad lisateenused · Kliendikaart · Sportlandi püsikliendiks on võimalik saada, soetades endale sportlandi kliendikaardi, mis maksab 3 eurot. Kliendikaarti oma võimalik kliendi soovil vormistada ka ID-kaardile, mille maksumus on samuti 3 eurot. Kliendikaardi eeliseks on püsiv allahindlus -5% ning regulaarsed püsikliendi eripakkumised. Allahindlus hakkab kehtima esimesest ostust ning allahindlus arvutatakse täishinnast. · · Kinkekaart

Muu → Praktika aruanne
585 allalaadimist
thumbnail
10
doc

HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS

Lisateenused Aktiivseks puhkuseks pakume Teile Bowlingu mängimist Suure Tõllu puhkekülas, mis asub Kuressaarest kolme kilomeetri kaugusel. (Lisa2) Bowlingut võite mängida 2 tundi. Samas on võimalik veel mängida võrk- ja korvpalli ning peale mänge pakutakse kerget lõunasööki. Kui mõni inimene ei soovi tegevustest osa võtta puhkekülas, siis on võimalus Kuressaare linnaga tutvuda. Lisateenused kokku: 93,80 Töö- ja puhkeväljasõidu kogumaksumus: 2 651,40 Lugupidamisega Sigrid Jõgi Praktikant Hinnapakkumine koostatud 26.03.2014 4 HINNAPAKKUMINE MAJUTUS Nimetus Hind /öö Kogus Ööde arv Maksumus Kahetuba 75 6 3 1350,00 ühele inimesele

Turism → Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

KOLME ÖKO-SPAA VÕRDLUS

Spaa kontseptsiooni erinevused tingitud piirkonnast Kõik pakkusid erinevaid hoolitsusi ja paketteerinevused kasutatavates toodetes Vihula Mõisa ja Daintree spa on mõeldud igas vanuses külastajatele, Monart on ainult täiskasvanutele mõeldud spaa Daintree ja Monart vastavad heaoluspaa kontseptsioonile Kõigis on eraldi teenused meesklientidele Väga personaalne lähenemine Monart spaa omab ainukesena lojaalsusprogrammi Kõigis on vastavalt piirkonnale mitmed lisateenused Vihula ja Daintree keskenduvad palju oma piirkonna iidse kultuuri tutvustamisele ja kaasamisele Kasutatud materjalid: www.monart.ie 03.04.2013 http://www.vihulamanor.com/ee/oekospa.html 03.04.2013 http://www.daintreeecolodge.com.au/ 03.04.2013 http:// www.tripadvisor.com.au/Hotel_Reviewg499650d258083ReviewsDaintree_Eco_Lod 05.04.2013 TÄNAN KUULAMAST :)

Turism → Giidindus
15 allalaadimist
thumbnail
18
pptx

Pärnumaa majutusettevõtted

Pärnumaa majutusettevõtted Esitlus Denis Pappel ja Andreas Orav Tartu 2010 Pärnumaast Pärnumaa on Eesti suurim maakond, kus külastajaid ja turiste lummavad 242 km rannajoont, 177 saart ja laidu, luitemetsad, puisniidud, sood ja rabad, suur hulk vaatamis- ning kogemisväärset, arvukalt mitmekesiseid turismiteenuseid ning mõistagi aastaringselt atraktiivne Suvepealinn Pärnu. Majutusettevõtted Hotell ­ Victoria Hotell Spa Hotell ­ Tervis Medical Spa Hostel ­ Terve Hostel Külalistemaja ­ Villa Andropoff Puhkeküla ­ Maria Talu Puhkemaja ­ Lembitu Puhkemaja Kodumajutus ­ Green Villa Külaliskorter ­ Villa Marina Kämping & Karavan - Konse Karavan-Kämping ja Motell Victoria Hotell Asukoht: Pärnu kesklinn Hinnad: Ühene 800.- Kahene 1 150.- Minisviit 1 400.- ERIPAKKUMISED Kodulehelt broneerides majutus kuni 40% soodsam Teatrisõpradele - Endla te...

Turism → Turism
8 allalaadimist
thumbnail
9
docx

HINNAPAKKUMINE Lõputöö, Eksamitöö

Pärnu 2014 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................... 2 HINNAPAKKUMINE......................................................................................... 4 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 LISA 1 TOITLUSTAMINE..................................................................................8 LISA 2 LISATEENUSED................................................................................... 9 2 VASTUSKIRI Tere austatud Katrin Tamm! 13.04.2014 Täname Teid, et tunnete huvi Hotell Londoni teenuste vastu ja soovite oma tööalast väljasõitu korraldada meie hotellis. Oleme koostanud paketi vastavalt Teie vajadustele. Anname endast

Turism → Turism
11 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

......................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Reklaam.............................................................................................................5 4.3 Hinnakujundus...................................................................................................5 4.4 Lisateenused.......................................................................................................6 VI. TEENINDAMINE.........................................................................................................7 5.1 Ruumid..............................................................................................................7 5.2 Seadmed ja vahendid.........................................................................................7 5

Majandus → Majandus
595 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

rahulolu ja julgustaks siia tagasi tulema. 22. Vastuvõtu töötaja ülesanded külalise viibimise ajal Tehingud mis sooritatakse pannakse toaarvele, kellel pole kretiiti need maksavad iga ostu eest kohe. Igal hetkel kui see klient jõuab vastuvõttu töötaja nägemisulatusse tervitada, luuasilmside. Külalisele teenuste pakkumine, informatsiooniga varustamine.kontaktihoidmine, info andmine, 23. Majutusettevõtte lisateenused Peamiselt pakkuvad majutusettevõtted majutust ja toitlustust. Lisateenused on need mis tuleb kliendil eraldi osta. Lisateenused võivad olla saun, kanuutamine, igasugused iluprotsetuurid, kalastamine, jalgratta laenutus jne 24. Infotehnoloogia kasutamine majutusettevõttes? IT kasutamine majutusettevõttes võimaldab efektiivset tööd, kulude vähenemist ja paremat klienditeenindus- kliendi suhete haldamist. IT- kasutamist mõjutavad: · Majutusettevõte suurus- mida suurem majutusettevõte, seda kasulikum

Turism → Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne - kuidas seda teha

Omandada individuaalsed ja meeskonnatöö kogemused. Praktika ülesanne oli .... (vt. nt. I kursus autotehnik programmist lühikokkuvõte järgmiste punktide põhjal ­ st igal kursusel on oma programm) · Tutvuda ettevõtte organisatsioonilise ülesehituse ja õigusvormiga (OÜ, AS, jne). , tegutsemise ja ajalooga. · Ettevõtte tegevuse lühikirjeldus. Ülevaade ettevõtte toodangust ja teenustest sh. lisateenused. · Tutvumine ettevõtte töökorraldusega (töötajate töövahetused ja tööajad, ettevõtte juhtimine ja alluvusvahekorrad (võimalusel juhtimisskeem), töösisekorraeeskirjad). · Oma töökeskkonna ohutegurite hindamine (füüsikalised, keemilised, bioloogilised, psühholoogilised ohutegurid). · Esmaabi korraldamine ettevõttes- esmaabivahendite olemasolu, esmaabi andvate töötajate väljaõpe

Ehitus → Ehitus alused
166 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma

Hankehinnad püütakse hoida madalal, kuna nii on võimalik klientidelegi odavaid hindu pakkuda. Suureks abiks on olnud tagasiside, mida saadakse Prisma klientidelt. Prismade müügisaalis on kliendil võimalik jätta kirjalikult oma arvamus. Klientide tagasisidet ei jäeta kahe silma vahele - seda loetakse ja arutatakse regulaarselt. Prismades müüakse: • toiduaineid; • esmatarbeid; • garderoobikaupu; • kodukaupu; • vaba aja kaupu; 5. Lisateenused Kindlasti võib üheks lisateenuseks nimetada kauba kojuvedu. Juhul, kui klient soovib osta midagi suurt ja rasket ning transport ei ole tema jaoks võimalik. Sel juhul astub Prisma Peremarket kliendile kenasti vastu ja pakub kojuveo teenust. 5 Teisteks lisateenusteks võiks nimetada Lasnamäe Prismas asuvaid väiksemaid kaupluseid. Nagu näiteks Pagaripoisid, Lillepood, Keemiline

Majandus → Kaubandus
30 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Majutusettevõtte äriideed

MAJUTUSETTEVÕTTE ÄRIIDEED ● Millises äris ollakse. Ettevõtte liik? Ettevõtte liik on majutus (Tartu hotell). ● Millist sihtgrupp peetakse oma kliendiks? Põhiline sihtgrupp on on põhiliselt välismaalased, eriti naaber riigid nagu näiteks: ❏ Läti ❏ Rootsi ❏ Venemaa ❏ ja muud suured riigid ● Millised on ettevõtte poolt pakutavad tooted ja teenused? PAKUTAVAD TEENUSED: ❏ aastavahetuse pakett ❏ muusikalid ❏ romantika,-perepakett ❏ majutamine LISATEENUSED: ❏ printimine hotelli vastuvõtus ❏ faksi saatmine ❏ auto,-bussirent ❏ lillede tellimine ❏ pesupesemine ❏ muude tooted juurde tellimine (pesemisvahendid, hambahari jne) PAKUTAVAD TOOTED: ❏ hommikumantlid, sussid ❏ Lisa padi või...

Turism → Turism
6 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Steffani pizzarestoran

...................................3 2. ESMAMULJE................................................................................................4 3. MENÜÜ........................................................................................................5 4. TEENINDUS..................................................................................................6 5. ISTEKOHT...................................................................................................7 6. LISATEENUSED.............................................................................................8 7. ROOG..........................................................................................................9 8. LAHKUMINE...............................................................................................10 ETTEVÕTE · Mida teadsid eelnevalt valitud ettevõtte kohta ja milliste ootustega läksid ettevõttesse?

Majandus → Klienditeenindus
30 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Kubija hotell

Kubija Koostajad: Helis Lihtsa, Kerli Taalvelt Asukoht Kubija hotell- loodusspaa asub Võru kõrval Lõuna-Eesti mändide all Kubija järve kaldal, Haanja ning Suure-Munamäe läheduses. Kubija hotell vastab kolmele tärnile Tubasid kokku on 57 Toatüübid 42 kahekohalist ja 3 ühekohalist Standard tuba Raul Olle ja Erki Noole nimelised junior sviidid 9 Savisviiti, mis sobivad peretoaks Presidendisviit Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Ajad ja hinnad Avatud ööpäevaringselt Tuba ühele alates 56 Tuba kahele:alates 65 Sviit:alates 103 Lisavoodi:alates 13 Hind lapsele:alates 10 Hotelli lähedalt metsast leiate nii matkaraja kui ka valgustatud tee suusatamiseks või jalgrattasõiduks. Külastajad saavad mängida minigolfi ja seejärel ...

Geograafia → Geograafia
5 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Hotellide võrdlus

sviidid, toad erivajadustele inimestele ja presidendisviit, toad erivajustele inimestele allergikutele Paketid Meelelahutuspakett, Kultuuripakett, City Spa pakett, Romantikapakett, Discover Tallinn Naudingupakett, Romantikapakett, Spaapakett pakett, Lõõgastuspakett Pakutavad lisateenused Autorent, auto koos autojuhiga, limusiini rent, Concierge teenused, Pakikandja, lastehoid, lastehoid, lillede tellimine ja kohaletoimetamine, valuutavahetus, autorent erinevad piletid, linnaeksursioonid Hinnakiri Tuba ühele: alates 115 Tuba ühele: alates 109

Majandus → Majandus
6 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan - OÜ V-Mix Tantsukool

......................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Reklaam.............................................................................................................5 4.3 Hinnakujundus...................................................................................................5 4.4 Lisateenused.......................................................................................................6 VI. TEENINDAMINE.........................................................................................................7 5.1 Ruumid..............................................................................................................7 5.2 Seadmed ja vahendid.........................................................................................7 5

Majandus → Majandus
261 allalaadimist
thumbnail
18
odt

ESMASE PÄRINGU VASTE

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Turismi õppetool Siiri Lepamets MTTp-13 ESMASE PÄRINGU VASTE Referaat Juhendaja : Õie Ristioja Väimela 2015 VASTUSKIRI Tere, Lugupeetud Siiri Lepamets Täname teid, et olete oma koolituse läbiviimiseks valinud just meie hotelli. Oleme koostanud paketi vastavalt just teie soovidele. Teie poolsed täpsustused ja ettepanekud muudatuste osas palume saata [email protected] hiljemalt 14.02.2015. Meie hotell annab endast kõik, et Teie siinviibimine oleks meeldejääv ning rahulolev. Majutus Saame teile pakkuda majutust standardtubades, kolmekohalistes tubades, mis on varustatud vastava sisustusega. Püsikliendile on meie hotelli poolt ka soodustus kuni -10%, see on juba hinnast maha arvatud. Seega standardtuba 70€ ja kolmeko...

Turism → Turism
3 allalaadimist
thumbnail
1
doc

EMT

Novembris saavutas EMT 1997. aasta majandustulemuste põhjal 3. koha Eesti majandusliidrite konkursil TOP 100. Detsembris tõi EMT turule ettemaksuga kõnekaardi Simpel. 1999. aasta alguseks oli EMT klientide arv 152 500 ning esimese kvartali jooksul Tegevusvaldkond: mobiilsidevõrkude ja - süsteemide loomine ja haldamine ning nendega seotud teenuste tootmine Kaubad ja teenused: Mobiilid, kõneteenused, sõnumid, internet, helistamine välismaal, lisateenused. Sülearvutid, digikaamerad, lcd-telerid, videokaamerad, hooldus, lauatelefonid, kullerteenus, interneti kasutamine, Turg: Majandusnäitajad emt on turul väga kõva tegija. EMT ainuomanik on AS Eesti Telekom. AS Eesti Telekom ei tegele otsese äritegevusega ning tema majandustegevuse kasum kujuneb peamiselt teiste grupi ettevõtete kasumist. Turul läheb emtl väga hästi. Oste toimub kas esindustest või kataloogi teel või otse internetist

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Väikemajutusettevõtte hinnakujundus

tõmbub turiste alati. Hea väikemajandusettevõtte algab personaalist ja juhtimisest. Kui klienditeenindajad, direktorid, sekretärid, kokkad on rahul oma töökohaga ja palgaga, siis töötavad nad oma töökohal rohkem ning hotelliettevõtte ei pea koolitama uusi töötajaid. Järelikult hotelli kasuliku mõju koefitsient kasvab. Väikehotell saab tulusid suurendada mitmesuguseid lisateenuseid pakkudes. Järgnevas loetelus on nimetatud lisateenused, mis suurendaksid väikehotelli tulu: 1. Puhtus 2. Tee ja kohv kõigile 3. Ilus disain 4. Stabiilne Wi-Fi 5. Töötav konditsioneer 6. Joogivesi 7. Mängukonsoolid neile, kes soovivad 8. Hea restoraan/baar Võimalusi väikeettevõtte kujunemisel on mitu. Peamiselt sellele aitab teenindus, hea juhtivus ja head teenused.

Majandus → Majandusõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Turismiteemaline töö

Tunnikontroll Esimene rida 1. Turismimajandus-turismialane ettevõtlus, mis tegeleb reisi planeerimise, kodanike sihtkohas viibimisega, kui ka reisiprogrammide sisestusega 2. Väljaminev turism- riigi elanike reisimine elukeskkonnast välja teise riigi territooriumile, 3. Riigisisene turism- nii sise- kui ka välisturistide reisimine konkreetses riigis 4. Õhutransport- ehk õhulennundus, inimeste või kaupade vedu lennukite või helikopteritega 5. Äriidee- idee, mida saab kasutada tulu eesmärgiks 6. Põhiteenused majutusasutuses on majutus ja toitlustus.(lisateenused) 7. Soomlased, venelased, lätlased 8. Üldine majanduskasv, stabiilne rahakurss, majanduslik stabiilsus, autoomanike arvu kasv 9. Turismimajanduse arenedes on rohkem töökohti. Turismimajandus püüab toetada majanduskasvu, kohalikku ja piirkonna arengut, kasutab võimalikult palju kohalikku tööjõudu ja teisi kohalikke ressursse, aitab säili...

Turism → Turism
6 allalaadimist
thumbnail
16
ppt

RESTORANIDE KIRJELDUS

veel suurem väljakutse, mille märksõnadeks on – lihtsus, iseseisvus, kohalik tooraine, ausus ja austus, põhjamaine kargus, Kalamaja nurgatagune. • Köögis toimetavad tunnustatud peakokad Roman Zaštšerinski ja Igor Andrejev RESTORAN LUSIKAS • Aadress: Aia 7, 10111 Tallinn • Kontakttelefon: +372 646 3030 • E-mail: [email protected] • Koduleht: http://www.restoranlusikas.ee • Köök: Euroopa • Lisateenused: wifi, internet, ligipääs ratastooliga, elav muusika, kinkekaart, suveterrass, terrass, projektori võimalus, kamin • Kohtade arv: 80 • Lastele: - • Suhtluskeel: eesti, vene, inglise, soome • Makseviis: kaardimaksed, sularaha • Hinnad: 11 - 13 € • Peakokk: Alo Stamm • Lahtioleku ajad: E-L 12-23 • P 12-21 • “Maitsev toit, hea vein, õdus atmosfäär ja kaminatuli - mida hing veel ihkaks!?” • Me mõistame hinnata head olemist ja kuidas

Majandus → Teenindus
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Toote kolm tasandit

Riina Kopti 11.KL TOOTE KOLM TASANDIT Turunduses käsitletakse toodet kolmetasandilisena: Toote tuum, ehk põhitoode ( põhiline hüve, mida tootja otsid), Konkreetne toode ( Omadused, stiil, kvaliteet, bränditunnused, pakend, nimi ), Laiendatud toode ( Lisateenused, sh paigaldamine, järelhooldus, erilised kasud kliendile, garantii, väärtused jms). Tootja jaoks on väga oluline luua oma tootele ,,tuum", mis on tarbijale väärtuslik. Tootel peab olema mõte, mis meelitaks kliente massiliselt ostma. Näiteks uute prillide korral võib põhihüveks olla hea nägemine või enda näitamine ( kui on tegemist tuntud kaubamärgiga). Või siis minu äriplaanis peamiseks hüveks olnud tähevaatlus majake ,,Läänetäht", mis

Majandus → Ettevõttlus
17 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kliendi küsitlusleht

........................................................................................................... ................................................................................................................................. ................................................................................................................................. ................................................................................................................................. 4. Lisateenused Pidude korraldamine/ reserveerimine: Väga hea/Keskmine/Ei meeldi Vaba-aja tegevused: Väga hea/Keskmine/Ei meeldi Konverentsisaal: Väga hea/Keskmine/Ei meeldi Lastemängutuba: Väga hea/Keskmine/Ei meeldi Muusika valik: Väga hea/Keskmine/Ei meeldi Kommentaarid:...................................................................................................... ..........................

Majandus → Klienditeenindus
41 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Allclean oü äriplaan

ALLCLEAN OÜ ÄRIPLAAN Ettevõtluse alused (RIM6013). Nipitiri ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE • Sise– ja väliruumide koristamine, keskendutakse regulaarsetele puhastusteenustele. • Pikaajalised kliendilepingud, erinevad lisateenused,. • Võimalus pakkuda erinevaid alternatiive, OÜ liikmete eelnev töökogemus. • Olemasolev kliendibaas, head eelnevad kliendisuhted. ÄRIIDEE KIRJELDUS • Suunatud era- kui ka ärikliendile, regulaarne hooldusteenus( Tallinnas ja lähiümbruses). • Kompleksteenuse pakkumine, puhastusteenust kui hooajalisi eriteenuseid. • Kogu vajaminev teenus ühelt kindlalt ettevõttelt. • Konkurents põhineb diferentseerimisstrateegial, kululiidristrateegia.

Majandus → Äriplaan
169 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

(400 ­ 1000 kr) Majutus + toiduvalmistamine - Jahi- ja kalastusturistidele 15 (250 ­ 500 krooni) Saun - Sauna kütmine, soovi korral koduõlu ja suupisted (400 kr tund + õlu ja suupisted) Karavanikoht - Karavanikoht, vesi, elekter jm. lisateenused (150 kr öö + lisateenused) Telkimine - Telkimiskoht, soovi korral telk, vesi, elekter jm lisateenused (50 kr öö + lisateenused) Jalgrattarent ­ Talul on 10 jalgratast (100 kr tund, 300 kr päev) Kalastustarvete rent - Talul on väike aerudega kalapaat, + turvavarustus

Majandus → Majandus
1320 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

TEENINDUS PROTSESS

Ettevõtte äriidee vastab järgmistele küsimustele: Kellele? ­ kes on ettevõtte kliendid Mida? ­ milliseid tooteid/ teenuseid ettevõte pakub Kuidas? ­ kuidas tooted/ teenused toodetakse ja kliendini viiakse. Ettevõtte teeninduskontseptsioon näitab, kuidas ettevõte kavatseb lahendada teatavat kindlat tüüpi probleeme mingil kindlal viisil. Teeninduskontseptsioon peab olema konkreetne ja kõigile arusaadav. Teeninduskontseptsiooniga määratletakse peatoode/ teenus ja lisateenused, samuti viis, kuidas teenuspakett klientidele kättesaadavaks tehakse ning kuidas kliendiga suheldakse. Teenindusprotsessina võib käsitleda erinevate teenindustoimingute kompleksi, millega saavutatakse soovitud tulemus. Teenindusprotsessi võib käsitleda ka kui ostja-müüja suhet. Teenindusprotsessis osalevad: Klient Teenindusümbrus (keskkond) Ettevõtte töötajad (kontaktpersonal, abipersonal, juhid) Teised kliendid

Majandus → Teenindus ja müük
109 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Majutusettevõtte analüüs

1.Üldandmed ja liigitus -Hotell Kolm Õde -Tallinn -Asukoha järgi võib seda hotelli liigitada kesklinnahotelliks, kuna asub väga lähdal kesklinnale, suuruse järgi väikehotelliks(23 tuba) ning sihtturu järgi ärihotelliks (ka konverentsihotelliks). - Hotell Kolm Õde***** on 5-tärni hotell. 2. Teenused -Majutusteenused, mugavused tubades: luksulik disainmööbel, Serendipity tualett-tarbed, lameekraaniga televiisor ja kaabeltelevisioon, CD/DVD-mängija, föön, reguleeritavad tuled, vihmavari, hommikumantel ja sussid, toas asuv seif, otsevalimisega telefon, tasuta internetiühendus, ligipääs ratastooliga (ühes toas). -Toitlustusteenustest: peakoka Riho Heinmetsa juhitud Kolme Õe restoran, veinibaar, mida juhib sommeljee, hommikusöök tuppa kella kuueni õhtul privaatne õhtusöögiruum. -Lisateenused: vestibüül kaminaga, raamatukogu lugemiseks ning lõõgastumiseks, WiFi avalikes ruumides, suitsetajate ja mittesuitsetajate toad, tasuta transport lennuj...

Turism → Turism
20 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - OÜ xModule

......................................................................................................5 4.2 Transport............................................................................................................6 4.3 Reklaam.............................................................................................................6 4.4 Hinnakujundus...................................................................................................6 4.5 Lisateenused......................................................................................................6 V. TEENINDAMINE.................................................................................................... 6 5.1 Ruumid..............................................................................................................6 5.2 Seadmed ja vahendid.........................................................................................7 5.3 Tööjõud..............

Majandus → Majandus
752 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Äriplaan, puhkemaja

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppetool Janely Tilk PUHKEMAJA Äriplaan Juhendaja: A. Nohrin Pärnu 2013 Puhkemaja SISUKORD Puhkemaja 1.1. Äriidee kirjeldus Eesti inimene on õppinud puhkama ja lõõgastuma ka kodumaal. Puhkust ja aja maha võtmist vajame vahel kõik. Looduskaunis kohas, Pärnu külje all, asub Laine Kinnisvarabüroo OÜ kuuluv maja. Plaanis on rentida maja aastaringseks kasutamiseks, mis tooks ka rendile andjale kasu. Olemasolevates ruumides on võimalik majutada 24 inimest, lisaks toitlustada ja luua head võimalused lõõgastumiseks ja puhkuse nautimiseks. Maja esimesel korrusel asuvad WC/dussiruum, esik, garaaz ning abiruum. Olemas on köögiplokk koos elektripliidi, küpsetusahju, mikrolaineahju, veekeetja ning külmkapiga....

Majandus → Äriplaan
81 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

korral majutaja korraldab kogu päeva koos saatjaga (450 ­ 1000 kr) Majutus + toiduvalmistamine - Kalastusturistidele (300 ­ 500 krooni) Saun - sauna kütmine, soovi korral koduõlu ja suupisted (500 kr tund + õlu ja suupisted) Telkimine - telkimiskoht, soovi korral telk, vesi, elekter jm lisateenused (50 kr öö + lisateenused) Jalgrattarent - talul on 6 jalgratast (100 kr tund, 300 kr päev) Ringreis Ida-Virumaal - 3 erinevat reisipaketti või reis klientide soovil, soovi korral giid( hind vastavalt kokkuleppele) 5 Äriplaan

Majandus → Majandus
491 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - Autotöökoda

................................7 3.5. Turustamine.......................................................................................................................................7 3.5.1Üldine turustrateegia.........................................................................................................................7 3.5.2 Reklaam...........................................................................................................................................7 3.5.3 Lisateenused ja garantiid.................................................................................................................8 4. JUHTIMINE JA ORGANISATSIOON................................................................................................8 5. MAKSUMUS.......................................................................................................................................8 6. RISK JA RISKI ANALÜÜS....................................................................

Majandus → Majandus
153 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

Koosolekuruumide 1 konverentsiruum B.Alver. U-paigutus. Tehniline varustus: dataprojektor, vajadus: TV+videod, ekraan, pabertahvel ja markerid, wifi. Koolitusel osalejatel isiklikud sülearvutid. Toitlustamine: Konverentsisaali fuajees ja restoranis: 5 kohvipausi, 3 lõunasööki, 2 õhtusööki, 1pidulik õhtusöök. 11.05 lõunasöök väljaspool hotelli. Soovitud lisateenused: Aktiivse puhkse päev 11.05.2013 Maksmine: Tellijale ersitatud arve alusel pangaülekandega 1. Majutus Saame pakkuda Teile Meriton Classic klassi tube. Kõikides tubades on WC/vann või duss, minibaar, seif, õhukonditsioneer, SAT-TV, tee ja kohvi valmistamise võimalus, föön, Wi-Fi internetiühendus. Akendest avaneb kaunis vaade Toompuiestee pargile ja Toompeale. Lisaks Classic klassi toale on hinna sees ka veekeskuse piiramatu külastus.

Turism → Turism
39 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus.

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Ärikoolituse õppetool Põlva Selver – Edu Konsum kaubandusettevõtete võrdlus. Iseseisevtöö õppeaines ,,Jaekaubandus’’ Juhendaja õpetaja 2013 SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1. SELVER..................................................................................................................................4 2. KONSUM...............................................................................................................................6 3. VÕRDLUS..............................................................................................................................7 KOKKUVÕTE..................................................................................................................

Majandus → Arenguökonoomika
9 allalaadimist
thumbnail
19
odp

Kolm tallinna 5tärni hotelli

Savoy Boutique Hotel Savoy Boutique Hotel asub Tallinna vanalinnas ning pakub konditsioneeri, tasuta WiFi-ühenduse, kaabeltelevisiooni ja lameekraaniga televiisoriga tube. Kõik toad on art deco stiilis. Tubades on ka minibaar, seif sülearvuti hoidmiseks ja vaipkattega põrandad. Privaatsetes vannitubades on vann või duss. Seal on olemas föön, hommikumantel ja sussid. Raekoja plats ja Tallinna raekoda jäävad vaid 350 m kaugusele. Muuseumina tegutsev endine kaitsetorn Kiek in de Kök jääb vaid 280 m kaugusele. Tubade arv : 44 Toatüübid: Superior - Üheinimesetuba Superior - Kaheinimesetuba, Double võiTwin Sviit. Majutusasutuses Savoy Boutique Hotel pakutavad mugavused. Restoran, Baar, Ööpäevaringne vastuvõtt, Ajalehed, Terrass, Toad mittesuitsetajatele, Lift, Kiire sisse-/väljaregistreerimine, Seif, Helikindlad toad, Küte, Disainhotell, Pagasihoid, Suuskade hoiuruum, Saadaval toad allergikutele, Suitsetamine on e...

Turism → Turism
14 allalaadimist
thumbnail
12
doc

KODUTÖÖ MUUDATUSTE JUHTIMINE

et kuidas töötajad tulevad toime nii kiire ja ratsionaalsete muudatustega, sest terve teenindus- kontseptsioon muutus. Minu teadmiste põhjal polegi veel endise Olümpia hotelli (nüüd siis Radisson BLU Hotel Olümpia) töötajate seas need standardid veel täielikul kinnistunud kuna nemad said Radissoni märgi alles juunis 2010a. Radissoni hotellides on ’’Yes I Can’’ teenindusmeetodid:  100% Kliendi rahulolu  One Touch Service - lisateenused ühe nupuvajutusega  Keemiline puhastus ja kiirpesupesemisteenus  Super Breakfast Buffet – rikkalik hommikusöök  Ekspress Check-Out  Hiline Check-Out  Grab & Run hommikueine Radissonil on igal tööpostil on olemas oma ametijuhend, kus on üles täheldatud kõikide töös vajalike protseduuride kirjeldused. Omavahel suhtlevad erinevad osakonnad tihedalt, uuendustest

Turism → Hotellimajandus
6 allalaadimist
thumbnail
18
pptx

AEROFLOT

AEROFLOT Kristiina Kass RB13 Ajaligu 9. veebruar 1923- Nõukogude venema otsustas organiseerida tsiviillennandust. 17 märts 1923- asutati lunnundus ühing Dobroljot, mille eesmärgiks oli reisijate, posti ja muu kauba vedu sise- ja välisliinidel. 12 veebruar 1932- moodustati "Dobroljoti" põhjal Tsiviillennunduse Peavalitsus ja ühtlasi loodi riigi tsiviillennundusettevõttele ametlik lühinimi "Aeroflot". 1938 sai "Aeroflot" maailma suurimaks lennundusettevõtteks ja selleks jäi ta kuni NSV Liidu lagunemiseni. 1976 sai "Aeroflot" maailma esimeseks lenndusettevõtteks, mis vedas aasta jooksul üle 100 miljoni reisija. Põhiliselt jäid tema lennud NSV Liidu piiresse, aga siiski ulatus tema regulaarliinide võrk viiele kontinendile. 1992 korraldati "Aeroflot" tegevus ümber. Sellest eraldus üle 300 ettevõtte, millest mõned olid nii väikesed, et nende lennuparki kuulus kõigest mõni üksik lennuk.  1994 reor...

Turism → Eestimaa tundmine
3 allalaadimist
thumbnail
10
docx

SANATOORIUM TERVIS HINNAPAKKUMINE

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MAJUTUSTEENINDUS Kristiina Jaagus SANATOORIUM TERVIS HINNAPAKKUMINE SITUATSIOONÜLESANNE Juhendaja: Ene Sepa Pärnu 2012 VASTUSKIRI Tere, Talvi Suvi. 17.01.2011 Täname Teid huvi tundmast meie hotelli konverentsivõimaluste vastu. AS Sanatoorium Tervisel on hea meel pakkuda firmale AS Golf, golfiteemalist koolitust. Ürituse läbiviimiseks 25 inimese puhul, saame pakkuda Teile ajavahemikul 11.-13.06 2012 40- kohalist seminari ruumi. Seminaariruum asub meie hotelli kolmandas majas, kuuendal korrusel. Seminariruumist avaneb kaunis vaade merele. Pakume Teile majutuseks 23 ühetuba ja lektoritele saunaga sviiti hotelli kolmandas majas. Hotellitoad on valgusküllased ja mugavad. Samuti on kõik toad suitsu- ja allergiavabad. Teie viibimise ajal Sanatoorium Tervises pakume Teil...

Majandus → Konverentsiteenused
60 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Spikker_KT2

Positsioon on seega selle brändi tähendus ja asukoht tarbija teadvuses. Positsiooni mõõdetakse Positsiooni mõõdetakse positsioonimiskaardil. Turupositsioon ­ mitte mingi turuosa, tähendus (nt. mis positsioonimiskaardil. Turupositsioon ­ mitte mingi turuosa, tähendus (nt. mis tähendusega see bränd tähendusega see bränd on?). on?). Toote olemus: 1) Laiendatud toode (tootega kaasnevad lisateenused, mis taas tõstavad hinda, kuid Toote olemus: 1) Laiendatud toode (tootega kaasnevad lisateenused, mis taas tõstavad hinda, kuid suurendavad tarbija rahulolu) ­ krediit, järelteenindus, transportimine, paigaldamine, garantii; 2) suurendavad tarbija rahulolu) ­ krediit, järelteenindus, transportimine, paigaldamine, garantii; 2)

Majandus → Interaktiivne turundus
72 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Kliendirahuloluuuring

Kadri Plaks Kliendirahulolu uuring Turu-uuringud-projekt Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 71/81 Juhendaja: Marge Täks Tallinn 2013 Sisukord: Sissejuhatus...................................................................................................................3 Uurimismeetod .............................................................................................................4 Küsitlusleht...................................................................................................................6 Uuringu tulemused......................................................................................................11 Kokkuvõte..................................................................................................................18 Sissejuhatus: Klient on oluline osa teenindusettevõtja argipäevas. Klient on see, kes tellib teenuse ja kellele tee...

Muu → Ainetöö
77 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Äriplaan: Majutusteenust pakkuv firma ’’Sõrad ja Sarved’’

· Uuenduste leidmine, välismaale pakkumised, turismireisid välismaale meie välismajutustesse Kliendigruppid jagunevad: 20% on eraisikud 45% on ettevõtted 35% turistid Konkurentsiolukord turg ei ole killustatud , kuna selliseid jahindustettevõtteid pole palju. Keskmine hind sõltub olenevalt mis teenust soovite: · Kas soovitakse ainult 12h jahiteenust · Kas soovitakse 24h + ööbimine · Kas soovitakse 48h + ööbimine + lisateenused Ilmselt esimene pakkumine on kõige odavam, otsese lõpphinna määrab ära ka see kas teenust sooviv isik omab vajalike tooteid, et minna jahile, ning kas tal on lisasoove. Sihtgruppid: 1)Ettevõtted · Klientide asukoht on üle kogu eesti ja euroopa · Kliendi suurus on suur, sest firmad tellivad meilt siiski lihatoodet. · Töötajate arv peab olema siis piisavalt suur, küttid + liha toote pakendamine + äravedu

Majandus → Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Valga Selver - Praktika aruanne

Sissejuhatus Praktika toimus AS Valga Selveris (Raja tn 5, Valga). Praktika pikkus oli 60 tundi ja see algas 09.06.2008 kestis kuni 23.06.2008. Põhjus miks just selle ettevõtte valisin oli see ,et alguses lootsin minna laevale aga ei saanud ja kuna õpetaja pakkus selle võimaluse välja käisin Selveris uurimas ja saingi sellele kohale praktikale. Ma olen enda valikuga rahul olin seal koos klassivennaga oli tore paju nalja sai ja uusi kogemusi tuli ka kuhjaga. Meie praktika juhendajaks oli Esta Visnapuu- ta oli meiega väga sõbralik ja kui mingi mure oli sai temalt kohe küsida. Selveri üldinformatsioon ja ajaloo tutvustus. Selver on Eestis ja Lätis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. Selveri kauplusteketile pandi alus 1995. aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Selver al...

Majandus → Teenindus ja müük
178 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Majanduse alused, 3 kursus, kodune töö 4

osutamise protsessi meeldivamaks muutmine 9. Loetle restorani lisateenuseid. Klienditeenindaja , hommikusöök,muusika,päevapraad, piljard(meelelahutus ) 10. Loetle hotelli lisateenuseid. Pesupesemis teenus, keemiline puhastus, käsipagasi hoidmine , triikraud, auto parkla 11. Selgita, miks on nendel ettevõtetel konkurentsieelis, kes suudavad arendada klientide poolt hinnatud lisateenuseid. Klientidele huvitavad võib-olla osati ainult lisateenused ja sellepärast nad valivadki antud hotelli . Näiteks on Hotell Spa. Inimesed käivad Spas kuna nad tunnevad ,et see on väga lahe ja tänu sellele nad tulevad üldse sinna .( Lennart Meri SPA Saaremaal ) 12. Mõtesta lahti mõiste toote / teenuse kvaliteet. Toote/ teenuse kvaliteeti võib defineerida kui tarbija ootuste ja ettekujutuste täitumise taset teenuse tootmise protsessis või pärast seda. Püüame pakkuda kliendile rohkem, kui ta ootab

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Äriplaani vorm 2015

- varajane töökogemus kokk-kondiitr - esialgu tuleb alustada algusest erialal, õppimine Tartu KHK-s - hooaja muutumine müügikorralduse erialal. - vähene tuntus - finantsanalüüsioskus - kogemuste vähesus - Ärikeskkonna soodsad arengud ehk Ärikeskkonna ebasoodsad arengud ehk võimalused tulevikus: ohud tulevikus: - lisateenused - võimalikud konkurendid tulevikus - kullerteenus – toit koju, tööle. - uus majanduslangus - turuosa laiendamine - 6. Toode/teenus, põhiprotsessid, omahinna arvestus 6.1 Toode/teenus – kaardimakse terminal, toidu kaasa võtmise võimalus, argiüäevadel Happy Hour ( lõuna 50% odavamalt 11 – 13). Kohviku rentimine üritusteks – luuleõhtud, kohtumine kunstnikega,

Majandus → Majandus
30 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Õpikäikude raport hotellimajanduse alustes

Võimalik on valida 6 erineva suuruse ja modernse sisuga konverentsiruumi vahel. Lisaks konverentsi ja majutamise teenustele pakub hotell veel järgnevaid teenuseid: võimalust puhata end lõõgastuskeskuses, jätta auto hotelli maa-alusesse parklasse, ärikeskuses teha tööasju, lastel võimalus veeta aega mängutoas, lisaks pakub Sinine Salong iluteenuseid, samuti külastada hotelli restorani Monaco. Kuid peale nende on veel muud lisateenused nagu autorent, auto koos autojuhiga, limusiini rent, transfeer Tallinna Lennart Meri nimelisest lennujaamast, lastehoiuteenus, muuseumi- ja teatri piletid, Tallinn Card, linnaekskursioon, lillede tellimine ja kohaletoimetamine, restoranides kohtade broneerimine, erisoovid, valuutavahetus. Töökorraldus oli täpselt jaotatud erinevate osakondade vahel ning igal inimesel oli selles hotellis vastav ülesanne.

Turism → Hotellimajandus
22 allalaadimist
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

kohalikes väljaannetes, nagu näiteks Kodukant, Oma Saar ning Otepää Teataja. Lisaks on plaanis kasutada erinevate Interneti lehekülgede vabu reklaampindu ning levitada oma reklaami suuremate kuulajate arvuga raadiokanalites. Hinnakujundamine toimub kindlate komponentide arvesse võtmisel, milleks on: erinevate konsultatsioonide maht toote keerukusaste ja tegumood toote maht/suurus kanga/materjali sort ja pinnase faktuur erinevad lisateenused nagu näiteks: triikimine, käsitöö, lisandid jne. Loomulikult on kliendil võimalik toote valmimise käigus jõuda erinevate kokkulepeteni, mis on seotud hinnaga. OÜ Veture 5 1.2. Asukoht Meie ateljee asub Tartu kekslinnas aadressil Ülikooli 5, kuhu on lihtne leida teed ning ka parkimine pole probleemne, kuna kinnine parkla asub viie minuti värskendava

Majandus → Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

kas ettevõte või reisibüroo. Ettevõtte arved suunatakse pärast kliendi lahkumist raamatupidamisosakonda, mis tegeleb arvete esitamise ja raha laekumise kontrolliga. Ettevõtete ja reisibüroode klientide arved võivad koosneda sageli kahest eraldiseisvast arvest. Et ettevõtted tasuvad üldjuhul oma klientide majutuse ning selle juurde kuuluva hommikusöögi eest, tuleb kliendil endal tasuda kõik ülejäänud kulutused, nagu telefonikõned, minibaari joogid ja suupisted, lisateenused jm. Sellistel juhtudel koostatakse kaks eraldi arvet: üks ettevõttele või reisibüroole ja teine inimesele endale. Reisibüroo vautseriga maksmisel kontrollitakse kliendi saabudes, kas reisibüroo on hotelli lepingupartnerite nimekirjas ning kas vautser on kehtiv. Klienti välja registreerides tuleb vastuvõtutöötajal veenduda, et klient tasub ise kõigi nende teenuste eest, mida vautseril ei kajastata. Vautseril kirjas olevate teenuste eest saadetakse reisibüroole arve

Turism → Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Nimetu

Hotelli muuseumi on külastanud nüüdseks kokku üle 17 tuhande klienti. Palju on külastajate seas ka ärimehi. Loodud on ka püsikliendiprogrammid. Ärimeestele on S-Card, millele nad saavad koguda boonuspunkte. Punktide eest saab osta mõnda hotellis pakutavat teenust soodsama hinnaga või koguni boonuspunktide eest seda teenust kasutada. Olemas on veel: · Amigo VIP kaart - soodustused ja eripakkumised klubis Amigo · S-Etukortti - soodustused Sokose hotellides olevatelt teenustelt, k.a lisateenused. Lisaks ka kampaaniapakkumised ja ettetellija soodustused. Savoy Hotelli põhiklientuuri moodustavad samuti Soomest Eestisse tulevad kliendid ning ärikliendid. Väga paljusid kliente tuntakse hotellis juba nimepidi. Neile on ka eraldi soodustused, toas ootab neid vahuvein, puuviljavaagen, minibaar on neile tasuta ja teenindus personaalsem. Boonuskaarte hotellis pole., kuid soodustusi saab reisibüroode kliendikaartidega. Väga paljud

Varia → Kategoriseerimata
6 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hotellide, tubade ja teenuste liigitamine (konspekt)

· Complimentary ­ tasuta kasutuses ­ Tasuta antud tuba (nt. Gruppidele iga 16. tuba tasuta.) o House use - tasuta kasutuses ­ Kasutatakse, kui majas ööbib maja oma töötaja · Vacant ­ vaba ja puhas · Early departure ­ varajane lahkuja (nt kell viis v kuus hommikul) HOTELLI TEENUSTE PAKKUMINE JA LIIGITAMINE · Majutusteenus /accommodation service · Toitlustusteenus /catering service · Meelelahutusteenus / entertainment service · Lisateenused / additional services · Abi- ehk hõlbustavad teenused /facilitating service (nt vastuvõtt, toateenindus jne) · Lisa- ehk toetavteenus / additional service Lisateenuste pakkumine · Äriteenused o Konverentsiteenused - väiksemad nõupidamiste ruumid, suured saalid. Kohvipausid ja lõunasöögid. Tehniline varustus: dataprojektorid, ekraanid, whiteboard, pabertahvlid, sülearvuti ühendamisvõimalused, IT support,

Turism → Hotelliteenindus
26 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

· Viibimisetapp- aeg, mil püütakse rahuldada kliendi soove , et klient oleks rahul, külastakse jälle. Saab tagasiside, klient saab hinnata turvalisust · Lahkumine, väljaregistreerimine, võtme/kaardi tagastamine, maksmise/arveldamise lõpp. Kliendi rahulolu tulemus. Rahulolu korral tagasitulija, positiivse info edastaja. Maksevahendid: voucher(reisibüroo maksevahend), sularaha, krediit- või deebetkaart Hotelliteenused: Materiaalne-selle eest maksan, lisateenused, nagu õhtusöök, transport vms Mittemateriaalne- suhtlemine, kogemus, teenindaja viisakus jms Hotelliteenuse nõudlus on varieeruv. Seda mõjutavad ilmastik, üritused, puhkusteperiood, asukoht jne. Hotell peab olema valmis (personali suurus, teenuste valik, kulude katmine .. ) Turvalisuse tagamine: uksesilmad- ja ketid, valve parklas, kardinad, väärtesemete hoiustamine , juhtmeid ei vedele, isikute liikumise

Turism → Majutus
128 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Loodusturism

kliendile ühe hinnaga nn paketihinnaga. Kuidas vähendada turismi negatiivset mõju loodusele, kohalikule kogukonnale? Vältida massiturismi; õpetada turiste positiivselt suhtuma; vähemsaastava transpordi propageerimine; infotahvlid, reeglid looduses käitumiseks. Kuidas vähendada turismi sõltuvust hooajast? Transpordivõimaluste suurendamine, rohkem reklaame, soodsad paketid. Mille poolest on olusised turismis lisateenused? Soodustavad põhiteenuse ostmist; tõmbavad kliente ligi; aitavad eristuda konkurentidest. Millised on Sam Hami järgi kolm lähenemist looduse interpreteerimisele? Selgita neid. Millised on Sam Hami järgi looduse vahendajate neli karaktertüüpi? Kirjelda lühidalt. 1. Õpetamine („teacher-tell“)- seda lähenemist iseloomustavad akadeemilisus, teadmiste jagamine, teaduslikud terminid, loengu vorm. 2. Informeeriv meelelahutus („infotainment“)- selle lähenemise peam eesmärgiks

Turism → Loodusturismi alused
34 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun