Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Steffani pizzarestoran (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid erinevaid ruume märkasid ettevõttes?
  • Kuidas sind ettevõttesse vastu võeti?
  • Kuidas menüü oli vormistatud?
  • Milliseid lisateenuseid ettevõttes pakutakse?
  • Millest see koosnes?
  • Kui kiiresti sinu tellimus täideti?
  • Kuidas sind ettevõttest ära saadeti?
  • Kuidas road maitsesid?
  • Kui jah siis miks?
  • Kui ei siis miks?
Vasakule Paremale
Steffani pizzarestoran #1 Steffani pizzarestoran #2 Steffani pizzarestoran #3 Steffani pizzarestoran #4 Steffani pizzarestoran #5 Steffani pizzarestoran #6 Steffani pizzarestoran #7 Steffani pizzarestoran #8 Steffani pizzarestoran #9 Steffani pizzarestoran #10 Steffani pizzarestoran #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kaisa Kotter Õppematerjali autor
RAPORT

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
doc

Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu Kolledz Turismi ­ ja hotelliettevõtlus TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Uurimustöö Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 TABEL.............................................................................................................................. 4 1. SUPELSAKSAD- ESIMENE KÜLASTUS................................................................. 6 2. C. F. HAHN PUB- ESIMENE KÜLASTUS................................................................ 7 3. SUPELSAKSAD- TELEFONIVESTLUS....................................................................7 4. C. F. HAHN PUB- TELEFONIVESTLUS...................................................................8 5. SUPELSAKSAD- TEINE KÜLASTUS................................................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
14
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES

ettevõtte ajalugu, põhimõtteid ja oli lisaks välja toodud muid huvitavaid fakte. Kodulehe disain oli väga ilus ning asjalik, kogu vajalik informatsioon oli olemas, sealhulgas menüü, asukoht, hinnakiri jm. Olen olnud Vapiano klient juba aastaid ning igalt poolt ainult positiivseid hinnanguid kuulnud, mistõttu olen ka ise antud restorani teistele soovitanud. Esmane külastuskäik Vapianosse oli äärmiselt meeldiv. Kuna Vapiano on uudse süsteemiga restoran, käivad seal asjad teistmoodi. Restorani sisenedes, tervitab koheselt meeldiva naeratusega klienditeenindaja, kes ulatab kaardi, mille abil hiljem maksta saab. Edasi saab valida mitme erineva leti vahel (pitsa osa, salati/supi osa ning mitu pasta osa). Mina läksin koos kaaslasega pasta leti äärde ning kohe leti taga tervitas meid kokk, kes seal samas meie silme all toidu valmis teeb. Meesterahvas küsis, mida me

Teenindusfilosoofia
thumbnail
16
docx

Uurimustöö - teenindusettevõtte teenindamisest

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 UURIMUSTÖÖ Koostaja: Helena Aedma Juhendaja: Ruth Muru Paide 2013 Sisukord Sissejuhatus Mina on uurimustöö koostamisel analüüsisin mitme teenindusettevõtte teenindamist ja mitme sotsiaalala teenindamist. Toon välja positiivseid ja negatiivseid kogetud situatsioonidest. Loetlen kümme märksõna, mis minu arvates iseloomustavad head teenindust. Analüüsin ettevõttete teenindust. Tabel Külastus koht Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus ,,Kadri Tare'' 21.01.2013 14:00 Positiivne: Ettevõttesse sisenedes, märk

Eesti keel
thumbnail
2
rtf

Klienditeenindus

KLIENDITEENINDUS Anett Uska Nanci Ristla Marilii Pohlak 10.A 13.11.09 ART CAFFE Meie kolmekesi siis käisime Art Caffe's ( kuupäev , 12.11.09 , Marilii , Anett , Nanci ). Nimelt vaatlemas , kas "teenindusahel toitlustuses" ka toimib . Niisiis , maja välisilme oli meeldiv , see oli võib öelda isegi suurepärane , nii oli ka seest , sees oli kõik hubane , puhas , dekoratsioon oli superhea - oli atraktiivne nii seest kui ka väljast , väga silmapaistev just sellepärast ,et väljas oli juba maja ees tuli muusika .. aknad olid kõik puhtad ja ühel maja nurgal olid ürituste toimumise plakatid ning akendel olid kutsuvad dekoratsioonid . Uksest sisenedes võis esijalgu näha ukse peal lahtioleku aegade kohta informatsiooni , mis oli kättesaadav . Vastuvõtt Art Caffe's oli meeldiv , sest klienditeenindaja naeratas koheselt kui sisenesime ja soovis " Head päeva ! " tal oli meiega silmside ning lisas ka veel ,et menüü tuuakse lau

Erinevad koolitused
thumbnail
20
docx

Itaalia toidukultuur

- armastus toore, puhta ja töötlemata köögivilja vastu. Itaallased armastavad väljas süüa ja selleks on seal maal lõpmata palju võimalusi. Oled sa siis suurlinnas või maakohas, väikeses külas või turismikeskuses, valikuvõimalusi on alati rohkesti ja harilikult on nad küllaltki head. Restoranide kohta tarvitatakse itaalias palju erinimetusi. Levinuimad 3 restoraniklassi on ristorante, trattoria ja osteria. Nendest kõige peenem on ristorante. See on see õige restoran kus on trükitud menüü ja ülemkelner, valged laudlinad ja tõsine õhkkond. Trattoria on aga ristorante argisem versioon kus menüü on käsitsi kirjutatud ja teenindus vabam. Osteria on neist kolmes kõige argisem. Alguses oli see lihtne ööbimiskoht kus sai ka midagi söödavat. Nüüdsel ajal on need määratlused toredasti segamini. Lisaks on olemas ka hulk teisi söögikohti. Loomulikult ei saa mööda minna pizzeriatest kus traditsiooniliselt ei saa midagi peale pitsa.

Kultuur
thumbnail
8
doc

Toitlustusettevõtted

ettevõtte kuvand. (Kellele? Mida? Kuidas?) 2.Miks on restoranid toitlustusteenuste turul? Sest nad pakuvad kvaliteetset toitu ja teenindust ning mugavat keskkonda. Nad võivad olla iseseisvad ettevõtted või pakkuda toitlustusteenuseid hotellides, spaades, konverentsikeskustes, laevadel, rongides, firmades jne. 3. Milliseid restorane oskate nimetada oma kodukohas (või näiteks Tallinnas, Tartus, Pärnus jne)? Restoran Paide, Kuninga Restoran, Admiral, Amarillo, Antiik Briti Restoran, Baieri Kelder, Lusikas, Moon, Leib Reso ja Aed 4. Milliseid hotellirestorane oskate nimetada? Bordoo, Novell, Senso, Nero, Monaco, Päeva Villa, Ammende Villa, Dorpat Restoran, Pühajärve Hotell ja Spa, Bernhard Spa, Tervise Paradiisi Restoran 5. Kirjeldage üht hotellirestorani. Restoran Nero- on kõrgtasemeline 186-kohaline restoran on tõeliseks oaasiks toidunautlejaile. Värvikas atmosfääris laitmatu teenindusega laualekantud hõrgud road pakuvad enamat kui meeldejäävat kõhutäit

Kodumajandus
thumbnail
17
doc

2 käigulise toidukorra juhend

TÖÖJUHEND Töö koosneb kahest etapist I planeerimine (kahekäigulise toidukorra planeerimine) II aruande koostamine I Planeerimine Planeerida kahekäiguline toidukord. Pearoog ja dessert. Aruande struktuur: TIITELLEHT SISSEJUHATUS ­ kellele, mida ja kuidas? (äriidee) Menüü Menüü koosneb kahest toidust ­ pearoog ja dessert ning sinna juurde sobivast lisandist. Vormistada menüü korrektselt arvutil. Tehnoloogilised kaardid ja hinnakalkulatsioonid (Kaardid Lisa1) Vormistamiseks kasutada Exceli tabelit. Töövahendid ja nõud Koostada toitude valmistamiseks, serveerimiseks ja teenindamiseks vajaminevate töövahendite ja nõude loetelu. Tööplaan Koostada tööplaan (kirjeldada igas tunnis tehtavad tööd) tööde teostamiseks ja igaks tööks kuluv aeg. Pearoog tuleb serveerida 3 tunni alguses. Kõik toidud tuleb kokal endal lauda viia. Toiduainete tellimus (Koondtabel Lisa2 all) Koostada vajaminevate toiduainete koondtabel, märkides toiduained iga

Toit ja toitumine
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

kohvikuid, kus mahetoodete armastajad süüa saaks. Kui kliendi kindel soov on saada kiirelt tervislikku toitu, tuleb ta tõenäoliselt Mahedikku. Hinnad tuleb hoida stabiilsed, ei tohi olla liiga suuri kõikumisi võrreldes konkurentidega. Uute konkurentide tekke oht Uute konkurentide tekke oht on suur, sest mahetootjaid on Saaremaal küllaltki palju ning tervislik toitumine on iga päevaga kasvav trend. Kui Kuressaarde tekib mõni teine sarnane kohvik või restoran, on see ettevõttele ohtlik. Nad muutuvad ettevõttele ohtlikuks, kui müüvad samu tooteid eriti madala hinnaga. Kuna toitlustusettevõttele kehtiv seadusandlus ei ole väga keeruline, siis on lihtne siseneda turule. Et oma ettevõtet kaitsta püüame selle vältimiseks pakkuda suurepärast teenindust kvalifitseeritud töötajatega. Samuti käivitame kohe ka 12 püsikliendiprogrammi ning korraldame kampaaniaid. Esimesel

Äriplaan




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun