Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas saan teid aidata?

Lõik failist

TALLINNA TEENINDUSKOOL
MK13 -TE2
Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma
Referaat
Juhendaja : Tiia Kirss
Tallinn 2014

Sisukord


1.Kaupluse üldandmed 3
2.Lasnamäe Prisma struktuur 3
3. Klienditeenindus 4
3.1 Klientide teenindamine müügisaalis 4
3.2Klientide teenindamine kassas 4
4.Toote poliitika 4
5.Lisateenused 5
6.Kliendiprobleemid 6
7.Kaupluse üldmulje 6
8.Kastutatud materjal 8
  • Kaupluse üldandmed


    Alates 2000.a sügisest tänaseni, on Tallinnas avatud kuus Prisma peremarketit ja üks Restoranimaailm. Lisaks Tartus 2 ja Narvas 1 Restoranimaailm.
    Sikupilli Prisma ja Restoranimaailm - Sikupilli kaubanduskeskuses
    Rocca al Mare Prisma - Rocca al Mare kaubanduskeskuses
    Kristiine Prisma - Kristiine kaubanduseskuses
    Mustamäe Prisma - Mustika kaubanduskeskuses
    Lasnamäe Prisma - Mustakivi tee 17
    Prisma Express - Uus Sadamas
    Lasnamäe Prisma üldadmed: 680 9400 Fax 680 9408; [email protected]; Mustakivi tee 17, 13912, Tallinn
  • Lasnamäe Prisma struktuur


  • Klienditeenindus


    3.1 Klientide teenindamine müügisaalis


    • Naeratus
    • Tere, kuidas saan teid aidata?
  • Vasakule Paremale
    Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #1 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #2 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #3 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #4 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #5 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #6 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #7 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #8 Kaupluse müügitöö analüüs – Lasnamäe Prisma #9
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-04-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Diana96 Õppematerjali autor
    Põhjalik Lasnamäe Prisma kaupluse müügitöö analüüs.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    27
    doc

    Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

    liikme. ETK grupi konsolideeritud jaekaubanduse käive 2006. aastal oli 6,2 miljardit krooni. Esimesed tarbijate ühistud asutati 1902. aastal Antslas ja Sindis. ETK kui keskühistu asutati Tarbijateühisuste Liiduna 1917. aastal. 1919 muudeti nimetatud Liidu põhikirja ja organisatsioon sai endale ka uue nime - Eesti Tarvitajateühisuste Keskühistu ehk ETK. 1939. aasta alguseks oli Eestis 203 ühiskaubandusühistut 612 kaupluse ja 51 176 liikmega. 3. aprillil 1941 toimunud Kooperatsiooni Kongressil nimetati ETK ümber ETKVL-iks (Eesti Tarbijate Kooperatiivide Vabariiklik Liit) ja selle struktuur viidi vastavusse ENSV seadustega. ETKVL-i loomine oli poliitiline samm, samas säilitas see ETK varad. 19. detsembril 1991 toimus ETKVL-i erakorraline kongress, kus taastati nimetus ETK ja uue põhikirja aluseks võeti 1938. aastal vastuvõetud põhikiri. 23. aprillil 1992 võeti vastu ETK uus põhikiri

    Müügiõpetus ja kaubandusõigus
    thumbnail
    22
    docx

    Eestis tegutsevad kaubandusketid

    Ühes kuus külastab keti kauplusi 1 400 000 klienti. AS Comarket on 100% Eesti kapitalil põhinev ettevõte, kus töötab hetkel 370 töötaja 4.2. Comarketi mission Rahuldada klientide vajadusi toidu- ja esmatarbekaupade ostmise ning lisateenuste saamise osas pakkudes neile parima hinna ja kvaliteedi suhtega värsket ja vajalikku toidu- ning esmatarbekaupa klientidele sobivas piirkonnas. Nad ei sea piiranguid, kuid arvestavad, et nende klientideks on eelkõige kaupluse asukohas paikneva elurajooni elanikud. 4.3. Kauplused Kauplused paiknevad elurajoonides, milles on vähemalt 3 000 elanikku. Kauplused on väikesed supermarketid ja lähikauplused. Planeerivad oma kauplusi lähtudes klientide ootustest ning vajadustest mitte klientide "ärakasutamise" põhimõtetest". Kauplused on täpselt planeeritud, puhtad, eeskujuliku klienditeenindusega ning mugavad ostukohad klientidele ja meeldivad töökohad töötajatele. 4.4. Tooted ja teenused

    Müügiõpetus ja kaubandusõigus



    Meedia

    Kommentaarid (1)

    eija123 profiilipilt
    eija123: Väga hea materjal
    09:13 21-01-2019



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun