Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Nimetu (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool
Reisikorraldus
RK11
ÕPPEKÄIK HOTELLIDESSE
Raport
Tallinn 2011
Õppekäik hotellidesse - Sokos Hotel Viru ja Savoy Hotell
Käisime Eesti suurimas hotellis Sokos Hotel Virus ning Savoy Hotellis, millel on tiitel ‘’Rahva lemmik hotell 2010’’. Kuna enne õppekäigule minekut oli teada, mis hotellidesse on minek, siis erinevusi hotellide vahel oli lihtne tähele panna.
Sokos Hotel Virus kohtusime fuajees Maret Kaldmaaga, kes viis meid
Nimetu #1 Nimetu #2 Nimetu #3 Nimetu #4
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sassper Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Hotellid

sokos Hotel viru Sokos Hotel Viru asub Tallinna südames, otse keskaegse vanalinna väravas. Ühel Eesti pikaaegsemate traditsioonidega hotellil on pikk ja värvikas ajalugu, mis ulatub aastasse 1972. Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit hotellist Tallinna Reisisadamasse kestab 5 minutit ning lennujaama 10 minutit. Hotellitoad Sokos Hotel Viru pakub 516 mugavat ja kaasaegset tuba vaatega merele või linnale. Eral

Turism
thumbnail
4
docx

Õpikäikude raport hotellimajanduse alustes

Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotellimajandus HM12 ÕPIKÄIKUDE RAPORT Raport hotellimajanduse alustes Tallinn 2012 1 Õpikäikude raport 1.1 Nordic Hotel Forum Külastasime kolmapäeval, 21. novembril Nordic Hotel Forumit, kus meile tehti hotelli tutvustav ekskursioon. Nordic Hotel Forum on neljatärni superior äri- ja konverentsihotel Tallinna südames. Nordic Hotel Forumis võid valida 267 numbritoa vahel. Kõik numbritoad on avarad, elegantselt ja hubaselt sisustatud, pidades silmas iga pisematki üksikasja, ja pakuvad mugavust ka kõige nõudlikumale külalisele. Kõikides tubades ootab Sind konditsioneer, LCD-televiisor, interaktiivne TV-süsteem, tasuta traadita internetiühendus, seif, minibaar ja föön. Lisaks leiad meilt toad nii suitsetajatele, erivajadustega inimestele kui ka allergikutele. Ööbimise hinna sisse kuulub nii rikkalik hõrgutav buffet-hommikusöök Nordic Hotel Forumi restoranis Monaco ja võimalus lõd

Hotellimajandus
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuri?

Ettevõtlus
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

1. Mis on majutustoode? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago.söök, jook, , lõhnad, materjalid, värvid mööbel disain.rahuldus ja turvatunne. Külastuseelne koha tellimine, sisseregistreerimine saabumisel, väljaregistreerimine lahkumise, pakihoid,arveldamine, puhtus ja kord, külalislahkus, toitlustamine, muud teenused, bassein, juuksur, kauplused rõivaste puhastus, jne. Majutustoode on kompleksne sulam erinevatest teguritest, mis üksteise koosmõjul peaksid meelitama külastajaid seda tarbima. Konkreetne majutustoode kujuneb igale majutuskohale omastest osadest, nt suure luksushotelli puhul rõhutakse teenuste tasemele, lisateenuste paljususele, kvaliteedile, teenuse profesionaalsusele- teenus on suunatud konkreetsele sihtrühmale ­ ärireisija , jõukas puhkusereisija. Keskklassihot

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
226
doc

Portugali põhjalik referaat

Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................

Geograafia



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun