Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi
Õppematerjalid
Ülikool
Kutsekool
Gümnaasium
Põhikool
Jagajate TOP
Eraõpetajad
K & V
Mäng
Sõnastikud
Sõnu seletav
Võõrkeelsed
Inglise
Soome
Saksa
Vene
Hispaania
Prantsuse
Rootsi
Itaalia
Ladina
Taani
Esperanto
Teeni punkte
Luuletused
Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna!
Aita Ukrainat
Add link
Lae alla
kuulamine.doc
Kuulamine
(7)
Kutsekool
-
Psühholoogia
-
Psühholoogia
1
5
VÄGA HEA
10
Esitatud küsimused
KUIDAS KUULAMISOSKUST TREENIDA?
10 punkti
Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
~ 9 lehte
Lehekülgede arv dokumendis
2008-01-28
Kuupäev, millal dokument üles laeti
246 laadimist
Kokku alla laetud
7 arvamust
Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
kats81
Õppematerjali autor
Lae alla
.doc
Lisainfo
referaat suhtlemispsühholoogias
Märksõnad
Mõisted
kuulamisoskus
,
kuulamisoskuse puudumine
,
kuulamine
,
kuulamine
,
mõista kedagi
,
selleks puhuks
,
säärase hoiaku
,
reageerimine võtmeärritajaile
,
vastuvaidlemine
,
unelemine
,
vastuhakk domineerimiskatsele
,
teema vahetamine
,
rääkija tagantkiitmine
,
semantiline barjäär
,
iseäranis häiriv
,
külm kala
Kommentaarid
(7)
Hey
:
Sisukas, kuid kahjuks puuduvad tekstis viited algmaterjalile, muidu väga hea.
16:22 13-11-2011
sahver13
:
väga sisukas ja mind aitas minu kodutöös
20:42 25-12-2008
destiny637
:
aitas mind väga palju:)
23:09 14-04-2009
Kõik kommentaarid
Sarnased materjalid
9
doc
KUULAMINE
Tallinna Teeninduskool KUULAMINE Referaat suhtlemispsühholoogias Õpilane: Anna Popova 2013 1. SISSEJUHATUS Kuulamisoskus on inimsuhete loomisel ja ülalhoidm...
23
doc
Kuulamine
TALLINNA TEENINDUSKOOL REFERAAT KUULAMINE - OLULINE OSA SUHTLEMISPROTSESSIS Kristina Manilkina TO11MK...
2
doc
Kuulamistõkked
KUULAMISTÕKKED. Kuulamine põhineb alljärgneval: mõista kedagi nautida kellegi seltskonda saada midagi teada pakkuda abi või lohutust. . 1. Võrdlemine. Raske on kuulata, kui võrdlete kogu aeg, kumb on t...
11
doc
Kuulamise liigid
Sisukord 1 SISSEJUHATUS.........................................................................................................3 1.1 Aktiivne kuulamine...................................................................
10
docx
Kuulamine
SISSEJUHATUS Valisin selle teema kuna arvan, et kuulamine on suhtlemisel üks väga olulistest osadest. Kuulamisoskus on inimsuhete loomisel ja hoidmisel väga vajalik. Kui inimene oskab kuulata, siis saab ...
9
docx
AKTIIVNE KUULAMINE
1. HEA SUHTLEJA Selleks, et olla hea suhtleja ei pea tegelikult üldse palju rääkima. Kui kellegi kohta öeldakse ,,hea suhtleja", siis selle all mõeldakse inimest, kes suudab vabalt igas olukorras ja ...
13
doc
Kuulamine referaat
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12 KÕ1 ...
9
rtf
Referaat "Kuulamine"
SISUKORD 1. SISSEJUHATUS ..................................................................................................... 3 2. 16 MÄRKI HEAST KUULAJAST...................................................
Rohkem sarnaseid
Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile
TASUTA
Nõustun
reeglitega
Sisene Facebook'ga
Sisene Google'ga
Sisene LinkedIn'ga
Konto olemas? Logi sisse
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe
üldtingimustega
Nõustun
Kõik kommentaarid