Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks otsustasite hakata ettevõtjaks?
  • Mis aastal Te alustasite ettevõtlusega tegelemist ja mis motiveeris Teid?
  • Milliseks ettevõtjaks end peate?
  • Millised on Teie isikuomadused ?
  • Millised oskused ja kogemused on teil ettevõtluse alal?
  • Kui vana Te olite ettevõtet rajades?
  • Kuidas leidsite äriidee miks valisite just selle tegevusala ?
  • Millised olid Teie esialgsed eesmärgid?
  • Milles seisneb Teie ettevõtte konkurentsieelis?
  • Kuidas te ettevõtte tegevust planeerisite?
  • Kui hästi saite esialgsed plaanid realiseeritud?
  • Kuidas ja kes finantseerid ettevõtte rajamist?
  • Kui palju läks vaja stardikapitali?
  • Mis juhtus pärast ettevõtte käivitumist?
  • Millisena näete oma ettevõtet viie aasta pärast?
  • Milles seisnevad ettevõtjaks olemise miinused Teie arvates?
  • Kes võib püüda hakata ettevõtjaks?
Vasakule Paremale
INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #1 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #2 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #3 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #4 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #5 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #6 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #7 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #8 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #9 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #10 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #11 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #12 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #13 INTERVJUU ETTEVÕTJAGA #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-03-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 62 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kkkkertuke Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEADUSKOND INTERVJUU ETTEVÕTJAGA Intervjuu Sergei O***, Ardinan OÜ Koostajad: Alina Olivson EALB31 Jekaterina Poršneva EALB31 Juhendaja: Doktorant Marianne Kallaste TALLINN 2015 Käesolev intervjuu oli läbi viidud Ardinan OÜ omanikuga. Firma hakkas töötama 6a. tagasi, mis tähendab, et turu keskkond oli veits teistsugune, kui praegu. Ettevõte valiku põhjuseks oli valdkond, milles see tegeleb ehk meretransport, ning firma spetsialiseerumine Reefer shippil ehk refrigiraator transpodil. Intervjuu küsimused olid koostatud tuginedes juhendile, kuid mõned lisandid küsitleja poolt on siiski olemas.

Majandus
thumbnail
4
pdf

Intervjuu ettevõtjaga ja SWOT

Praegu töötab seal 7 inimest. Aastal 2015 firmakäive on kasvanud kuni 315000 eurot ning aastal 2016 prognoositakse veel kasvu. Firmal on hästi lai spekter trükkimisteenuseid: altes visiitkaartidest kuni fotoklaasi tootmiseni. Korralik printimismasinate park lubab neil leida personaalset komplekset lahendust peeaegu igale soovile. Ettevõtte omanik on sihikindel ning väga töökas. Tal on kõrgharidus nii IT- kui majandusvaldkonnas. Enne antud firma avamist oli tal juba kuskil 3 aastane ettevõtmiskogemus. Idee avada trükkimisteenusi pakkuva ettevõtte tekis tal üsna spontaanselt. Tuli soov proovida ennast sellises valdkonnas kuna tundus, et turg nõuab veel pakkumist. Ettevõtte on asutatud ilma konkretseäroplaanita ja nii kliendi, kui konkurendi uuringuid jäid tegemata. Ettevõtja pidi liikuma samm-sammult luues ettevõtlusprotsessi nende ressurssidega, mis oli tal kättesaadavad. Tasapisi õppis

Ettevõtlus alused
thumbnail
14
docx

Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL

48 ÄRIMUDEL INFRASTRUKTUUR PAKKUMINE KLIENT Peamised partnerid Peamised tegevused Väärtuse loomine (pakutav Kliendisuhted Sihtgrupp lisaväärtus) -Firmad, mis tegelevad - Värvimiskamerate (autode - Pikaajaline kogemus antud -Individuaalne lähenemine -Firmad, mis tegelevad autovärvimisega; jaoks) teenindamine ja valdkonnas; igale klientidele; samas või sarnases remont; valdkonnas; -firmad, mis pakuvad - töö tehakse ainult lepingu - vajaduse korral väljasõit autokeemiat; - kliendibaasi laienemine; alusel; objektile

Ettevõtlus alused
thumbnail
8
doc

Äri planeerimine Intervjuu ettevõtjaga

Nii oli oma ettevõtte loomine väga mõistlik valik. Üks peamistest raskustest ettevõtte käivitamisel oli see, et Töötukassa lükkas äriplaani tagasi. Kuid siis esitati see EASile ning sealt saadi positiivne vastus. Kriitiline seik oli seotud ka ettevõtte rajamisega. Nimelt, oli notari abi märkinud dokumentidele puuduliku aadressi ning sellest tekkis suur segadus. Asja tegi keeruliseks ka see, et ta ei tunnistanud oma viga seni kuni ettevõtja ise helistas notarile ja ta teatas, milles on asi. Samal ajal oli notari abi juba ise ka õnneks jõudnud järeldusele, milles on viga ja parandas selle. Antud ettevõtte äriidee eristus teistest firmadest sellega, et sellel olid lühikesed tellimisjärjekorrad, tooteid valmistati naturaalsest puidust ning ka hind oli odavam, kui sama tegevusvaldkonna konkurentidel. Olulisim sihtmärk oli leida oma firmale koht turul. Pakkuda kliendile tooteid oma ala parimatelt.

Analüüsimeetodid...
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluhind ja tasakaalukogus. Maksimum ja miinimumhinnad.

Majanduse alused
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1

Juhtimine
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus.

Turismiettevõtlus
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Rahvamajanduse instituut Tiina Niin KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL Magistritöö ärijuhtimise magistri kraadi taotlemiseks (Teenuste disain ja juhtimine) Juhendaja 1: lektor/teadur Diana Eerma Juhendaja 2: lektor Heli Müristaja Tartu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................3 1. Kuurordikontseptsiooni disainimise teoreetilised alused........................................6 1.1. Kuurortide ja spaade ajalooline kujunemine, liigitamine ja arengutrendid. .6 1.2. Turismisihtkoha arenduse ja turunduse põhimõtted......................................13 1.3. Teenuste disainimise alused ja trendid.........................

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun