Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"juhtumikirjeldus" - 10 õppematerjali

thumbnail
4
doc

Juhtumikirjeldus

JUHTUMIKIRJELDUS Kliendi nimi on Katrin ,23 aastane , alates 2009 aasta Oktoobrist puudub kindel elukoht. Katrinil on 6 aastane poeg Robin , hetkel elab laps tema endise elukaaslasega Vitaliga , 27 aastane , elab Rakvere korteris , mida ta hetkel üürib. Vitali töötab juba aastaid Rakvere Lihakombinaadis. Peale poja sünnitamist , vahetas Katrin tihti elukohta ja elukaaslasi , alates 2006.a elab rakveres , registri järgi on ta Rakvere KOV täpsusega . Suhted Vitaliga on pingelised , peres tülitsetakse sageli, süüdistatakse üksteist , puudub usaldus . Suhted Katrini ja Robini vahel on head , kuid ema on kinnise iseloomuga , suhtleb lapsega minimaalselt , ei oska lapsele seletada ega õpetada . Katrin tuleb oma lapse hooldamisega toime , ka oskab ema teha koduseid töid ja kodu korras hoida .Katrini elukaaslane Vitali soovib oma isadust tuvastada Robini suhtes . Katrin andis selleks oma suulise nõusoleku , kuid venitab aega vajalike dokumenti...

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
145 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Juhtumikirjeldus

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR ÄRIJUHTIMINE JUHTUMI KIRJELDUS JA ANALÜÜS 2011 * Juhtumikirjeldus Hindan väga uusi kogemusi erinevates valdkondades. Leian, et hea on külastada küll kohti kus kõik juba ammu teada-tuntud on, kuid siiski proovin otsida uusi elamusi uutest kohtadest. Valik igas kategoorias on läinud väga suureks ja patt oleks vaid oma kindlatele lemmikutele kindlaks jääda, jätmata võimalust uutele tulijatele. See kõik kehtib eriti toitlustusettevõtete kohta. Kui ise ei leia aega, et värskeid ettevõtteid leida, tuleb tihti appi Cherry

Majandus → Klienditeenindus
54 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Juhtumikirjeldus

Juhtumikirjeldus Nimi: Vanus: 5aastane 9kuune sugu: N Nägemine, kuulmine- Nägemine ja kuulmine on heas korras, kuna hiljuti käis vanemaga kontrollis. Häälikud, Hääliku- ja silbistruktuur- Ei ütle r tähte ja ajab aegajalt segamine k ja t. Näiteks sõna, kus ta ei ütle r-i ja vahetab ära k tähe t-ks on kartul. Tema ütleb taltul. Sõnavara (nimisõnad ja üldmõisted)- Sõnavara on rahuldav. Tunneb üldiselt kõik asjad ära, kui pildil näitada, kuid on asi, mida laps ei tunne. Tüdruk ei tunne värve, teab vaid värvinimetust punane. Näiteks, kui panen kaks värvi kõrvuti ja ütlen, et see on sinine ja see on punane. Ta kordab ilusti järgi, kuid kuiküsin sinisele osutades, et mis värv see on, siis see on tema jaoks punane. Grammatiliste vormide kasutamine- Grammatika vormid on õiged. –ma, -me, -d ja ülejäänud lõpud on olemas. Lauseehitus, sõnade järjekord lauses- S...

Pedagoogika → Pedagoogika
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Juhtumikirjeldus

1. Üldine info Nimi: Maria Vanus: 35 Üldine majanduslik olukord: keskmisest halvem Perekonnaseis: lahutatud Usulised veendumused: puuduvad 2. Probleemi olemus ja selle lahendamise katsed Klient tuli murega, et ta vajab abi lastega toimetulemisel. Ta rääkis, et tema peres kasvab kaks last, kellest vanem on nelja- aastane ja noorem pooleteiseaastane. Mure on vanema lapse pärast. Laps on 4-aastane, tal puudub eakohane kõne, on kohati agressiivne (ta lööb ja hammustab teisi lapsi). Teiste lastega koos mängida ei soovi, samuti puudub tal eneseväljendamise oskus. Maria rääkis, et õpetaja sõnul ei huvitu laps ka lasteaias läbiviidavatest õppetegevustest. WC- toimingutes vajab laps alati abi. Ise söömisega saab kuidagimoodi hakkama. Riietumisel vajab abi. Nii Maria kui õpetajad on märganud, et laps ei saa kasutada korraga kahte kätt, puudub käte koostöö. Peale selle on laps hästi kange iseloomuga, tramb...

Pedagoogika → Pedagoogika
6 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Psühhofarmakoloogia leong 5

5. loeng ­ tümostabilisaatorid ja nootroopikumid LIITIUM: SPETSIIFILISELT PSÜHHOAKTIIVNE METALL! · Liitium on Mendelejevi tabelis 3., aatommass 7 · Imendub seedekulglast täielikult, max c 0,5-3 t · Seondumine valkudele minimaalne · Eritub muutumatult neerude kaudu · Vähendab loomkatsetes reageerimist välistele ärritajatele · Ei pärsi närvisüsteemi LIITIUM: SPETSIIFILISELT PSÜHHOAKTIIVNE METALL! · Liitium(karbonaat) ravib maania 2-5 nädalaga · Toimib bipolaarse häire puhul hooge ennetavalt · Sobib ka unipolaarse depressiooni ennetamiseks · Raviv kontsentratsioon veres 0,7-1,2 mM · 2 mM: oksendamine, ärrituvus; häiruvad tähelepanu, mälu, neerude talitlus; kehakaal suureneb; värinad; krambid; kooma Mõju monoamiinidele: tugevdab serotoniini- ja noradrenaliinimehhanisme, nõrgendab dopamiinimehhanisme · Tugevdab atsetüülkoliini toimet · Mõjustab ka aminohape-virgatsainete ja neuropeptiididetoimeid · Need mitmekesised efektid võivad olla põhj...

Psühholoogia → Psühholoogia
33 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Personalijuhtimine

kogukonnale. "Ma olen kuulnud aastate jooksul liiga paljusid naisi ütlemas, et nad tahaksid teisi võimalusi ja kogemusi," ohkab aktivist. "Ma suunaksin oma energia parema meelega ühiskondliku õigluse teemadele. Ma tahaksin, et teised saaksid nautida seda, mida mina olen nautinud: mõttekat tööd, korralikku palka, võimaluse ja täisväärtuslikku elu." Praegu Edmontonis elava endise seksitöötaja Gloria Neapetungi elulugu kõlab kui klassikaline juhtumikirjeldus. Neljateistaastaselt hakkas ta seksuaalse ärakasutamise tõttu kodust aeg-ajalt lahkuma. Ta töötas tänavail, elades ise veel kodus ja käies koolis. Kuuldes naistest, kes on seksitöö ise valinud, on Neapetung jahmunud ning ütleb, et tema pole kunagi ise otsustanud ennast müüa. "Niimoodi sain ma endale toidu ja riided selga," lausub ta. "Ma tahtsin süüa ja ellu jääda. Ma olin 14. Ma tulin väikelinnast... ma kartsin minna tagasi isa juurde ja ütelda, et vajan abi."

Haldus → Personalijuhtimine
149 allalaadimist
thumbnail
28
docx

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtlus osakond Kertu Mölder INTERVJUU ETTEVÕTJAGA Juhtumikirjeldus Juhendaja: Airi Noppel Pärnu 2016 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1.1. Ettevõtte iseloomustus............................................................................................4 1.2. Ettevõtja iseloomustus ja motivatsiooni ettevõtte alustamisel...............................5 2. Ettevõtlusprotsess Luuka puhkemaja näitel.......................

Majandus → Majandus
62 allalaadimist
thumbnail
22
docx

SOTISAALPEDAGOOGIKA

SOTISAALPEDAGOOGIKA I osa 2.09 loeng Sissejuhatus ainesse sotsiaalpedagoogika: mis on sotsiaalpedagoogika. Pedagoogika ja kasvatuse ajaloofilosoofiline käsitlus. Mis on sotsiaalpedagoogika? Sotsiaalpedagoogika erisugused tõlgendused on seotud erinevate inimese- ja ühiskonnakäsitlustega, moraaliteooriatega, teaduslike suundumuste ja mõttevooludega. Sotsiaalpedagoogika enesemääratlust on mõjutanud paljud ideed ja ühiskondlikud liikumised. Diskussioon sotsiaalpedagoogika üle omab ühiskonnakriitilist iseloomu ­ tähtis, et arutlus sotsiaalpedagoogika ülesannetest oleks seotud vastava ajajärgu ühiskondlike oludega, ühiskonnaanalüüsiga ja arusaamisega, millises ajas tegevus toimub. Teoreetilisel enesemääratlusel on praktilise sotsiaalpedagoogika töö seisukohast põhimõtteline tähtsus ­ sellest sõl...

Pedagoogika → Sotsiaalpedagoogika
79 allalaadimist
thumbnail
132
pdf

Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel

Teadusmagistritöö. Tartu ülikool. Eripedagoogika osakond. Norbury, C. F., Bishop, D. V. M. (2003). Narrative Skills of Children with Communication Impairments. International Journal of Language & Communication Disorder, 38, 287-313. Pearce, W. M., McCormack, P. F., James, D. G. H. (2003). Exploring the Boundaries of SLI: Findings from Morphosyntactic and Story Grammar Analyses. Clinical Linguistics and Phonetics, 17, 325-334. Perk. K. (2011). Sensoorse alaalia avaldumine eesti keeles: juhtumikirjeldus. Magistritöö. Tartu Ülikool. Eripedagoogika osakond. Prants. M. (2012). Tegusõna vormide moodustamine spetsiifilise kõnearengupuudega 5- 6-aastastel lastel. Magistritöö. Tartu Ülikool. Eripedagoogika osakond. Price, R. J., Roberts, E. J., Jackson, C. S. (2006) Structural Development of the Fictional Narratives of African American Preschoolers. Language, Speech and Hearing In Schools, 37, 178-190. Soodla, P (2011). Picture-Elicited Narratives of Estonian Children at the Kindergarten-

Pedagoogika → Erivajadustega laste...
70 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Nad On raamatuid, mille algusest võib lugeda: „Kõik tegelased on välja mõeldud... igasugune sarna- toovad esile ka selle, millisel määral ja millisel viisil peaks õpetaja distsipliiniküsimustes juhina sus...“. Selles raamatus on vastupidi. Iga näide ja juhtumikirjeldus, isegi kõige lühemad katked sekkuma. Kuigi paljud teoreetikud on mulle mu tegevuses õpetajana ning uurimistöös ülikooli õpetaja-õpilase dialoogist on võetud otseselt minu kogemusest kooliõpetaja/mentorina. lektori ja kirjutajana väga kasulikeks osutunud, on minu huvi alati keskendunud sellele, kuidas viia

Psühholoogia → Psühholoogia
99 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun