Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Hinnalisand - Hinnalisand (tulumäär), mis vastab summale, millest edasimüüja katab oma müügi- ning muud jooksvad kulud ning teenib täidetud ülesannetele kohase kasumi (arvestades kasutatud vara ning võetud riske). Hinna marginaal- see osa hinnast, mis edasimüüja lisab tootjalt ostetud kauba hinnale otsa.
Hinnal on samuti irratsionaalne pool: miski, mis on kallis, peab olema hea. Püsivalt konkureerida soodsama hinnaga, soovivad paljud ettevõtted, kuid see ei ole mõistlik lähenemine. Alati võib keegi pakkuda toodet/teenust soodsamalt ning selline käitumine sunnib langetama konkreetsel ettevõttel hindu veelgi.
Hinnaliider - Hinnaliidri mudeli korral kehtestab haru toodangu hinna, mis maksimeerib haru kui terviku kasumi, üks või väike grupp firmasid, kusjuures ülejäänud firmad järgivad liidri tegevust.
Hinnaliider – oligopol kehtestab hinna, mille ülejäänud turufirmad omaks võtavad, sest see peaks olema hind mis maksimeerib tootmisharu kui terviku kasumi.
Hinnaliidri mudel on selline oligopoli mudel, mille kohaselt teeb hinna otsuse üks firma, kusjuures ülejäänud firmad järgivad tema algatust.
Hinnaliider on hinnamääraja (müüja), kas domineerib tootmisharus ning kelle paakutud hinnamuutustega lähevad konkurendid kaasa.
Hinnaliider on firma ( tavaliselt antud harus domineeriv) , mille poolt kehtestatud toodangu hinna teised firmad omaks võtavad.
Hinnaliidrid on tavaliselt: -suure turuosaga, - hästi väljakujunenud positsiooniga turul, - lugupeetavad.
Hinnaliider on oligoopse haru firma, mille poolt kehtestatud toodangu hinna teised firmad omaks võtavad.
Hinnal on väga suur tähtsus nii üksikisiku, organisatsiooni kui ka kogu majanduse seisukohalt.
Hinnalaeks nimetatakse kõrgeimat hinda, mis tootel võib olla ja see sõltub nõudluse elastsusest.
Hinnaliider – oligopoolse haru firma, mille kehtestatud tootehinna teised formad omaks võtavad.
Hinnaliidri strateegia – hinnaliider on turul domineeriv pakkuja, kelle hinnamuutusi konkurendid jälgivad.
Hinnalisema töö – “Hirvede pulm” (“The deer wedding”). Generalicil on palju järgijaid.
Hinnaliidrid on suure turuosaga, hästi välja-kujunenud positsiooniga turul, lugupeetavad.
Hinnal on tähtis osa nii üksiku organisatsiooni kui kogu majanduse seisukohalt.
Hinnaliider – oligopoolse haru firma, kelle kehtestatud hinna teised omaks võtavad.
Hinnalangust on tuleval aastal oodata kütuste osas, sest nafta hind maailmas langeb.
Hinnaliider on turul domineeriv pakkuja, kelle hinnamuutusi konkurendid järgivad.
Hinnal on väga tähtis roll firma ja kogu majanduse seisukohalt.
Hinnalisandimäär - %, mida paneme toote hinnale otsa, et oma kulusid katta.
Hinnaliider - Üks firma mõjutab hinda, teised võtavad hinna omaks.
Hinnaliseks kõrvalsaaduseks on suled ja udusuled, mida kasutatakse kergetööstuses.
Hinnalangus on “süüdi” deflaatori madalas väärtuses.
Hinnalisemad puuliigid on punane puu, eebenipuu, tikkapuu, viigipuu jt.
Hinnal on tootjaid ja tarbijaid suunav roll.
Hinnaline on tamme rõngassooniline puit.
Hinnalisus on võrdelisus vahetamisel.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Hinnaliider on oligopoolse haru firma, mille poolt kehtestatud hinna teised firmad omaks võtavad (vaikiv kollusioon) Ideaalne on täieliku konkurentsi turg.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun