Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Äriplaan OÜ Keeglisaal - sarnased materjalid

klient, keegli, klientuur, piljard, saun, keeglisaal, konkurents, piljardi, baari, töötaja, stsenaariumid, tööpuudus, päevadel, keegel, turundusplaan, organisatsioon, finants, riskianalüüs, teenindust, populaarne, arvestamine, vananev, asuks, soodsam, meelelahutus, ostes, neljanda, koristaja, teenindab, osalise, majanduskool, osakond, äriplaan
thumbnail
22
doc

Nimetu

..................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus............................................................................... 5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 2.4 Ettevõtte konkurentsi eelis............................................................................................... 6 3. Ettevõtte SWOT-analüüs.........................................................................................................7 3.1.1 Marketing ...........................................................................................

Majandus
412 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

..........................................................3 2.Turusituatsioon ja selle arengu väljavaated.......................................................................................4 2.1 Tegevusala..................................................................................................................................4 2.3 Kliendid.....................................................................................................................................4 2.3 Konkurents.................................................................................................................................4 ..............................................................................................................................................................4 3. SWOT...............................................................................................................................................5 3.1 Marketing.......................................

Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

.................... 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7 4.2. SWOT-analüüs............................................................................................. 8 5. Teenus, turg ja konkurents.................................................................................. 8 5.1. Teenusest..................................................................................................... 8 5.2. Turg.............................................................................................................. 9 5.3. Konkurendid................................................................................................. 9 6. Juhtimine ja personal...........................

Äriõigus
67 allalaadimist
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

...........................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS............................................................................................11 7 RISKIANALÜÜS.......................................................................................................................14 8 FINANTSPLAAN JA FINANTSPROGNOOSID.....................................................................16 2 1 KOKKUVÕTE

Ettevõtluse alused
50 allalaadimist
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

Loomulikult on ka võimalik pöörduda meie poole kas enda poolt joonistatud visanditega või lausa fotode või maalidega. Idee lennukus ei ole meie tublidele töötajatele kohe kindlasti piirajaks. Toodete valmistamiseks kasutame me kleintide enda poolt valitud materjale ning kangaid. Kindlasti soovitame meie konsultandiga või mõne teise antud vadkonnas pädeva inimesega pidada nõu materjali soetamisel, kuna alati pole võimalik kõikidest materjalidest kõiki esemeid valmistada. Klient võib valida oma toote jaoks materjali, mille omadused ei vasta soovitud toote valmistamise tingumustele. Kuna oleme oma ettevõtte ainsaks esindajaks, siis on meie teenuseid võimalik kasutada vaid meie Tartu ateljees, kuid kui tekib soov ning ka võimalus avada mõnes teises suuremas linnas haruettevõte, siis kindlasti kaalutletakse seda põhjalikult ning langetatakse vastav otsus. OÜ Veture plaanib kasutada oma teenuste turustamiseks peamisi meediakanaleid, nagu

Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Ettevõtluse alused eksam 2015

 Innovatsiooni korral on olulise tähtsusega ajastamine, et oleks võimalik edu turul. 21. Organisatsiooniline loovus ning seda soodustavad tegurid. Organisatsiooniline loovus on protsess, mille käigus inimeste ideed ja ressursid transformeeruvad innovatsiooniks. Olulised on:  Autonoomia – üksikisikud saavad ise otsustada, kuida ülesandeid täita, eksperimenteerida  Teisitimõtlemine – kultuur lubab/eeldab, et töötaja käitub individualistlikult, ebastandartselt ja isegi veidralt  Väljakujunematu – loov tööprotsess, mis sõltub autonoomsete töötajate koostöös, määrab ära juhtimisprotsessi ja mitte vastupidi. Tippjuhtkonnal toetav ja hõlbustav roll. Soodustavad tegurid  Organisatsioonikliima – „atmosfäär“ on olemist soodustav, loob positiivse meelestatuse,

Ettevõtluse alused
137 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

Toote/teenuse kirjeldus äriplaanis võib sisaldada (kirjelda sinule sobivaid punkte): Kirjeldage oma toodet/teenust nii põhjalikult, et ka kõige suurem võhik saaks aru. Kirjeldage oma toote kasutamise võimalusi. Mitme toote puhul, näidake ära nende osatähtsus. Toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: *spetsiifiline; toode/teenus; * laiatarbekaup. Füüsiline koostis - tooraine, pooltooted, valmistoode. Turukõlblikkus ja konkurents: · kas on tegemist uudistootega või on toode juba müügil? · millised on olemasolevate toodete puudused? · kas vaadeldavas tootes on olemasolevate toodete puudused kõrvaldatud? · kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? · millist kasu saab klient vaadeldava toote omandamisest? Eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont).

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

oluline enne uurida, millised lisad tarbijatele kõige enam meeldiksid. Väärtuslikud lisad annavad võimaluse kõrgemat hinda küsida, ning need on väärtuslikumad ka tarbija jaoks · Stiil ja disain ­ stiilne toode mida on kerge ja mugav kasutada Oluline on tarbijale jagada informatsiooni kuidas, kus toodet tuleks kasutada, see tagab, et inimesed saaksid sellest maksimaalset väärtust. Näiteks kummiliimiga peeglit seinale paigutanud klient on kindlasti maruvihane ja tootega mitte rahul Pakend ja märgistus Pakend on eelkõige mõeldud toodeete kaitsmiseks väliste vigastuste eest. Samuti ka toote kooshoidmine. Üha rohkem on aga pakendil ka kaunistav funktsioon. Ka suurus on oluline sest see piiritleb tarbija tarbimise kogust. Näiteks suure pakendi puhul ei muretse ostja selle otsa saamise peale ja seega tarbib seda tihedamini. Samuti on odavamad tarne ja müügikulud ja seega võimalik pakkuda madalamat hinda.

Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

Maailma majnduses on madalseis, kuid arengutendetsid näitavad, et majanduse seis hakkab paranema ja seelläbi suureneb ka tarbimine. Turunduskeskkonna analüüs Makrokeskkond ehk kaugkeskkond Poliitilisi- Erinevad maksuseadused (tulumaksuseadus, käibemaksuseadus). Tööseadused - töötajate tööga seonduvad nõudmised. Majanduslike- Klientide maksevõime ­ ehk kui on majanduses üldine madalseis, siis on ka klientidel eeldatavasti vähem raha, mistõttu võime kaotada kliente, sest klient otsustab mitte osta meie toodet. Üldine hinnatase- Konkurentidest madalam hinnatase. Varustaja hinnatase - kui varustaja tõstab meile müüdavate toodete hindu, siis kas suudame hoida oma toodete hindu samal tasemel, või peame neid tõstma. Juhul kui tõstame, siis kui sujuv see hinnatõus on klientidele. Diferentseeritus - kui suurel määral suudame eristuda teistest samalaadset toodet pakkuvatest ettevõtetest, et klient just meid märkaks.

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

märkamata. 7 1.1 Konkurentsieelis Loodava ettevõtte tegutsemise turg on Saaremaa ja Kuressaare. Turul on tegutsemas mitmeid erinevaid toitlustusettevõtteid, kuid loodava ettevõtte eeliseks on see, et hetkel teadaolevalt ükski neist toitlustusettevõtetest ei paku toortoitu ega mahetoitu nii nagu Mahedikus seda pakutakse. Kuna ettevõttesse on plaan paigutada lett, kust klient saab ise kiirelt kokku panna endale tervisliku salati, siis ka see on üheks eeliseks teiste toitlustusettevõtete ees. Omanikel on tutvus kohalike mahetootjatega ning omavad häid kontakte Saarte Sahvriga, mis on kaubahankimise osas eeliseks. Ettevõtte sisustus on planeeritud väga hubase ja koduse interjööriga, seega ka see on üheks konkurentsieeliseks. 1.2 Visioon Kohvikust on 2019-ndaks aastaks saanud Kuressaare hinnatuim

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Ettevõtlus alused eksami küsimused

 Innovaatorid on huvitatud tulemustest, neid huvitab ideede edukas kasutamine. Loovad inimesed seda ei vaja – neid motiveerib idee. 22) Organisatsiooniline loovus on protsess, mille käigus inimeste ideed ja ressursid transformeeruvad innovatsiooniks. Olulised on:  Autonoomia – üksikisikud saavad ise otsustada, kuidas ülesandeid täita, eksperimenteerida.  Teisitimõtlemine – kultuur lubab/eeldab, et töötaja käitub individualistlikult, ebastandardselt ja isegi veidralt.  Väljakujunematus – loov tööprotsess, mis sõltub autonoomsete töötajate koostööst, määrab ära juhtimisprotsessi ja mitte vastupidi. Tippjuhtkonnal toetav ja hõlbustav roll. Organisatsioonilist loovust soodustavad:  Organisatsioonikliima: “atmosfäär” on osalemist soodustav, loob positiivse meelestatuse, võimaldab vabalt väljenduda, nõuab tulemuslikkuse standardite saavutamist.

Ettevõtlus alused
112 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

olemasolevad materjalid üle vaadata) pädev isik või projektijuht enne ühisarutelude algust (või antakse ülesanne esimesel töökoosolekul). - Kirjelduses tuleb keskenduda kõige olulisematele asjaoludele, mis aitavad mõista ettevõtte tugevusi ja nõrkusi ning toetavad ettevõtte visiooni ja missiooni. - Ettevõtte profiili mahukamad osad (nt võtmeisikute CV-d, organogramm) võib esitada plaani lisadena. Meelespea - Võtmeisikute CV-d peavad kajastama töötaja kompetentsust (haridus, töökogemus ja tööülesanded). Lisada võib täiendava teabe tegevusvaldkonnaga seotud ühiskondlikust tegevusest, täielikku CV-d (perekonnaseis, hobid jms) ei ole tarvis esitada. - Ilmsete probleemide varjamine organisatsiooni kirjelduses (ja SWOT-analüüsis) on enesepetmine ja võib takistada plaani elluviimist. Nõrkusi tuleb käsitleda kui arendusvaldkondi, mille osas kavandatakse vajalikke abinõusid.

Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.................................................................. 9 4 VÄLISKESKKONNA PESTLE ANALÜÜS JA MÕJU HANSO TURISMISTALULE.................................................................................................................. .......................................................................................................................................... 10 5 KONKURENTS JA TURG ........................................................................................... 12 5.1 Haaslava valla piirkonna kirjeldus ............................................................................ 12 5.2 Turule sisenemine ja konkurents ............................................................................... 14 5.3 Toote/turu maatriks.................................................................................................... 15

Ettevõtlus alused
588 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

............................................................................................... 6 7. TOODE/TEENUS ...................................................................................................................... 8 8. TOOTMINE/TEENINDAMINE ................................................................................................ 8 9. TURU ANALÜÜS ..................................................................................................................... 9 10. KONKURENTS ..................................................................................................................... 10 11. TURUNDUSPLAAN ............................................................................................................. 12 12. PERSONAL JA JUHTIMINE ................................................................................................ 13 13. FINANTSPLANEERIMINE .................................................................................................

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Ettevõtluse alused

Loovad inimesed seda ei vaja ­ neid motiveerib idee. 22. Organisatsiooniline loovus ning seda soodustavad tegurid. · Organisatsiooniline loovus on protsess, mille käigus inimeste ideed ja ressursid transformeeruvad innovatsiooniks. Olulised on: 1. Autonoomia ­ üksikisikud saavad ise otsustada, kuidas ülesandeid täita, eksperimenteerida. 2. Teisitimõtlemine ­ kultuur lubab/eeldab, et töötaja käitub individualistlikult, ebastandardselt ja isegi veidralt. 3. Väljakujunematus ­ loov tööprotsess, mis sõltub autonoomsete töötajate koostööst, määrab ära juhtimisprotsessi ja mitte vastupidi. Tippjuhtkonnal toetav ja hõlbustav roll. Soodustavad tegurid: 1. Organisatsioonikliima: "atmosfäär" on osalemist soodustav, loob positiivse meelestatuse, võimaldab vabalt väljenduda, nõuab tulemuslikkuse standardite saavutamist. 2

Ettevõtluse alused
37 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

................................................ 5 3.2.Mikrokeskkonna analüüs............................................................................................................5 3.3 Tarnijad/koostööpartnerid:..........................................................................................................5 4. SWOT-ANALÜÜS...........................................................................................................................6 1.TOODE/TEENUS, TURG JA KONKURENTS............................................................................... 7 5.1.Toode/teenus...............................................................................................................................7 5.2.Turusituatsioon ja arengutrendid................................................................................................ 7 5.3.Turu analüüs................................................................................................................

Ettevõtlus
69 allalaadimist
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

Kohviku tarbijaskond on väga erinev ning seega tuleb teenindada nii sees kui väljaspool ettevõtet. Pakutakse toitlustust ja teenindust väga erinevate sündmuste puhul: pulmad, peied, sünnipäevad, seminarid, konverentsid, kongressid, laagrid, suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Strateegiline juhtimine
381 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

· Võimalik krediidiandmine frantsiisivõtjale nõuab lisaressursse · Kasumid tuleb jagada frantsiisivõtjaga · Konfliktid frantsiisivõtjaga on sagedasemad kui ettevõtte omanduses olevate filiaalidega 13. Ettevõtte ostmise võimalikud eelised ja puudused uue ettevõtte rajamisega võrreldes. Plussid: · Päritakse kõik see, mis on ettevõttes hea. · Ettevõtte on sisse töötanud: protsessid kulgevad, olemas klientuur, seadmed, kontrollitud asukoht. · Ettevõtte tegevust on lihtsam planeerida. (Käive, kulud, hooajalised kõikumised jms). Järelikult on ka risk väiksem ning ostutehinguks laenu saamine võib olla lihtne. · Pole stardiperioodi. · Ettevõtjaks saab kiiresti: ühe ostutehinguga. · Üks konkurent vähem. · Hind võib olla soodne. Miinused: · Päritakse halb maine ja tegevuses esinevad vead.

Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
388 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Ettevõtluse alused - Eksamiks kordamine

- mõjuka konkurendi ostupakkumine - ettevõtte osa müük investorite kaasamiseks Ostu motiivid: - uutesse geograafilistesse piirkondadesse sisenemisel - ettevütte tegevuse diversifitseerimisel - turuosa suurendamine, klientide ülevõtmine - töötajate, teenuste või toodete ülevõtmine . tootmiskvootide omandamine 30.Tegutseva ettevõtte ostmise võimalikud eelised ja miinused. Eelised: - päritakse see, mis on ettevõttes hea - ettevõte on sissetötatud: protsessid kulgevad, olemas klientuur, seadmed, kontrollitud asukoht jms - ettevõtte tegevust on lihtsam planeerida (käive, kulud, hooajalised kõikumised jms). Järelikult on ka risk väiksem ning ostutehinguks laenu saamine võib olla lihtne - pole stardiperioodi - ettevõtjaks saab kiiresti – ühe tehinguga - üks konkurent vähem - hind võib olla soodne Miinsed: - päritakse halb maine ja tegevuses esinevad vead - kaubavalik, toodang, tegevuse korraldus jms ei pruugi sobida uue omaniku arvates

Ettevõtlus alused
59 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Esialgu on plaanis, et juhataja säilitab kontrollpaki, isegi kui peaks osutuma võimalikuks osakapitali suurendada. Pärnus, Aia tn 1, büroohoone (Lääne- Eesti Regiooni Politsei prefektuuri kõrval). Koht on soodne, kuna Pikk tänav kõrval on väga elava liiklusega ja oskuslik välireklaam võib ligi tõmmata ka juhuslikke möödujaid. 3 3. JUHTKOND JA PERSONAL Tabel 1. Ettevõtte funktsionaalne struktuur Töötaja Funktsioonid Tegevused Juhataja Juhtimine Firma tegevuse planeerimine Korralduste andmine töötajatel Ettevõtte-sisene kontroll Varustustegevus

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Ettevõtlus

Kasumid tuleb jagada frantsiisivõtjaga Konfliktid frantsiisivõtjaga on sagedasemad kui firma omanduses olevate filiaalidega 3.2. Tegutseva ettevõtte ost Ostmise plussid 1. Kui tegutseb edukalt on risk väiksem ja kergem on leida krediteerijaid. 2. Kandub edasi ettevõtte hea maine. 3. Asukoha sobivus on kontrollitud. 4. Kasum tuleb kiiremini, pole stardiperioodil. 5. Tegevuse planeerimine on lihtsam, saab arvestada eelmiste perioodide tulemasutega. 6. Klientuur on välja kujunenud. 7. Olemas on vajalikud partnerid: hankijad, krediteerijad jne. 8. Sisseseade ja kauba (materjali) varud on olemas. 9. Ettevõtjaks saamine piirdub ostutehinguga. 10. Üks konkurent jääb vähemaks. 11. Olemas on väljaõpetatud kaader. 12. Teiste ostjate puudumisel võib ettevõtte müügihind olla madal. Ostmise miinused: 1. Päritakse halb maine ja tegevuses esinevad vead. 2. Kaubavalik, toodang, tegevuse korraldus jms ei pruugi sobida uue omaniku arvates. 3

Ettevõtlus
351 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

müüvate ettevõtetega, tooraine tarnijatega ja Eesti Töötukassaga). Kuna meie meeskonnas on inimesed, kes on mööblitootmise ja varustuskanalitega juba aastaid tihedalt seotud, siis kasutame nii materjalide hankimisel kui ka tehnoloogilistes küsimustes juba enda kogemusi ja asjatundlikkust.Käesoleval hetkel on firmas kokku 3 töötajat. Järgmisel aastal planeerime suurendada oma meeskonda veel 3 töötaja võrra. Kust mida tellida, otsustame vastavalt tellimusele. Kuna pakume eritellimuse töid, siis võib tekkida vajadusi, mille puhul on oluline just kiirus või kvaliteet, aga mitte hind. 1.3. Missioon, visioon ja eesmärgid Meie ettevõtte trump on kliendikesksus, firmasisene operatiivsus ning ladusus, innovaatilisus ja kvaliteet. Põhieesmärkideks on arendada oma tegevust ja tegutseda kasumlikkuse

Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Ettevõtluse alused, kordamisküsimused eksamiks

Innovaatorid on huvitatud tulemustest, neid huvitab ideede edukas kasutamine. Loovad inimesed seda ei vaja, neid motiveerib idee. 21. Organisatsiooniline loovus ning seda soodustavad tegurid. Organisatsiooniline loovus on protsess, mille käigus inimeste ideed ja ressursid transformeeruvad innovatsiooniks. Olulised on: - Autonoomia – üksikisikud saavad ise otsustada, kuidas ülesandeid täita, eksperimenteerida - Teisitimõtlemine – kultuur lubab/eeldab, et töötaja käitub individualistlikult, ebastandartselt, veidralt - Väljakujunematus – loov tööprotsess, mis sõltub autonoomsete töötajate koostööst, määrab ära juhtimisprotsessi ja mitte vastupidi. Loovust organisatsioonis soodustavad tegurid: Organisatsioonikliima : atmosfäär on osalemist soodustav, loob positiivse meelestatuse, võimaldab vabalt väljenduda, nõuab tulemuslikkuse standardite saavutamist

Ettevõtluse alused
33 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Ettevõtluse aluste kordamisküsimused 2016 ja eksamiküsimused

Innovaatorid on huvitatud tulemusest, neid huvitab ideede edukas kasutamine. Loovad inimesed seda ei vaja – neid motiveerib idee. 22. Organisatsiooniline loovus ning seda soodustavad tegurid. Organisatsiooniline loovus on protsess, mille käigus inimeste ideed ja ressursid transformeeruvad innovatsiooniks. Olulised on: 1) Autonoomia – üksikisikud saavad ise otsustada, kuidas ülesandeid täita, eksperimenteerida. 2) Teisitimõtlemine – kultuur lubab/eeldab, et töötaja käitub individualistlikult, ebastandartselt ja isegi veidralt. 3) Väljakujunematus – loov tööprotsess, mis sõltub autonoomsete töötajate koostööst, määrab ära juhtimisprotsessi ja mitte vastupidi. Tippjuhtkonnal toetav ja hõlbustav roll. Loovust organisatsioonis soodustavad: 1) Organisatsioonikliima: „atmosfäär“ on osalemist soodustav, loob positiivse meelestatuse, võimaldab vabalt väljenduda, nõuab tulemuslikkuse standardite saavutamist.

Ettevõtluse alused
112 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

............................................................. 8 3. TOOTE (TEENUSE) KIRJELDUS .............................................................................................................. 8 4. ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS ................................................................................................ 10 5. TURG .................................................................................................................................................. 11 6. KONKURENTS..................................................................................................................................... 12 7. KONKURENTSIEELISED ....................................................................................................................... 15 8. TÜÜPKLIENDI PROFIIL ........................................................................................................................ 15 9. TOOTMISPROTSESSI KIRJELDUS ........................................

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
44
pdf

Ettevõtluse alused - kordamisküsimused

huvitab ideede edukas kasutamine. Loovad inimesed seda ei vaja – neid motiveerib idee. 22. Organisatsiooniline loovus ning seda soodustavad tegurid. + lisaks siintoodule veel üks slaid loeng3 Organisatsiooniline loovus on protsess, mille käigus inimeste ideed ja ressursid transformeeruvad innovatsiooniks. Olulised on: *Autonoomia – üksikisikud saavad ise otsustada, kuidas ülesandeid täita, eksperimenteerida. * Teisitimõtlemine – kultuur lubab/eeldab, et töötaja käitub individualistlikult, ebastandardselt ja isegi veidralt. * Väljakujunematus – loov tööprotsess, mis sõltub autonoomsete töötajate koostööst, määrab ära juhtimisprotsessi ja mitte vastupidi. Tippjuhtkonnal toetav ja hõlbustav roll. LOOVUST SOODUSTAVAD: Organisatsioonikliima: “atmosfäär” on osalemist soodustav, loob positiivse meelestatuse, võimaldab vabalt väljenduda, nõuab tulemuslikkuse standardite saavutamist

Avalik haldus
27 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

ihaldusväärne – seda teadliku ja professionaalse turundusega. Tihti samastatakse turundust turustamisega, mis osaliselt võib tulla ka keelelisest sarnasusest, kuid tegemist on siiski sisult erinevate terminitega. Turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „turustuskanal“). Ettevõtte juhtimise puhul on oluline, et turundus ei oleks lihtsalt mingi osakond. Turunduspõhimõtteid peaks tundma ettevõtte iga töötaja reatöötajast tippjuhini, sh raamatupidaja, tootmistehnoloog, tootearendaja, personalijuht ja loomulikult klienditeenindaja. Kliendikeskne mõtteviis peab olema kodeeritud kogu ettevõtte tegevusse ning igasse töötajasse. Turunduse juhtimine on suunatud teatud sihtgruppidega tulusate vahetusprotsesside kavandamisele, kujundamisele ja tagamisele ettevõtte eesmärkide saavutamise nimel. Turundus ei tohi olla nõudluse suhtes passiivne, vaid peab suutma mõjutada nõudluse

Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
58
doc

Äri planeerimine kordamisküsimused

(s.o kontseptsioon, eesmärkide saavutamise viis) Hea äriidee omadused: o uuenduslik iseloom, 4 o orienteeritus tarbijale, o turu valmisolek äriidee realiseerimiseks, o vajalike teadmistega inimeste olemasolu, o realiseeritavus (tööjõu, kapitali, seadmete, materjalide kättesaadavus) Hästisõnastatud äriidee peab vastama järgmistele küsimustele: o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? Ärimudeli kavandamine: • Loovus ja ratsionaalsus • Loovus: KELLELE? MIDA? • Ratsionaalsus: KUIDAS? • KELLELE: • Sihtgrupp: • Kellele Sa väärtust lood?

Analüüsimeetodid...
136 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

Firma üritab võimalikult põhjalikult uurida tarbija vajadusi ja soove ning nende järgi talitada. 5. SOTSIAALSE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on ühiskond, fookuseks tarbija, st ühiskonna liikme vajadused, vahendiks 4P mudel ja ühiskondlik vastutus ning eesmärgiks kasum ühiskonnaliikme rahulolult ja eelistustelt. Selle kontseptsiooni aluseks on taotlus ühitada ühiskonna huvid tarbija huvidega. 6. SUHTLUSTURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on klient, fookuseks on kliendi vajaduste tundmine, vahendiks turundus vastavalt kliendile ja eesmärgiks kasum kliendi säilitamiselt. Tähelepanuväärne on asjaolu, et tarbija on asendunud kliendiga, st rõhutatakse individuaalset lähenemist, mille abilisteks on kliendiandmebaasid, elektrooniline meedia jne. 7. VÄÄRTUSPÕHISE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on firma omanik, fookuseks väärtuse loomine, vahendiks turundus varade

Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

Firma üritab võimalikult põhjalikult uurida tarbija vajadusi ja soove ning nende järgi talitada. 5. SOTSIAALSE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on ühiskond, fookuseks tarbija, st ühiskonna liikme vajadused, vahendiks 4P mudel ja ühiskondlik vastutus ning eesmärgiks kasum ühiskonnaliikme rahulolult ja eelistustelt. Selle kontseptsiooni aluseks on taotlus ühitada ühiskonna huvid tarbija huvidega. 6. SUHTLUSTURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on klient, fookuseks on kliendi vajaduste tundmine, vahendiks turundus vastavalt kliendile ja eesmärgiks kasum kliendi säilitamiselt. Tähelepanuväärne on asjaolu, et tarbija on asendunud kliendiga, st rõhutatakse individuaalset lähenemist, mille abilisteks on kliendiandmebaasid, elektrooniline meedia jne. 7. VÄÄRTUSPÕHISE TURUNDUSE KONTSEPTSIOON Lähtealuseks on firma omanik, fookuseks väärtuse loomine, vahendiks turundus varade

Majandusõpetus
39 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

kulusid saab õigesti hinnata põhiliselt tagantjärele ­ vaadates ettevõtte eelnevate perioodide tulemusi tehakse järeldusi ja plaanitakse järgneva perioodi eelarvet. Ettevõtted, kes on valinud kulupõhise hinnakujunduse, põhjendavad tihti oma valikut sellega, et kulusid on lihtsam ette arvestada ja ennustada kui turunõudlust, mis võib muutuda veel kiiremini ning on veelgi ettearvamatum. Kulupõhist hinnakujundust kasutatakse nendes valdkondades, kus on väga suur konkurents ja eristumine puudub 2. Väärtuspõhise hinnakujunduse meetodi põhimõtteks on, et hinna määrab kliendi poolt tootele omistatud väärtus. Selle strateegia puhul saab hinnakujundus alguse mitte tootest, vaid tarbijast. Analüüsitakse olemasolevaid tooteid ja nende hindu selle põhjal, kas toodetel/teenustel on mingi unikaalne müügiargument (USP) ja mille poolest see erineb konkurentide omast. Mida ainulaadsem on toode või teenus, seda kõrgemat hinda on võimalik küsida

Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Äriplaan „Suvituse Hooldekodu OÜ“

Lisaks peab paigas olema ka hinna ja kvaliteedi suhe. Väiksemates erahooldekodudes on hind kõrgem, kuid kui see on põhjendatud paremate elutingimustega, siis võib olla sama edukas kui 90 kohaline asutus. Viimase aja trendid näitavad suurenevat kasvu ööpäevaringset hooldusteenust pakkuvate asutuste seas. Kuna antud turule sisenemisbarjäär on väike, siis ei ole raske antud alal tegutsema hakata ning sellest tulenevalt on konkurents tihe. 2011. aasta lõpu seisuga oli Eestis registreeritud 131 hooldekodu, millest kolmandik on eraomandis. Põlvamaal, mis on käesoleva ettevõtte asukohaks, asub 11 hooldekodu, millest 3 on eraomandis. Kohalikule omavalitsusele kuuluvad hooldekodu võtavad vastu aga eelisjärjekorras või ainult oma haldusüksuse vanureid, mis kitsendab nende klientuuri ja vähendab konkurentsivõimet. Samas on avalik-õiguslikud hooldekodud paremini

Äriplaan
1237 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

tegevus, ning käesolevas seaduses sätestatud äriühing. Sisemine ettevõtlus (intrapreneurship) on ettevõtte juhtimise stiil, mis integreerib traditsiooniliselt ettevõtlusega (uute ettevõtete rajamisega) seotuks peetud riskide võtmist ja innovatsiooni ning tasustamisja motiveerimismeetodeid juba olemasoleva väljakujunenud organisatsiooni tegevusse. Siseettevõtjaks (intrapreneur) on suurema organisatsiooni töötaja, kellele antakse vabadus ja rahaline toetus uute toodete, teenuste, süsteemide jne loomiseks ning ei pea järgima ettevõtte tavapäraseid rutiine ja reegleid. Seega üksikisikud, kelle ülesanne on innovaatilisuse suurendamine suurema organisatsiooni sees. 2. Alustavate ettevõtete jagunemine kolme põhitüüpi Barringer´i ja Irelend´i järgi. 1. Palgatööd asendav ettevõte: Ettevõte, mis tagab omanikule/omanikele sarnase

10. klassi majandus
4 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun