UUS kiire ja vahendustasuta krüptoraha NANO Teeni tasuta NANO Sulge
Facebook Like
Add link


Siseklient ja teeninduskeel (4)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on siseklient?
  • Kuidas siseklienti teenindada?
  • Milline on teeninduskeel organisatsiooni teeninduskultuuri kandjana?
Vasakule Paremale
Siseklient ja teeninduskeel #1 Siseklient ja teeninduskeel #2 Siseklient ja teeninduskeel #3 Siseklient ja teeninduskeel #4 Siseklient ja teeninduskeel #5 Siseklient ja teeninduskeel #6 Siseklient ja teeninduskeel #7 Siseklient ja teeninduskeel #8 Siseklient ja teeninduskeel #9 Siseklient ja teeninduskeel #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 288 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Greks Õppematerjali autor

Lisainfo

Seminaritöö

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (4)

Snickare profiilipilt
Snickare: Suhteliselt hea ülevaade teemast ning sisaldas eeldatud ühe seminari asemel kahes käsitletut.
15:26 08-12-2012
caramelll profiilipilt
caramelll: Suht jama oli, ei aidanud kahjuks eriti, liiga pealiskaudne
16:57 19-11-2012
gregorikene123 profiilipilt
gregorikene123: Liiga lühike töö. Mõningane info on olemas
11:29 15-11-2014


Sarnased materjalid

11
doc
Siseklienditeeninduse analüüs
113
ppt
Klienditeenindus ja teeninduskultuur
113
ppt
Klienditeenindus ja teeninduskultuur
13
doc
Klienditeeninduse konspekt
66
doc
Klienditeenindus
9
docx
Siseklienditeenindamine
30
docx
Klienditeeninduse alused
27
doc
Klienditeenindus





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun