Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"klienditeenindamine" - 10 õppematerjali

klienditeenindamine on müüja töökohustustest kõige tähtsam, sest kliendi soovide täitmisest oleneb kaupluse läbimüük.
thumbnail
4
doc

Suhtlemisõpetus ja klienditeenindamine

Suhtlemisõppetuse konspekteeritud kokkuvõte Minu, kui teenindussfääris töötava isiku jaoks on suhtlemisoskus väga tähtis oskus elus hakkama saamiseks, sellest oleneb ka isiklik õnn. Kui osata selgelt oma soove ja tundeid väljendada, ning teiste suhtes mõistlik ja kannatlik olla, leides õigel ajal õiged sõnad või zestid, siis inimesed hakkavad teid usaldama, avanevad teile, peavad teist lugu. See on edukuse algus, kuid kuidas seda saavutada? Tuleks meeles pidada järgmiseid põhioskusi: 1) Kuulamine: tähelepanu mitte verbaalne käitumine vaikne kuulamine Peegeldav kuulamine empaatiline kuulamine mälu Peegeldava kuulamise alla käib täpsustamine, ümbersõnastamine ja tunnete peegeldamine. Empaatilist kuulamist kirjeldab positiivne hoiak ja enese austus. Kuulamisbarjäärid on: - käskimine ja nõudmine - hoiatamine, ähvardamine, lubaduste andmine - soovitused ja otsustused - õpetamine ja moraliseerimine - hukkamõistmine, kri...

Majandus → Klienditeenindus
77 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

Uurimustöö Suhtlemine ja klienditeenindamine Paide 2016 Sisukord Sisukord.............................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................... 3 Paide haigla, halb teenindus............................................................................... 5 One dream riidepood, halb teenindus................................................................8 Paide Meie pood, vastuvõetav teenindus...........................................................8 Paide KLICK AS, hea teenindus.........................................................................10 OÜ M.Põder, hea teenindus..............................................................................11 Kaie juures, halb teenindus.........................................................................

Majandus → Klienditeenindus
10 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused.

Kui selliseid jõupingutusi ei tehta, ei saa protsessi nimetada teenindamiseks. Ostetud masin või kingapaar jääb ikkagi kaubaks, kuid viis, kuidas seda müüakse ja kuidas tarbija seda kasutab, lisab talle juba teeninduse elemente." (Tooman, H., Mae, A. 1999) 2. Hea teenindamine Hea teenindamine tähendab palju rohkemat, kui lihtsalt head suhtlemist klientidega. Hea klienditeeninduse aluseks on just oskuslik suhtlus. Hea klienditeenindamine ei tähenda ainult viisakust ja naeratust. Sellega kaasneb ka klientide teadvustamine, et nad on teretulnud organisatsioonis, pakkuda neile toodet/teenust õigeaegselt, panna neid ennast tundma turvaliselt ja mugavalt ning austatult, pakkuma neile abi ning toetust ja panna neid tundma tähtsalt just selles organisatsioonis. Täpselt neid punkte peavad kõik klienditeenindajad järgima ja täitma, et klient oleks hästi teenindatud

Turism → Turismi -ja hotelli...
307 allalaadimist
thumbnail
14
odp

Fotograafi töö iseloomustus

ajakirjade, raamatute, kalendrite jm väljaannete illustreerimiseks ning portreefotode tegemine. Töö eeldab analüüsivõimet, püsivust, täpsust, kootöövalmidust ja rutiinitaluvust. Fotograaf-laborandid Fotograaf-laborandid töötavad fotolaborites ning nende põhilisteks tööülesanneteks on dokumendifoto tegemine, fotomaterjalide töötlemine, fotode valmistamine, laboriseadmete ja -materjalide kasutamine, printeritöö ning klienditeenindamine. Portee-fotograafid Portee-fotograafid pilditavad inimesi üksikult või grupis. Paljud neist on spetsialiseerunud erinevate sündmuste pildistamisele, näiteks pulma-, koolifotod vms. Enamasti töötavad nad stuudios, kuid sageli tuleb käia pildistamas ka sündmuskohal ­ pidulikel üritustel, koolis, ette- võtetes, kodus. Uudiste (pressi) fotograafid ehk fotoajakirjanikud Uudiste (pressi) fotograafid ehk

Muu → Amet
17 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

3 4 Klienditeenindus kui turunduse ja logistika ühendaja Turundus( marketing) on kogu ettevõtet hõlmav äriprotsess, mis seob endaga kõik teised valdkonnad. Logistika roll turunduse kõrval on korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelas kvaliteetselt ja tõhusalt kooskõlas turundus- ja müügistrateegiaga ning müügiplaanidega. Logistikasüsteemid peavad toetama turundust. Enne toote lõplikku omandamist läbitakse mitmeid ostu- müügiprotsesse, kus toimub klienditeenindamine. Tõhusat ühendust turunduse ja logistika vahel pakubki klienditeenindus. Klienditeenindust tarneahelas võib käsitleda kui lõimitud tegevusi nii ettevõtte sees kui ka ettevõtete vahel. Kliendid jagunevad:  Ärikliendid Esindavad ettevõtte ärikeskkonda ja töötavad selle nimel, et lõpptarbija soovid saaksid rahuldatud  Lõppkliendid Tarbijad, kes on füüsilised isikud või ettevõtted, kes tarbivad erinevaid tooteid ja teenuseid VT : JOONIS Tellimustsükkel

Majandus → Klienditeenindus
50 allalaadimist
thumbnail
26
doc

”Toidupoe klienditeenindaja töökoht”

EESTI MAAÜLIKOOL Tartu Tehnikakolledž Ainetöö ”Toidupoe klienditeenindaja töökoht” õppeaines „Ergonoomika ja tootedisain“ TE.0892 Biotehniliste süsteemide eriala Üliõpilane: “…..“................. 2014. a .............................. Mailis Zirk Juhendaja: “…..” ................. 2014. a ...............................Oliver Sada Tartu 2014 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 2. KLIENDITEENINDAJA ÜLESANDED........................................................................

Ergonoomika → Ergonoomika
20 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Meretranspordi infotehnoloogia

1. El.andmete positiivsed ja negatiivsed küljed. Head:  Vähenevad kulud dokumenditöötlusele.  Inventari efektiivsem kasutamine.  Personalikulude vähenemine.  Paraneb infovahetuse kiirus.  Parem klienditeenindamine.  Konkurentsieelise saamine/tugevdab võistluspositsiooni.  Sisemiste protsesside paranemine.  Parem varustusketi juhtimine.  Parem arveldamine. Vead:  Üldise arusaamise puudus, ebapiisav haridus.  Keerukas kasutamine.  EDI investeeringute otsese tulukuse keerukas kokkuarvutamine. (Sisaldab palju mõõdetamatut.)  Pole kehtestatud ühtset standardit.  Esialgsed kapitalimahutused on suured.  Edukaks EDI rakendamiseks nõuab kõige kõrgema juhtkonna seotust

Merendus → Merendus
11 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

koti. Tavaliselt umbes 3-8 grammi läks toodet vähem/rohkem üle. Püüdsin olla kiire ja tähelepanelik aga kindlasti pean arendma oma teadmisi ja oskusi kassas. Aga arvan, et sain hakkama ja õpisin endale palju vajalikke teadmisi. 5.2 Hinnang toimetulekule Praktika käigus minu poolt sooritatud tööde ja tegevuste loetelu: Kopli Õpperestoran · Klienditeenindamine · Kassaga töötamine · Kaalumine · Kauba vastuvõtmine · Kauba väljapanek · Klientide abistamine Pidevalt kliente teenendades harjusin ära nendega. Osad kliendid ja õpetajad olid sellised, kes käisid iga päevaselt külastamas meie kohvikut. Päeva lõõpus lugesime kassas oleva raha kokku, millest arvutasime 20 eurot alati maha, mis pidi kasasse jääma alti. Pangakaardiga

Muu → Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

tugevateks külgedeks, nt. vorsti lõikamine ühest latist peaaegu täpse grammide järgi kui ka kulbiga toote paigutamine koti. Tavaliselt umbes 3-8 grammi läks toodet vähem/rohkem üle. Minu arvates mul ei olnud nõrku külgi praktikal olles. Sain hakkama ja ka õpisin kiiresti juurde kui oli vaja. 5.2. Hinnang toimetulekule Praktika käigus minu poolt sooritatud tööde ja tegevuste loetelu: Kopli Õpperestoran · Klienditeenindamine · Kassaga töötamine · Kaalumine · Kauba vastuvõtmine · Kauba väljapanek · Klientide abistamine Pidevalt kliente teenendades harjusin ära nendega. Ja osad kliendid olid sellised kes käisid iga päev külastamas ja tellisid sama asja, kui klient juba sisenes õpperestorani uksest, siis juba teadsin ära, mida ta soovib tellida. Kui kassas midagi valesti läks, siis tegin ise veaparanduse.

Majandus → Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

meelitatud (hind, asukoht, parkimisplats), siis sortiment laieneb. Kaupluse elutsükkel: sissejuhatav faas o suured kulud - üür, reklaam jt kasvufaas o leiad turul oma koha tipust saab rääkida alles siis kui on saabunud langusfaas Jaekaubanduse suunad: 1. Sihtturu määramine 2. Positsioonimine ehk oma koha leidmine turul 2.1. 90% moodustab asukoht turuelementide osatähtsusest (toode, hind, jaotus, asukoht, toetus). 2.2. Klienditeenindamine - kui palju teenindada, vastavalt sellele ka hind. 2.3. Firma maine koosneb füüsilistest ja mittefüüsilistest teguritest. Füüsilised seotud tootega; mittefüüsilised seotud töötajatega - kuidas tarbijat teenindatakse. Poe atmosfäär - puhtus, teenindajate riietus. Jaeettevõtete liigitus: Kas jaekaubanduse kett tootja müügiesindaja 46 frantsiis Kas lai kaubavalik teatud kaubad

Majandus → Turunduse alused
91 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun