Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pakend turunduses, tänapäeva trendid (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Pakend turunduses-tänapäeva trendid #1 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #2 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #3 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #4 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #5 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #6 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #7 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #8 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #9 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #10 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #11 Pakend turunduses-tänapäeva trendid #12
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 105 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor alinakene Õppematerjali autor
referaat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
doc

Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks

Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2007 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks 2 SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................3 1. TURUNDUSEST ÜLDISELT...........................................................................................4 2. PAKEND............................................................................................................................5 2.1. Pakendamine................................................................................................................5 3. PAKENDI KUJUNEMINE................................................................................................7 3.1. Omalaadse pakendi kallidus.......................................................................................

Turunduse alused
thumbnail
6
doc

PAKENDITE KAVANDAMISE LOGISTILSED PÕHIMÕTTED

veoks või turustamiseks. Kaupade ümbrise käsitlemine pakendina ei sõltu ümbrise kujust, valmistusviisist, materjalist ja kasutuskordsusest. Lisaks loetakse pakendiks ka täitematerjale, mida kasutatakse koos pakendiga veoohutuse tagamiseks ning kahju kaitsmiseks kahjustuste eest. Inimkond on pakendeid kasutanud väga kaugetest aegadest alates. Klaaspudelid on kasutusel juba 3500 aastat tagasi. Enne seda on kasutatud juba säilitusnõusid ja nahklähkreid. Algul oli pakend kui toode ja hiljem pikkamööda muutus pakendi ülesanne toote kaitsjaks ning säilitajaks. 1950 aastani kui kaupmees müüs kauba isiklikult tarbijale, oli pakend passiivseks kaubamärgi kandjaks ning tagas kvaliteedi tootele. Kui hakkasid tekkima iseteenindus kauplused, siis hakkas pakendil aktiivne roll. 1970 aastast muutus pakend päris suureks müügiedu võtmeks eriti temas sisalduva info ja reklaami tõttu. Loomulikult pakendi esialgne ülesanne olla kauba kaitsmine säilis ikkagi.

Ärilogistika
thumbnail
28
doc

Pakkimine

1. Nõuded pakkimisele ja pakendile 1.1. Nõuded pakkimisele Nõuded toote, kauba pakendamisele nende liikumisel tarneketis tulenevad järgmistest eesmärkidest: 1. kaitsta toodet; 2. kindlustada toote hõlbus käsitsetavus; 3. identifitseerida toode, st anda tema kohta infot; 4. osaleda turunduses, reklaamides toodet, soosides ning tõhustades toote müüki; 5. kindlustada keskkonna säästlikkus. Tasakaal nende pakendamisele esitatavate nõuete vahel sõltub tootest. Kõiki neid eesmärke ei saa rahuldada logistika abil. Logistika valdkonda kuuluvad kindlasti toote käsitsemise hõlbustamine ( toote tiheduse optimeerimine ja pakendi standardimine) laos ja transpordil ning toote kaitsmine. 1.1.1. Toote kaitstus

Logistika
thumbnail
17
doc

Kordamiskusimused I Pakendus

se9Kordamisküsimused I. (Kõigis vastustes tuua võimaluse korral näiteid, 1-3 näidet) 1. Mis on pakend? Pakend on mis tahes materjalist valmistatud toode, mida kasutatakse kauba mahutamiseks, kaitsmiseks, käsitsemiseks, kättetoimetamiseks või esitlemiseks selle kauba olelusringi vältel:toormest kuni valmiskaubani ning tootja käest tarbija kätte jõudmiseni. Sinna alla loetakse ka samal eesmärgil kasutatavaid ühekorrapakendeid. Pakend on mis tahes materjalist valmistatud mis tahes laadi toode, mida kasutatakse kaupade kaitseks, käitlemiseks, kättetoimetamiseks ja esitlemiseks, mis võib olla mis tahes toormaterjali või töödeldud tootena ja mis antakse tootjalt edasi kasutajale või tarbijale. Samal eesmärgil kasutatavaid tagastamatuid tooteid tuleb samuti lugeda pakenditeks. Määratlusest järeldub, et pakend peab olema kasutusel või kättesaadavaks tehtud

Kategoriseerimata
thumbnail
9
rtf

PAKENDID JA PAKENDIRINGLUSE KORRALDAMINE TOITLUSTUSETTEVÕTTES

tsükli vältel tootjast tarbijani. Pakendiks loetakse ka samal eesmärgil kasutatavad ühekorratooted. Pakendid jagunevad müügi-, rühma- ja veopakenditeks: 1. Müügipakend on lõppkasutajale või tarbijale müügikohas üleandmiseks ettenähtud müügiühiku osa. 2. Rühmapakend on mõeldud teatud hulga müügiühikute rühmitamiseks müügikohas, sõltumata sellest, kas pakend müüakse koos kaubaga lõppkasutajale või tarbijale või kasutatakse seda vaid kauba käsitsemise lihtsustamiseks, kauba kaitsmiseks või esitlemiseks, kusjuures rühmapakendit on võimalik eemaldada toote omadusi muutmata. 3. Veopakend on mõeldud teatud arvu kaubaühikute või rühmapakendis kaupade käsitsemiseks ja veoks, et vältida veol kauba füüsilisi kahjustusi, siia ei kuulu maantee-, raudtee-, mere- ja õhuveokonteinerid.

Toit ja toitumine
thumbnail
14
pptx

Pakendiseadus

· Sätestab pakendi ja pakendist tekkivate jäätmete vältimise ja vähendamise meetmed. · Sätestab pakendi ja pakendijäätmete taaskasutussüsteemi korralduse ning vastutuse nõuete täitmata jätmise eest. § 1. Seaduse reguleerimisala · Reguleerib pakendijäätmete käitlemist niivõrd, kuivõrd see on reguleerimata jäätmeseadusega. · Hõlmab kõiki EV turule lastud kaupade pakendeid ja tekkinud pakendijäätmeid. § 2. Pakend · Pakend on mis tahes materjalist valmistatud toode, mida kasutatakse kauba mahutamiseks, kaitsmiseks, käsitsemiseks, kättetoimetamiseks või esitlemiseks selle kauba olelusringi vältel: toormest kuni valmiskaubani ning tootja käest tarbija kätte jõudmiseni. Pakendiks loetakse ka samal eesmärgil kasutatavaid ühekorrapakendeid. § 3. Pakendi liigid · 1) müügipakend ehk esmane pakend. o Lõppkasutajale või tarbijale müügikohas üleandmiseks

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
9
doc

Pakendite ringlus logistilises ahelas

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Mariin Õun PAKENDITE RINGLUS LOGISTILISES AHELAS Iseseisev töö Juhendaja Tiina Kraav Tartu 2014 SISSEJUHATUS.....................................................................................................................3 MIS ON PAKEND..................................................................................................................4 LOGISTILISES AHELAD RINGLEVAD PAKENDID........................................................5 PAKENDID, TAARA JA KONTEINERID............................................................................6 KAITSEPAKEND...................................................................................................................7 KOKKUVÕTE..........................................

Laomajandus
thumbnail
10
pdf

Pakkimine

Pakkimisel on mitmeid eesmärke. Olulisemad neist on näidatud joonisel. Pakkimisel/pakendil võivad olla järgmised funktsioonid: - reklaamikandja; - infokandja; - teenindus artikkel; - kaitse varguse vastu, keskkonna eest ja transpordil, ladustamisel ja ümberlaadimisel mõjuvate tegurite vastu; - ratsionaliseerimise faktor transpordis, ladustamises, ümberlaadimises ja positsioneerimises. Pakend reklaamikandjana. Poed on täis toodete värvikirevaid väljapanekuid. Ometigi on see pakend, mitte toode, mis köidab tähelepanu. Kuigi pakend võib olla selleks, et kaitsta tooteid ja neid koos hoida, näeb varustaja/tarnija turundusosakond asju teisiti. Turundusinimestele on pakend ja pakkimine oluline reklaamikanal. Mitte toote tunnusjooned ei ole need, mis silma paistavad, vaid pakendi omad nagu näiteks kuju, värv ja loosungid jms., mis loovad nõudluse toote järele. Reklaamimise eesmärkideks on samuti olulised ka pakendi pind ja materjal. Kui pakend peab esitama

Lastindus ja laondus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun