Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks (1)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks 12
MAINORI KÕRGKOOL
Rakenduspsühholoogia õppesuund
Personalijuhtimise eriala
PAKENDI
TÄHTSUS ETTEVÕTTE TOODETE


EDUKAKS
MÜÜGIKS

Referaat
Juhendaja : Aet Kull
Tallinn
2007
SISUKORD
SISSEJUHATUS 3
1. TURUNDUSEST ÜLDISELT 4
2. PAKEND 5
2.1. Pakendamine 5
3. PAKENDI KUJUNEMINE 7
3.1. Omalaadse pakendi kallidus 8
3.2. Etiketi odavus 8
4. INNOVAATILINE PAKEND 9
4.1. Pandipakend 9
KOKKUVÕTE 11
6. KASUTATUD ALLIKMATERJALID 12


SISSEJUHATUS



Tänapäeva
tarbimisühiskonnas mängib pakend üha tähtsamat rolli. Inimesed
otsutavad esimese mulje järgi ning uus ja innovaatiline pakend on
märksõna, milele iga tootja peab rohkem tähelepanu pöörama.
Käesolevas referaadis
käsitleme pakendi olemust, arengut ja tulevikku. Anname edasi
näiteid ja arvamusi erinevate ettevõtete nägemustest ja ootustest.
Arutleme pakendiga seotud probleeme, mis on tingitud nii ettevõtete
finantsolukorrast, aga samuti ka tarbijate harjumustest. Pakume välja
lahendusi ja edastame mõtteid tuleviku trendidest.
Töö koosneb neljast
osast, esimeses osas räägime turundusest, et mõista pakendi
müügiga seotud vajadusi. Teises osas keskendume pakendi olemusele
ja pakendamise tähtsusele. Kolmandas osas arutame pakendi kujunemise
üle, milliseid probleeme see tekitab ja kuidas neid võita.
Neljandas osas käsitleme pakendi innovatsiooni , mida see endaga
Vasakule Paremale
Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #1 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #2 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #3 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #4 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #5 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #6 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #7 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #8 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #9 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #10 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #11 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 143 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor stern Õppematerjali autor
Hinnatud hindega 5, õppejõud Aet Kull

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

Pakend turunduses, tänapäeva trendid

MAINORI KÕRGKOOL Disaini Instituut Gerda Kättmann, Alina Leontjeva DS-1-P-E-tal PAKEND TURUNDUSES, TÄNAPÄEVA TRENDID Referaat Tallinn 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS Valisime referaadi teemaks pakendi tähtsuse turunduses ja selle ilmingud praegusel ajal. Pakendil on üha suurenev roll turunduslikust aspektist vaadatuna, pakend võib väga tugevalt mõjutada tarbija ostusoovi. Tootjal on oluline teada, milliseid võimalusi annab pakend tarbija ligimeelitamiseks, ja tarbijal on kasulik olla kursis nende samade peibutusmeetoditega, et teha oma ostuotsus teadlikult, mitte ainul pakendi järgi valides. Töö esimeses peatükis on lahti seletatud pakendi mõiste ja välja toodud selle erinevad funktsioonid. Teises peatükis vaatleme lähemalt pakendi osatähtsust turunduses, selle mõju tarbijale

Turunduse alused
thumbnail
9
rtf

PAKENDID JA PAKENDIRINGLUSE KORRALDAMINE TOITLUSTUSETTEVÕTTES

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS KOKK Uurimustöö PAKENDID JA PAKENDIRINGLUSE KORRALDAMINE TOITLUSTUSETTEVÕTTES ’ PÄRNU 2013 Sisukord Sissejuhatus Eeldan, et uurimustöö eesmärk on välja selgitada, kuidas toimub pakendi ja pakendiringluse korraldamine erinevates toitlustusettevõtetes. Kindlasti leian siit uut infot, mida saan kunagi tulevikus kasutada. Pakendid Pakend on mis tahes materjalist valmistatud toode, mida kasutatakse kauba, toormest kuni valmiskaubani, hoidmiseks, kaitsmiseks, käsitsemiseks, kättetoimetamiseks ja esitlemiseks kogu tsükli vältel tootjast tarbijani. Pakendiks loetakse ka samal eesmärgil kasutatavad ühekorratooted. Pakendid jagunevad müügi-, rühma- ja veopakenditeks:

Toit ja toitumine
thumbnail
28
doc

Pakkimine

1. kaitsta toodet; 2. kindlustada toote hõlbus käsitsetavus; 3. identifitseerida toode, st anda tema kohta infot; 4. osaleda turunduses, reklaamides toodet, soosides ning tõhustades toote müüki; 5. kindlustada keskkonna säästlikkus. Tasakaal nende pakendamisele esitatavate nõuete vahel sõltub tootest. Kõiki neid eesmärke ei saa rahuldada logistika abil. Logistika valdkonda kuuluvad kindlasti toote käsitsemise hõlbustamine ( toote tiheduse optimeerimine ja pakendi standardimine) laos ja transpordil ning toote kaitsmine. 1.1.1. Toote kaitstus Pakend peab olema valmistatud nii, et ta kaitseks toodet transpordil, ladustamisel ja müügil ning tarbimise ajal kuni toote lõpliku tarbimiseni. Pakend peab kaitsma kaupu käsitsevaid inimesi vigastuste, kahjustuste ja õnnetuste eest. Toodet tuleb kaitsta ka varaste eest. Lisaks vigastuste veol ja käsitsemisel võivad toodet, sõltumata sellest, kas on tegemist

Logistika
thumbnail
17
doc

Kordamiskusimused I Pakendus

se9Kordamisküsimused I. (Kõigis vastustes tuua võimaluse korral näiteid, 1-3 näidet) 1. Mis on pakend? Pakend on mis tahes materjalist valmistatud toode, mida kasutatakse kauba mahutamiseks, kaitsmiseks, käsitsemiseks, kättetoimetamiseks või esitlemiseks selle kauba olelusringi vältel:toormest kuni valmiskaubani ning tootja käest tarbija kätte jõudmiseni. Sinna alla loetakse ka samal eesmärgil kasutatavaid ühekorrapakendeid. Pakend on mis tahes materjalist valmistatud mis tahes laadi toode, mida kasutatakse kaupade kaitseks, käitlemiseks, kättetoimetamiseks ja esitlemiseks, mis võib olla mis tahes toormaterjali või töödeldud tootena ja mis antakse tootjalt edasi kasutajale või tarbijale. Samal eesmärgil kasutatavaid tagastamatuid tooteid tuleb samuti lugeda pakenditeks. Määratlusest järeldub, et pakend peab olema kasutusel või kättesaadavaks tehtud

Kategoriseerimata
thumbnail
28
docx

Transport ja ekspedeerimise eksami/arvetuse kordamisküsimuste vastused

tunnuse alusel; 2. mis edastatakse kulleriga kiirel ja usaldusväärsel viisil; 3. mille saatjal on võimalus igal hetkel saada informatsiooni saadetise asukoha kohta selle teekonnal, sekkuda saadetise kättetoimetamisse ja vajaduse korral korraldada ümber selle edastamist. 16. (17). (18). Pakkimine, Pakendamise eesmärgid (Toote kaitsus, Toote käsitsetavus, Materljalivoo info, Turunduses osalemine, Keskkonnast hoolimine), Pakendi rollid  On logistika haru, mis tegeleb pakendi arendamisega ja logistilise protsesse toetavate pakendisüsteemide loomisega.  Pakkima – pakendiga varustama (kokku, lahku, sisse välja pakkima)  Pakend – see, millesse miski on pakitud  Pakendama – kaupa kindlas koguses kaaluma ja valmis pakkima  Logistika ülesanne on logistilises ketis osalejate tegemiste koordineerimine pakkimise vallas ning optimaalse vahekorra leidmine pakendamise ja käsitsemiskulude vahel  Pakendamise eesmärgid

Transport ja ekspedeerimine
thumbnail
15
docx

Pakkimise ja pakendiga seotud probleemid logistikas

toimub saadetiste komplekteerimine ja kuidas viiakse kaubad edasi peale seda. Pakendid jaotatakse üldjuhul kahte põhitüüpi: tarbijapakendid ja logistilised pakendid. Tarbijapakend on enamasti jaemüügipakend, mida kasutatakse jaekaubanduses. Logistilised pakendid aitavad vahendada materjalivoogusid tootmises, transpordis, käsitsemisel ja ladustamisel[3]. Pakendi roll tänapäeval: 1. Tootja seisukohalt mõjutab pakend töö tõhusust tootele osutatava kaitse ja pakendi suuruse ning kuju kaudu. 2. Turunduse seisukohalt on pakend üks reklaamivahend. 3. Logistikas on pakkimine tähtis, kuna see sisaldub nii tarnimises, tootmises, jaotuses, laonduses kui ka veonduses ning on seotud korjega, see tähendab ta kaasab kõiki keti osalised. 2.1 Nõuded pakkimisele Pakenditel on kolm põhilist funktsiooni: · kaitsta kaupu · muuta kaupade käsitsemine mugavaks ja efektiivseks · edastada informatsiooni kaupade kohta

Logistika alused
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

................................................................................................................... 10 5.1. Toote mõiste ja tasandid....................................................................................11 5.2. Toote liigitamine................................................................................................11 5.3. Toote arendus....................................................................................................12 5.4. Pakend............................................................................................................... 13 5.5. Kaubamärk ja bränd...........................................................................................13 5.6. Teenus............................................................................................................... 14 6. HIND........................................................................................................................14 6

Turunduse alused
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning

Turundus




Kommentaarid (1)

stern profiilipilt
stern: slaidid on ka olemas, kui keegi soovib. küsige.
15:29 24-08-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun