Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Tarbijate hinnatundlikkus (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Triin Mets
TU12
Tarbijate hinnatundlikkus
Tuntud Ameerika turundusspetsialist Philip Kotler defineerib turundust järgmisena: turundus on kõik see, mida firma võtab ette leidmaks ja säilitamaks tarbijaid. Tarbijate püsivateks klientideks muutmiseks, kasutatakse erinevaid osategevusi, mis moodustavadki turunduse. Põhifunktsioonide hulga kuuluvad keskkonna analüüsimine, turunduse uurimine, toote ja brändi arendamine, müügi- ja reklaamitöö, suhete korraldamine, kliendiinfosüsteemi loomine ja kasutamine. Lisaks kõigile eelnevale kuuluvad funktsioonide hulka hindade kujundamine, soodustuste pakkumine, turustuskanali ja vahendaja valimine. Meile olulise teguri, hinna, aitavad kujundada just viimased loetletud funktsioonid, kuid seda mõjutavad ka mitmed teised tegurid.
Hindade väljendamiseks kasutatakse üldjuhul rahalist summat , mille eest inimesed on valmis ning võimelised ostma või müüma kindlat toodet, teenust. Protsessi, mille käigus jõutakse selle kindla summani, nimetatakse hinnakujunduseks. Üldjuhul määrabki just hind toote või teenuse nõudluse ning ettevõttele vajaliku kasumi suuruse. Toode või teenus, toiming, aeg, kättesaadavus ning turvalisus on just need põhilised tegurid, mis aitavad kujundada kindla summa, mille eest on valmis tarbija toodet või teenust hankima. Hinnakujundamiseks on üldiselt kaheksa etappi . Hinnaeesmärkide püstitamine, sihtturu hindamine, nõudluse kindlakstegemine; nõudluse, hinna ja kasumi suhte analüüsimine, konkurentsihindade uurimine, hinnapoliitika valimine, hinnameetodi leidmine, konkreetse hinna kehtestamine.
Kui liigitada hinnaeesmärke, siis jaguneks need kolme suuremasse osasse: müügieesmärgid, kuvandieesmärgid(stabiilsus, hea maine), kasumieesmärgid(maksimaalne kasum, vastuvõetav kasum, tasuv investeering, kiire rahakäive). Müügieesmärgid hõlmavad käibe ja turuosa ning tulemusi saavutatakse läbi kolme tegevuse. Käibe absoluutsuuruse säilitamine või suurendamine , vajaliku miinimumkäibe taotlemine
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Tarbijate hinnatundlikkus #1 Tarbijate hinnatundlikkus #2 Tarbijate hinnatundlikkus #3 Tarbijate hinnatundlikkus #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor riisikas Õppematerjali autor

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

69
doc
Turunduse eksam
110
docx
Turunduse alused konspekt
105
doc
Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
69
doc
TURUNDUS
82
pdf
Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused
1072
pdf
Logistika õpik
20
docx
TURUNDUSE EKSAM
17
docx
Hinnakujunduse võimalused turunduses





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun