Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Suhtlemisparadigmad, Prosotsiaalne käitumine, Altruism, Mõjutamise olemus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Suhtlemisparadigmad-Prosotsiaalne käitumine-Altruism-Mõjutamise olemus #1 Suhtlemisparadigmad-Prosotsiaalne käitumine-Altruism-Mõjutamise olemus #2 Suhtlemisparadigmad-Prosotsiaalne käitumine-Altruism-Mõjutamise olemus #3 Suhtlemisparadigmad-Prosotsiaalne käitumine-Altruism-Mõjutamise olemus #4 Suhtlemisparadigmad-Prosotsiaalne käitumine-Altruism-Mõjutamise olemus #5 Suhtlemisparadigmad-Prosotsiaalne käitumine-Altruism-Mõjutamise olemus #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-02-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kristi048 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
doc

Eetika konspekt

Inimene täidab moraalinõudeid vabatahtlikult. · Moraal on hinnanguline Valetamine on pahe jm. · Moraal on üleüldine, universaalne. Suunatud kõigile inimestele. Moraali osad: Moraal Ideaalne valdkond: Praktiline arusaamine heast ja kurjast, (materiaalne) valdkond: normidest, eesmärgid, käitumine veendumused jm. Eesmärgid püüdlused, Tegevus Hinnang veendumused NB! Nn. "puhast" kõlbelist tegevust ei ole olemas, eetilised eesmärgid teostuvad teiste tegevuste kaudu. NB! Eetiline käitumine eeldab valikuvõimaluste olemasolu ja oma tegevuse tagajärgede selget teadvustamist. Aristoteles eetikast

Eetika
thumbnail
20
doc

Piiride seadmine

KUIDAS SEADA LASTELE PIIRE Referaat Tallinn 2009 SISUKORD 1.1 Kes saab piire seada.......................................................................................................... 4 2. Piiridest ja vastastikusest austusest......................................................................................... 7 2.1 Lapsed tahavad piire......................................................................................................... 7 '2.2 Piiride puudumine............................................................................................................8 3. Laps ja lapsevanemad............................................................................................................. 9 3.1 Distsiplineerimine ............................................................................................................ 9 3.2 Lastevanemate kolm rühma............................................................................

Eripedagoogika
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

Niimoodi ­ samm-sammult ja tegu-teolt - kujundamegi oma tõelise mina kas taeva-või põrguolendiks. Clive Lewise järgi tähendab esimene harmoonias elamist teiste ja iseendaga, kuuluda teise liiki tähendab aga hullust, sõgedust, hirmu, raevu, võimetust ja igavest üksildust. Igaüks meist liigub iga hetkega ühe või teise seisundi suunas, sest iga kuri tegu kalestab inimese südant ja iga hea tegu pehmendab. Mida enam inimese süda paadub, seda enam on ta käitumine ära määratud varasema poolt. Lõpuks jõuab inimene punktini, kus ei ole jäänud enam mingit valikut, kus inimene jätkab kas või enda ihuliku ja vaimse hävitamiseni (Paul 1995). Headus Erinevad autorid on püüdnud piiritleda ja täpsustada headust. Georg Moorei arvates viivad kõik taolised katsetused naturalistliku veani, sest hea on terviklik mõiste ja seda ei ole võimalik lahti harutada. Moraalset head tunnetatakse intuitiivselt

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
12
pdf

Efektiivse inimese 7 harjumust-kaasa esitlusele

Efektiivse inimese 7 harjumust Olen kindle et nii mõnigi on lugenud mitmeid raamatuid mis räägivad sellest, kuidas olla efetiivsem, kuidas olla parem suhetes, oma rahaasjades jne. Leian aga, et see raamat on kõige alus. See on nagu maja vundament, ilma millet võivad asjad lihtslt kokkku kukkuda kui tuleb kõvem tuuleiil. Kuna harjumused on püsivad, tihtipeale ka alateadlikud mudelid, väljendavad need pidevalt meie iseloomu ning muudavad meid efetiivseks või ebaefetiivseks, Aristoteles on öelnud: “ me oleme see, mida me korduvalt teeme. Täiuslikkus ei ole seega mitte üksik tegu, vaid harjumus. 1. ole proaktiivne ma polnud enne selle raamtu lugemist saanud aru proatiivsuse õigest tähendusest, või mis võiks olla selle vaste. REAKTIIVSUS. Tõin välja meie keelekasutuse, kui me oleme reaktiivsed või kui oleme proaktiivsed, Ehk tunneb keegi ennst mõne lause juures ära. …..loe slaidilt. Reaktiivne inimene tahab ennast kogu vastutusest vabastada. Kui võtta juhtim

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
19
docx

Arenguteooriad

· falliline faas 3-5 ea o huvi genitaalide vastu o poisslapsed tunnevad kastratsiooni hirmu , tüdrukutel on peenisekadedus (oidipuse ja elektra kompleks) o tekib kiindumus vastassoost vanemasse, faasi läbimine annab sooidentiteedi · latentne faas 6-14 ea o toimub seksuaalsete ihade maha surumine o sotsialiseerumine, õige käitumine seal, kus pab · genitaalne faas 14-20 ea o adekvaatne seksuaalsus ­ ise enda seksuaalsuse tajumine *kui liigutakse ühest faasist teise, ei pruugi olla eelmine faas täielikult rahuldatud *igal astmel peab lahendama konflikti naudingu ja piirangu vahel * Freud rõhutab mitte kiirustamist * Kui on palju piiranguid või rahuldust, võib põhjustada fiksatsiooni arengus, mis põhjustab probleeme täiskasvanueas. Erik Homburger Erikson (1902-1994)

Psühholoogia
thumbnail
17
doc

Pedagoogilise suhtlemise osade teemade konspekt

PROBLEEMNE KÄITUMINE Ei tohiks nimetada last probleemseks, vaid tuleb märgistada käitumist. Probleemne käitumine on käitumine, mis häirib õppeprotsessi, takistab õpilase võiklassigruppi normaalset tegevust ja selletagajärjel ei tööta õpilane ega klass efektiivselt. 5%-6% - riskirühma kuuluvad, kellel probleemid suurenevad. Kellel on probleemid laste eas, neist on pooltel probleemid noorukieas ja neist pooltel täiskasvanuaes. Üldiselt probleemse käitumisega õpilaste numbrid ei ütle midagi. Selgitada täpselt välja probleemse käitumisega õpilasi javaadata, kas probleemid arenevad edasi, on raske

Pedagoogiline suhtlemine
thumbnail
36
pdf

Juhtimise alused konspekt

täitma) on kujunenud tavad ja süüa jne) normid) Joonis 6 – Otsuste skaala otsustusvabaduse järgi (Bateman, Snell 2004) Juhi isiksus Firma Keskkond  Kasvatud  poliitika  seadustik  Isiklikud väärused ja  ülemuste käitumine  ühiskonna käitumismallid  kaastöötajate väärtushinnangud ja  religioon käitumine kõlblusnormid  tegevusharud eetiline kliima

Juhtimise alused
thumbnail
53
odt

Nimetu

Mõni viga võib aset leida kogu kormosoomi tasemel. · DOWNI SÜNDROOM ­ see esineb ligikaudu ühel vastsündinul 800-st. Emadel vanuses 20-24 on risk 1 9000-st. Emadel vanuses 45 ja enam on risk 1 30-st. Downin sündroomi tunnuseks on halb mälu, nõrk arusaamine kõnest, kehv sõnade hääldamine. Lame nägu, lameda juurega nina ja kõrged põsesarnad ning viltuse lõikega silmad. Kuidas käitumine areneb ­ loodus ja hoolitsus · Geenid määravad aminohapete tootmist ja seega määavad kindlaks raku kasvu esimesed staadiumid ja muutused kehas, ajus ja närvisüsteemis. · INSTINKT ­ instiktiivset käitumist on täheldatud kõikidel normaalsetel ja tervetel liigi isenditel.seega mõjutab keskkond seda vähe.

Kategoriseerimata




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun