Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Projektiplaani seisundiaruanne (1)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Projektiplaani seisundiaruanne #1 Projektiplaani seisundiaruanne #2 Projektiplaani seisundiaruanne #3 Projektiplaani seisundiaruanne #4 Projektiplaani seisundiaruanne #5 Projektiplaani seisundiaruanne #6 Projektiplaani seisundiaruanne #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-01-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 68 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Rain Ungert Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
doc

Projektiplaani lõpuaruanne

.........................................................7 1.1.6 Leige huvi koolituse vastu..................................................................................7 5. Projektist saadud õppetunnid........................................................................................... 7 1.1.7 Partneri kaasamine on pluss................................................................................7 1.1.8 Ettevaatust probleemidega, mis on suuremad kui käesolev projekt................... 7 1.1.9 Testimine on väga mahukas................................................................................8 2 1. Projektist NB! Projekti lõpptähtajaks on 27.02.2007. Olen lõpuaruande koostamisel kujutlenud, et käes on 2007. aasta kevad ja projekt on juba lõppenud. 1.1.1 Projekti üldine taust Käesolev projekt hõlmas kolmes balti riigis tegutseva finantsettevõtte müügiaruandluse

Infosüsteemi projekti...
thumbnail
6
doc

Projektiplaani spetsifikatsioon

........................................... 4 5. Projekti eeldused seisundiaruande esitamistähtaja jaoks.................................................4 6. Projektiga seotud piirangud ja kitsendused .....................................................................6 7. Projekti verstapostid.........................................................................................................6 2 1. Taust Käesolev projekt hõlmab kolmes balti riigis tegutseva finantsettevõtte müügiaruandluse keskkonna uuendamist tarkvaraarendusteenust pakkuva ettevõtte poolt. Tegemist on suuremahulise projekti esimene iteratsiooniga. Projekti eesmärgiks on organisatsiooni keskse andmelao pealt müügiaruandluseks vajaliku andmemudeli loomine ning lõppkasutaja tööriista juurutamine. Aruandluse uuendamise projekti põhjuseks oli finantsettevõtte liikumine tsentraalse

Infosüsteemi projekti...
thumbnail
6
rtf

Projektiplaani koostamine

mulje. Näiteks viidata veel täna kunagisele kuulumisele Nõukogude Liitu ja põhjendada mõne valdkonna vajakajäämisi sellega on kindlasti liiast. Eesmärk Ühe projekti elluviimisega võib kõrvaldada mitmeid erinevaid probleeme. Seega on võimalik püstitada projektile mitmeid erinevaid eesmärke. Siin tuleb nüüd aga selget vahet teha põhieesmärgil ja kõrvaleesmärkidel. Põhieesmärk tuleneb sellest probleemist, mille kõrvaldamiseks tahetakse projekt käivitada. Kõrvaleesmärgid tulenevad aga teistest probleemidest, mida antud projekt mingil moel kõrvaldab või leevendab. 3 Projekti eesmärk peab olema: · mõõdetav Objektiivsete kriteeriumide järgi on võimalik otsustada, kas me oleme või ei ole jõudnud eesmärkideni

Projekti juhtimine
thumbnail
9
doc

Projekti kui infosüsteemi spetsifikatsioon

......................................................................................................8 4. Andmevaade.................................................................................................................... 8 5. Ajaline vaade................................................................................................................... 9 2 1. Projektist 1.1.1 Projekti üldine taust Käesolev projekt hõlmas kolmes balti riigis tegutseva finantsettevõtte müügiaruandluse keskkonna uuendamist. Projekti eesmärgiks oli organisatsiooni keskse andmelao pealt müügiaruandluseks vajaliku andmemudeli loomine ning lõppkasutaja tööriista juurutamine. Projekti käigus loodi ettevõttele müügiaruandluse infotehnoloogiline arhitektuur ning realiseeriti nelja olulise ärivaldkonna aruandlus. Tegemist oli suuremahulise ärianalüüsi tarkvara ehitamise projekti esimene iteratsiooniga

Infosüsteemi projekti...
thumbnail
110
doc

Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon

Eero Ringmäe (010636) Õpperühmad: LAP51 ja LAP 52 Juhendaja: Lea Elmik Tallinn 2003 Autorideklaratsioon: Kinnitame, et käesolev projekt on meie iseseisva töö tulemus ning selle põhjal ei ole enne arvestust taotletud. Eero Ringmäe .................................. Pärtel Lias .................................. Indrek Kempi .................................. 2 Sisukord 1. Projekti spetsifikatsioon...........................................................................................10

Infosüsteemi projekteerimine
thumbnail
88
pdf

Enesetestid teemadest 2-10

on kasutajale mõeldud dokument – Õige, Sisaldab teostatavuse analüüsi – Vale, Sisaldab huvirühmade rollide ja vastutuste kirjeldust – Õige Õige vastus on: Ressurside määramine ja ressursiplaani koostamisega, Projektistandartide ja protseduuride määramisega, Riskide identifitseerimise ja hindamisega. Küsimus 5 Projektide klassifitseerimisel, hindamisel ja järjestamisel saab kasutada erinevad kriteeriumid. Mis kriteeriumi alusel saab hinnata, kui suurel määral projekt vastab organisatsiooni pikaajalistele eesmärkidele? Vali üks: a. Ressursside kättesaadavus b. Tehniline keerukus c. Väärtusahela analüüs d. Potentsiaalne kasulikkus e. Strateegiline joondumine Küsimus 6 Viia õiged paarid kokku: Projekti alusplaan (Baseline Project Plan, BPP) Sisaldab teostatavuse analüüsi – Õige, on kasutajale mõeldud dokument – Vale, Sisaldab süsteemi kirjeldust – Õige, Sisaldab projektijuhi kontaktandmed – Vale

Infosüsteemide analüüs ja...
thumbnail
138
docx

Tarkvaratehnika 2016/2017 eksami materjal

läbirääkimised. o Süsteemi nõuded  Millised on süsteemi täpsed/detailsed nõuded, millised on konkreetsed funktsionaalsused, ning samuti ka piirangud, mis lepitakse kokku vastavalt lepingule. Mida peab funktsionaalselt süsteem tegema, et kasutaja saaks seda kasutada. See toimub siis kui antud projekt vms on võidetud.  Mis on nõuete analüüs? o Protsess, mis on mõeldud saavutamaks teenuseid, mida klient soovib süsteemist saada. Süsteemi poolt kirjeldame, mida süsteem peab tegema, et kasutaja mingeid vajadusi rahuldada, sinna alla kuuluvad ka piirangud. See on see protsess, kuidas see toimib ja kuidas me neid kirjeldame.  Miks on nõuete analüüs oluline?

Tarkvaratehnika
thumbnail
92
pdf

Infosüsteemide ülalhoid - konspekt

2) Teenustaseme haldamise protsess /ITIL/ Service Level Management – SLM Eesmärk: Kaitsta ja parandada IT teenuse kvaliteeti läbi pideva läbirääkimiste, monitoorimise ja raporteerimise tsükli. Vajaduse ja võimaluse haldamine. Ärisuhte haldamine äripoole, IT ja teenusepakkujate vahel 3) Seleta lahti mõisted/lühendid: PIR, SPOF, SCSI, AMDB, CSF, SAAS PIR – Post-implementation review - Läbivaatus, mis tehakse pärast projekti või muudatuste juurutamist. Määrab, kas projekt oli edukas ja tuvastab võimalused edasiseks täiustamiseks. SPOF – Single Point of Failure - CI, mille tõrge tekitab intsidendi. Võib olla isik, protsessi või tegevuse samm, IT infrastruktuuri komponent SCSI – Small Computer System Interface - väikearvutisüsteemi liides. Paralleelpordi standard. iSCSI on SCSI üle TCP/IP. AMDB – Availability Management Database - Hoitakse käideldavusega seotud infot. Oluline tegur käideldavusehalduses.

Infosüsteemide ülalhoid



Lisainfo

Teine iseseisev töö. Infosüsteemi projekti juhtimine

Kommentaarid (1)

kucomon profiilipilt
16:56 15-10-2017





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun