Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on turundus?
  • Mis on sihtrühm?
  • Mis on identiteet?
  • Mis on promotsioon?
  • Mis on suhtekorraldus?
  • Millised on promotsiooni vormid?

Lõik failist

KORDAMISKÜSIMUSED EKSAMIKS

  • Mis on turundus ?
    • Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst . Pärineb inglise keelsest sõnast: MARKET ehk eesti keeles TURUL TEGUTSEMA Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.
    • Kõik turundustegevused on vajalikud selleks, et õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ning samaaegselt realiseerida organisatsiooni eesmärke
    • HINNAPOLIITIKA , LOGISTIKA , MÜÜK, REKLAAM , TURUUURINGUD, TOOTE/TEENUSE KUJUNDAMINE, TURUSTUSKANALITE VALIK - Kõik need tegevused on vajalikud tarbija vajadustetundmaõppimiseks, nende rahuldamiseksning samal ajal ka ettevõtte eesmärkide saavutamiseks.

    Võrdlus: Vana ja uus turundus
  • Turunduse funktsioonid
    • Ruumilõhe (Tootja ja tarbija on sageli geograafiliselt eralda­tud. Turundustegevus peab tagama kauba pakkumise tarbija jaoks sobilikus kohas, luues sellega ostmise kohamugavuse.)
    • Ajalõhe(Turundustegevus peab looma tingimused kauba pide­ vaks olemasoluks, tagades sellega ostmise ajamugavuse.)
    • Koguselõhe(Tootjatele on kasulik valmistada ja müüa suur­tes kogustes (hulgipakendites), tarbijad seevastu eelistavad väiksemaid koguseid (jaepakendeid). Turundus-tegevus peab tagama kauba ümberpakendamise (või täiendava töötlemise) ja looma selle abil ostmise kogusemugavuse.)
    • Valikulõhe(Turundustegevus peab erinevate tootjate kau­pade kombineerimisega looma mitmekesiseid sortimente, tekitades sellega valikumugavuse)
    • Infolõhe(Turundustegevus peab juurutama infosüsteemi, mis võimal­daks teabe liikumise mõlemas suunas. Sellega saavutatakse ostmiseks vajalik infomugavus)
    • Väärtuslõhe(Turundustegevus peab looma tootja ja tarbija jaoks ühtse väärtussüsteemi, mis realiseeruks väärtus­mugavusena.)
    • Omandiõiguslõhe(Turundustegevus peab tagama vahetuste ja arvelduste häireteta kulgemise , mis avaldub omandiõiguse vahetamise mugavusena.)

  • Turunduse põhiprintsiibid
    • Vajadused(inimese sisemine tung millegi järele) *A. Maslow ’i vajaduste hierarhia
    • Soovid(vajaduste kohandatud väljendused)
    • Nõudlus (sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust)
    • Turg (traditsiooniliselt füüsiline koht, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks -müügiks
    • Turunõudlus (kõigi tarbijate nõudlus kokku(turul) Nõudlus lähtub vajadusest)

  • Turunduse roll ettevõttes
  • Turundust mõjutavad tegurid
    • Ettevõtte turupotensiaal
    • Kliendid
    • Koostööpartnerid
    • Konkurendid
    • Üldine majandussituatsioon

  • Turunduskontseptsioonid
    Konseptsioon
    Iseloomulikud märksõnad
  • Tootmiskonseptsioon
    Masstootmine, madal hind ning madalad kulud, toode on kõigile kättesaadav
  • Tootekonseptsioon
    Tehniliselt keerukas toode, keskendutakse tootearendusele ja sortimendi laiendamisele
  • Müügikonseptsioon
    Ületootmine, agressiivne müügitöö ning intensiivne reklaam
  • Turunduskonseptsioon
    Integreeritud turundus, tarbija vajaduste kasumlik rahuldamine
  • Sotsiaalse turunduse konseptsioon
    Tarbija vajaduste rahuldamine, arvestades ettevõtte eesmärke(kasum), ühiskondlikku heaolu ning ratsionaalseid tarbimispõhimõtteid
    7. Nüüdisaja turunduse tunnusjooned NB!!
    • Terviklik turundus – Sisemine turundus, integreeritud turundus, sotsiaalselt vastutustundlik turundus, suhteturundus
    • Kliendisuhete juhtimine
    • Suust - suhu -turundus

    8. Taktikaline ja strateegiline turunduse planeerimine
    Turunduse planeerimine on järjepidev ja loogiline protsess, mille käigus nähakse ette turunduseesmärgid ja nende saavutamise meetodid.
  • Turunduse strateegiline juhtimine koosneb turusegmentide valimisest, vajalike protsesside kindlakstegemisest ja ressursside leidmisest , et täita ettevõtte ärilise eesmärke.
  • Taktikaline turundus keskendub sihtrühmade kesksete turundusplaanide ja tegevuskavade koostamisele. Selle käigus koostatakse vastav turundusmeetmestik ehk toote, hinna, turustuse ja jaotuse kombinatsioon.
    Taktikalise kava koostamine hõlmab järgmisi samme :
    • sihtsegmendi valik
    • eesmärkide täpsustamine
    • turundusmeetmestiku koostamine
    • tegevuskava koostamine
    • teostus ja kontroll

    9. Turundusplaani olemus ja vajalikkus
    Turundusplaan on kirjalik dokument, mis sisaldab ettevõtte või selle allüksuse jaoks väljatöötatud juhendeid turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks, seetõttu on turundusplaan ka väga vajalik.
    10. Mis on sihtrühm? = sihtturg?
    11. Turunduse 4P ja nende kirjeldus?

    12. Konkurentsianalüüsi olulisus
    Väikeettevõtted on suuremate
  • Vasakule Paremale
    KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #1 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #2 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #3 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #4 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #5 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #6 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #7 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #8 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #9 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #10 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #11 KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-10-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 65 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Nipitiri lala Õppematerjali autor
    turundus, eksam, kordamisküsimused

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    17
    docx

    Turunduse eksamiks kordamine

    Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs,

    Turundus
    thumbnail
    12
    docx

    TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

    1. TURUNDUSE MÕISTE, OLEMUS, KONTSEPTSIOONID Olemus: Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab: turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Mõiste: Turundus tähendab mõista kliendi soove ja vajadusi paremini, kui ta ise. Turundus on klientide vajaduste kindlaks tegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Turundus ühendab mitmeid erinevaid valdkondi: reklaam, bränding, internet/multimeedia, toote/teenus, uuringud, turundusmeetmestik. Turunduse funktsioonid: koha, aja, koguse, valiku, info, väärtuse, omandiõiguse vahetamise mugavus. Turundus kui süsteem: Turunduse eesmärk: tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.

    Turundus
    thumbnail
    10
    doc

    TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

    TURUNDUSE ALUSED EKSAMI TEEMADE LOETELU. 1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega

    Turunduse alused
    thumbnail
    46
    docx

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

    Turundus
    thumbnail
    5
    doc

    Kordamisküsimused eksamiks Turundus

    1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta.

    Turundus
    thumbnail
    32
    docx

    Turunduse kordamisküsimused eksamiks

    Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et

    Turundus
    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUS

    OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad HÜVED (benefits).

    Turundus
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun